Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Jeg velger å satse på at babyverden sin kalkulator er mest riktig, da jeg liker den appen best :P ifølge den har jeg termin 9. mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått svar på HCG prøve nr to. Så fredag 103 og mandag 460!! ❤️

Mulig dette går bra. Jeg er så redd for ul på fredag. Har sommerfugler i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått svar på HCG prøve nr to. Så fredag 103 og mandag 460!! ❤️

Mulig dette går bra. Jeg er så redd for ul på fredag. Har sommerfugler i magen.

Såå bra👏🏻👏🏻 såå spennende, føler det er en eeevigheter til min i beg av okt😩🙈 men får bare smøre seg med tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på fredag, Hannepålandet? Jeg vurderer en spansk en og ringe legen neste uke for å så si at jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei, slik at jeg da får UL for å se. Er det noen ulemper med dette? Om ikke blir det privat UL (det er bare så dyrt, så håper å slippe..) Må finne ut om det er liv laga. Var på privat sist jeg var gravid  - 6+6 og da så vi et flott lite hjerte  :hjerte: Er 5+1 i dag og da skal jo hjertet starte å slå, så synes det er fryktelig lenge til neste uke.

 

Er det flere med mye symptomer? Jeg sover og sover samt mye murringer og "følelser" i livmora. 

Endret av Lulle86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper og danser inn her. Etter over to år og et ivf-forsøk er jeg gravid 😁 4+2. Så nå må man bare håpe!!!

 

Har ca en uke vært oppe og tisset hver natt. I dag har jeg kjent mye på kvalme (desverre) - måtte kaste opp en liten gang midt på dagen i dag. Blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt er du på fredag, Hannepålandet? Jeg vurderer en spansk en og ringe legen neste uke for å så si at jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei, slik at jeg da får UL for å se. Er det noen ulemper med dette? Om ikke blir det privat UL (det er bare så dyrt, så håper å slippe..) Må finne ut om det er liv laga. Var på privat sist jeg var gravid - 6+6 og da så vi et flott lite hjerte :hjerte: Er 5+1 i dag og da skal jo hjertet starte å slå, så synes det er fryktelig lenge til neste uke.

 

Er det flere med mye symptomer? Jeg sover og sover samt mye murringer og "følelser" i livmora.

På fredag er jeg 5+5 eller litt mindre. Vanskelig å si når el var pga exu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper og danser inn her. Etter over to år og et ivf-forsøk er jeg gravid 😁 4+2. Så nå må man bare håpe!!!

 

Har ca en uke vært oppe og tisset hver natt. I dag har jeg kjent mye på kvalme (desverre) - måtte kaste opp en liten gang midt på dagen i dag. Blæh

Gratulerer!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper og danser inn her. Etter over to år og et ivf-forsøk er jeg gravid 😁 4+2. Så nå må man bare håpe!!!

 

Har ca en uke vært oppe og tisset hver natt. I dag har jeg kjent mye på kvalme (desverre) - måtte kaste opp en liten gang midt på dagen i dag. Blæh

Gratulerer så mye 😄 God det ikke bare er meg som er oppe på do på nattetid 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/fp0zn6/9

 

Er denne positiv? Fikk en enda svakere en i går. Har ikm i morgen og forskjellige symptomer som murring i rygg/nedre del v mage, fått slike kviser rundt brystvortene? Trøtthet og ømme brystvorter. Håper så inderlig at jeg kan melde meg inn her en av de nærmeste dagene 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på fredag, Hannepålandet? Jeg vurderer en spansk en og ringe legen neste uke for å så si at jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei, slik at jeg da får UL for å se. Er det noen ulemper med dette? Om ikke blir det privat UL (det er bare så dyrt, så håper å slippe..) Må finne ut om det er liv laga. Var på privat sist jeg var gravid - 6+6 og da så vi et flott lite hjerte :hjerte: Er 5+1 i dag og da skal jo hjertet starte å slå, så synes det er fryktelig lenge til neste uke.

 

Er det flere med mye symptomer? Jeg sover og sover samt mye murringer og "følelser" i livmora.

