Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Ikveld har jeg blitt såå mye bedre og fått i meg: to knekkebrød med gulost, to mandariner, ett halvt grønt eple, noen druer, en liten sjokomelk fra Tine, og tran! Drakk i tillegg ett stort glass med saft - jeg er så tørst etter en hel dag med kvalme!

Hurra - nå føler jeg meg bra - helt til nedturen imorgen tidlig. Good night ladies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikveld har jeg blitt såå mye bedre og fått i meg: to knekkebrød med gulost, to mandariner, ett halvt grønt eple, noen druer, en liten sjokomelk fra Tine, og tran! Drakk i tillegg ett stort glass med saft - jeg er så tørst etter en hel dag med kvalme!

Hurra - nå føler jeg meg bra - helt til nedturen imorgen tidlig. Good night ladies.

I tidligere svangerskap har jeg vært veldig kvalm. Jeg fant ut det hjalp om jeg spiste litt tørr kjeks å drakk cola før jeg i det heletatt stod opp av senga 😉

Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Hvordan går det med dere alle? 

Futurewifey: Uff så uheldig du skulle være som ble SÅÅÅ kvalm og elendig! Håper du blir raskt bedre nå som du får litt hjelp på sykehus!
 

I dag har jeg fått svar på blodprøve nr to. Tok jo blodprøver pga blødninger. Har blødd tre forskjellige gange, og den ene gangen over et par dager. Friskt blod og brunt.

 

Svaret i uke 6+0 var 9826. Svaret i dag var 30345:) Helt flott verdi for dette tidspunktet av sv skapet sa legen, så nå er jeg bare såååå lettet og glad. Jeg har jo følt meg gravid med alle mine symptomer da, men det å få svaret gjør at jeg virkelig kan senke skuldrene. 

Så da kan jeg konsentrere meg KUN om å komme gjennom kvalmen og den overmannende trøttheten;)

Ønsker dere alle en fin ettermiddag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra blodprøvene var fine :)

 

Jo da formen har kommer seg litte grann, er ikke sengeliggende enda, men får i meg svært lite mat. Veldig dårlig om morgenen å spyr et par ganger før jeg kommer meg. Gleder meg til denne kvalmen er over, sikkelig slitsomt og tar bort mye av "gleden" synes jeg. Man blir jo helt utmattet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt uggen og kvalm hele dagen. Men får i meg litt mat. Spiste til og med ei fiskekake på skive idag👍🏻

Synes kanskje det er værst å være så sliten/trøtt - vil bare ligge på sofaen. Føles som en influensa i hele kroppen😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Hvordan går det med dere alle?

Futurewifey: Uff så uheldig du skulle være som ble SÅÅÅ kvalm og elendig! Håper du blir raskt bedre nå som du får litt hjelp på sykehus!

 

I dag har jeg fått svar på blodprøve nr to. Tok jo blodprøver pga blødninger. Har blødd tre forskjellige gange, og den ene gangen over et par dager. Friskt blod og brunt.

 

Svaret i uke 6+0 var 9826. Svaret i dag var 30345:) Helt flott verdi for dette tidspunktet av sv skapet sa legen, så nå er jeg bare såååå lettet og glad. Jeg har jo følt meg gravid med alle mine symptomer da, men det å få svaret gjør at jeg virkelig kan senke skuldrene.

Så da kan jeg konsentrere meg KUN om å komme gjennom kvalmen og den overmannende trøttheten;)

Ønsker dere alle en fin ettermiddag:)

Så artig at du fikk jo gode svar! Gratulerer 😄

Her er formen litg bedre. Har fått veske å næring i meg. Kommer ikke over at jeg mistet 4 kilo på en uke!:/

Nå ligger jeg på fødeavdelingen over helgen, litt rart å ligge her.. Hihi

 

Men i morn skal jeg på ultralyd, gleder meg til en forhåpentligvis opptur ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått time til tidlig ultralyd 30 september! Jeg er skikkelig spent😍❤️

Da er jeg akkurat kommet i uke 9.

Hvordan går det med dere andre?

Her er formen elendig! Hele formiddagen går bar i å spy og overleve😪🙄

Gleder meg til dette er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd og så ett bitte lite bankende hjerte❤️ Herlighet så glad jeg ble! Men jeg ble nedgradert en og en halv uke he he men det gjør ingenting 6+ 5 er jeg nå i stedet for 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også til legen den 30 sept!

