Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Hei hei:) vi fikk endelig positiv test i går etter 11 mnd prøving:) tror termin blir 7 mai! Vi har et barn hver fra før, og gleder oss veldig til å få en liten en sammen:D

Endret av ღ Isabellita ღ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror syklusen min er litt klusset til siden jeg mistet i juni. Men i går fikk jeg en positiv test da noe sa meg at jeg Måtte ta en test, selvom jeg tenkte å vente ! ;-) etter utregning skal det være termin 6 mai :-) håper nå ikke mensen kommer og jeg mister igjen, som jeg sa så vet jeg ikke hvordan syklusen er nå, :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe som jeg håper å få

Svar på :) jeg har bestilt lege time den 27.09 for "bekreftelse" av svangerskapet hos legen. Er da 9 uker på vei. Hører vi hjertelyden da ? Eller er det kun hos jordmor de sjekker dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe som jeg håper å få

Svar på :) jeg har bestilt lege time den 27.09 for "bekreftelse" av svangerskapet hos legen. Er da 9 uker på vei. Hører vi hjertelyden da ? Eller er det kun hos jordmor de sjekker dette ?

Hei queenbaby! Sist gang jeg var gravid hørte legen etter hjertelyd i uke 9 og fant den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe som jeg håper å få

Svar på :) jeg har bestilt lege time den 27.09 for "bekreftelse" av svangerskapet hos legen. Er da 9 uker på vei. Hører vi hjertelyden da ? Eller er det kun hos jordmor de sjekker dette ?

Legen kan finne den, men han kan også ikke finne den siden det er så tidlig. Veldig mange leger og jordmødre ønsker derfor ikke gjøre dette så tidlig fordi pasienten blir så skremt om de ikke finner den.

Jeg har bestilt tidlig ul i uke 7-8 for å se om hjertet slår :) er så utålmodig av meg så har ikke sjans å vente 😋

 

Mine symptomer er hormonsvigninger siste dagene og murring nederst i magen. Og noe obstipert - må jo være pga graviditeten for jeg har aldri vært plaget med dette før😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Da havnet jeg visst her... Sluttet på pillen i april. Vi begynte ikke bevisst å prøve, men tenkte mer; skjer det, så skjer det. Og jammen skjedde det, fikk positiv test i dag! Måtte ta en til for sikkerhetsskyld, og det er ingen tvil :D siste mens var 26.07 så termin blir ca 4. mai da :) første gang, så er veldig spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for alle med termin i Mai❤❤ Mine graviditets tester lyste endelig positivt etter 22 mnd med prøving❤❤ Rørt til randen... ❤❤ Termin 10 Mai - Så lykkelig❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på når ikm er..men fikk positiv test i går kveld og i dag.. :) sist mens dag 30 juli

 

Anonymous poster hash: 077eb...00d

Å, vi har lik siste mens dag =) =) =) Gratulerer så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... Jeg også, jeg har bare jobba ett og et halvt år i jobben min.. Jeg tror nok jeg venter med å fortelle det til jeg er hvertfall 12 uker på vei.. Jeg er 4+5 idag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2 i dag og har: Kvalme, dårlig søvn, fryser/svetter, stikking i bryst, halsbrann, stikking og murring i livmor, stuptrøtt, svimmel. Ja så her er mange symptomer kommet veldig raskt. Er nesten litt godt og siden jeg blødde litt for 2-3 dager siden. Heldigvis ikke mere nå. Og jeg øyner håp. Haaaaar så lyst på denne spiren, så hååååper den klorer seg godt fast!!!!! Rart hvor fort man begynner å planlegge ubevisst:-)

Samme her☺ krysser fingre og tær☺😊☺😊 mange symptomer du hadde så tidlig! Kjent at jeg har vært litt svimmel innimellom jeg også faktisk. +murring nesten hele tiden,men kvalm er jeg foreløpig ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Jeg også, jeg har bare jobba ett og et halvt år i jobben min.. Jeg tror nok jeg venter med å fortelle det til jeg er hvertfall 12 uker på vei.. Jeg er 4+5 idag😊

Samme her, kommer til vente til etter uke 12 eller til det begynner å vises litt tror jeg. har ikke jobba fullt et år jeg heller. 4+3 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 positive tester som blir sterkere for hver dag og det står nå 2-3 😄 Men jeg venter ikke mens før om 1 uke(?!?) i følge utregningen. Hvordan er dette mulig ? Noen fler som det har slått ut på tidlig? Kan jeg eventuelt være lenger på vei? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at jeg forsiktig sniker meg inn her.. 🙈Testet svakt positivt på RFSU sine g-tester i tre dager og er i dag 13 dpo. Har ikke turt å teste med clearblue digital enda, men må vel gjøre det i morgen eller på tirsdag. Skal til legen å ta blodprøve på onsdag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last opp på tinypic.com og lim inn link her😊

Jeg har ingen symptomer, bortsett fra at jeg fryser! Og har ømme tunge pupper👌

Hvilken terminkalkulator på nett føler dere er mest pålitelig?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med og skriv inn til termin dato:

 

Førskolelæreren: 9 mai

SunshineK: 8.mai

Babylilje: 05.Mai

Snorkfrøken94: 4. mai

Endret av Snorkfrøken94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...