GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

11+0 idag Ă„ fortsatt ikke kvalm 😁 hadde jeg ikke trodd 😉 ... Men hĂ„ret mitt er sĂ„ tĂžrt... Det kjennes ut som jeg har tupert hele hĂ„ret... FĂ„r ikke til Ă„ gre igjennom det :( ... Andre som kjenner forskjell pĂ„ hĂ„ret?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Her er kvalmen pÄ grensa til uutholdelig nÄ. 3 morran pÄ rad jeg kaster opp. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser og spyr,men om jeg spiser sÄ blir jeg dÄrlig i magen og spyr da og..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11+0 idag Ă„ fortsatt ikke kvalm 😁 hadde jeg ikke trodd 😉 ... Men hĂ„ret mitt er sĂ„ tĂžrt... Det kjennes ut som jeg har tupert hele hĂ„ret... FĂ„r ikke til Ă„ gre igjennom det :( ... Andre som kjenner forskjell pĂ„ hĂ„ret?

11+4 og jeg har ogsĂ„ merket at hĂ„ret mitt er sykt tĂžrt/flokete spesielt etter dusj. Bruker balsam som vanlig men mĂ„ nĂ„ ta i masse hĂ„rolje for Ă„ klare Ă„ bĂžrste hĂ„ret etter dusjen 😝 Endret av ♄ Min engel ♄
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er kvalmen pÄ grensa til uutholdelig nÄ. 3 morran pÄ rad jeg kaster opp. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser og spyr,men om jeg spiser sÄ blir jeg dÄrlig i magen og spyr da og..

Er sĂ„ grusomt med den kvalmen. Jeg er pĂ„ bedringens vei nĂ„ og har begynt Ă„ jobbe igjen etter noen utholdelige uker med kvalme og oppkast. SĂ„ hang in there, det gĂ„r over (som oftest) 😊
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11+4 og jeg har ogsÄ merket at hÄret mitt er sykt tÞrt/flokete spesielt etter dusj. Bruker balsam som vanlig men mÄ nÄ ta i masse hÄrolje for Ä klare Ä bÞrste hÄret etter dusjen

Har ogsÄ fryktelig flokete hÄr, selv med balsam. Ble foresten fortalt av mamma at hun synes jeg har sÄ flott hÄr, glansfullt. Hun lurer fÊlt pÄ hva jeg har gjort. Vi skal fortelle dem pÄ julaften. De har ingen anseelse. Hi-hi :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjedelig med kvalme 😣 Har heldigvis sluppet unna forelĂžpig (bank i bordet). SĂ„ kjekt med UL der alt var bra 😀

HĂ„per du slipper helt unna!!! Endret av LadyInRed
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Her er kvalmen pÄ grensa til uutholdelig nÄ. 3 morran pÄ rad jeg kaster opp. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser og spyr,men om jeg spiser sÄ blir jeg dÄrlig i magen og spyr da og..

Jeg hadde det helt likt sist. FÞler d gÄr i d samme nÄ ogsÄ, bortsett fra at jeg forlÞpig har klart Ä holde meg fra Ä spy. Men jeg kunne fint ha spydd om jeg bare ga etter...
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen andre som sliter med neseblod? :(

Ikke akkurat neseblod. Men fÄr litt blod pÄ papiret nÄr jeg snyter meg. Er vanlig da pga de mer skjÞre slimhinnene. Er derfor mange blir sÄ tette i nesen i tillegg nÄr de er gravid.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikke akkurat neseblod. Men fÄr litt blod pÄ papiret nÄr jeg snyter meg. Er vanlig da pga de mer skjÞre slimhinnene. Er derfor mange blir sÄ tette i nesen i tillegg nÄr de er gravid.

samme her, kommer bare nÄr jeg snyter meg. Men det kommer mye av gangen, samt blod smak i munnen. Skjer heldigvis ikke hele tiden.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er sÄ tett i nesa at jeg fÄr helt hetta om jeg ikke bruker nesespray, tetter seg i nesa, gir kraftig hodepine med trykk bak Þynene og fÄr ikke puste skikkelig. Sinnsykt ekkelt, og ikke minst svÊrt smertefullt :/