Gleder meg masse! 

Fremdeles ingenting av symptomer her, bortsett fra litt bjeffing i retning mannfolket da stakkars.... (jeg klarer ikke å stoppe det!)   teller ned dager til 30.. gleder meg veldig og håper at det kommer til å gå litt mer opp for meg da, om jeg får se et friskt bankende hjerte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk ja her er formen relativt dårlig også nå. Tror jeg snart (sikkert fra mandag av) må be om sykemelding. Blir mer og mer skummelt å sitte på jobb pga kvalmen. Må småspise hele tiden og føler at det er rett rundt hjørnet før jeg begynner å spy. Og så denne overmannende trøttheten og da... Akk, håper bare ikke det varer til uke 24 som med nr 1. Men da begynte jeg i tillegg å spy på 5+2. I dag er jeg 7+2 og har bank i bordet ikke spydd enda!

 

Riktig god bedring alle sammen (ja jeg vet vi ikke er syk, men man føler seg ikke særlig frisk heller :briller: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god bedring ja😖

Jeg føler meg mer enn syk - jeg klarer jo ikke å sitte oppe engang! Ligger rett ut på sofaen😱

Forrige gang var jeg så heldig - var nok ikke klar over det. Var bare litt kvalm men aldri oppkast. Denne gangen er det så mye verre. Har behgynt å tenke litt på kjønn. Jeg tror jeg har en gutt i magen, mannen er stålsikker på jente☺️💕

Har dere noen tanker om knøttene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere på første kontroll? Jeg er gravid med nr. 2 og har fått time i uke 12.

 

Gravid med første. Har også først kontroll hos legen i uke 11-12.😊

Tok forøvrig ny test i går bare for å være helt sikker på at jeg er gravid😁 Litt godt å se at den streken kommer fort. Har hørt at hvis fosteret er død inni der slutter man å produsere hcg😛 Men kjenner det jo murrer og puppene som er ømme og er uggen.😊

Forresten så skifter jeg ting jeg har lyst på hver dag omtrent nå. Vil ha mindre og mindre mategentlig. Ganske opp og ned. Mat som ikke smaker så mye som spagetti med ketshup, Frukt, ostebriks, eplejuice, gele, vann. (TØRST!)

Har såå mye slim i halsen og vond smak i munnen!!!! Trodde det skulle bli bedre etter at jeg sluttet å snuse men nei. Mye verre er det nå. Noen flere med slim i halsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gutt også. Men det er mer på grunnlag at det er mange fler gutter i familien enn jenter😛 selv iom moren og faren til pappan har flere søstre faktisk da🤔 på min side er det nesten bare gutter ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere som er så dårlige 🙁🙁 og spesielt future wifey!😟🤕😷 synes skikkelig synd på deg. Men godt du ble lagt inn og tatt vare på 🙂

Masse god bedring til dere alle ❤❤

 

Så fantastisk M79❤ gratulerer👏

Endret av Heisannhei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Futurewifey og Heisannhei:)

 

Jeg føler det er gutt. Men det er kun pga at jeg har to gutter fra før;) Førskolelæreren, hva er det du har fra før? Gutt eller jente? Veldig spennende dette her:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt fra før! :) Han er snart 5 år.

Er nokså sikker på gutten men håper at mannen har rett og at vi får ei lite jente denne gangen 💕💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en jente på 8 fra før :)

Ganske sikker på at det blir gutt denne gangen. Formen fortsatt elendig og vill aller helst bare grave meg ned for øyeblikket 😩🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger litt hjelp her.. Uventet gravid! Fant det ut i går, men heldigvis tok kjæresten min det bedre enn meg🙂 På terminkalkulatoren står det at jeg har termin 25.mai, jeg tror jeg har litt kortere syklus til vanlig( gikk ikke på p-piller for noen år siden og da var det iallfall 25 dagers syklus..) og da kommer spørsmålet: jeg er 4+6 uker på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet svakt positivt i flere dager på stick, ingen utslag på digital.

Så i går dro jeg til lege. blodprøve viste kun verdi 13. ifølge eggløsning/"lage baby sex" kan jeg være mellom 3+4 og 4 uker. Blir henvist til UL siden jeg har hatt exu to ganger før (fjernet ene eggleder). Blir ikke før eventuelt mandag morgen. Sitter bare å håper det er vanlig SA å ikke en ny exu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...