Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Det kommer til å gå bra Hannepålandet :)

Du må holde oss oppdatert, dette er spennende! 💜💜😚🌸🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som sliter med å få sove nok? Trudde

Man skulle sove mye mer, men her er det motsatt, bruker å våkne i 11 tia, men har våknet 7 hver dag nå!😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til Hannepålandet!! Dette går bra! Hold oss oppdatert! :) 



Jeg sliter med det samme futurewifey.. bråvåkner i halv 7 tida, men det er helt greit, da rekker jeg sette på en  vaskemaskin og ordne litt før jeg drar på jobb, vanligvis er jeg en zombie helt til klokka er 10.00... 
er litt deilig da, men kjenner det på ettermiddagen :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til Hannepålandet!! Dette går bra! Hold oss oppdatert! :)

 

 

Jeg sliter med det samme futurewifey.. bråvåkner i halv 7 tida, men det er helt greit, da rekker jeg sette på en vaskemaskin og ordne litt før jeg drar på jobb, vanligvis er jeg en zombie helt til klokka er 10.00...

er litt deilig da, men kjenner det på ettermiddagen :)

 

 

Ja på mange måter er det deilig. Men veldig uvant 😅 Føler meg veldig uvel eller ubehagelig, akkurat som jeg trenger å sove, men får ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg er gravid idag, på min 23 årsdag!  :) Har ei fra før på 5,5 år. Ifølge Gravid & Baby app er jeg 6+1 idag, og termin 26 april.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med å få sove nok? Trudde

Man skulle sove mye mer, men her er det motsatt, bruker å våkne i 11 tia, men har våknet 7 hver dag nå!😳

Jeg ligger og vrir og vender meg hele natten, og må på do, søvn er det stor mangel på her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomene jeg har, er skikkelig ømme bryster (!!), mensmurringer og spreng i tennene. Trodde ikke sistnevnte var mulig, men tydeligvis 😂

Jeg har fortalt det til ei venninne, klarte ikke holde det inne 🙈

Jeg er veldig spent, siden jeg reiser til syden på torsdag... Litt redd for at noe skal gå galt mens vi er der nede 😳 Noen som har noe å komme med i forhold til det? Vurderer å dra til legen en tur i morgen, tror dessuten jeg har fått urinveisinfeksjon også. Det må vel behandles! 😊

Det har jeg og så utrolig vondt i de nederste tennene ising på en måte aldri hatt det før!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger og vrir og vender meg hele natten, og må på do, søvn er det stor mangel på her 😄

Ah, da er ikke jeg den eneste😂 Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går ettersom min test slo ut 1 uke før ikm. I følge legen så er ikke det normalt og hun begynte å ramse opp en hel del ting som kan være feil med meg.

Nå sitter jeg jo redd og klarer ikke glede meg over å være gravid før jeg igjen skal ta prøver neste uke (!!)

 

Altså, selv om en test slår ut tidlig og symptomene kommer som trøtthet og kvalme, så trenger det ikke å bety at man har svangerskap utenfor livmor som legen min antyder? Jeg kan umulig være aleine om dette? 😳😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går ettersom min test slo ut 1 uke før ikm. I følge legen så er ikke det normalt og hun begynte å ramse opp en hel del ting som kan være feil med meg.

Nå sitter jeg jo redd og klarer ikke glede meg over å være gravid før jeg igjen skal ta prøver neste uke (!!)

 

Altså, selv om en test slår ut tidlig og symptomene kommer som trøtthet og kvalme, så trenger det ikke å bety at man har svangerskap utenfor livmor som legen min antyder? Jeg kan umulig være aleine om dette?

 

Flere gravid tester skryter av at du kan teste 4 dager før mens, og hvis du har mye hcg i urinen tidlig så det absolutt mulig å teste positivt 1 uke før. Synes det var dårlig av legen din å ramse opp ting som kan være feil med deg!!. Jeg er sikker på at ingenting er galt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går ettersom min test slo ut 1 uke før ikm. I følge legen så er ikke det normalt og hun begynte å ramse opp en hel del ting som kan være feil med meg.

Nå sitter jeg jo redd og klarer ikke glede meg over å være gravid før jeg igjen skal ta prøver neste uke (!!)

