Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Er 12+4 idag..

når hadde du termin igjen Lulle86?😊

Jeg er sulten konstant! Spiser ei halv skive ost og er stappmett😑😑

Får liksom ikke nytt maten som jeg vil!😂

Har lagt på meg 1 kg så langt.. er livredd for å gå opp 30 kg denne gangen også!😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 12+4 idag..

når hadde du termin igjen Lulle86?😊

Jeg er sulten konstant! Spiser ei halv skive ost og er stappmett😑😑

Får liksom ikke nytt maten som jeg vil!😂

Har lagt på meg 1 kg så langt.. er livredd for å gå opp 30 kg denne gangen også!😱😱

Skjer det samme med meg!!! Jeg klarer bare å spise litt så er jeg stappmett. Utrolig irriterende når jeg vil kose meg :P spiste en kjeks ista også klarte jeg ikke mer.. Hvorfor er det sånn Møn tro? Kan ikke huske at det var sånn de andre svangerskapene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg for første gang ikke dårlig er 13+1 i dag. Men nå ble jeg jo urolig for at tenk om det er noe gærnt he he synes denne graviditeten har vert grusom. Etter den ma en sist er jeg rett og slett ett nerve vrak. Mye mer en jeg trodde jeg skulle bli. Skall på ultralyd på onsdag og kjenner jeg rett og slett er ett vrak det er ikke hyggelig å ha det sånn. Planlegger navn og greier og så blir jeg helt panisk for tenk om denne også dør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førskolelæreren: Nei hun kunne ikke se kjønn.. Så lever nok i spenning til ordinær ul 30.november;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 12+4 idag..

når hadde du termin igjen Lulle86?

Jeg er sulten konstant! Spiser ei halv skive ost og er stappmett

Får liksom ikke nytt maten som jeg vil!

Har lagt på meg 1 kg så langt.. er livredd for å gå opp 30 kg denne gangen også!

Jeg har termin 2.mai. Men på UL sist mandag sa hun at fosteret var 2 dager større enn det skulle være, så spent på hva OUL vil si termin er :) 

Heldig dere som trenger å spise lite da, jeg må spise mye for at det skal mettes og med masse "tung" mat. En salat eller en youghurt går ikke :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lulle: Jeg er som deg. Må spise ofte, og mat som metter. Hvis ikke blir jeg kvalm og svimmel. Har gått opp ca 2.5kg til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang ultralyd så har jeg hørt at man kan få henvisning av legen til fødested og ta ultralyd uten å betale hvis man er engstelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+3 i dag :D
​Tvilling 2 har nesten skrumpet helt inn - en stor blodpøl igjen. Mens tvilling 1 danset rundt inni der. Er hele 2,6 cm nå, hehe!
Ny nedtelling til neste ultralyd om 3 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i dere som er bekymret... Har gledet meg sånn til å bli gravid igjen, og fint er det, men det er jammen mange bekymringer og! Kvalmestillende tar heldigvis oppkastet nå, og jeg gleder meg til å kunne slutte på de! Føler et snev av bedring fra kvalmen av og til, men skal rådføre meg med legen om når jeg evt kan begynne å jobbe litt igjen. Er jo redd for tilbakefall og... Uke 11 nå, sist var jeg kvalmefri til uke 16, håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. Håper alle dere som er kvalme snart blir fine :)

Jeg var på 12 ukers kontroll hos legen igår. Tok masse blodprøver og veide meg. Har ikke gått opp noe siden jeg mista kiloene når kvalmen var på sitt værste. Mne jeg spiser jo stort sett hele tiden :)

Jeg er satt på Albyl E (blodfortynnende) fre, til uke 36, for å forebyggen sv.forgiftning. Må si jeg er super spent.

Nå teller vi ned til ultralyd på mandag - er da 13+4 på vei.

