Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg kan umulig være gravid.. Jeg føler meg helt som før jeg!

Blir fort mett, det er bok det eneste jeg kan påberope meg.. Bra det er undersøkelse om en 14 dagers tid

 

Samme her! Ingen symptomer.. Kun fortere mett og litt ømmere pupper! Jeg og håper det går for fort mot undersøkelse, så jeg kan få det bekreftet av noen andre enn bare disse testene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia. Superusikker. Forventet mens i går. Mulig unnfangelse 4.9. Superslapp og sliten. Har en liten på 7 år, og er så sikker på at jeg er gravid. Testene er foreløbig negative. Jeg er ikke i et forhold, og har ikke ønsket meg å være alene med flere barn, samtidig merker jeg at jeg blir skuffet hvis det ikke er bebis. Biologien altså. Bør vel egentlig teste positivt snart, hvis ikke det bare er kroppen som tuller med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg. Liten blødning nå, men det er så utypisk meg. Er sikkert ikke noe bebis,men bare kroppen som reagerer rart på at jeg er så bebisfokusert. Høres det rart ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BANK I BORDET - første dag uten kvalme og oppkast! Og som jeg har spist!!!!! Nammmmmmm 😂😂

Åhr så heldig 🙏🏻 Håper det holder seg!! Rett ut her fortsatt😷 Får ikke i meg noe særlig fast føde, skal til jordmor på torsdag så får høre hva hun sier, gått ned ca 3 kg nå. Og det lille jeg får i meg er ikke akkurat næringsrikt :( har ikke så mye " å gå på" heller da jeg er tynn fra før. Kjenner jeg begynner å bli litt bekymret. Brekker meg bare jeg tenker på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er det lov å si at man er lei av kvalmen? Får så dårlig samvittighet for at jeg er sliten av kvalmen også :( Det er jo så indelig ønsket graviditet liksom, så får dårlig samvittighet for at jeg har negative tanker.. Håper bare jeg er en av de heldige som hvor det værste går over rundt ca 12 uker. Husker sist var jeg veldig kvalm til uke 16  :wacko: 

Jeg spiser og spiser - det er det eneste som hjelper mot kvalmen. Men er konstant mett og har i bunn og grunn ikke lyst på mat. Så det er så slitsomt å spise hele tiden også. Og har gått opp i vekt, så måtte kjøpe meg en ny bukse sist uke  :sjokkert: 

Håper kvalmen holder seg unna, førskolelæreren :) 

Kanskje du burde fått noe kvalmestillende, Queenbaby? 

Endret av Lulle86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens. Ble utolmodig og tok en testi går. Fremdeles negativ. Er en sånn billig stripstest. Burde jo bli en positiv test snart? Føler meg elendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er det lov å si at man er lei av kvalmen? Får så dårlig samvittighet for at jeg er sliten av kvalmen også :( Det er jo så indelig ønsket graviditet liksom, så får dårlig samvittighet for at jeg har negative tanker.. Håper bare jeg er en av de heldige som hvor det værste går over rundt ca 12 uker. Husker sist var jeg veldig kvalm til uke 16 :wacko:

 

Jeg spiser og spiser - det er det eneste som hjelper mot kvalmen. Men er konstant mett og har i bunn og grunn ikke lyst på mat. Så det er så slitsomt å spise hele tiden også. Og har gått opp i vekt, så måtte kjøpe meg en ny bukse sist uke :sjokkert:

 

Håper kvalmen holder seg unna, førskolelæreren :)

 

Kanskje du burde fått noe kvalmestillende, Queenbaby?

Tror det er lov å ha litt negative tanker når det værste står på :). Jeg fikk ringt legen min i stad og forskjøvet legetimen en uke, så skal der i morgen. Kjenner dette sliter sikkelig på kroppen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler virkelig med dere alle som er kvalme!

Jeg er nok veldig heldig- har en knall fin dag idag også uten oppkast eller kvalme.

Kjenner jeg blir litt bekymret men håper alt er vell med knøttet i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har negative tanker selv i dag jeg.. Har vært ganske dårlig form siste uka men i dag er den skikkelig ille! Klarer så vidt å bevege meg rundt er så slapp, og føler meg nesten verre når maten holder seg nede enn hva jeg gjør når den kommer opp 🙈 Får ikke i meg drikke heller 😷

Er vel lov å sutre litt og være litt negativ vel? 😊 Men er veldig glad for å endelig ha en liten en i magen ❤️

 

