Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Jeg føler buksene ikke passer lenger - er sååå oppblåst og veldig hard i magen🙀

Har mye mens smerter for tiden. Føler mensen kommer hvert øyeblikk! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes... Må på do i tide og utide... Skummelt på jobb, da jeg aldri vet når det plutselig setter i gang. Pleier begynne med en skikkelig kvalme bølge, og så må jeg bare løpe... :-/

Ja det er no hærk!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Synes nesten det er ekkelt at jeg ikke merker noe. Jeg er nå 5 + 4 i morgen. Men har aldri merket noe rundt menstrasjon før heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 her.. merker heller ingenting..  vakler mellom å bestille tidlig UL privat bare så man kan se at det faktisk stemmer, men får meg liksom ikke til å gjøre det heller..   


er ikke LITT småkvalm engang!  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som opplever stikking i sidene ved livmor/eggstokker?

Er det normalt ?:)

Har opplevd det og har mensen smerter til tross for at jeg er gravid, men er normalt sa legen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen og tatt blodprøve, hun vil ha meg tilbake om 7 dagr for å se at hormonet holder seg oppe. Så blir jeg henvist til tidlig ultralyd i neste uke. Dette er spennende. Det begynner å gå opp for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det og har mensen smerter til tross for at jeg er gravid, men er normalt sa legen :-)

Okei, så bra!:)

 

Idag kom kvalmen!! Flere som kjenner det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bra på formiddagen og sånn hanglette på ettermiddagen (varm, halsbrann, sliten og trøtt).. Tror jeg blir syk hver kveld om dagen men våkner kvikk. Begynner å innse at det henger nok sammen med graviditeten😊 Fortsatt ikke kvalm. Bank i bordet!🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst med her jeg! :D Testet svaaaakt positivt på rfsu test på lørdag(ikm 30,aug). Måtte rett på apoteket når det åpnet og kjøpe cb test. Der stod det gravid 1-2. Ifølge gravid og baby appen har jeg termin 12.mai. er 4+5 idag!

Er så grusomt å ikke fortelle det til noen.. Vil bare rope det ut! Formen er fin, blir fort sliten, og litt uggen på kvelden bare. Fått legetime 27.september :)

Dette er min første, så er utrolig spennende. Og litt skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Gledesbarn!!!!

Og velkommen til Mai 2017❤️

Blir gøy å følge hverandre gjennom disse månedene 😍

Endret av førskolelæreren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ❤️ Blir veldig spennende! Etter navnet ditt å dømme, lurer jeg på om ikke vi har samme utdannelse ;)

Så gøy - det har vi nok :)

Jobber du i brhgen?

Selv jobbet jeg lenge men ønsket å prøve noe nytt da dette var en stor barnehage med mye fravær og stress.

Nå jobber jeg som ledende miljøterapaut i en bolig innenfor Kommunen, og jeg stor trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjenner det blir litt småflaut å være på jobb når magen begynner å vises... altså; jeg jobber med en haug ungdommer på VGS! 

kleint?


ALLE ser hva jeg har gjort liksom :P 

fremdeles ingen symptomer jeg.. 
Uke 7 idag! :-) 

hva med dere andre? symptomer? kvalme? :o
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy - det har vi nok :)

Jobber du i brhgen?

Selv jobbet jeg lenge men ønsket å prøve noe nytt da dette var en stor barnehage med mye fravær og stress.

Nå jobber jeg som ledende miljøterapaut i en bolig innenfor Kommunen, og jeg stor trives :)

 

Ja, er på mitt 3 år nå. 2 året som pedagogisk leder. :)

Hørtes veldig spennende ut det også! Lykke til videre, og gleder meg til å følge deg og alle andre her. Er så spennende. Jeg er livredd konstant for at det skal skje noe med lille nurket. Så har fått lov å komme å ta en hcg prøve på fredag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er på mitt 3 år nå. 2 året som pedagogisk leder. :)

Hørtes veldig spennende ut det også! Lykke til videre, og gleder meg til å følge deg og alle andre her. Er så spennende. Jeg er livredd konstant for at det skal skje noe med lille nurket. Så har fått lov å komme å ta en hcg prøve på fredag :-D

Det kommer til å gå bra, men skjønner du er engstelig.

