Gå til innhold

Samboer i fengsel, jeg er gravid, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare du som ser det syke i meldinga fra henne, hi. Sier ikke det deg noe?

Det eneste jeg leste ut av meldinga var omsorg, både for deg og barna...

Anonymous poster hash: 91de0...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gikk til ATV. Det var ikke noe for han. Det ble for mye tull, og fdet skjønnre jeg. DPS ville ikke ta han inn. Det vil jo si at han ikke er så syk som hun skal ha det til.

Han vil jo se barna, det er hun som nekter. Se bare den lange syke meldingen hun sender meg? 

Anonymous poster hash: 58cf6...22b

Og hvorfor var ikke ATV noe for han`?

Anonymous poster hash: 1c3ac...403

Skrevet

Har du flere syke meldinger så vi kan se hvor gal hun er?

Skrevet

Har du flere syke meldinger så vi kan se hvor gal hun er?

Ja, det har jeg:

Jeg mener ikke noe som helst, Xx. Jeg baserer meg på hvordan ting faktisk er. At du kaller et samliv med vold og fire fornærmede en mening, og en fengselsdom for det får nå være så.

Dersom jeg var slik dere mener hadde jeg aldri i verden en gang i tiden jobbet hardt for at Xx skulle få se barna sine. Det er rett og slett ikke slik at jeg gleder meg over hvordan samværet har skåret seg.

Dersom du vil hjelpe barna, igjen , så er det slik; barna vil ikke tilbake i fengsel. De vil ikke se faren sin akkurat nå. barn1 er veldig skuffet, lei seg og sint. Så jeg spør deg;

Hva annet ønsker du å hjelpe barna med enn å kjøre de til fengselet for å besøke Xx?

Jeg svarer rolig:

Nei som sagt så misforstår du. Dumt av deg å legge ord i munnen på meg.

det hjelper ingen av oss å "diskutere" på den måten.

Hun svarer:

Dersom du ikke sier hva du egentlig mener hadde det vært enklere. Jeg forstår at det er vanskelig å ta innover seg hvordan Xx var før - for mot bedre viten kan det jo hende han har forandret seg. Men det er faktisk respektløst å mene han er urettferdig behandlet og at jeg bare lyver.

Jeg diskuterer ikke med deg, men jeg spør deg helt enkelt; hva annet enn å kjøre barna til en far de ikke vil se akkurat nå- har du lyst til å hjelpe med?

Skrevet

Aså HI. Du er enten et veldig dedikert forumtroll. Eller ei potet dum kjerring. Ingen er så dumme og naive. Nekter jeg å tro. Herregud altså. Og for en tafatt og dårlig mor du kommer til å bli. Når du ikke evner å se hva som foregår, du venter et barn med denne mannen. Å du tar 0 ansvar. Idiotiske kvinnemenneske. Våkne opp !!

Skrevet

Hvis du ikke er et forumtroll, så er mannens eks og barnas mor min helt.

Anonymous poster hash: 9ed61...74a

Skrevet

Så hvorfor sier sakkyndig at han er en god far og det er godt samspill dA? er hun drita liksom?

Det kan jeg ikke svare på. Men jeg VET at en god far IKKE slår barnet sitt i fylla! Jeg VET også at en god far ikke blir så ubehagelig i besøkstiden i fengslet at fengelsbetjentene måtte melde ham til barnevernet i etterkant. Jeg VET at en god far ikke skremmer barna sine så mye at de ikke vil møte ham lenger.

Eller hva legger du i begrepet "god far"?

Anonymous poster hash: 6876f...8e4

Skrevet

Ja, det har jeg:

Jeg mener ikke noe som helst, Xx. Jeg baserer meg på hvordan ting faktisk er. At du kaller et samliv med vold og fire fornærmede en mening, og en fengselsdom for det får nå være så.

Dersom jeg var slik dere mener hadde jeg aldri i verden en gang i tiden jobbet hardt for at Xx skulle få se barna sine. Det er rett og slett ikke slik at jeg gleder meg over hvordan samværet har skåret seg.

