Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Siste mens 8 aug, eggløsning 22 august.Festeblødning 6 dager etter eggløsning. Ikm 7 sept.Men positiv test på ettermiddagen 31 august👍Beregnet termin ble 17 mai😃 Fikk tidlig ul pga så tidlig positivt svar. Har ul på fredag, så da blir det vell avklart mer nøyaktig. Kan jo være 2 når hcg slår ut så høyt så raskt😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høyre! Kryssar fingrane her! Er fortsatt samme som i går kveld, brun utflod, men veldig lite.. Men har også meir murringar i mage og rygg i dag, så det bekymrar.. Har fått legetime på fredag, så er vel ikkje anna å gjere no enn å vente og sjå..

 

 

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg!!

Er i dag 5+2 og har fått litt lysebrun utflod. Bare såvidt litt i trusa og et par ganger på papiret når jeg har tørket meg.

 

Føler også at murringene i livmoren har blitt sterkere utover dagen, og nå ligger jeg i senga og er veldig bekymret. Det kjennes bare ikke bra!  :forvirret:  Har som deg lest at det kan være ufarlig for noen og at det for noen har vært begynnelsen på en spontanabort. Utrolig kjipt. Jeg føler jeg kommer til å tenke på dette i evigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg!!

Er i dag 5+2 og har fått litt lysebrun utflod. Bare såvidt litt i trusa og et par ganger på papiret når jeg har tørket meg.

 

Føler også at murringene i livmoren har blitt sterkere utover dagen, og nå ligger jeg i senga og er veldig bekymret. Det kjennes bare ikke bra! :forvirret: Har som deg lest at det kan være ufarlig for noen og at det for noen har vært begynnelsen på en spontanabort. Utrolig kjipt. Jeg føler jeg kommer til å tenke på dette i evigheter!

Håpar virkelig det går bra for oss begge! Vanskelig å ikkje vere bekymra, så håpa legen kan berolige meg på fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hcg listen postet over her stemmer ikke helt. Dumt å poste feil informasjon. Jeg hadde hcg på 5560 da jeg var 4+6 og hcg på 10650 da jeg var 5+1. Legen sa at det var helt supert. Det betyr ikke at det høye nivået av hcg hos meg indikerer at noe er galt. Det betyr heller ikke at deres nivå som er en del lavere hcg indikerer at noe er galt. Vi produserer hcg ulikt og så lenge den dobler seg etter to døgn (og er over et visst tall) så er det helt sikkert slikt det skal være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har akkurat meldt seg her Hadde et lite håp om å slippe :/ 5+5 i dag.

Uff. På en måte et godt tegn da :) Jeg er 5+1 idag, og håper jeg slipper unna kvalmen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler her som ikke har så ømme pupper lenger?? Jeg er då bekymret eneste ordentlige symptomet jeg hadde og nå er det borte og??? Hjeeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hcg listen postet over her stemmer ikke helt. Dumt å poste feil informasjon. Jeg hadde hcg på 5560 da jeg var 4+6 og hcg på 10650 da jeg var 5+1. Legen sa at det var helt supert. Det betyr ikke at det høye nivået av hcg hos meg indikerer at noe er galt. Det betyr heller ikke at deres nivå som er en del lavere hcg indikerer at noe er galt. Vi produserer hcg ulikt og så lenge den dobler seg etter to døgn (og er over et visst tall) så er det helt sikkert slikt det skal være :)

Ja hvis det er feil info, så er det feil inne på tips listen her inne hele tiden. Jeg postet det for å tipse en annen som var redd for at hun hadde for lav hcg, om at det så veldig fint ut. Jeg skrev det ikke inn for å uroe andre. Og om man har i øvre sjikt så behøver nok ikke det bety at noe er galt. Kanskje det er 2 i magen? Kanskje ikke? Kanskje er variasjonene veldig store, og kanskje er det helt normalt. Hva vet jeg. Eneste jeg vet er at den listen har ligget her inne leeeeenge, og den viste at hun som var bekymret hadde fine verdier. 