Hvordan går det med resten av dere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har vært verre og verre for hver dag i en uke nå. Men i går sovnet jeg 1.5 timer på sofaen på ettermiddagen, og i dag er jeg bittelitt bedre enn i går. Så kanskje det hjalp å sove litt ekstra. Har jo ikke så ofte mulighet til å sove på ettermiddagen da, så frykter jeg er verre i morgen igjen. Men enn så lenge var det godt med en dag der jeg var litt bedre:)

Ja vi har lov å klage littigranne synes jeg. VI er jo fortsatt glad for gullene i magen, men kvalmen er noe hærk uansett:)

Ønsker alle en fin kveld uten oppkast og kvalme. Tenk, om ikke alt for lenge kommer andre fysiske bevis for at vi er gravid. Spark og hikke f eks. GLEDER MEG!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen har vært verre og verre for hver dag i en uke nå. Men i går sovnet jeg 1.5 timer på sofaen på ettermiddagen, og i dag er jeg bittelitt bedre enn i går. Så kanskje det hjalp å sove litt ekstra. Har jo ikke så ofte mulighet til å sove på ettermiddagen da, så frykter jeg er verre i morgen igjen. Men enn så lenge var det godt med en dag der jeg var litt bedre:)

Ja vi har lov å klage littigranne synes jeg. VI er jo fortsatt glad for gullene i magen, men kvalmen er noe hærk uansett:)

Ønsker alle en fin kveld uten oppkast og kvalme. Tenk, om ikke alt for lenge kommer andre fysiske bevis for at vi er gravid. Spark og hikke f eks. GLEDER MEG!!!! :)

Elendig Form her den siste uken også. Merker det hjelper og sove mye på kvalmen :-) men gleder meg VELDIG til kvalmen er over 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid med første. Har også først kontroll hos legen i uke 11-12.😊

Tok forøvrig ny test i går bare for å være helt sikker på at jeg er gravid😁 Litt godt å se at den streken kommer fort. Har hørt at hvis fosteret er død inni der slutter man å produsere hcg😛 Men kjenner det jo murrer og puppene som er ømme og er uggen.😊

Forresten så skifter jeg ting jeg har lyst på hver dag omtrent nå. Vil ha mindre og mindre mategentlig. Ganske opp og ned. Mat som ikke smaker så mye som spagetti med ketshup, Frukt, ostebriks, eplejuice, gele, vann. (TØRST!)

Har såå mye slim i halsen og vond smak i munnen!!!! Trodde det skulle bli bedre etter at jeg sluttet å snuse men nei. Mye verre er det nå. Noen flere med slim i halsen?

Ble sånn når jeg sluttet med snusen jeg å :-) blir bedre etter en måneds tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger litt hjelp her.. Uventet gravid! Fant det ut i går, men heldigvis tok kjæresten min det bedre enn meg🙂 På terminkalkulatoren står det at jeg har termin 25.mai, jeg tror jeg har litt kortere syklus til vanlig( gikk ikke på p-piller for noen år siden og da var det iallfall 25 dagers syklus..) og da kommer spørsmålet: jeg er 4+6 uker på vei?

Høres riktig ut det. Man er som regel ca 4 uker på vei når man finner ut at man er gravid. Man regner fra første dag i siste mens selv om man egentlig bare har vært befruktet i 2 uker ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg. Liten blødning nå, men det er så utypisk meg. Er sikkert ikke noe bebis,men bare kroppen som reagerer rart på at jeg er så bebisfokusert. Høres det rart ut?

Nei det er nok ganske vanlig☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr så heldig 🙏🏻 Håper det holder seg!! Rett ut her fortsatt😷 Får ikke i meg noe særlig fast føde, skal til jordmor på torsdag så får høre hva hun sier, gått ned ca 3 kg nå. Og det lille jeg får i meg er ikke akkurat næringsrikt :( har ikke så mye " å gå på" heller da jeg er tynn fra før. Kjenner jeg begynner å bli litt bekymret. Brekker meg bare jeg tenker på mat.

Uff stakkats deg. Hva med smoothie eller noe friskt/surt. Synes alltid det funker med grønne epler osv når jeg er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg, gladlaksen.

Her har kvalmen kommet til et nytt nivå og jeg spyr :( Er veldig frustrert om dagen, får får ikke til å gjøre noe annet enn å ligge i senga :( Noen som har gode tips?
Stakkars mannen må gjøre alt her hjemme. Levere, hente, lage mat, rydde legge osv. Føler meg som en dårlig mor og kone akkurat nå :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Håper det. Når sluttet du å snuse?

Sluttet dagen før jeg fant ut at jeg var gravid faktisk, for av en eller annen grunn var det ikke godt med snus lenger, det som fikk meg Til å ta en test å 😄 Vært uten ca. 6 uker nå tror jeg :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...