GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 4+5, Ă„ har de siste dagene hatt sĂ„ vondt i bekkenet 😕 Har ett barn fra fĂžr (18 mnd) Ă„ slet med bekkenet under den graviditeten. Men kan jeg virkelig vĂŠre sĂ„ plaget av bekkenet allerede nĂ„? I gĂ„r nĂ„r jeg sto opp haltet jeg meg til badet og hadde ikke sjanse til Ă„ lĂžfte mini ut av senga 🙁

 

Andre som har kjent der sÄ tidlig?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Her gÄr det ikke sÄ bra, jeg har spottet siden torsdag og i natt vÄknet jeg med sterke magekramper sÄ tror nok ikke det gÄr veien for oss denne gangen gitt.

 

HÄper jeg fÄr ting bekreftet hos legen pÄ mandag, sÄ man slipper Ä gÄ Ä lure.

 

Lykke til videre alle dere andre! :) :)

Åneei. Men hĂ„pe er ikke ute. Jeg spottet jo ogsĂ„ + at jeg hadde sterke smerter som gikk over pĂ„ et dĂžgn. Men noen dager ettepĂ„ var jeg pĂ„ UL Ă„ da var alt fint. Krysser alt for deg :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Åneei. Men hĂ„pe er ikke ute. Jeg spottet jo ogsĂ„ + at jeg hadde sterke smerter som gikk over pĂ„ et dĂžgn. Men noen dager ettepĂ„ var jeg pĂ„ UL Ă„ da var alt fint. Krysser alt for deg :)

Tusen takk sĂžte deg, jeg krysser fingrene selv :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg sier hei her! Termin 8.6 😊 vĂ„r andre, mistet fĂžrstemann under fĂždsel for to Ă„r siden. Er sĂ„ spent og nervĂžs og glad nĂ„!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg, MRS druestein! HÄper du hvertfall fÄr vite snart.

Hei hurrahei og Mari1992! Kan ikke forestille meg hvordan det mÄ vÊre Ä miste under fÞdsel.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Krysser fingrene for deg, MRS druestein! HÄper du hvertfall fÄr vite snart.

Hei hurrahei og Mari1992! Kan ikke forestille meg hvordan det mÄ vÊre Ä miste under fÞdsel.

Tusen takk for det <3

Jeg mÄ flire litt hver gang dere skriver nicket mitt, for nicket er sÄ utrolig teit..

Hahaha

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heisann! Er ny her inne, men virker som et supert forum:) lirer pÄ om dere har en god gravid-app Ä anbefale? Elsker Ä sitte Ä lese om hva som foregÄr inne i magen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg spotanaborterer nÄ. Ligger pÄ sofaen og vrir meg i smerte, har ikke andre smertestillende enn paracet og skjÞnner ikke helt hvordan jeg skal klare dette. Er alene fordi mannen er pÄ jobb reise. Er veldig veldig vondt :(

 

Min teori er at min spire sluttet Ä leve da alle mine symptomer forsvant. De forsvant jo nesten over natta. SÄ begynte jeg Ä spotte pÄ torsdag og det har gradevis blir mer og mer.. Har hatt vanlige mensensmerter frem til nÄ, som det gjÞr sykt vondt.

 

Jeg Ăžnsker dere andre masse lykke til!

HÄper spirene deres holder seg pÄ plass

 

Klemmer druestein <3

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg spotanaborterer nÄ. Ligger pÄ sofaen og vrir meg i smerte, har ikke andre smertestillende enn paracet og skjÞnner ikke helt hvordan jeg skal klare dette. Er alene fordi mannen er pÄ jobb reise. Er veldig veldig vondt :(

 

Min teori er at min spire sluttet Ä leve da alle mine symptomer forsvant. De forsvant jo nesten over natta. SÄ begynte jeg Ä spotte pÄ torsdag og det har gradevis blir mer og mer.. Har hatt vanlige mensensmerter frem til nÄ, som det gjÞr sykt vondt.

 

Jeg Ăžnsker dere andre masse lykke til!

HÄper spirene deres holder seg pÄ plass

 

Klemmer druestein <3

SÄ trist :( Huff...... Har ikke ord.. Jeg hÄpet jo virkelig pÄ deg. .

HĂ„per ihvertfall at det gĂ„r bra med deg nĂ„, Ă„ at du har noen hos deg.... Sender deg varme klemmer.. HĂ„per at du kommer deg rask Ă„ fĂ„r til ei ny spire 💗💗💟

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hei! Kjem inn her eg! Og hÄpar Ä bli her i maaange veker framover! Usikker pÄ termin dÄ eg fÄr opp litt forskjellig..men satsar pÄ at 25. juni er sÄnn ca rett. DÄ er eg 4+1 i dag :-D Skikkeleg nervÞs for dei neste vekene..er 37 Är og veit jo at SA sjansen aukar nÄr ein bikker 35..HÄpar sÄnn dette gÄr bra..vi brukte 11 mnd pÄ Ä bli gravid.. Uansett, hÄpar Ä bli bedre kjent med damene her inne utover:-)

 

