Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

I dag var formen plutselig myeee bedre 😳 Ikke noe kvalm å topp i form😆 Merkelig greier! Hååååper alle dager bli sånn fremover, vært sengeliggende i 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva spiser dere for tiden? Hva har dere LYST på/ IKKE lyst på?

 

Jeg spiser og VIL ha:

- Frukt

- Grønnsaker

- Gullfisker

- Saft is. Helst maaange..

- Yogurt

 

Jeg vil IKKE ha: 

- Feit mat

- Mektige middager

- I dag begynte kaffe å friste meg mindre (jeg er DEN kaffekjerringen i utgangspunktet, så egentlig positivt)

I mine to tidligere sv skap bare MÅTTE jeg ha sjokomelk. Særlig den fra Tine. Denne dillaen er ikke kommet enda.

Endret av M79+♂08♥+♂12♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler seg sjukkebollafeita? Jeg er sååå oppblåst og stinn og har så treg mage at jeg ser nå ganske gravid it allerede føler jeg. Jeg er ikke kvalm, kun uggen. Matlysten er på topp. Nesten litt for topp😜 akkurat som det hjelper å spise. Akkurat der og da ihvertfall. Sultfølelser og metthetsfølelse samtidig😮 Sykt sliten i dag. Merker veldig mye murring litt vont i korsryggen utpå dagen i dag å. Må tisse heeele tiden!!

Endret av Heisannhei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på:

Is

Mc'ern mat

Brødskiver med kaviar, nugatti

Ostesmørbrød i ovnen/toast

Frukt (Epler, kiwi, nektarin, plomme)

Bananyoghurt

Gulrøtter med dip

Potetgull

Nudler

Cornflakes med melk og jordbærsyltetøy

 

Ikke lyst på:

Lapskaus etc

Spagetti og tomatsaus

Fiskekaker

Kaffe

Endret av Heisannhei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg klarer å spise er:

Frukt

Kjeks...

 

Ja det er vel det eneste. Åndet klarer jeg så vidt å holde nede. Må virkelig jobbe med meg selv får og ikke spy:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en elendig dag i dag :(

Sovet til kl 15 og spist ei skive med gulost.

 

Vil ha:

Grønne sure epler

Cola

Gullfisk

 

Vil ikke ha (les som jeg elsket for noen uker siden!):

Kaffe

Sjokolade

Middager

Biola

Fløteis

Generelt alt som er søtt

Blåbær :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha:

Juice

Kjeks

Nudler

Fun appelsinsaft med mango/papaya bris😍

 

Jeg vil ikke ha:

Sjokolade, eller alt søtt egentlig :( og jeg som egentlig ELSKER sjokolade.. :(

Fet mat

Generelt melkeprodukter

 

Klarer egentlig ikke tanken på noe mat, men prøver å spise det meste allikevel.. Brekker meg av ordet MAT liksom :(

Endret av Snorkfrøken94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer å få ned:

Frukt (spes sure epler, druer)

Farris vann

Iskaldt cola

Knekkebrød med syltetøy

Salt chips (super chips)

 

Alt annet kan jeg bare glemme 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler seg sjukkebollafeita? Jeg er sååå oppblåst og stinn og har så treg mage at jeg ser nå ganske gravid it allerede føler jeg. Jeg er ikke kvalm, kun uggen. Matlysten er på topp. Nesten litt for topp😜 akkurat som det hjelper å spise. Akkurat der og da ihvertfall. Sultfølelser og metthetsfølelse samtidig😮 Sykt sliten i dag. Merker veldig mye murring litt vont i korsryggen utpå dagen i dag å. Må tisse heeele tiden!!

Jeg føler meg skikkelig som tjukkebollefeita.. Oppblåst og skikkelig treig mage. Har vokst ut av nesten alle buksene mine allerede jo 😳 føles ut som alle ser at jeg er gravid, men de gjør vel egentlig ikke det 🙈 Jeg er forresten trøtt hele tida... Kunne sovet hele døgnet 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg hadde utrolig vondt i magen i dag. Litt sånn mens lignende smerter. Skulle reise langt på jobben i dag og turte rett og slett ikke å dra. Ringte legen og fikk beskjed om å absolutt ikke dra på jobb og legge meg ned hjemme. Og være så rolig jeg greier følte det hjalp litt😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg kan umulig være gravid.. Jeg føler meg helt som før jeg!😖

Blir fort mett, det er bok det eneste jeg kan påberope meg.. Bra det er undersøkelse om en 14 dagers tid😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg kan umulig være gravid.. Jeg føler meg helt som før jeg!

Blir fort mett, det er bok det eneste jeg kan påberope meg.. Bra det er undersøkelse om en 14 dagers tid

Du er nok bare en av de heldige gravide uten disse forferdelige plagene!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere😊 Jeg er ny her. Har ei fra før på 21 mnd. Hatt 3 spontanaborter etter hverandre og er nå endelig gravid igjen. Men jeg er så utrolig redd for å miste igjen nå😫 Skulle fått mensen igår, tok en test som viste to streker. Er på ferie og ikke hjemme før på søndag. Har egentlig fått beskjed om å ta sprøyter den dagen testen viser positiv, men de har jeg ikke her:( Noen som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lå man innlagt på sykestua. Får i meg veske igjennom armen. Gått ned 4 kilo siden torsdag... Helt ødelagt i kroppen.

Kan ikke si at det å være gravid har vært så magisk..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lå man innlagt på sykestua. Får i meg veske igjennom armen. Gått ned 4 kilo siden torsdag... Helt ødelagt i kroppen.

Kan ikke si at det å være gravid har vært så magisk..:(

Å nei ! Huff :/ det var kjedelig å høre, men godt du får hjelp å pleie :) god bedring👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lå man innlagt på sykestua. Får i meg veske igjennom armen. Gått ned 4 kilo siden torsdag... Helt ødelagt i kroppen.

Kan ikke si at det å være gravid har vært så magisk..:(

Den er kjip!! Enig!! Ingen magi i den spyinga. Er fullstendig unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig ultralyd i dag, nettopp fordi jeg ikke føler meg gravid. Men alt var topp, og jeg er 7 + 3 på vei. Så dere som ikke er kvalme og dårlige, relax.... Så et sterkt bankende hjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei stakkars FutureWifey!

Her er det også ille men ikke sånn at jeg må legges inn. Har fått i meg to skiver idag.

Håper vi snart er friske igjenn hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig ultralyd i dag, nettopp fordi jeg ikke føler meg gravid. Men alt var topp, og jeg er 7 + 3 på vei. Så dere som ikke er kvalme og dårlige, relax.... Så et sterkt bankende hjerte :hjerte:

Gratulerer!!

 

Kan eg spør om du tok innvendig eller utvendig? Har berre tilbud om utvendig her på privat klinikk, og er så usikker på om det er vits i å ta dette i veke 7-8..

Endret av Olllie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

 

Kan eg spør om du tok innvendig eller utvendig? Har berre tilbud om utvendig her på privat klinikk, og er så usikker på om det er vits i å ta dette i veke 7-8..

 Tok innvendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei stakkars FutureWifey!

Her er det også ille men ikke sånn at jeg må legges inn. Har fått i meg to skiver idag.

Håper vi snart er friske igjenn hele gjengen.

Uff.. Håper det går over for oss snart!

Er så vanskelig at man ikke får nyte graviditeten. Vanskelig å holde sef positiv:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...