Gå til innhold

Samboer i fengsel, jeg er gravid, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen alle sammen.

Jeg printet ut et gjeldsbrev før i dag, og tok det med meg. Dagens besøk ble noe forkortet, jeg haddde bestilt litt dumt tidspunkt for besøk. Man må ringe 1 uke i forveien å bestille besøkstid, og jeg hadde så klart klart å bestille midt i den tiden han har fast avtale om å ringe barna, dersom eksen lar han snakke med de. Jeg så ikke det før vi satt på besøksrommet, og håpet i det lengste at jeg skulle trekke det lengste strået, siden han stort sett aldri får lov å snakke med de enten han ringer til avtalt tid eller ikke. Men han sa det da jeg kom inn, at det var jo litt dumt tidspunkt. Jeg ble irritert på meg selv, for jeg vet jo dette så godt selv. Men som jeg sa til han, det går fint. Jeg kan komme igjen neste uke:)

Jeg sa til han at jeg lurte på om vi skulle skrive under på et gjeldsbrev. Det varh elt i orden for han. Men; jeg hadde glemt gjeldsbrevet i bilen, og vi hadde lite tid. Jeg leverte derimot gjeldsbrevet i vakta etter jeg dro, for du kommer ikke inn igjen etter å ha gått ut, for å si det sånn.

Når det kommer til dette med gjeld;

Samboeren min ønsket å gjøre det slutt da vi flyttet sammen. Han ville ikke dra meg inn i det økonomiske kaoset, og ikke det psykiske kaoset. Jeg overbeviste han til slutt om at han kunne bo hos meg, det var uansett billigere. Han flyttet inn, etter mye om og men. Han har flere ganger sagt at jeg bør gå.

Han gikk i sinnemestring, men det var ikke noe for han, så han skluttet etter 2-3 ganger. Han har forsøkt å få time hos DPS, men det har han ikke fått.

Angående hendelsen med barnet den natten;

Ingenting kan tilgi det!! Men selv moren til barnet sier at det er kun denne gangen han har lagt hånd på noen av barna, og hun lot han da se barna før han ble dømt!

Han er dømt til 23mnd fengsel, noe som alltid medfører åpen soning. Han har sittet siden november. Det er tungt.

Jeg tok opp med han at jeg skulle ønske han ikke var sterilisert, for jeg ønsker meg så veldig barn. Da sa han at det har vi snakket om før, og han vil ikke ha flere barn. Han har tre stykker og det holder masse for han. Han sa at det eneste positive som kom ut av forholdet med han og eksen var tre nydelige barn og at han ble sterilisert.

Jeg valgte derf

or å ikke si noe.

Er ganske lei meg.

Anonymous poster hash: 58cf6...22b

Han ville ikke bli samboer pga gjelden? Ærlig tror du på dette selv? Han spiller deg rundt.

Du er dessverre blind hjelper ikke hva vi andre sier, du må se det selv.

Håper du får opp øynene snart uten å kaste bort for mange år av ditt liv.

Anonymous poster hash: 423bf...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen alle sammen.

Jeg printet ut et gjeldsbrev før i dag, og tok det med meg. Dagens besøk ble noe forkortet, jeg haddde bestilt litt dumt tidspunkt for besøk. Man må ringe 1 uke i forveien å bestille besøkstid, og jeg hadde så klart klart å bestille midt i den tiden han har fast avtale om å ringe barna, dersom eksen lar han snakke med de. Jeg så ikke det før vi satt på besøksrommet, og håpet i det lengste at jeg skulle trekke det lengste strået, siden han stort sett aldri får lov å snakke med de enten han ringer til avtalt tid eller ikke. Men han sa det da jeg kom inn, at det var jo litt dumt tidspunkt. Jeg ble irritert på meg selv, for jeg vet jo dette så godt selv. Men som jeg sa til han, det går fint. Jeg kan komme igjen neste uke:)

Jeg sa til han at jeg lurte på om vi skulle skrive under på et gjeldsbrev. Det varh elt i orden for han. Men; jeg hadde glemt gjeldsbrevet i bilen, og vi hadde lite tid. Jeg leverte derimot gjeldsbrevet i vakta etter jeg dro, for du kommer ikke inn igjen etter å ha gått ut, for å si det sånn.

