Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Jeg driver å teller ned til UL nr. 3......den er om 1,5 uke.

Syns hvert svangerskap går saktere og saktere for hver gang. Dette er barn nr. 4 på 4-5 år. Vil bare føde snart :P Men er jo kun i uke 7+5, haha!

Blir en laaaaaaaaaaaang vinter dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver å teller ned til UL nr. 3......den er om 1,5 uke.

Syns hvert svangerskap går saktere og saktere for hver gang. Dette er barn nr. 4 på 4-5 år. Vil bare føde snart :P Men er jo kun i uke 7+5, haha!

Blir en laaaaaaaaaaaang vinter dette her!

Teller ned jeg å :P var igår, men har også fått ny time om 12 dager :P ... Det går aaalt for tregt ... Vært gravid 4 ganger på et år nå. . denne spira måå bare holde seg fast 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre dere her, noen som har smerter i magen? Kjennes ut som livmora. Prøver å søke på nett og da kommer bare ligament smerter, men disse smertene kommer først i magen, så innvendig "der nede", kommer det bare av at livmoren vokser? :-) noen erfaringer? Ul på torsdag , 10+5 Idag :-)

Har ikke akkurat smerter, men kjenner ubehag til tider som ikke er ligamentsmerter.. tenker og håper at det er bare fordi det vokser og strekker litt inni der 😊 Er 10+4 i dag ☺️

 

Kvalmen er her fortsatt og kaster opp fortsatt som regel flere ganger daglig. 🙈Gleder meg veldig til det roer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er sykemeldt 100%. Spyr fortsatt daglig og kvalmen er ca like mye til stede. Varierer litt fra dag til dag. Men kan føle meg i grei form hjemme så blir jeg dårlig av å ta en tur på matbutikken, gå en tur osv. Sist gang var jeg dårlig hele svangerskapet😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 100% sykemeldt jobber i Tog og det er helt uaktuelt. Er ekstremt kvalm og veldig uvel. Og så lurte jeg på fler som har en enorm hodepine??? Jeg for det hver ettermiddag skikkelig migrene grusom

Endret av vimsa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Er også 100% sykemeldt jobber i Tog og det er helt uaktuelt. Er ekstremt kvalm og veldig uvel. Og så lurte jeg på fler som har en enorm hodepine??? Jeg for det hver ettermiddag skikkelig migrene grusom

Oh yes... har migrene å den er forsterket noe enormt nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat smerter, men kjenner ubehag til tider som ikke er ligamentsmerter.. tenker og håper at det er bare fordi det vokser og strekker litt inni der 😊 Er 10+4 i dag ☺️

 

Kvalmen er her fortsatt og kaster opp fortsatt som regel flere ganger daglig. 🙈Gleder meg veldig til det roer seg!

Litt sånn du beskriver det her, det er ikke "vondt"

Men ubehagelig og starter der nede og går oppover mot magen .. Hmm! Blir ikke klok på dette, men på ul var jo alt bra så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller 😞 Føler alle andre gjør det. Langt på vei?

 

Anonymous poster hash: 465ec...77c

Ok da er det ikke bare meg er jo nå 12 uker så burde jo hørt noe... Er dopplere forskjellige kjøpte min på technic magasinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mulig de er forskjellige. Tenker p jeg burde jo hørt noe, men mulig vi bare ikke vet helt hva vi skal lytte etter eller hvor?

 

Anonymous poster hash: 465ec...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL (igjen.. :P ) Alt er bra med lille i magen min, og ingen tegn til noen unormalheter :) Meeen ble litt skuffa for jeg sa hun kunne gjerne si kjønn om hun så det. (Hun sa selv sist jeg var der at det kunne man i uke 12, og jeg har to venninner som har dratt til henne i uke 12 og fikk vite de), men da sa hun at man kunne ikke se det før i uke 14. Så jeg gikk derifra litt skuffet. Vært noe annet om hun hadde sagt at hun ikke så det, men nå løy hun :/ Jaja, får vente i spenning noen uker til! 