Dersom du vil hjelpe barna, igjen , så er det slik; barna vil ikke tilbake i fengsel. De vil ikke se faren sin akkurat nå. barn1 er veldig skuffet, lei seg og sint. Så jeg spør deg;

Hva annet ønsker du å hjelpe barna med enn å kjøre de til fengselet for å besøke Xx?

Jeg svarer rolig:

Hun svarer:

Dersom du ikke sier hva du egentlig mener hadde det vært enklere. Jeg forstår at det er vanskelig å ta innover seg hvordan Xx var før - for mot bedre viten kan det jo hende han har forandret seg. Men det er faktisk respektløst å mene han er urettferdig behandlet og at jeg bare lyver.

Jeg diskuterer ikke med deg, men jeg spør deg helt enkelt; hva annet enn å kjøre barna til en far de ikke vil se akkurat nå- har du lyst til å hjelpe med?

Du viser mer og mer hvor fornuftig barnas mor er, hvor sindig og rolig hun er, at hun er reflektert og at hun ønsker barnas beste.

Hun virker å være alt du ikke er, faktisk.

Det at du tror disse meldingene du har lagt ut viser at den damen er gal sier mye mer om deg enn om henne.

Anonymous poster hash: 6876f...8e4

Skrevet

Jeg synes det høres gjennomtenkt ut å ta abort i hemmelighet. Det er nok det beste for deg. Lykke til.

Skrevet

HI, du er SYK!!!!

Anonymous poster hash: 800fc...c46
Skrevet

HI, du er SYK!!!!

Anonymous poster hash: 800fc...c46

Så konstruktivt

Skrevet

Du må forstå at noe er galt her HI?

I løpet av de 14 (!!) sidene denne tråden har pågått er det ikke én person som er enig i din tankegang, eller som tror du blir lykkelig i dette forholdet. Ikke EN person.

Hvorfor tror du det er slik?

Mange titals mennesker tror også du er et troll, og du stopper ikke en gang opp og tenker på hva det innebærer. Det betyr at historien din er så rar, sprø, usannsynlig, merkelig og skremmende at folk ikke kan tro at der du skriver er sant!

Hva sier det deg?

Anonymous poster hash: da5d5...b7e

Skrevet

Du må forstå at noe er galt her HI?

I løpet av de 14 (!!) sidene denne tråden har pågått er det ikke én person som er enig i din tankegang, eller som tror du blir lykkelig i dette forholdet. Ikke EN person.

Hvorfor tror du det er slik?

Mange titals mennesker tror også du er et troll, og du stopper ikke en gang opp og tenker på hva det innebærer. Det betyr at historien din er så rar, sprø, usannsynlig, merkelig og skremmende at folk ikke kan tro at der du skriver er sant!

Hva sier det deg?

Anonymous poster hash: da5d5...b7e

At de fleste her inne ikke har erfaring med samboer i fengsel

Skrevet

Dere er like syke og fortjener nok hverandre. Men ta abort for det uskyldige barnet sin skyld. Du bør av den grunn ikke bli mor. Håper du ikke har barn fra før.

Anonymous poster hash: 00255...402

Skrevet

Forstår ikke hvorfor mor orker å bruke energi på å prøve å få deg til å forstå engang.

Hun er virkelig en hverdagshelt som greier å stå i alt dramaet og i tillegg ha omsorg for deg som er blind av "kjærlighet" til denne "mannen"..

Skrevet

Nå skriver dere akkurat som eksen til kjæresten min. Hun har kontaktet meg flere ganger og sagt til meg at han slår, er psykopat o.l. 

For å si det sånn; det er ikke jeg som har noe å skjule, det er det hun som har. Skulle ønske folk forsto hvor gal hun er!!! Selv barnevernet har hun på sin side. 

Trist rett og slett, at i Norge i dag kan man ødelegge både barn og menn for å få en heftig erstatning..

Mens her sitter vi... han uten inntekt og jeg med masse gjeld på grunn av eksen hans... 

Vet ikke hva jeg skal tro jeg... 

Men kan si at eksen til MIN kjæreste, HUN er gal hun... beskyldte han for samme tingene, han var voldelig, fikk ikke se ungen osv.. Han ga seg ikke, heldigvis så retten at hun var gal, og han vant foreldreansvaret. de er ikke så dumme disse folka.. de vet hva de skal se etter for å finne ut hvem som snakker sant.. skal mye til for å få dom uten bevis ja..