Når det kommer til dette med gjeld;

Samboeren min ønsket å gjøre det slutt da vi flyttet sammen. Han ville ikke dra meg inn i det økonomiske kaoset, og ikke det psykiske kaoset. Jeg overbeviste han til slutt om at han kunne bo hos meg, det var uansett billigere. Han flyttet inn, etter mye om og men. Han har flere ganger sagt at jeg bør gå. 

Han gikk i sinnemestring, men det var ikke noe for han, så han skluttet etter 2-3 ganger. Han har forsøkt å få time hos DPS, men det har han ikke fått. 

Angående hendelsen med barnet den natten;

Ingenting kan tilgi det!! Men selv moren til barnet sier at det er kun denne gangen han har lagt hånd på noen av barna, og hun lot han da se barna før han ble dømt!

Han er dømt til 23mnd fengsel, noe som alltid medfører åpen soning. Han har sittet siden november. Det er tungt.

Jeg tok opp med han at jeg skulle ønske han ikke var sterilisert, for jeg ønsker meg så veldig barn. Da sa han at det har vi snakket om før, og han vil ikke ha flere barn. Han har tre stykker og det holder masse for han. Han sa at det eneste positive som kom ut av forholdet med han og eksen var tre nydelige barn og at han ble sterilisert.

Jeg valgte derfor å ikke si noe. 

Er ganske lei meg. 

Jeg tror dessverre at du blir lurt trill rundt, Hi. Og jeg tror du er lei deg fordi du innerst inne egentlig vet dette.

Men du har satset mye på denne mannen, du mister venner pga. denne mannen... og det å skulle innrømme at du kanskje ikke er så sikker på ham som du prøver å vise utad, det vil medføre at du føler at du mister ansikt. Så derfor blir du i dette forholdet, i håp om at han eeegentlig er den drømmemannen du håper på slik at du slipper å miste ansikt overfor alle som har advart det, prøvd å hjelpe deg, og som så ikke orker å stå og se på at du med åpne øyne trolig går inn i noe som ødelegger livet ditt.

Du ville ikke være menneskelig om du ikke hadde tvil rundt denne mannen, Hi. Så innerst inne har du tvil, det er jeg overbevist om! Jeg kjenner ei som var i en lignende situasjon - hun trodde heller ikke på advarsler, for han var jo sååå snill. Og fordi familie og venner sa så tydelig fra at hun tok valg som kom til å ødelegge livet hennes, så ble hun sta og skulle bevise for alle at hun hadde rett og de tok feil. Det endte i åtte-ti år med mishandling. Hun skjulte alle tegn, for hun kunne jo ikke vise tegnene til de som hadde hatt rett. For hun følte det var så flaut å skulle innrømme at de hadde hatt rett hele tiden.

Hun kom seg bort, men var da fysisk og psykisk et vrak. Fra å være sterk og sunn ung dame var hun blitt et vrak. Mishandlingen, både fysisk og psykisk, hadde gitt henne sterk angst, depressjon, spiseforstyrrelse, total forakt mot seg selv.

Og for hva - fordi hun var for stolt til å gå da hun så de første tegnene. Og nei, det er ikke noe jeg sitter på utsiden og synser om. Hun har sagt dette rett ut til meg, at eneste grunnen til at hun ikke gikk fra ham da, det var hennes egen stolthet. For hun hadde forsvart ham med nebb og klør overfor alle som var skeptisk til ham, alle som så tegn på at dette var en psykisk ustabil mann. Hun hadde beskyldt andre for å ikke unne henne å ha det godt, at de var ute etter å ødelegge for henne.

Jeg tror du sitter i den samme suppa, Hi, for du argumenterer akkurat som hun jeg kjenner gjorde da hun var i første fase i forholdet, før han hadde gjort henne noe. At hun var blitt kontaktet av hans eks som fortalte hvordan han var, det unnskyldte hun med at dama var ustabil og sjalu og ønsket ham tilbake.

Jeg tror du ser faresignalene, Hi, men er for stolt til å innrømme det.

Og nå er du i tillegg gravid med denne mannen som ikke ønsker flere barn.

En mann som har slått både eks og barn.

For hva er faresignalene, Hi? Du ser dem, det vet jeg at du gjør.

* Mannen innrømmer å ha slått eksen minst to ganger - men det unnskylder han med at hun provoserte ham. Dvs. han tar ikke noe som helst ansvar for det han har gjort.