Er for Þvrig skikkeleg trÞtt, og uggen alt :S Og reagerer meir pÄ lukt enn elles..litt tidleg synes eg? (Graviditetstestane er ikkje sÄ Ä sterke liksom, sÄ tenkte at sidan eg tydlegvis ikkje er sÄ full av hormona endÄ sÄ burde eg jo nesten ikkje merke noko..). Og lett hovudverk ogsÄ.. Blir spennande Ä sjÄ korleis dette utvikler seg! :-)

 

Helsing glad og lykkelig som ikkje heilt har forstÄtt at vi omsider vart gravid! ;-)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Solbaer79: Gratulerer!! :-) Jeg er 4+2 og opplever akkurat det samme som det. Testene slÄr svakt ut, men jeg er forferdelig trÞtt og har i tillegg mye ubehag nederst i ryggen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er ogsÄ 4+2 men testen jeg tok var veldig sterk og tydelig. Teststreken kom umiddelbart. Jeg har bare sinnsykt vonde pupper og brystvorter og har mensmurringer ennÄ. Litt trÞtt kanskje,men fÞler meg ganske pigg :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Klematis 16 : det var litt beroligande Ă„ hĂžyre, takk!

 

Og nytt "symptom" er tydlegvis lett sÞvn pÄ natta??! Har vore vÄken sidan kl 3..huff, blir ein lang dag dette gitt :S

Endret av Solbaer79
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Velkommen til dere nye:-) NÄ nÊrmer det seg at junigruppen ikke fÄr flere medlemmer. 5 dager til sÄ mÄ de nygravide melde seg inn i Juligruppen :-)

 

Hvordan gÄr det med deg Mrs Druestein?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hyggelig at flere har meldt seg inn her! 

I dag tidlig sto jeg og pussa tennene mine og hÄpte pÄ at kvalmen ville gi seg slik at jeg kunne spise frokost, og tror dere ikke jammen med at de to glassa med vann jeg drakk like fÞr kom i retur? MÄtte bare hive fra meg tannbÞrsten, for det kom sÄ plutselig. Akkurat som med forrige, bare 2,5 mnd tidligere. Jaja, kvalmen ga seg da...  :fnise:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! NÄr ble dere kvalme? Jeg er bare 5+6, og er ikke blitt kvalm enda. Det er rart, men jeg hÄÄper kvalmen kommer snart! Da fÞler jeg meg iallefall gravid!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Utrolig kjipt Ă„ hĂžre mrs.druestein 😭 krysser fingrene for at dere lykkes fort etter denne sa'en og at spiren da klorer seg fast! Velkommen alle andre som nettopp har tester positivt, gratulerer. Vi har en spennende vinter og vĂ„r i vente 😊 Jeg er nĂ„ 8+0. Er skikkelig dĂ„rlig og gleder meg til 2.trimester nĂ„r man lilsom skal bli bedre. Har bestilt til ul i uke 12 sĂ„ akkurat nĂ„ er det det vi gleder oss mest til 😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! NÄr ble dere kvalme? Jeg er bare 5+6, og er ikke blitt kvalm enda. Det er rart, men jeg hÄÄper kvalmen kommer snart! Da fÞler jeg meg iallefall gravid!

Ble kvalm i uke 5 og er fortsatt kvalm 😭
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Eg er uggen/smÄkvalm kanskje..fÄr heilt avsmak av viss type mat (lÞk,kvitlÞk ++), ikkje matlyst..Eg er berre 4+2, og det begynte i gÄr :S Tenker det mÄ ha mest med at eg har sove dÄrleg, og dermed fÞler meg smÄkvalm..?

Endret av Solbaer79
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! NÄr ble dere kvalme? Jeg er bare 5+6, og er ikke blitt kvalm enda. Det er rart, men jeg hÄÄper kvalmen kommer snart! Da fÞler jeg meg iallefall gravid!

Det er jo ikke alle som blir kvalm :P sÄ du burde hÄpe at su slipper. I de to fÞrste svamgerskapebe hadde jeg hypermesis :s ..men denne gangen har jeg bare lett kvalme. HÄper ikke de blir verre for Ä si det sÄnn :P

Har du noen andre symptomer? :D jeg er litt kvalm Ă„ veldig trĂžtt :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Nei det er jo ikke alle som blir det, men jeg fĂžler det er et sikkert graviditetstegn😬 Jeg vet at jeg angrer pĂ„ at jeg Ăžnsker det om kvalmen virkelig slĂ„r til😅 I skrivende stund er jeg lagt meg for kvelden, jeg er sĂ„ kvalm nĂ„ at jeg vurderer Ă„ henta bĂžtta.. det var slik det begynte ved forrige svangerskap ogsĂ„, men det endte desverre med en dĂždfĂždsel 32 uker pĂ„ vei. Jeg er sĂ„ redd det skal bli noe galt det er nok derfor heg Ăžnsker kvalmen velkommen, selv om jeg ikke har det bahegelig akkurat nĂ„..😬 Har lite andre symptomer bortsett fra svimmelhet og mer sulten enn vanlig 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...