GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fortsatt veldig tidlig, men forhÄpentligvis gÄr dette fint slik at jeg ogsÄ hÞrer hjemme her! :-) Termin 26. Juni! :-) Bestiller dere legetime med en gang dere har testet positivt?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt veldig tidlig, men forhÄpentligvis gÄr dette fint slik at jeg ogsÄ hÞrer hjemme her! :-) Termin 26. Juni! :-) Bestiller dere legetime med en gang dere har testet positivt?

Gratulerer! Jeg har ikke bestilt ennÄ, men tenkte Ä gjÞre det i morgen. :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk!! :) var jo helt sikker pÄ at jeg hadde mista... SÄ jeg spurte om vi trengte Ä ta ul, Ä hun sa vi mÄtte sjekke.. jeg ville ikke se pÄ skjermen..

 

Plutselig sir hun : jeg tror du vil se pÄ skjermen du er fortsatt gravid..

 

Da fikk jeg sjokk Ä sa nei viss ikke hjerte slÄr er ikke jeg gravid..Ä da sa hun jo det slÄr :P

Aldri vÊrt sÄ glad Ä nervÞs fÞr... :D

Det forstÄr jeg :D

Hvor langt er du pÄ vei nÄ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det forstÄr jeg :D

Hvor langt er du pÄ vei nÄ?

Hun sa hun trodde jeg var 5+5 .. Men for meg hĂžres det feil ut.

 

FÞrste i siste dag i menstruasjonen var 22 august. Jeg har en syklus pÄ 34 dager.

 

PĂ„ lady timer sier de at jeg er i uke 7 :P men jaja

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg tok en ny test fordi jeg har null symptomer

 

NĂ„ sier clear blue ukesindikatoren 2-3 uker og det stemmer jo nogenlunde siden det er 22 dager siden befruktning.

 

NĂ„ ble jeg glad, fikk troa litt mer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg tok en ny test fordi jeg har null symptomer

 

NĂ„ sier clear blue ukesindikatoren 2-3 uker og det stemmer jo nogenlunde siden det er 22 dager siden befruktning.

 

NĂ„ ble jeg glad, fikk troa litt mer tilbake :)

SĂ„ bra :D

Har tatt mange tester, bare for Ă„ skjekke :P

 

Hvor langt er du pÄ vei? Skal du pÄ UL?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ bra :D

Har tatt mange tester, bare for Ă„ skjekke :P

 

Pia91

Hvor langt er du pÄ vei? Skal du pÄ UL?

5+3, men er nok noe kortere fordi el var pÄ dag 19 :)

Skal pÄ ul den 31.10 altsÄ om to uker :)

OgsÄ skal jeg til legen pÄ mandag og ta blodprÞver. :)

 

Rogalandsjenta:

Ingen store symptomer her, har litt mensen murringer noen ganger, men thats it :) du?

Endret av Mrs druestein
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg joiner dere! FĂžrste graviditet noensinne, vi har prĂžvd i 1 1/2 Ă„r. Er 4+0 i morgen, testet positivt 10 DPO og har hatt litt magevondt og Ăžmme pupper de siste dagene. Blir godt Ă„ ha noen Ă„ snakke med i samme situasjon, det er det eneste som svirrer i hodet mitt for tiden :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg joiner dere! FĂžrste graviditet noensinne, vi har prĂžvd i 1 1/2 Ă„r. Er 4+0 i morgen, testet positivt 10 DPO og har hatt litt magevondt og Ăžmme pupper de siste dagene. Blir godt Ă„ ha noen Ă„ snakke med i samme situasjon, det er det eneste som svirrer i hodet mitt for tiden :D

Grattis!! Jeg er ogsÄ gravid for fÞrste gang :)

Det mÄ vÊre helt fantastisk for deg som har prÞvd sÄ lenge! Ønsker deg skikkelig lykke til

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg skal pÄ ultralyd om 2 uker i Porsgrunn siden dette er innsett av eskimo.

 

Ikke noe kvalm lenger, men en del murringer og trÞtt. Og fryktelig lyst pÄ cola. Noe jeg sjelden drikker og helst ikke skal drikke sÄ mye av nÄ :-P

 

Gratulerer Mrs Druestein! Siden testen viser lengre gravid sÄ har jo hcg nivÄet Þkt :-D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg skal pÄ ultralyd om 2 uker i Porsgrunn siden dette er innsett av eskimo.

 

Ikke noe kvalm lenger, men en del murringer og trÞtt. Og fryktelig lyst pÄ cola. Noe jeg sjelden drikker og helst ikke skal drikke sÄ mye av nÄ :-P

 

Gratulerer Mrs Druestein! Siden testen viser lengre gravid sÄ har jo hcg nivÄet Þkt :-D

Jaa! :) jeg hÄper det er godt tegn! Jeg ble ihvertfall veldig lettet :)

HÄper jeg kunne fÄ litt flere symptomer snart da :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hei, leste meg litt inni kommentarene her.