* Mannen innrømmer å ha drukket seg så full at han ikke har hatt kontroll på hva han har gjort og ikke husker noe. I fylla har han slått sitt eget barn. Men da nekter han for at han har slått barnet, for han husker det jo ikke. At barnet forteller pappa at han har slått, det vil han ikke ta innover seg. Istedenfor sier han at hvis han slo så må det ha vært et uhell. Dvs. nok en gang tar han null ansvar for det han har gjort.

* Mannen har innrømmet å ha slått eksen, hans eget barn forteller at pappa har slått barnet i fylla. Han har tydeligvis et sinnemestringsproblem og et alkoholproblem. Han begynte på sinnemestringskurs, men slutter etter 2-3 ganger "fordi det ikke er noe for ham". Igjen - han tar ikke ansvar for det han har gjort. Hadde han gjort det ville han fortsatt på sinnemestringskurs inntil han også fikk hjelp gjennom dps. Dvs. mannen har ikke egentlig noen vilje til å jobbe med problemene sine, hadde han tatt ansvar for det han hadde gjort hadde han fortsatt på det sinnemestringskurset. Om ikke for seg selv, så for sine barn og for deg. Men han tar jo ikke ansvar for det han har gjort.

* Han har tydeligvis et alkoholproblem. Om man drikker slik at man får blackout og slår barn (og samboer?) i fylla, da har man et alkoholproblem i tillegg til et sinnemestringsproblem. Har han søkt hjelp for sitt alkoholproblem? Har han lovet at han aldri skal drikke mer? Noe sier meg at han også her har kommet med en eller annen unnskyldning istedenfor å vise at han tar ansvar for det han gjorde i fylla. En normalt oppegående mann ville ikke sagt "hvis jeg slo barnet mitt da jeg hadde drukket meg så dritings at jeg ikke husker noe, da mååååå det ha vært et uhell"... sier mannen med et sinnemestringsproblem.... Dvs. han tar ikke ansvar for å ha slått barnet sitt, han tar ikke ansvar for sitt alkoholproblem og han tar ikke ansvar for sitt sinnemestringsproblem.

Du SER alt dette, Hi, det vet jeg du gjør. Du ser dette tydelig nok til at du har en god del tvil i deg. Men så har du vært så forelsket i denne mannen at du har valgt å ikke lytte til tvilen du har inni deg. Du er glad i ham, du ønsker så inderlig at denne mannen skal være så god som du ønsker han skal være. Men egentlig så VET du at denne mannen ikke er helt slik som du ønsker han skal være.

Nå skal ikke jeg si at han har noen diagnoser, men jeg anbefaler deg å lese om psykopater/sosiopater.

Det klassiske er å være storsjarmør, veldig oppmerksom og kjærlig inntil man har dama på kroken. Videre så manipulerer han mesterlig videre. I din variant av historien deres så møttes dere, veldig forelsket, han innrømmet situasjonen sin, han ville gjøre det slutt "for å skåne deg". Dette er nøyaktig hva en psykopat også vil gjøre. Først sørge for at du er så hodestups forelsket og bare tror bra om han. Så truer han med å gjøre det slutt, for det vet han jo at du ikke ønsker. Han sier det er til ditt beste. Du tenker at da er han oppriktig og han viser at han virkelig bryr seg om deg, er glad i deg. Og resultatet - du insisterer på at han flytter inn til deg, for da slipper han boutgifter, stakkars han som har det så forferdelig vanskelig og får så stor gjeld pga. sin gale eks. Du overstrømmer ham med kjærlighet, og han følger opp, for det er i hans interesse å ha deg på kroken. Han har deg jo så på kroken at du er villig til å betale ikke bare bidrag til hans eks, men du er til og med villig til å betale oppreisningen han er idømt å betale ikke bare til sin eks, men også til sine barn. Er det rart han fortsetter å holde deg på kroken, godsnakker med deg, snakker om fremtiden? Han har jo skutt gullegget i deg, Hi.

En mann som hadde innsett hva han hadde gjort mot eks og ikke minst sine barn, han ville vært mer ydmyk. En mann som virkelig brydde seg om deg ville ALDRI tillatt at du satte deg i gjeld for hans del! Og om han likevel gjorde det, så ville han krevd - ja, han ville krevd! - å sette opp en bindende avtale som sier hvordan han skal betale deg tilbake.

Men nå er det bare slik at du har betalt hans gjeld "for at dere skal ha en mulighet til å skape dere et liv når han kommer ut av fengsel". Vil det si at han (og du??) mener at dere ikke har noen fremtid hvis du ikke sørger for at hans gjeld ikke betales ned på mens han sitter i fengsel? I så fall har dere ikke så særlig sterkt forhold som du tror.