Jeg tok blodprøve av hcg igår - skal ringe imorgen og høre om alt er ok :)

Ingen kvalme her - bare trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i kveld blei eg bekymra..😞 Har brun utflod.. Ikkje veldig mykje, og ganske lyst (beklager detaljane) men likevel... Har forstått at for mange begynner SA sånn😥 Er det noken av dåkke som har fått barn før som har opplevd dette og det har gått bra? Er 4+6 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn for 8 år siden, men han sitter på skolen idag og er en skikkelig kjekkas så det gikk bra😊 Trenger ikke nødvendigvis gå gærnt:-)

Hvordan går det idag Ollie..?

Håper det bare var med det som kom igår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar på blodprøven. Hcgen ligger på 2800 og hun i telefonen mente dette var lavt? Var 5+4 dagen jeg tok blodprøven.

Jeg må inn i imorgen og sjekke igjenn. Fikk skikkelig dårlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lenge siden jeg har vært her - etter 20 måneder og en operasjon har jeg endelig testet positivt og er 5 uker på vei! Vanskelig å tro etter så lang prøvetid, men etter en veldig svak a1 test på ikm + 1, samt 1 veldig tydelig clear blue plus, uteblitt mens og ekstrem trøtthet siste tiden føler jeg meg helt sikker på at det endelig er vår tur! Hva er symptomene deres? Jeg var kvalm med nr 1, men nå er jeg bare trøtt. Flere som har det slik? Lykke til i svangerskapet alle dere! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg akkurat kommet tilbake fra legekontoret. Blødde jo litt rundt ikm og i dag hadde jeg også litt blod i utfloden. Legen sa at dette er veldig vanlig og de fleste gangene gikk det bra. Jeg fikk tatt hcg prøve, og skal inn for ny neste uke. For to uker siden blødde jeg litt og da var det også litt brunt. Blir jo litt engstelig, men håper dette går bra! Jeg har fortsatt mange sterke gode symptomer: Kvalm, svimmel, vondt i puppene, tisser mye, irritabel og humørsvingninger, sulten, ekstra trøtt, fryser og svetter om hverandre. Håper alt dette er positive tegn! Lykke til til oss alle!!!! Måtte det bare bli babyer på oss alle i mai<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førskolelæreren: Tullete at de skremmer deg på den måten på legekontoret....... Sjekk listen under!!! DU ligger HELT PERFEKT an:-) Denne listen fant jeg på tipslisten her inne;-)

 

HCG:
Uke 4-5 = hCG på 40 - 300 
Uke 5-6 = hCG på 80 - 3000 
Uke 6-7 = hCG på 2600 - 15000 
Uke 7-14 = hCG på 12000 - 290000 
Uke 15-18 = hCG på 10000 - 160000 
Uke 19-40 = hCG på 5800 - 52000 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn for 8 år siden, men han sitter på skolen idag og er en skikkelig kjekkas så det gikk bra😊 Trenger ikke nødvendigvis gå gærnt:-)

Hvordan går det idag Ollie..?

Håper det bare var med det som kom igår...

Godt å høyre! Kryssar fingrane her! Er fortsatt samme som i går kveld, brun utflod, men veldig lite.. Men har også meir murringar i mage og rygg i dag, så det bekymrar.. Har fått legetime på fredag, så er vel ikkje anna å gjere no enn å vente og sjå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner det blir litt småflaut å være på jobb når magen begynner å vises... altså; jeg jobber med en haug ungdommer på VGS!

 

kleint?

 

 

ALLE ser hva jeg har gjort liksom :P

 

fremdeles ingen symptomer jeg..

Uke 7 idag! :-)

 

hva med dere andre? symptomer? kvalme? :o

 

Er 5+6 Idag og er konstant trøtt. Føler meg som en vandrende zombie på dagtid og må stadig ta meg en lur 😄 Ellers kun litt kvalm hvis jeg spiser for mye. Hehe.. Brystene er kjempe ømme, men glad så lenge morgenkvalmen holder seg på avstand 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...