Testet skygge-positiv i forrigÄrs og digital yes+ igÄr. Termin er antagelig rundt 20.Juni, vanskelig Ä bestemme siden jeg har hatt veldig varierende sykluslengde siden jeg fikk igjen mensen i januar 2016.

Dette er mitt 3. svangerskap og jeg har en gutt pÄ 3 Är (sept 13) og en gutt pÄ 16 mnd (juni 2015) fra fÞr av, som jeg er hjemme med. Spennende tid det her :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg fikk positiv test pÄ tirsdag i forrige uke  :wub:  ut i fra kalkulator regnet fra fÞrste dag siste mens sÄ er har jeg termin 14/6-17. Er 5+3 idag. Har slitt med svimmelhet litt lenger enn jeg har visst om graviditeten. Sliter fortsatt med Ä vÊre svimmel, selv om blodtrykk og alt skal vÊre i orden. Jeg er gravid for andre gang. FÞrstemann kom for snart 10 Är siden  :D  alikevel er jeg bare 30 Är i Är da  :ler:  Men er litt bekymret for jeg utviklet "hellp" i fÞrste svangerskap :frown:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei, leste meg litt inni kommentarene her.

Testet skygge-positiv i forrigÄrs og digital yes+ igÄr. Termin er antagelig rundt 20.Juni, vanskelig Ä bestemme siden jeg har hatt veldig varierende sykluslengde siden jeg fikk igjen mensen i januar 2016.

Dette er mitt 3. svangerskap og jeg har en gutt pÄ 3 Är (sept 13) og en gutt pÄ 16 mnd (juni 2015) fra fÞr av, som jeg er hjemme med. Spennende tid det her :)

Gratulerer 😊 Min 3.graviditet ogsĂ„. Jeg har en pĂ„ strax 5 Ă„r og en pĂ„ 17 mnd 😊 Jeg har termin 1 eller 2.juni. SĂ„ blir mest sannsynlig 2 bleiebarn i hus samtidig 😆
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg fikk positiv test pÄ tirsdag i forrige uke :wub: ut i fra kalkulator regnet fra fÞrste dag siste mens sÄ er har jeg termin 14/6-17. Er 5+3 idag. Har slitt med svimmelhet litt lenger enn jeg har visst om graviditeten. Sliter fortsatt med Ä vÊre svimmel, selv om blodtrykk og alt skal vÊre i orden. Jeg er gravid for andre gang. FÞrstemann kom for snart 10 Är siden :D alikevel er jeg bare 30 Är i Är da :ler: Men er litt bekymret for jeg utviklet "hellp" i fÞrste svangerskap :frown:

Gratulerer sĂ„ mye â˜ș Du blir nok fulgt ekstra godt opp mtp. ditt forrige svangerskap som endte med hellp. Masse lykke til 😊
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Liindamh: SÄ morsomt, det er straks 10 Är siden jeg fikk fÞrstemann ogsÄ og dette er nr 2! :-) Vi er vell som fÞrstegangsfÞdende Ä regne igjen etter sÄ mange Är? :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Velkommen, dere nye!

 

4+2 og dagene gÄr sÄÄÄÄ sent! Har lyst til Ä rope det ut til verden, men kan jo selvsagt ikke det. Vanskelig Ä konsentrere seg om noe annet, vanskelig Ä finne samtaleemner som fenger som ikke handler om graviditet og smÄbarn. HÄper jeg kan bli litt mer opptatt av andre ting snart :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvordan gÄr det med dere damer ? :)

Jeg har fortsatt spor av brunt blod nÄr jeg tÞrker meg. (Men har en god fÞlelse siden jeg fikk se et blinkede hjerte.)

 

Men tia gÄr sÄÄÄÄ sakte..... Vet egentlig ikke hvor langt jeg er pÄ vei. 6 eller 7 uker kanskje? NÄr jeg var pÄ UL trodde hun jeg var 5+5. Men er ikke det tidlig for Ä se at hjerte blinka?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her gÄr det ikke sÄ bra, jeg har spottet siden torsdag og i natt vÄknet jeg med sterke magekramper sÄ tror nok ikke det gÄr veien for oss denne gangen gitt.

 

HÄper jeg fÄr ting bekreftet hos legen pÄ mandag, sÄ man slipper Ä gÄ Ä lure.

 

Lykke til videre alle dere andre! :) :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har testet flere ganger og testen har blitt bittelitt sterkere. Mye stikninger i magen og murringer (kjennes ut som slitenhet egentlig) nederst i ryggen. Vurderer Ä fÄ tatt blodprÞve i lÞpet av uken for Ä finne ut av dette. Eventuelt fÞrst prÞve med en ny CB digital mot slutten av uken, da burde den vise 3-4 uker dersom alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...