Og videre, HI... hva ønsker du deg av en mann? En mann som ønsker at du skal ha det bra, som ønsker det beste for deg?

Vel, en ting er sikkert, han bryr seg ikke noe om at du er 35 år og at du ønsker deg barn. Det bare avfeier han med at det har dere snakket om før, han vil ikke ha flere barn. Punktum. Diskusjon over. Han sier at det beste som kom ut av forholdet med eksen var barna - dvs. en del av ham bryr seg om barna. Men han vil ikke at du skal oppleve lykken å få barn. For det andre gode som kom ut av forholdet med eksen, det var at han ble sterilisert. Dvs. han er lettet over steriliseringen fordi han da mener det ikke er noe å diskutere med deg mer. Følelsene dine, din sorg over å ev. ikke få barn, det driter han i.

Høres det ut som en mann som ser deg, HI? Høres det ut som en mann som virkelig bryr seg om dine følelser og ønsker for livet?

For meg er det bare enda en bekreftelse på at denne mannen har kun én ting i fokus. Ham selv og kun ham selv.

Slå litt på eks - ikke hans skyld, hun provoserte ham.

Slå barnet sitt - heller ikke hans skyld, det var helt sikkert et uhell selv om han var for full til å huske hva han gjorde.

Gjeld til eks og barna pga. voldserstatning - en bagatell, det får han jo bare den nye dama til å betale.

Bidrag til eks og barna - det tar nye dama seg også av.

Ny dame ønsker seg barn - det er noe som ikke angår ham, han driter jo i damas følelser, for han vil ikke ha flere barn. Hva hun ønsker og trenger, det er ikke noe han bryr seg om.

Denne mannen bryr seg egentlig ikke om DEG, Hi! Han bryr seg derimot veldig mye om det du kan GI ham.

Du er lei deg nå. Men jeg tror det er bare en bagatell ift. hva du kommer til å være om du fortsetter med denne mannen. Og det verste er vel at du nå vurderer å bringe enda et barn inn i denne mannens liv. Et barn som vil være uønsket av faren. Et barn som trolig vil se pappa banke mamma, som vil oppleve at pappa slår barnet. For det er jo aldri pappas skyld, må vite. Han blir jo bare provosert og slår ved uhell i dritfylla...

Ikke vil deg selv så vondt at du fortsetter med denne mannen, Hi. Jeg VET at du har tvil om han. Jeg VET at du også ser at det ikke er greit at du betaler erstatningen han er idømt å betale til sine barn og eks. Du finner gode grunner til å gjøre det, men innerst inne VET du at det ikke er greit.

Om du likevel velger å beholde barnet, vær da snill å ikke betale mer ned på hans gjeld. Det kan du begrunne med at du vil spare opp til barnet kommer.

Men jeg er redd for at du ikke kommer deg unna år med vold om du fortsetter med denne mannen. Og så iherdig som du argumenterer for denne mannen, helt ukritisk, så tror jeg at det er det du også er redd kan skje. Du er redd for at alle de som har kritisert deg og trukket seg unna deg kan ha rett.

Men en ting skal du vite, Hi. Om du redder deg selv så viser du styrke. Ingen vil se ned på deg for at du tar vare på deg selv! Tvert imot. Jeg tror også at venner vil komme tilbake når de ser at du ikke kjører deg selv i full fart inn i elendigheten med en mann som har innrømmet vold, men ikke tar ansvar for noe av det.

Om du ikke gjør noe annet, Hi. Vær så snill å kontakte et krisesenter. Bare for å snakke med dem. De er vant med å forholde seg til kvinner som er blitt veldig manipulert, men som ikke selv så manipuleringen før det var for sent. Bare ta en samtale med dem. Om du ikke gjør det for deg selv, gjør det i hvert fall for det barnet du nå bærer.

Anonymous poster hash: 6876f...8e4

Skrevet

Ble rørt av det siste svaret.. Jeg skal svare deg etter middag... 

Takk..

Skrevet

Jeg tror DU er gal jeg. Ingen i en normal tilstand er så naiv som du.