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til det hvertfall. Skal selv privat om to uker. Dyrt ja, men for meg er det verdt det❤ ja, jeg er trøtt, blir fort tungpust og noe kvalm etter måltid. Håper kvalmen holder seg i så lett grad😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stineer: Jeg har en veldig lik historie som din, så jeg håper legen din tar grundig feil. Jeg ble kvalm i uke 3+1 og testet positivt 4-5 dager før ikm... Ellers har jeg mange symptomer. Tydelige symptomer. De jeg har nevnt før, pkuss at jeg sover IRRITERENDE dårlig!!!!! Våkner hver morgen 04.30.. Hjelper ikke på kvalmen!!!!

Men Stineer: Jeg håper så inderlig for både din og min del at legen din tar grundig feil! Kan og nevne at jeg har to barn fra før, og testet positivt tidligere enn ikm med begge de og. 2-3 dager før ikm. Med førstemann visste jeg også før positiv test at jeg var gravid, pga sterk kvalme fra uke 3+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stineer; sa legen din virkelig at du hadde utenfor livmor? Altså, jeg hadde en exu for to år siden. Var da nesten 7 uker og HCG nivået var så lavt og fikk svak positiv på tester. Det var det som fikk min lege til å sende meg til tidlig ul. Så det at du testet positivt tidlig burde være et godt tegn på at du produserer godt med HCG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen flere som syntes testen min så positiv ut? Beklager maset, men trur nesten ikke selv at den kan være positiv 🙈 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stineer; sa legen din virkelig at du hadde utenfor livmor? Altså, jeg hadde en exu for to år siden. Var da nesten 7 uker og HCG nivået var så lavt og fikk svak positiv på tester. Det var det som fikk min lege til å sende meg til tidlig ul. Så det at du testet positivt tidlig burde være et godt tegn på at du produserer godt med HCG?

Ja, enig med deg her! Hun skremte jo vettet av meg .. Hehe. Jeg tok blodprøver på mandag og de var fine så tok jeg nye Idag for å se målingen så svar får jeg i morgen, *spent*, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stineer: Jeg har en veldig lik historie som din, så jeg håper legen din tar grundig feil. Jeg ble kvalm i uke 3+1 og testet positivt 4-5 dager før ikm... Ellers har jeg mange symptomer. Tydelige symptomer. De jeg har nevnt før, pkuss at jeg sover IRRITERENDE dårlig!!!!! Våkner hver morgen 04.30.. Hjelper ikke på kvalmen!!!!

Men Stineer: Jeg håper så inderlig for både din og min del at legen din tar grundig feil! Kan og nevne at jeg har to barn fra før, og testet positivt tidligere enn ikm med begge de og. 2-3 dager før ikm. Med førstemann visste jeg også før positiv test at jeg var gravid, pga sterk kvalme fra uke 3+

Ja! Mulig jeg kan være en måned lenger på vei(?) men det finner de vel ut på tidlig ultralyd for tenker å bestille privat :-) Ettersom den slår ut kjempe sterkt så tidlig, eller så produserer jeg bare mye HCG, no jeg trodde var positivt, og ikke som legen skulle skremme meg med! :-/

 

Men krysser fingrene for oss begge to <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har smerter og stikk i livmor området? Kjenner jeg blir litt bekymret. Er takvise ganske sterke mensensmerter. Blir litt nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nurkeliten: Jeg har ikke hatt det de 2-3 siste dagene, men hadde det i en hel uke rundt ikm. Veldig vanlig! Kan være spiren som stikker seg dypere inn i livmorslimhinnen, eller livmor som strekker seg, el :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også har jeg hatt litt kragtige kramper. Men de slipper plustelig taket. Tydelig at det skjer noe her inne. 🤗

Ok. Så ikke noe du bekymrer deg for? Sikkert jeg som er paranoid bare 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har smerter og stikk i livmor området? Kjenner jeg blir litt bekymret. Er takvise ganske sterke mensensmerter. Blir litt nervøs

Jeg har hatt litt mens lignende smerter uken før ikm, og litt stikking innimellom, men det kommer som regel hvis jeg overanstrenger meg så tror det er kroppen sin måte å fortelle at jeg må slappe av mer på og ikke gjøre så mye hele tiden :-) Endret av Stineer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt skikkelige stikninger forrige uke og fram til begynnelsen av denne, nesten så jeg har måttet krøke meg sammen. men de har gått fort over! jeg tar det som at det holder på å strekke seg litt ut og sånn jeg...  Tror det er helt normalt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital idag. Litt tidlig for 3+. Men klarte ikke la vær. Tar en ny imårra pga ul. De sier man ikke ser så mye før 2000 HCG. Derfor litt gira på den 3+en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...