Gå til innhold

Termin Juni 2017🍼


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært på ultralyd i dag, alt ser bra ut 😃 Så deilig å se en sprellebaby på 7 cm ❤️ Fått ny termindato; 30.mai. 13+0 nå. Så da flytter jeg over til 2.trimester 😃 Holder meg til juni gruppen da jeg har menstermin 2.juni og mine barn kommer nesten to uker etter termin 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd i dag, alt ser bra ut Så deilig å se en sprellebaby på 7 cm ❤ Fått ny termindato; 30.mai. 13+0 nå. Så da flytter jeg over til 2.trimester Holder meg til juni gruppen da jeg har menstermin 2.juni og mine barn kommer nesten to uker etter termin

Så utrolig fint at alt så bra ut på ul! Og at du blir værende i Junigruppa, selv om jeg håper du slipper å gå så langt over :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett noe fra mrs druestein. Hvordan går det?

Hei! Heeelt tilfeldig at jeg så denne meldingen siden jeg ikke er med i denne gruppen lenger.

 

Jeg mistet dessverre i uke 7, men ble gravid igjen på første el, og er nå i termingruppa juli :)

Håper det går bedre denne gangen. Håper det står bra til med alle dere andre :)

 

Klem klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Heeelt tilfeldig at jeg så denne meldingen siden jeg ikke er med i denne gruppen lenger.

 

Jeg mistet dessverre i uke 7, men ble gravid igjen på første el, og er nå i termingruppa juli :)

Håper det går bedre denne gangen. Håper det står bra til med alle dere andre :)

 

Klem klem :)

Gratulerer! Håper spiren sitter denne gangen! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig fint at alt så bra ut på ul! Og at du blir værende i Junigruppa, selv om jeg håper du slipper å gå så langt over :P

Takk 😊 Ja, jeg håper jo at 3.mann kanskje kan være litt fornuftig å komme ut når den skal sånn rundt termindato. Er ikke noe kjekt å gå på overtid og bli satt i gang 😩
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd i dag, alt ser bra ut 😃 Så deilig å se en sprellebaby på 7 cm ❤️ Fått ny termindato; 30.mai. 13+0 nå. Så da flytter jeg over til 2.trimester 😃 Holder meg til juni gruppen da jeg har menstermin 2.juni og mine barn kommer nesten to uker etter termin 😂

Gleder meg veldig jeg også 😍 Gratulerer med nytt trimester 😀🖒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som vet hva Termin gruppen for juni 2017 på Facebook heter?

Den er skjult, så om du vil bli medlem kan du sende meg mailadressen din her, så får du invitasjon via mail med en gang jeg får lagt deg til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandede følelser på UL i dag. Utrolig lykkelig over en tilsynelatende frisk, sprellende og aktiv liten spire. Også gjør det litt vondt å få vite at den lille tvillingspiren ikke kommer til å vokse noe mer. Rart hvordan man kan være trist over noe man ikke visste eksisterte en gang. For et par uker siden opplevde jeg sterke magesmerter, noe legen mente var helt normalt ettersom det ikke var noen blødning. Det viser seg at det var en SA av en liten tass som ikke maktet mer.

 

Krysser fingrene for at vi får hilse på en frisk og aktiv krabat i begynnelsen av juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som allerede har fortalt arbeidsgiver?

Ja. Jeg var sykemeldt fra uke 7-11 pga kvalme og oppkast, følte derfor jeg måtte si det så tidlig. Har bare fått positive tilbakemeldinger. Og nå når jeg jobber igjen så får jeg ikke de verste arbeidsoppgavene samt muligheter til ekstra spisepause 😆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg var sykemeldt fra uke 7-11 pga kvalme og oppkast, følte derfor jeg måtte si det så tidlig. Har bare fått positive tilbakemeldinger. Og nå når jeg jobber igjen så får jeg ikke de verste arbeidsoppgavene samt muligheter til ekstra spisepause

Heldig :) er ikke sikker på når jeg burde fortelle det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandede følelser på UL i dag. Utrolig lykkelig over en tilsynelatende frisk, sprellende og aktiv liten spire. Også gjør det litt vondt å få vite at den lille tvillingspiren ikke kommer til å vokse noe mer. Rart hvordan man kan være trist over noe man ikke visste eksisterte en gang. For et par uker siden opplevde jeg sterke magesmerter, noe legen mente var helt normalt ettersom det ikke var noen blødning. Det viser seg at det var en SA av en liten tass som ikke maktet mer.

 

Krysser fingrene for at vi får hilse på en frisk og aktiv krabat i begynnelsen av juni :)

Hvor langt er du på vei? Synes ikke det høres rart ut at du er trist, jeg hadde nok vært det selv. Helt naturlig å sørge litt, tror jeg. Klem til deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som allerede har fortalt arbeidsgiver?