Magen har blitt større men ingen bevegelse enda. Veldig spent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med kvalmen deres nå? Jeg er 12+2 og kaster opp som regel flere ganger dagen enda.. har noen dager innimellom som kan være litt bedre. Er egentlig ganske utslitt av all kvalmen 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd noe kvalmestillende mot kvalmen? Det hjelper her... Er ikke noe godt for mor heller å gå å kaste opp for lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 13+2 idag.. og magen er kommet skikkelig! :o 

når jeg våkner om mårran har jeg jo DEN kulen jo! Men, den heller faktisk litt til høyre.. er det normalt? Jeg er liksom litt mer gavid på høyresida :P 


Fler som har fått kul enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun småfeit/blubbete ennå. Ingen fin, markert kul. Men er jo ikke så langt på vei som deg.
​Normalt at kulen kan være større på ene siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 13+2 idag.. og magen er kommet skikkelig! :o

 

når jeg våkner om mårran har jeg jo DEN kulen jo! Men, den heller faktisk litt til høyre.. er det normalt? Jeg er liksom litt mer gavid på høyresida :P

 

 

Fler som har fått kul enda?

Samme her. Men kul til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd noe kvalmestillende mot kvalmen? Det hjelper her... Er ikke noe godt for mor heller å gå å kaste opp for lenge

Jeg har vurdert det men har ikke gjort det enda. Tenkte å gjøre det hvis det fortsetter. Har plutselig fått to dager uten oppkast nå, bare veldig sliten. Kasta opp igjen i dag men er ikke like kvalm så håper jeg er på bedringens vei😄

 

Har heller ikke fått ordentlig mage enda.. der bare småfeit ut 😩 Gleder meg til å få en babykul😍

Noen som har en feeling på hva dere får da? ☺️ Trur kanskje jeg får en jente igjen.. men veldig usikker. Sist gang var jeg sikker ganske tidlig og da stemte det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en gutt!!! Så sikker at det kommer som et sjokk om det er en HUN :sjokkert: 

Og vi vurderer å ikke vite noe før fødselen :legrine:  oh, gi meg styrke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en gutt!!! Så sikker at det kommer som et sjokk om det er en HUN :sjokkert:

Og vi vurderer å ikke vite noe før fødselen :legrine: oh, gi meg styrke.....

Jeg er alt for nysgjerrig til at jeg klarer å vente på å vite det før fødsel 🙈 Synes ordinær ul er altfor lang tid å vente 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med kvalmen deres nå? Jeg er 12+2 og kaster opp som regel flere ganger dagen enda.. har noen dager innimellom som kan være litt bedre. Er egentlig ganske utslitt av all kvalmen 😪

Kvalmen ga seg i uke 11 og kom tilbake nå i uke 13, er nå 13+4 og våkner hver natt 03:00 og må kaste opp .. Kjenner meg kjempe sliten av å være kvalm og slapp 😖 Eneste som holder meg motivert er det fine vi har i vente 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 13+2 idag.. og magen er kommet skikkelig! :o

 

når jeg våkner om mårran har jeg jo DEN kulen jo! Men, den heller faktisk litt til høyre.. er det normalt? Jeg er liksom litt mer gavid på høyresida :P

 

 

Fler som har fått kul enda?

13+4 her Idag mage-kulen er kommet 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at magen begynner å bli "hardere" og at den stikker litt frem nå ja, endelig etter mye kvalme :) koselig. 11+4. Holder endelig kvalmen i sjakk med kvalmestillende og prøver å trappe ned. Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hørte jeg endelig hjertelyden via doppleren her hjemme. Har jo hørt den siden uke 5 på ul-kontrollene, men mer stas å finne den selv :)
​Er 10+3 i dag.

​Ellers går jeg opp i vekt hver bidige dag - buuuhuuuu!

Endret av Fighter`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad for at du går opp i vekt :) jeg er minus 6 kg pga kvalme :-P men jeg forstår jo at det kan være kjipt å gå opp mye og. Koselig med hjertelyd, ikke hørt her enda, 11+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...