Anonymous poster hash: 985c7...f2e

Skrevet

Klart han er snill med deg siden du betaler gjelda hans. Kom deg ut av dette :(

Anonymous poster hash: 794f2...1af

Skrevet

Eh det lukter svidd av historien hans. 1. Jeg vet mange psykoer ønsker å sette barn på kjæresten for å holde på henne, ergo han lyver og sier han er sterilisert. 2. Man sitter sjelden i fengsel for familievold uten bevis. 3. Sosiopater legger ofte skylda på eksen, sier at hun er gal for å unngå at sannheten kommer frem. Min søster har vært gift med en sånn så jeg vet hva jeg snakker om.

Ta deg en prat med eksen du. Så får du kanskje et nytt synspunkt. Tipper han fengselsfuglen din blir glad for at du er gravid jeg...

Hvis mannen blir glad for graviditeten, så tror jeg det er et tegn på at

1. Han er ikke sterilisert

2. Eksen hans er ikke så gal som han vil ha det til.

Anonymous poster hash: 9ed61...74a

Skrevet

Har du barn fra før?

Håper ikke det. En ting er å selv velge gå inn i et forhold med en voldsdømt mann, men har man barn går man overhodet ikke inn i et forhold med en mann som er dømt for å denge kone og barn altså...

Jeg skjønner heller ikke dette med at han bygger seg opp 10.000 i måneden i bidragsgjeld når han sitter inne? Om han har mistet jobben og sitter inne uten inntekt har han ikke bidragsevne og hun får bare bidragsforskudd, det er ikke 10.000 i måneden!

Anonymous poster hash: ed75f...bf9

Skrevet

Man har ingen å snakke med, annet enn andre pårørende til folk i fengsel, og de er ofte helt hjernevasket av sine domfelte kjærester. Det er ikke jeg.. 

Jo, kjære deg, det er akkurat det du også er......

Fullstendig hjernevasket...

En trist tråd, dette..... :frown:

Tenk litt før dere svarer folk i en slik situasjon dere. De fordommene dere utsetter meg for møter jeg hver dag. Hver eneste dag.

Man har ingen å snakke med, annet enn andre pårørende til folk i fengsel, og de er ofte helt hjernevasket av sine domfelte kjærester. Det er ikke jeg.. 

Anonymous poster hash: 800fc...c46

Skrevet

Ble litt kluss der....

Siste anonym...

Anonymous poster hash: 800fc...c46
Skrevet

Har ikke rykket å svare dere... Skal få gjort det snart.

Men jeg ser det er mange her som har feil tankegang og det er trist..

Tror dere mistolker ting

Skrevet

Godt du har kollegaen din. Er han mye hos deg nå i denne tiden? Dessverre er det nok som mange her sier.

Skrevet

Godt du har kollegaen din. Er han mye hos deg nå i denne tiden? Dessverre er det nok som mange her sier.

Kollega?????

Skrevet

Du har hoppet inn i feil tråd ;)

Vil tro du tenker på hun som gikk fra samboeren som voldtok henne jevnlig.

Skrevet

Har falt på valget om å ta abort. Jeg vet han er sterilisert.

Nå har det vært masse drama med eksen hans igjen. Hun nekter å besøke han med barna, jeg får ikke være eskorte for barna, og fengselet har meldt bekymring på far. Vet ikke min arme råd jeg.. .

Skrevet

Har falt på valget om å ta abort. Jeg vet han er sterilisert.

Nå har det vært masse drama med eksen hans igjen. Hun nekter å besøke han med barna, jeg får ikke være eskorte for barna, og fengselet har meldt bekymring på far. Vet ikke min arme råd jeg.. .

Har du vært utro mot han?

Skrevet

Har du vært utro mot han?

Nei? Men jeg vil ikke belaste han med å få et barn mens han er i fengsel, når han er sterilisert - selv om det tydeligvis har vørt svømmere igjen - og ikke vil ha barn. Det visste jeg, siden han er sterilisert. Vi får heller snakke om athan får ta en sædprøve nrå han er ute, så vi vet at alt er vellykket. 

Skrevet

Hva mener du med at fengselet har meldt bekymring på far?

Anonymous poster hash: 2d794...4b9

Skrevet

Hva mener du med at fengselet har meldt bekymring på far?

Anonymous poster hash: 2d794...4b9

Eksen spolerte jo selvsagt samværet, og han ble irritert på henne. Hadde i følge eks vært slik at han ble sur og beskyldte henne for masse greier. Etter det sendte førstebetjenten en tårevåt melding til barnevernet om at han ikke burde ha samvær med barna med mindre det var barnevernet som var tilsynsfører. De syntes så synd p åmor. Barna hadde visst sagt at de "aldri ville tilbake". Særlig. 