Samme her 😭 Helt grusomt! Jeg har det sĂ„nn hver gang jeg er gravid. Og nĂ„ har jeg i tillegg blitt forkjĂžlet sĂ„ da regner jeg med jeg fĂ„r bihulebetennelse etterhvert fordi det fĂ„r jeg hver gang jeg blir forkjĂžlet som gravid 🙄😭 GrĂ„dig kjedelig!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Da har jeg bedt om 100% sykemelding pga brekningene som har tatt seg opp. Sitter pÄ sofaen (med kort vei til do) og prÞver Ä holde motet oppe. HÄper inderlig jeg fÄr sykemeldingen, men hÄper alleralleraller mest at dette blir magisk bedre veldigveldig snart!! Stay strong dere andre. Vi skal klare dette!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg bedt om 100% sykemelding pga brekningene som har tatt seg opp. Sitter pÄ sofaen (med kort vei til do) og prÞver Ä holde motet oppe. HÄper inderlig jeg fÄr sykemeldingen, men hÄper alleralleraller mest at dette blir magisk bedre veldigveldig snart!! Stay strong dere andre. Vi skal klare dette!

god bedring!
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Huff, ikke hatt det sÄnn fÞr. Er det verste altsÄ, i tillegg til kvalme og total utmattelse. Dette er det verste svangerskapet sÄ langt. Var til og med bedre med hypermesis faktisk.

Oi, bedre med hyperemesis faktisk. Det sier jo sitt 😅 Hvor mange hadde du fra fþr?

Min verste graviditet hittil ogsĂ„. Dette er min nr 3. Dette lover jo bra for de neste 28 ukene 😂 Heldigvis for at jeg ikke er sĂŠrlig kvalm lengre. Er det flere som er veeeldig sliten nĂ„? FĂžler ikke jeg gjĂžr noe annet enn Ă„ sove eller vĂŠre trĂžtt (vil egentlig bare sove hele tiden).

NĂ„r jeg gjĂžr noe sĂ„ kjennes kroppen sĂ„ tung, sliten og uvel ut. Alt er ett ork! Skal pĂ„ privat ultralyd pĂ„ sĂžndag og det kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til. HĂ„per bare alt ser bra ut sĂ„ vi kan slappe av og bare ruge frem mot sommeren 😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Oi, bedre med hyperemesis faktisk. Det sier jo sitt Hvor mange hadde du fra fĂžr?

Min verste graviditet hittil ogsÄ. Dette er min nr 3. Dette lover jo bra for de neste 28 ukene Heldigvis for at jeg ikke er sÊrlig kvalm lengre. Er det flere som er veeeldig sliten nÄ? FÞler ikke jeg gjÞr noe annet enn Ä sove eller vÊre trÞtt (vil egentlig bare sove hele tiden).

NÄr jeg gjÞr noe sÄ kjennes kroppen sÄ tung, sliten og uvel ut. Alt er ett ork! Skal pÄ privat ultralyd pÄ sÞndag og det kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til. HÄper bare alt ser bra ut sÄ vi kan slappe av og bare ruge frem mot sommeren

Er ogsÄ utslitt. Alt ermet ork. Skal sies at jeg bor alene, mannen bor i et annet land, og vi kommer ikke til Ä bo sammen fÞr jeg eri fÞdselsperm. Litt synd. Hvor mye koster privat ultralyd?
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er ogsÄ utslitt. Alt ermet ork. Skal sies at jeg bor alene, mannen bor i et annet land, og vi kommer ikke til Ä bo sammen fÞr jeg eri fÞdselsperm. Litt synd. Hvor mye koster privat ultralyd?

Huff, kan tenke meg det er slitsomt ja nĂ„r du er helt alene. Jeg betaler ca 1400 kr for privat ul. Er litt dyrt men er sĂ„Ă„ verdt det ❀ Endret av ♄ Min engel ♄
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Huff, kan tenke meg det er slitsomt ja nĂ„r du er helt alene. Jeg betaler ca 1400 kr for privat ul. Er litt dyrt men er sĂ„Ă„ verdt det ❀

Er det med 3D?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei, vanlig ultralyd.

Oj, ble tilbudt ekstra ultralyd pÄ klinikken jeg gÄr til, tar de ogsÄ 1400, da? Betalte jo ingenting for min ultralyd i uke 7.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Oj, ble tilbudt ekstra ultralyd pÄ klinikken jeg gÄr til, tar de ogsÄ 1400, da? Betalte jo ingenting for min ultralyd i uke 7.

Det vet jeg ikke. Dette er en ultralyd som jeg betaler og bestiller selv. MÄ ikke ha henvisning for Ä komme til. Regner med det hadde vÊrt gratis om en hadde fÄtt henvisning fra lege.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

NĂ„r er det vi flytter over i andre trimester? 12+1 eller 13+0?

Endret av ♄ Min engel ♄
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...