GĂ„ til innhold

Termin Juni 2017đŸŒ


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

I gÄr oppdaget jeg litt blod i trusa, et par drÄper. Samt at jeg hadde vondt i magen.

Men det kom bare de drÄpene og i dag er jeg helt fin igjen,sÄ jeg fÄr avvente Ä se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vÊrt pÄ min fÞrste legetime. Er der sÄppas tidlig pga jeg har et hÞyrisikosvangerskap. Jeg skal videre til sykehus for prÞver og tidlig UL. 

Dere som har fÄtt tilbud om tidlig UL, hvor tidlig fÄr man den? AltsÄ, hvilken graviditets uke? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

I gÄr oppdaget jeg litt blod i trusa, et par drÄper. Samt at jeg hadde vondt i magen.

Men det kom bare de drÄpene og i dag er jeg helt fin igjen,sÄ jeg fÄr avvente Ä se hva som skjer.

Jeg blÞdde ogsÄ litt igÄr :( litt ubehaflig i magen igÄr Ä idag... SÄ vi fÄr se...

 

 

 

Anonymous poster hash: 1686d...eaf

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg vÊrt pÄ min fÞrste legetime. Er der sÄppas tidlig pga jeg har et hÞyrisikosvangerskap. Jeg skal videre til sykehus for prÞver og tidlig UL.

Dere som har fÄtt tilbud om tidlig UL, hvor tidlig fÄr man den? AltsÄ, hvilken graviditets uke?

Hei! Jeg har ogsĂ„ et risikosvangerskap grunnet dĂždfĂždsel i mitt forrige. Jeg er nĂ„ blitt gravid igjen og skal pĂ„ ul i uke 6 allerede 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! Jeg har ogsÄ et risikosvangerskap grunnet dÞdfÞdsel i mitt forrige. Jeg er nÄ blitt gravid igjen og skal pÄ ul i uke 6 allerede

Tusen takk for svar :) Leit Ä hÞre at du har mÄttet oppleve det  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

I dag var det simulering pÄ skolen, og en av Þvelsene besto av at jeg mÄtte lÞpe sÄ raskt jeg kunne opp og ned trappene i de 4 etasjene til jeg ble skikkelig tungpustet og sliten, slik at partneren min kunne mÄle blodtrykk, puls og respirasjon. Holdt pÄ Ä spy halvveis opp, men pusha meg selv maks og kom hesblesende inn pÄ laben fÞrst av alle (jeg har sykt dÄrlig kondis fra fÞr av), og fikk beskjed av lÊreren at jeg ikke var sliten nok. Klarte heldigvis Ä ikke kaste opp, men det var jammen nÊre pÄ. :P 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da har jeg bare en som blir bittelitt over gjennomsnittet :-P Jevnt over kvalm annenhver dag. Ikke oppkastkvalm, mer karusellkvalm etter Ä ha gÄtt av i tide.

 

Var mer kvalm med nr 2 og enda mer med nr 1. Men da bare pÄ morgenen. NÄ varer det ofte hele dagen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg blÞdde ogsÄ litt igÄr :( litt ubehaflig i magen igÄr Ä idag... SÄ vi fÄr se...

 

 

 

Anonymous poster hash: 1686d...eaf

Uff.. Hvordan gÄr det med dere??  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har noen begynt Ä fortelle det til de nÊrmeste ennÄ? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gÄr skeis er det uansett greit Ä prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sÊrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fÞr jeg la ut babybilde :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har noen begynt Ä fortelle det til de nÊrmeste ennÄ? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gÄr skeis er det uansett greit Ä prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sÊrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fÞr jeg la ut babybilde :D

Nei, har ikke begynt Ă„ dele nyheten enda. Men tror det kan bli vanskelig Ă„ skjule det sĂ„ lenge fordi denne uken har jeg begynt Ă„ fĂ„ mage og klĂŠrene strammer skikkelig rundt magen 😳 Er jo bare 6+5 sĂ„ dette var litt vel drĂžyt!!! Samboer kommenterte det i dag og jeg ble litt smĂ„nervĂžs! Tenk om det skjuler seg to inni der!!! 😳 Men sĂ„ prĂžver jeg Ă„ vĂŠre litt rasjonell ogsĂ„; dette er jo min 3.graviditet. Kun 17 mnd siden 2.mann ble fĂždt. SĂ„ kanskje det er derfor? 😜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Har noen begynt Ä fortelle det til de nÊrmeste ennÄ? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gÄr skeis er det uansett greit Ä prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sÊrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fÞr jeg la ut babybilde :D

Nei.. Da jeg har mistet sÄ mange ganger tidligere har vi valgt Ä fortelle det til familie pÄ en koselig mÄte pÄ julaften. Da er jeg 15 uker pÄ vei ca :)