Skrevet

Jeg føler med deg ang. aborten, Hi. Tror det er tross alt er riktig mtp. på å ikke dra enda et barn inn i problemene til denne mannen. Ta også på alvor det at fengslet sender bekymringsmelding på far. Det blir ikke gjort uten grunn!

Du har hele tiden skrevet at eksen lager så mye drama. Det er mulig hun gjør det, men jeg tror dessverre du undervurderer sannhetsgehalten i det hun sier også.

Du er den som har valgt å bli sammen med en mann som selv har innrømmet å ha slått sin eks, mannen som har slått sitt barn i fylla. Du er en person som velger å støtte en mann som er voldelig mot sine barn og sin eks.

Stusser du da på at moren ikke vil at du skal være den som blir med barna for å besøke "den kjærlige far" i fengslet?

Når også fengslet sender bekymringsmelding på far, i tillegg til at han er dømt for grov vold, så burde du kanskje snart få opp øynene når det kommer til denne mannen. Han utnytter deg grovt økonomisk og følelsesmessig, han tar null ansvar for at han har mishandlet sin eks og sitt barn.

Skrevet

Nei? Men jeg vil ikke belaste han med å få et barn mens han er i fengsel, når han er sterilisert - selv om det tydeligvis har vørt svømmere igjen - og ikke vil ha barn. Det visste jeg, siden han er sterilisert. Vi får heller snakke om athan får ta en sædprøve nrå han er ute, så vi vet at alt er vellykket.

Han er da faen ikke steril om du har blitt gravid. Hbor langt er du på vei?

Anonymous poster hash: d15c0...75a

Skrevet

Eksen spolerte jo selvsagt samværet, og han ble irritert på henne. Hadde i følge eks vært slik at han ble sur og beskyldte henne for masse greier. Etter det sendte førstebetjenten en tårevåt melding til barnevernet om at han ikke burde ha samvær med barna med mindre det var barnevernet som var tilsynsfører. De syntes så synd p åmor. Barna hadde visst sagt at de "aldri ville tilbake". Særlig. 

Herregud, du er så dum at jeg blir helt matt

Anonymous poster hash: 1c3ac...403

Skrevet

Han er da faen ikke steril om du har blitt gravid. Hbor langt er du på vei?

Ro deg ned, jeg vet at han har sterilisert seg. Har fått det bekreftet fra eksen. Det er helt åpenbart at det ikke har vært vellykket, eller at det har vært noen igjen. Jeg er 8 uker på vei. 

Skrevet

Hvis du er så blind som du her gir uttrykk for, da tenker jeg vi har deg tilbake på forumet her som en av de mishandlede damene etter at mannen først har fått deg til å betale ned hans bidragsgjeld og det han er dømt for å betale eksen og barna i voldserstatning.

"Særlig" i denne sammenhengen gjør egentlig at jeg bare har lyst å tro at du er et troll.

Mannen har slått ene barnet - de har trolig sett far mishandle mor. Er det noe rart om de ikke vil besøke ham lenger?

Skrevet

Jeg føler med deg ang. aborten, Hi. Tror det er tross alt er riktig mtp. på å ikke dra enda et barn inn i problemene til denne mannen. Ta også på alvor det at fengslet sender bekymringsmelding på far. Det blir ikke gjort uten grunn!

Du har hele tiden skrevet at eksen lager så mye drama. Det er mulig hun gjør det, men jeg tror dessverre du undervurderer sannhetsgehalten i det hun sier også.

Du er den som har valgt å bli sammen med en mann som selv har innrømmet å ha slått sin eks, mannen som har slått sitt barn i fylla. Du er en person som velger å støtte en mann som er voldelig mot sine barn og sin eks.

Stusser du da på at moren ikke vil at du skal være den som blir med barna for å besøke "den kjærlige far" i fengslet?

Når også fengslet sender bekymringsmelding på far, i tillegg til at han er dømt for grov vold, så burde du kanskje snart få opp øynene når det kommer til denne mannen. Han utnytter deg grovt økonomisk og følelsesmessig, han tar null ansvar for at han har mishandlet sin eks og sitt barn.

Tror det skal mye til for å toppe naiviteten til HI🙈

Skrevet

Herregud, du er så dum at jeg blir helt matt

Anonymous poster hash: 1c3ac...403

Å, er du eksen kanskje? Hadde jo en liten disputt med henne hvor hun presterte å tisllutt si at jeg var "for dum til mitt eget beste"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...