Gå til innhold

Termin Juni 2017🍼


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Tror det er ganske vanlig at en symptomene svinger en del. På meg henger det også litt sammen med hvor sliten jeg er. Jo mer sliten, jo verre er formen 😅

Jeg måtte ta en clear blue test til bare sånn for sikkerhets skyld :P haha, spira er fortsatt på plass.

 

Men i dag var det så deilig, ingen migrene! Ingen kvalme! Herlig <3

 

Og du? Formen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også masse plager denne gang, i motsetning til forrige graviditet. Er jo på sett og vis glad for symptomer, men det føles litt voldsomt ut. Håper det gir seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner god trøst i at vi er flere som sliter med kvalme og andre kjipe symptomer 😜 Er enig i at det på en måte er bra med symptomer når man fremdeles er tidlig i graviditeten. Er bare veldig slitsomt når man har småbarn i hus fra før og jobber 100% i tillegg 😅 Jeg har vært uggen og kvalm i hele ettermiddag/kveld. Men har ikke hatt halsbrann i dag! 😊 Så da hjalp det nok å spise en hel pakke lovehearts 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å melde meg inn her. Testet sval positivt på RFSU og clearblue. Er 5 dager over ikm og null tegn til tr (heldigvis). Skal til legen i morgen og få tatt blodprøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å melde meg inn her. Testet sval positivt på RFSU og clearblue. Er 5 dager over ikm og null tegn til tr (heldigvis). Skal til legen i morgen og få tatt blodprøver :)

Åh så gøy! Gratulerer så mye :) ::) velkommen skal du være!

 

Her har alle symptomer forsvunnet, det er på en måte deilig å føle seg frisk og rask men jeg blir jo litt bekymret da.

 

Det kan vel ikke være kjemisk når man tester positivt på to tester med 4 dagers mellomrrom?

 

Og det kan vel ikke være SA hvis man ikke har blødd?

 

Jeg antar at det bare går opp og ned med disse symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Michelleirene90! 

Har kontaktet en privat klinikk som tilbyr UL her jeg bor for å sikre meg time i uke 12/13, hadde det sist gang og det var stor stas! Klarer aaaldri å vente helt til ordinær ul :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere jentene!  Jeg er med dere her i termingruppe!  Siste mens var 29. august, så er i 5. uke nå.  Fikk festeblødning på 21. september, og positiv test kvelden jeg skulle ha fått mensen (27. september).  Skal til legen 13. oktober :)  Dette er vårt første forsøk.

 

Allerede ganske kvalm hele dagen (kommer i bølger), men har blitt veldig glad i rundstykker med smør, citron, oliven, og enkle supper.

 

Jeg har hatt litt brun utflød i den siste uken, og noen smerter (ikke like kraftige som vanlig menssmerter), så regner med at det er gammel blod og gode smerter :)

 

Gleder meg til å følge med dere!

Endret av babbaroni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Michelleirene90!

 

Har kontaktet en privat klinikk som tilbyr UL her jeg bor for å sikre meg time i uke 12/13, hadde det sist gang og det var stor stas! Klarer aaaldri å vente helt til ordinær ul :P

Jeg og har tenkt å bestille tidlig ul rundt uke 12. Det er kjempe stas! Har gjort det med de to andre også og det blir så mye mer virkelig når man ser en liten sprellebaby på skjermen 😍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere murringer?

Har bare litt av å til (bekymrer meg litt)

Har dere murringer hele tiden?

Har en del murringer, enkelte dager hele dagen og andre dager litt av og på. Uvant, siden jeg ikke hadde det slik sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del murringer, enkelte dager hele dagen og andre dager litt av og på. Uvant, siden jeg ikke hadde det slik sist.

Kan ikke huske med første mann (husker bare at jeg spydde å sov i 3 mnd :P

De 3 andre gangene haddw jeg mye murringer men mista alle 3.

Den andre gangen hadde jeg bare litt lette murringer :P

 

Så jeg blir ikke klok altså :P

 

Ultralyd den 11 oktober så blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg forsiktig inn her, med termin 18 juni om Alt går bra😊❤️ Vi opplevde desverre en dødfødsel i uke 32 nå i mai. Jeg begynte på albyl e i dag, og skal i tillegg ta klexane sprøyter etterhvert 😊 Jeg kjenner jeg er veldig redd, men håper det skal gå bra❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg forsiktig inn her, med termin 18 juni om Alt går bra😊❤️ Vi opplevde desverre en dødfødsel i uke 32 nå i mai. Jeg begynte på albyl e i dag, og skal i tillegg ta klexane sprøyter etterhvert 😊 Jeg kjenner jeg er veldig redd, men håper det skal gå bra❤️❤️

 

Gratulerer ❤

Forferdelig historie du har bak deg...kan ikke tenke meg hvordan det er..