Endret av Sofiem
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har noen begynt Ä fortelle det til de nÊrmeste ennÄ? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gÄr skeis er det uansett greit Ä prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sÊrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fÞr jeg la ut babybilde :D

Hvis spira overlever frem til julaften sÄ kommer vi til Ä fortelle det til nÊrmeste familie da. Da er jeg forhÄpentligvis 16 uker pÄ vei. SÄ forteller vi det vel til andre venner og familie pÄ nyÄret engang. Og ellers kommer jeg ikke til Ä skrive noe i sosiale medier eller noe.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hmm.. Tredje gang for meg ogsÄ. Ikke merket noe Þkning rundt midjen. Litt murringer innimellom og kvalme. Ellers fÞler jeg meg ikke gravid. :-/

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi har fortalt foreldre og sÞsken, og jeg har fortalt 3 pÄ jobben, men bare fordi jeg er sÄ kvalm hele tida.  Jeg vet ikke om jeg mÄ bli delvis sykemeldt ennÄ, men jeg tror at det er greit at noen vet hvorfor jeg kommer sent/drar tidlig fra jobben.  

Endret av babbaroni
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei 😀 Da ble det jaggu meg positiv test pĂ„ meg ogsĂ„ pĂ„ fĂžrste PP 😀 forelĂžpig termin 22 juni 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hvordan gikk det med deg? Husker det var snakk om svakere tester eller noe, men husker ikke helt hva.

Hei, jeg vet ikke helt enda. Jeg har nesten ingen symptomer og fÞler meg ikke gravid. Og den clear blue testen sa 1-2 uke i forrige uke. Det burde stÄtt 2-3. SÄ tja.. Jeg skal til legen neste mandag og hÄper Ä fÄ noe mer avklaring da :).

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Blir hyggelig julegave for familien Ä fÄ den beskjeden da! :D Her er jeg fremdeles der at jeg tar tester nÄr jeg fÞler meg "lite" gravid. :P Bestilte ul 6 desember, da er jeg 12-13 uker ca, gleder oss veldig. :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kanskje bare litt lav hcg i starten? Har du tatt ny test?

Ja tok en pÄ lÞrdag ogsÄ, den sa fortsatt 1-2 :(

SÄ nÄ vil jeg helst bare fÄ en avklaring sÄ jeg slipper Ä gÄ Ä gruble :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Moro:-) Dette er innlegg jeg skrev nÄr jeg var gravid med fÞrstemann.
 

Skrevet 17 April 2012 - 11:44

Jeg er 11 uker i dag og fĂžler meg ikke spesielt gravid...
Ultralyd i neste uke:)
Var pÄ ultralyd i uke 7 siden dette er et lite icsi gull og der sÄ alt bra ut. SÄ jeg prÞver Ä tenkte at det fortsatt er en liten krabat inni der.
Eneste symptom nÄ som kvalmen er borte er trÞtthet og kranglebekken. Og et par ekstra kg.. :-)
 
bleach: Jeg har ogsÄ lyst til Ä ta tester nÄr jeg fÞler meg lite gravid. NÄ er all kvalmen borte og jeg er bare trÞtt. SÄ da tenker jeg med en gang at dette ikke gikk.. :-|

Mrs Druestein: krysser fingrene for deg! Jeg hadde en venninne som hadde veldig lav hcg de fÞrste 3 mÄnedene. Var en tredjedel av mine mÄlinger. Hun var ikke kvalm, ikke trÞtt, ikke murringer, la ikke pÄ seg, ikke Þmme pupper. Merket nada niks fÞr hun fikk mage i uke 18. Hun tok ogsÄ en ekstra test fordi hun begynte plutselig Ä tvile. Alt var bra, bare helt annerledes svangerskap enn meg som lÄ over doskÄla hvis jeg ikke fikk havrefras med en gang jeg sto opp...




 
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hjerte til lille slĂ„r 💗💗💗💗💗💗

HĂ„per den klamrer seg fast!!!!!

BlĂžr litt brunt blod da.. Men hun viste ikke hvor det kom fra

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Åh sĂ„ herlig Pia91 <3

Takk!! :) var jo helt sikker pÄ at jeg hadde mista... SÄ jeg spurte om vi trengte Ä ta ul, Ä hun sa vi mÄtte sjekke.. jeg ville ikke se pÄ skjermen..

 

Plutselig sir hun : jeg tror du vil se pÄ skjermen du er fortsatt gravid..

 

Da fikk jeg sjokk Ä sa nei viss ikke hjerte slÄr er ikke jeg gravid..Ä da sa hun jo det slÄr :P

Aldri vÊrt sÄ glad Ä nervÞs fÞr... :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...