 

Men hvis jeg har skremt noen ved å poste det, så beklager jeg det veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått svar på hcg prøven jeg tok i går på 6+0. Den var på 8926. Så det tenker jeg høres bra ut så langt, og så skal jeg ta ny test neste onsdag. Dette fordi jeg har blødd 2 ganger.

Godt å ihvertfall få et svar i dag, der det faktisk var hcg i blodet. Så håååper jeg på god stigning til neste onsdag.

 

Her har kvalmen eskalert litt de 3 siste dagene/nettene. Våkner på natten av at jeg er litt kvalm, og sliter med å sovne igjen. Ellers er jeg litt uggen på dagtid, og så kjenner jeg det litt verre utover kvelden. Jo mer trøtt, jo mer kvalm.

Ellers synes jeg og at puppene verker litt mindre nå. Sikkert helt normalt. Symptomene kan svinge mye, og de kan stoppe og det kan komme nye. Vil tro det meste er normalt så tidlig:) Men det er jo sånn at vi lett kan engste oss, særlig før vi begynner å kjenne det herlige livet fra lille i magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner det blir litt småflaut å være på jobb når magen begynner å vises... altså; jeg jobber med en haug ungdommer på VGS!

 

kleint?

 

 

ALLE ser hva jeg har gjort liksom :P

 

fremdeles ingen symptomer jeg..

Uke 7 idag! :-)

 

hva med dere andre? symptomer? kvalme? :o

 

 

Har du fått mage allerede? 😍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens 8 aug, eggløsning 22 august.Festeblødning 6 dager etter eggløsning. Ikm 7 sept.Men positiv test på ettermiddagen 31 august👍Beregnet termin ble 17 mai😃 Fikk tidlig ul pga så tidlig positivt svar. Har ul på fredag, så da blir det vell avklart mer nøyaktig. Kan jo være 2 når hcg slår ut så høyt så raskt😱

Ååå! Spennende😃😃 17 mai er en fin dag å ha bursdag på. 🤗 Det har jeg. Og min termin er 10 mai hittil. Spennende😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar på blodprøven. Hcgen ligger på 2800 og hun i telefonen mente dette var lavt? Var 5+4 dagen jeg tok blodprøven.

Jeg må inn i imorgen og sjekke igjenn. Fikk skikkelig dårlig følelse!

 

Krysser alle fingre for at dette er helt bra❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis det er feil info, så er det feil inne på tips listen her inne hele tiden. Jeg postet det for å tipse en annen som var redd for at hun hadde for lav hcg, om at det så veldig fint ut. Jeg skrev det ikke inn for å uroe andre. Og om man har i øvre sjikt så behøver nok ikke det bety at noe er galt. Kanskje det er 2 i magen? Kanskje ikke? Kanskje er variasjonene veldig store, og kanskje er det helt normalt. Hva vet jeg. Eneste jeg vet er at den listen har ligget her inne leeeeenge, og den viste at hun som var bekymret hadde fine verdier.

 

Men hvis jeg har skremt noen ved å poste det, så beklager jeg det veldig!

Du fikk hvertfall roet meg ned kjempe masse! Tusen takk for det og gratulerer med flotte blodprøver! :-)

Jeg får svar i morgen og er like langt på vei - skal holde dere oppdatert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk hvertfall roet meg ned kjempe masse! Tusen takk for det og gratulerer med flotte blodprøver! :-)

Jeg får svar i morgen og er like langt på vei - skal holde dere oppdatert!! :)

Bare hyggelig:) Utrolig spennende at du får svar i morgen! Godt man slipper å vente så alt for lenge! Artig at vi er like langt på vei:)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått mage allerede? 😍😊

Nei, jeg innbiller meg at jeg kan se en aldri så liten bolle der, men det er nok bare innbilning, det vil nok ikke vises før jeg er kommet over 3 måneder tenker jeg, mange rare blikk hvisking blant ungdommen da tenker jeg😂 Var 13 uker forrige svangerskap før noe vistes😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...