 

Altså, selv om en test slår ut tidlig og symptomene kommer som trøtthet og kvalme, så trenger det ikke å bety at man har svangerskap utenfor livmor som legen min antyder? Jeg kan umulig være aleine om dette? 😳😥

Jeg tester og 4 dager før ikm, og den hadde garantert vært posetiv dagen før i dagen før der også om jeg hadde skjekket. For det ble to sterke streker med engang å dette var ikke morgenurin engang :) så heelt sikkert ikke noe gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester og 4 dager før ikm, og den hadde garantert vært posetiv dagen før i dagen før der også om jeg hadde skjekket. For det ble to sterke streker med engang å dette var ikke morgenurin engang :) så heelt sikkert ikke noe gale :)

Takk for svar :-) det beroliger litt når man er flere i samme båt 😄 Jeg hadde en god følelse denne gangen, så det er bare å krysse fingrene 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere gravid tester skryter av at du kan teste 4 dager før mens, og hvis du har mye hcg i urinen tidlig så det absolutt mulig å teste positivt 1 uke før. Synes det var dårlig av legen din å ramse opp ting som kan være feil med deg!!. Jeg er sikker på at ingenting er galt :)

 

Tusen takk for svar 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går ettersom min test slo ut 1 uke før ikm. I følge legen så er ikke det normalt og hun begynte å ramse opp en hel del ting som kan være feil med meg.

Nå sitter jeg jo redd og klarer ikke glede meg over å være gravid før jeg igjen skal ta prøver neste uke (!!)

 

Altså, selv om en test slår ut tidlig og symptomene kommer som trøtthet og kvalme, så trenger det ikke å bety at man har svangerskap utenfor livmor som legen min antyder? Jeg kan umulig være aleine om dette?

Sist jeg var gravid fikk jeg positiv test 9 dpo. Dvs 6 dager før forventet mens da jeg har 15 dager lutealfase (fra eggløsning til mens).

Tror du skal glemme hva legen sa :klemmer:  Og er det utenfor livmor så får man vel positivt senere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det trodde jeg også. ? :-/ syns det var litt rart av hu og ta opp det med tanke på at det ikke er noe tegn på at noe er galt :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg og så utrolig vondt i de nederste tennene ising på en måte aldri hatt det før!!

 

Akkurat som til meg! Det er mest framtennene nedi, snodig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her eg og.. Fikk positiv test på søndag, 11 dpo. Gravid for første gang og på første forsøk, så trur det egentlig ikkje heilt sjøl enda. Har beregna termin til 11.mai 2017. 

 

Er veldig nervøs for at det ikkje skal gå bra, syns det er så mange triste historier her inne  :frown: Prøver å lage meg nokken små "mål" så tida skal gå litt fortare, første er å komme over IKM  :tongue:

 

For dåkke som har barn fra før - har dåkke tatt tidlig ul, evt. når? Har lyst å ta en for å sjå at det faktisk er liv før vi forteller til foreldra våre, men usikker på når det bør vere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her eg og.. Fikk positiv test på søndag, 11 dpo. Gravid for første gang og på første forsøk, så trur det egentlig ikkje heilt sjøl enda. Har beregna termin til 11.mai 2017. 

 

Er veldig nervøs for at det ikkje skal gå bra, syns det er så mange triste historier her inne  :frown: Prøver å lage meg nokken små "mål" så tida skal gå litt fortare, første er å komme over IKM  :tongue:

 

For dåkke som har barn fra før - har dåkke tatt tidlig ul, evt. når? Har lyst å ta en for å sjå at det faktisk er liv før vi forteller til foreldra våre, men usikker på når det bør vere. 

 

Jeg har en gutt født i -14. Med han tok vi innvendig ultralyd i uke 6 og kunne da se et bankende hjerte. Er ikke så mye mer enn det man ser, men det kan ofte være nok for noen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet lenger her oppe i forrige uke...fikk positiv test for 1 uke siden, så ble den negativ igjen..å har testa negativt frem til i dag: http://tinypic.com/r/equrgx/9 da jeg fikk disse testene...håper på sterkere strek i morgen...er 3 dager over ikm..termin blir 9-10 mai hvis spira sitter :)

 

Anonymous poster hash: 077eb...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke terminkalkulatorer stoler dere mest på..?

Jeg får jo forskjellig for hver jeg prøver, med de samme datoer jeg legger inn😳😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke terminkalkulatorer stoler dere mest på..?

Jeg får jo forskjellig for hver jeg prøver, med de samme datoer jeg legger inn😳😅

 

Ja samme her for enten 28. April eller 01 mai 😄 Skjønner ingenting jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg er riktig heldig da,som den ene kalkulatoren viser så har jeg jo termin samme dato som jeg hadde termin for 9 år siden, det kan jo bli spennende for kommende storebror :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...