Nå er jeg student da, men det blir veldig relevant å fortelle det ved semesterstart over nyttår, siden vi skal ut i arbeidspraksis i mars og april. 

Men tenker at det på et tidspunkt blir nødvendig for arbeidsgiver å se seg om etter noen som kan fylle stillingen din mens du er sykmeldt/i permisjon, pluss at det kan være behov for tilrettelegging av arbeidet ditt, så selv ville jeg nok gitt en eventuell sjef beskjed så snart jeg bikka 12 uker. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Synes ikke det høres rart ut at du er trist, jeg hadde nok vært det selv. Helt naturlig å sørge litt, tror jeg. Klem til deg. :)

12+5 i dag, så er ikke uvanlig med litt frafall frem til nå. Men nå håper jeg på tygge fine tider fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte arbeidsgiver med en gang, altså ved 4+0. Dette fordi vi i vår offentlige etat er veldig underbemannet, og jeg måtte gi beskjed til mine kollegaer at de måtte forberede seg på et helvete mens jeg sannsynligvis ble liggende hjemme og spy. Det vil si, sjefen og tre kollegaer fikk først vite det slik at de fikk planlegge litt, og så ved 6+2 når kvalmen var startet fikk de andre kollegaene vite det. Jeg ble 100% sykemeldt ved 7+0 og jobb er klar over at det vil kunne vare til 13+0 slik som sist. Har også fortalt to naboer som ofte vil snakke så mye når de møter meg, fordi jeg ikke kan prate med dem nå. Jeg lufter bikkja utenfor og må kjapt inn igjen i tilfelle jeg spyr. Kan ikke slå av en prat om vær og vind da...

Endret av LadyInRed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg forlate junigruppen :-(

Spontanabort som startet på tirsdag.. Viste dødt foster som hadde vært død siden uke 9.

Ikke merket noe. Bortsett fra at jeg stusset over at jeg ikke kjente livmoren over symfysen fra uke 11.

Utrolig trist 😢

 

Prøver igjen neste år... Konsentrer oss om en hyggelig jul for de to vi har.🎄

Nå er dere snart over i det trygge 2 trimester jenter! Masse lykke til videre! :-)

Endret av Vi4+1!?:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg forlate junigruppen :-(

Spontanabort som startet på tirsdag.. Viste dødt foster som hadde vært død siden uke 9.

Ikke merket noe. Bortsett fra at jeg stusset over at jeg ikke kjente livmoren over symfysen fra uke 11.

Utrolig trist

 

Prøver igjen neste år... Konsentrer oss om en hyggelig jul for de to vi har.

Nå er dere snart over i det trygge 2 trimester jenter! Masse lykke til videre! :-)

Kjempetrist! :( Ønsker dere en fin jul sammen og masse lykke til med fremtidige forsøk. Klem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg forlate junigruppen :-(

Spontanabort som startet på tirsdag.. Viste dødt foster som hadde vært død siden uke 9.

Ikke merket noe. Bortsett fra at jeg stusset over at jeg ikke kjente livmoren over symfysen fra uke 11.

Utrolig trist 😢

 

Prøver igjen neste år... Konsentrer oss om en hyggelig jul for de to vi har.🎄

Nå er dere snart over i det trygge 2 trimester jenter! Masse lykke til videre! :-)

Ååneii, så utrolig trist. Uten ord...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg forlate junigruppen :-(

Spontanabort som startet på tirsdag.. Viste dødt foster som hadde vært død siden uke 9.

Ikke merket noe. Bortsett fra at jeg stusset over at jeg ikke kjente livmoren over symfysen fra uke 11.

Utrolig trist 😢

 

Prøver igjen neste år... Konsentrer oss om en hyggelig jul for de to vi har.🎄

Nå er dere snart over i det trygge 2 trimester jenter! Masse lykke til videre! :-)

Vet ikke hva jeg skal skrive til deg.. Utrolig trist 💔 ... Klemmer til deg! Ønsker deg en fin jul likevel å at 2017 er deres år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre her som kjenner liv? Litt rommelig,murring, bobler? Kan være innbilning, men ligger ofte om kvelden og kjenner at det er noe der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg forsiktig inn her, med termin 18 juni om Alt går bra😊❤️ Vi opplevde desverre en dødfødsel i uke 32 nå i mai. Jeg begynte på albyl e i dag, og skal i tillegg ta klexane sprøyter etterhvert 😊 Jeg kjenner jeg er veldig redd, men håper det skal gå bra❤️❤️

Masse lykke til <3 så fint at du ble gravid igjen. Kan jeg spørre om du har leiden pga blodfortynnende? Ønsker deg det beste denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...