 

Men krysser fingrene for dere at det går denne gangen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Melder meg forsiktig inn her, med termin 18 juni om Alt går bra😊❤️ Vi opplevde desverre en dødfødsel i uke 32 nå i mai. Jeg begynte på albyl e i dag, og skal i tillegg ta klexane sprøyter etterhvert 😊 Jeg kjenner jeg er veldig redd, men håper det skal gå bra❤️❤️

Velkommen hit, gratulerer med graviditeten!

 

Forferdelig trist med dødfødselen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske med første mann (husker bare at jeg spydde å sov i 3 mnd :P

De 3 andre gangene haddw jeg mye murringer men mista alle 3.

Den andre gangen hadde jeg bare litt lette murringer :P

 

Så jeg blir ikke klok altså :P

 

Ultralyd den 11 oktober så blir spennende :)

Nei, jeg tror det er helt tilfeldig dette med murringer, så prøver å ikke stresse så mye rundt at det oppleves så annerledes denne gang :D Blir kjempespennende med tidlig ul da! Krysser fingrene! 

 

Gratulerer, Mia! Håper alt går bra for dere :) Utrolig trist at dere har opplevd noe sånt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten spire i magen :) 

Ifølge apper har jeg termin 15-17 Juni en gang, men tørr ikke håpe for mye med mange SA bak meg. 

2 stk bare allerede i år. 

Får god oppfølging heldigvis, å går på progesteron piller denne gangen, så håper dette gjør susen :) 

 

Gleder meg til UL så jeg kan se at alt er bra.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 11 oktober på sykehuset :( men synes det er alt for lenge til... Da er jo sikkert sjansen stor for å miste før jeg kommer dit..

Er idag 5+2.

 

Viss dette var dere å dere hadde mistet 3 ganger på rad før.. Ville dere gått til en privat gynokolog da?

Jeg har mistet 2 ganger bare i år. Er gravid igjen nå, og har fått progesteron da jeg har blitt utredet å de ikke finner noe galt med meg. Jeg har fått diagnosen Habituell Abort.. 

håper alt ordner seg for deg og at du beholder den lille denne gangen  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten spire i magen :)

Ifølge apper har jeg termin 15-17 Juni en gang, men tørr ikke håpe for mye med mange SA bak meg.

2 stk bare allerede i år.

Får god oppfølging heldigvis, å går på progesteron piller denne gangen, så håper dette gjør susen :)

 

Gleder meg til UL så jeg kan se at alt er bra..

Grattis med spira!

 

Kan jeg spørre hvordan merket du SA? Du begynte å blø? Jeg litt bekymret for min egen spire skjønner du.

Endret av Mrs druestein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spira!

 

Kan jeg spørre hvordan merket du SA? Du begynte å blø? Jeg litt bekymret for min egen spire skjønner du.

 

De fleste gangene har det startet med rosa utflod, så brun samt kraftige blødning etterhvert.. Har også noen av gangene hatt kraftige smerter i ryggen, mens noen av SA har vært helt smertefrie.. 

 

Hvorfor er du bekymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gangene har det startet med rosa utflod, så brun samt kraftige blødning etterhvert.. Har også noen av gangene hatt kraftige smerter i ryggen, mens noen av SA har vært helt smertefrie..

 

Hvorfor er du bekymret?

Mistet nesten alle symptomene over natta og ikke fått dem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha kjemisk helt frem til uke 6, og kan ta opptil 14 dager før man begynner å blø. Ang symptomer så kommer og går mine som de ønsker selv, man blir jo bekymra hele tiden føler jeg. Er du usikker så ta en test.

Har tatt 3 digitale tester spredt gjennom uka, de er posive, men det trenger jo ikke nødvendigvis bety noe. Jeg får prøve å late som ingenting i en periode, late som det ikke foregår noe spesielt i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer så langt:

 

Kvalme - kommer og går.

Murringer - kommer og går de også.

Verking i korsryggen, som om jeg har trent og er stiv:-| Nesten konstant.

 

Blir bekymret for kjemisk hver gang kvalmen forsvinner. Har begynt å glede meg noe helt utrolig nå...  :babysmokk:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...