Anonymous poster hash: bbe45...879

Skrevet

At de fleste her inne ikke har erfaring med samboer i fengsel

Er det mulig? Mener du han er uskyldig? Dette er galt fra ende til annen.

Du sluker jo alt han sier rått. Om det har noe å si så har jeg erfaring med kjæreste ( eks) i fengsel.

Anonymous poster hash: 423bf...7bd

Skrevet

Ro deg ned, jeg vet at han har sterilisert seg. Har fått det bekreftet fra eksen. Det er helt åpenbart at det ikke har vært vellykket, eller at det har vært noen igjen. Jeg er 8 uker på vei.

Sterilisert seg kan han nok ha gjort. Men steril kan ham umulig være.

Anonymous poster hash: 7ea57...77c

Skrevet

Kjære deg HI, hør på alle rådene du har fått her!! Kom deg bort, la ikke denne mannen ødelegge livet ditt!!!

Anonymous poster hash: 2a5da...6ed

Skrevet

Ja, det har jeg:

Jeg svarer rolig:

Hun svarer:

Jeg diskuterer ikke med deg, men jeg spør deg helt enkelt; hva annet enn å kjøre barna til en far de ikke vil se akkurat nå- har du lyst til å hjelpe med?Anonymous poster hash: 58cf6...22b

Nå er jeg veldig spent på hva du svarte henne etter at hun spør hva annet du har lyst til å hjelpe til med?

Skrevet

Nå er jeg veldig spent på hva du svarte henne etter at hun spør hva annet du har lyst til å hjelpe til med?

Jeg svarte noe så spennende som dette, uten at det ble spesielt godt

Mottatt:

Hjelper til med alt som det er behov for. Kjøring/henting. Passe på de noen timer hvis det trengs etc.

Skrevet

Jeg svarte noe så spennende som dette, uten at det ble spesielt godt

Mottatt:

Hjelper til med alt som det er behov for. Kjøring/henting. Passe på de noen timer hvis det trengs etc. Anonymous poster hash: 58cf6...22b

Ble hun sur når du svarte det? Kan du legge ut det hun svarte?

Anonymous poster hash: 9fc51...38d

Skrevet

Jada:

Ja, det høres jo veldig fint ut. Men da bør du kanskje forsøke å bli kjent med meg også. Jeg gjentar meg selv;

Ingenting hadde vært bedre enn å ha et godt samarbeid, for disse tre barna trenger det.

Men for meg er du faktisk bare en fremmed som sier ting som ikke er sant om meg til barneverntjenesten, og har en helt annen oppfatning av barnas far. Og vet du hva? Det er forståelig. Han har jo bare vært snill og god mot deg. Jeg håper det fortsetter.

Skrevet

Jada:

Ja, det høres jo veldig fint ut. Men da bør du kanskje forsøke å bli kjent med meg også. Jeg gjentar meg selv;

Ingenting hadde vært bedre enn å ha et godt samarbeid, for disse tre barna trenger det.

Men for meg er du faktisk bare en fremmed som sier ting som ikke er sant om meg til barneverntjenesten, og har en helt annen oppfatning av barnas far. Og vet du hva? Det er forståelig. Han har jo bare vært snill og god mot deg. Jeg håper det fortsetter. Anonymous poster hash: 58cf6...22b

Kanskje du skulle prøve å bli kjent med henne? Nå som samboeren din er i fengsel så har du jo god tid til å bli kjent med både henne og barna hans. Kanskje dere kan få til ett godt sammarbeid, eller du vil se at alle saker har to sider.

Hva tenker du om det?

Kanskje hun ikke er så gal som du tror når dere blir kjent :)

Skrevet

Kanskje du skulle prøve å bli kjent med henne? Nå som samboeren din er i fengsel så har du jo god tid til å bli kjent med både henne og barna hans. Kanskje dere kan få til ett godt sammarbeid, eller du vil se at alle saker har to sider.

Hva tenker du om det?

Kanskje hun ikke er så gal som du tror når dere blir kjent :)

Og hvordan skal jeg gjøre det? Hun er ikke akkurat så hyggelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...