Endret av Lulle86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon andre som sliter med vond rygg? Hadde vondt i korsryggen 3-4 dagar forrige veke, men det slapp taket på fredag, så tenkte ikkje meir over det. Kom så tilbake idag, og eg begynner å bli bekymra for om det er tidlig teikn på bekkenløsning?😩 Er berre 10+5 i dag.. Sitter i korsryggen, omtrent fra "smilehulla" og nedover, men stråler også oppover i ryggen. Nokon som har hatt tilsvarande plager? Er absolutt verst når eg sitter, og det gjer eg stortsett heile dagen på jobb😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spotting, eller ganske brun utflod. Begynte på fredag etter trening (da veldig lyst) og ble mørkere på lørdagen. Har ikke gitt seg ennå. Kontaktet legevakten igår, og hun ba med holde meg hjemme og slappe helt av. Kjenner det er vanskelig å slappe av da jeg engster meg for MA. Skal på UL i morgen, vet ikke lenger om jeg gleder meg til det... Er 10+5 idag. Noen andre som har opplevd det samme som det har godt bra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spotting, eller ganske brun utflod. Begynte på fredag etter trening (da veldig lyst) og ble mørkere på lørdagen. Har ikke gitt seg ennå. Kontaktet legevakten igår, og hun ba med holde meg hjemme og slappe helt av. Kjenner det er vanskelig å slappe av da jeg engster meg for MA. Skal på UL i morgen, vet ikke lenger om jeg gleder meg til det... Er 10+5 idag. Noen andre som har opplevd det samme som det har godt bra med?

Eg hadde det sånn fra veke 5-8, og det har gått heilt fint. Det var brunlig utflod, men ikkje noke friskt blod. Legen sa at det kunne vere snakk om lett blødning fra lavtliggende morkake, og anbefalte meg å holde meg i ro. Håpar det går over for din del og, og at alt står bra til med mini i magen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde 4 ganger fra uke 4-8. Friskt blod og brunt. Har ikke vært på ul enda, men alt vokser (på meg) og jeg har mye gode symptomer og hcg stigning fra uke 5 til uke 6 (mener jeg det var), så jeg tror og håper det går bra der inne.

 

I forhold til doppler: Jeg trodde jo jeg hørt noe. Men jeg har nå innsett at det kun er mine hjerteslag jeg hører. Så foreløpig bare venter jeg på å høre.. Ellers leste jeg i gravid boken min at man ofte kunne høre det fra uke 12-14. Så vi er jo enda litt tidlig. Jeg er i dag 11+5.

 

3 dager til ul!!!!!!!!! SKREKKBLANDET FRYYYYD:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde 4 ganger fra uke 4-8. Friskt blod og brunt. Har ikke vært på ul enda, men alt vokser (på meg) og jeg har mye gode symptomer og hcg stigning fra uke 5 til uke 6 (mener jeg det var), så jeg tror og håper det går bra der inne.

 

I forhold til doppler: Jeg trodde jo jeg hørt noe. Men jeg har nå innsett at det kun er mine hjerteslag jeg hører. Så foreløpig bare venter jeg på å høre.. Ellers leste jeg i gravid boken min at man ofte kunne høre det fra uke 12-14. Så vi er jo enda litt tidlig. Jeg er i dag 11+5.

 

3 dager til ul!!!!!!!!! SKREKKBLANDET FRYYYYD:)

Masse lykke til og hold oss oppdatert💚🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Nokon andre som sliter med vond rygg? Hadde vondt i korsryggen 3-4 dagar forrige veke, men det slapp taket på fredag, så tenkte ikkje meir over det. Kom så tilbake idag, og eg begynner å bli bekymra for om det er tidlig teikn på bekkenløsning?😩 Er berre 10+5 i dag.. Sitter i korsryggen, omtrent fra "smilehulla" og nedover, men stråler også oppover i ryggen. Nokon som har hatt tilsvarande plager? Er absolutt verst når eg sitter, og det gjer eg stortsett heile dagen på jobb😟

Jepp...har vert 100% sykemeld siden slutten på september 😓 Går til fysio og kiropraktor. Ble satt i gang sist fødsel pga bekkenløsning, så var forberedt på å få det denne gang også, men ikkje allerede i uke 5😓 Er nå i uke 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...har vert 100% sykemeld siden slutten på september 😓 Går til fysio og kiropraktor. Ble satt i gang sist fødsel pga bekkenløsning, så var forberedt på å få det denne gang også, men ikkje allerede i uke 5😓 Er nå i uke 9

Uff, så kjedelig!😟 Kan eg spør kor tidlig du fikk det sist og kor smertene sitter for din del? Blir så usikker på om det kan vere bekkenløsning når det berre sitter i ryggen, men det kan vel gjerne det?😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag og så en frisk fin liten baby som sutta på tommelen Er 11+2 i dag ☺

Åååå såå herlig!!!! Gratulerer:) Håper jeg får en noenlunde lik opplevelse om 2 dager. Jeg er da 12+1....

Endret av M79+♂08♥+♂12♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...