Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Futurewifey: Jeg har dette innimellom. Det er veldig vanlig. Er livmoren som strekker på seg, og jeg mener det kalles ligamentsmerter. Har hatt det i alle mine 3 sv skap.

 

Jeg er 37 år fra Bergen. 2 barn, og begge 2 pluss spiren har vi måtte "jobbe" for;) Første tok "kun" 0.5år, andre tok 2år og 5mnd, mens denne siste spiren har brukt mer enn 3 år:)

Endret av M79+♂08♥+♂12♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra det er noen som blir værende inne her på BIM! :)

Jeg opplever nå stikking nede på venstre side, føler det er eggstokken som er øm?

Ellers er puppene sprengt og fremdeles trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Futurewifey: Jeg har dette innimellom. Det er veldig vanlig. Er livmoren som strekker på seg, og jeg mener det kalles ligamentsmerter. Har hatt det i alle mine 3 sv skap.

 

Jeg er 37 år fra Bergen. 2 barn, og begge 2 pluss spiren har vi måtte "jobbe" for;) Første tok "kun" 0.5år, andre tok 2år og 5mnd, mens denne siste spiren har brukt mer enn 3 år:)

Okei bra, da er nok alt normalt :D

 

Er 21 år gammel å fra finnmark, har ingen barn. Har samboer å vi prøvde i 6 måneder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, vi er alle i samme situasjon, men fra vidt forskjellige steder! Jeg blir litt fascinert!

 

Jeg nøys idag, (er skikkelig forkjøla) og det var skikkelig vondt nedentil! Kjentes ut som ligamentsmerter x 1000, nesten så jeg var redd for at det gikk gæærnt..😳😳 er DET normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+0 i dag, og mine symptomer er ømme bryst og trøtt! Litt kvalm i løpet av dagen, spesielt når jeg er skikkelig trøtt.

 

Jeg er 26 år, fra Trondheim:) har ei datter som blir 5 i desember og en stesønn på 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hannepålandet:)

Jeg er også 5+3 og fikk 2-3 på digital tidligere i dag. Tenkte å ta en til i morgen med morgenurin. Håper på 3+, men er og veldig fornøyd med positiv utvikling på digital siden sist, i og med at jeg blødde litt rundt ikm.

 

Ellers har jeg jo plenty symptom på graviditet da, så burde sikkert vært rolig;)

Har du/dere andre mye symptomer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+5 nå.. Ingen symptomer bortsett fra at mannen er en dust jeg kunne klart meg uten😂 Men det går fort over da, kan hende jeg er hormonell bare:P

 

Så bra Hannepålandet!!! Det lover veldig godt😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen kunne ikke se noe på ul. Vi tar en ny blodprøve og så blir det ny ul neste uke en gang.

Fikk du henvisning til ultralyd pga blødning? Jeg har fått det med gynekologen har misforstått og gitt meg time i oktober!! Må ordne opp i det i morgen. Hadde vært så godt å få en bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+5 nå.. Ingen symptomer bortsett fra at mannen er en dust jeg kunne klart meg uten😂 Men det går fort over da, kan hende jeg er hormonell bare:P

 

Så bra Hannepålandet!!! Det lover veldig godt😊😊

 

Det var som om jeg skulle skrevet det selv. Mannen er en dust for tiden. (Stakkars mann).

Jeg er mest plaget med korsryggen nå.

Kommer fra Sørlandet og har ei jente som snart blir 5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital med ukekindikator ble kun 2-3 uker i dag og.. Er det normalt tror dere? Er 5+4 i dag og testet med morgenurin. Burde den ikke vist 3+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital med ukekindikator ble kun 2-3 uker i dag og.. Er det normalt tror dere? Er 5+4 i dag og testet med morgenurin. Burde den ikke vist 3+?

Tror ikke du skal bekymre deg for at den viser 2-3 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk LilleCam:) Ja det er rart hvordan man skal gå å bekymre seg sånn... Må prøve å la være... Det hjelper jo for ingenting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du henvisning til ultralyd pga blødning? Jeg har fått det med gynekologen har misforstått og gitt meg time i oktober!! Må ordne opp i det i morgen. Hadde vært så godt å få en bekreftelse.

 

Nei jeg har ingen blødning. Men er akkurat operert for exu. Tatt bort en eggleder med foster i. Ikke hatt mens etter exu. Og dette er 4 gangen jeg er gravid siste året derav to endte i operasjon. Jeg er nok et litt komplisert tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som opplever stikking i sidene ved livmor/eggstokker?

Er det normalt ?:)

 

Jeg hadde dette i starten. De sier det er normalt igjennom hele svangerskapet da livmoren utvider seg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe måtte le litt når jeg leste om "mennene". Akkurat slik er det her også, bare at min er borte på jobb tilogmed 😂😂.

Skriver litt symptomer jeg 5+1:

Puppene er døds vonde ☺️

Sikkelige stikkinger nede i magen, kan våkne om natten å bare vri meg i smerte, men går over etter en liten stund. Spesielt etter jeg har vært på do etter å ha holdt meg en stund (tisse)

Lyst på ALT men hvet ikke hva jeg har lyst på 😂

Mye energi på dagen men fort trøtt på kvelden ☺️

Endret av Queenbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som merker noen forskjell på magen? Altså trudde man skulle få forstoppelse, men her er det motsatt!....

Oh yes... Må på do i tide og utide... Skummelt på jobb, da jeg aldri vet når det plutselig setter i gang. Pleier begynne med en skikkelig kvalme bølge, og så må jeg bare løpe... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...