Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #1 Skrevet 8. april 2016 problemet i seg selv er ikke at jeg er gravid, eller at mannen i mitt liv tilfeldigvis (uheldigvis) er i fengsel, det går fint. Jeg besøker han hver helg på åpen soning og vi koser oss Men.. Jeg er nå gravid, kanskje for mye kos,hehe, men; han sa han var sterilisert. Det stemmer ikke. Siden han har en historikk med en klin gæren eks - som han sier har betalt for steriliseringen hans - hun er veldig sjalu - så er jeg redd for at han skal tro jeg har vært utro. Er det noen måte å sjekke om han faktisk BLE sterilisert på? Tenk om han blir sint på meg. Hva han er dømt for er ikke så viktig i denne sammenheng, men jeg har jo mine tvil, og vil derfor drøfte det med noen først. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #2 Skrevet 8. april 2016 For et merkelig innlegg. Hva er det du vil diskutere? Det at han er fengselsfugl eller usikkerhet rundt hvorvidt han er sterilisert? Ser ikke hvordan det ene er relevant i forhold til det andre, utover at kriminelle generelt sliter mer med å holde seg til sannheten enn andre.. Anonymous poster hash: 63861...546
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #3 Skrevet 8. april 2016 Du vet vel om barnet helt sikkert er hans? Da er det jo ingenting å stresse med. Og nei, du kan ikke sjekke om han er steril på noen måte. Anonymous poster hash: d0f38...61c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #4 Skrevet 8. april 2016 Jeg vet at barnet er hans, men eksen hans var så mye utro, og de hadde masse problemer - derav dommen - og jeg er redd hans mistroiskhet skal gå utover meg. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #5 Skrevet 8. april 2016 Jeg vet at barnet er hans, men eksen hans var så mye utro, og de hadde masse problemer - derav dommen - og jeg er redd hans mistroiskhet skal gå utover meg. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Da er han jo ikke mye til bra mann. Det er jo også bare å si at en farskapstest kan tas, om han blir sint og/eller voldelig mot deg. Anonymous poster hash: d299c...435
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #6 Skrevet 8. april 2016 Jeg vet at barnet er hans, men eksen hans var så mye utro, og de hadde masse problemer - derav dommen - og jeg er redd hans mistroiskhet skal gå utover meg. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Så du har blitt sammen en som mishandler og er voldelig da med andre ord? Kjempe lurt å få barn med han da!! Anonymous poster hash: 42fa9...98d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #7 Skrevet 8. april 2016 Hvis han blir farlig mot deg så bær du jo i grunn holde deg unna uansett. men hvis han beholder roen men blir usikker(noe jeg kan forstå godt hvis han selv er overbevist om at han er steril), så får du fortelle han at med en gang barnet er født kan dere ta farskapstest. Eller han kan levere sædprøve, det kan du forresten kjøpe på nett. Få tak i hjemmetest til sånt, så ser han fort at det er svømmere der Anonymous poster hash: 1f63e...cf1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #8 Skrevet 8. april 2016 Kan du ikke bare si du forstår dette virker merkelig og at du foreslår at dere tar en DNA test. Med mindre han har en tvillingbror bør det avgjøre saken rimelig enkelt. Anonymous poster hash: 80f52...022
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #9 Skrevet 8. april 2016 Jeg er kirurg og det er en kjent sak at vi tar betalt fra kvinner for å bare late som at vi steriliserer mennene deres. God biinntekt. Haha, særlig dette her! Anonymous poster hash: 57ce7...ac7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #10 Skrevet 8. april 2016 Du vet vel om barnet helt sikkert er hans? Da er det jo ingenting å stresse med. Og nei, du kan ikke sjekke om han er steril på noen måte. Anonymous poster hash: d0f38...61c Han kan ta en sædprøve. Er det sædceller der, og han har gjennomgått en vasectomi, så har sædlederne grodd sammen igjen. Anonymous poster hash: fe384...8dd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #11 Skrevet 8. april 2016 Han kan levere en sædprøve for å sjekke om han er steril, de ser om det er levende sædceller i satsen hans Når barnet er født er det en smal sak å få sjekket med en farskapstest Må si det bekymrer meg at han sitter inne pga "problemer med exen" da, håper det ikke er snakk om vold mot tidligere partner... Anonymous poster hash: ed75f...bf9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #12 Skrevet 8. april 2016 Altså, eksen hans er veldig manipulerende og har lurt tingretten og lagmannsretten. Hun har beskyldt han for vold og hatt barna i dommeravhør. Jeg har selv sett hvordan hun terroriserer kjæresten min, og nekter han å se barna. Hun går rundt i vær og vind og påstår han er dømt for familievold. Jeg ser ingen tegn til at det skal være sant, men jeg vil være påpasselig, siden hun har vært utro mot han så mange ganger, og det kan være vondt ofr han når han først sitter i fengsel for urett. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #13 Skrevet 8. april 2016 Jeg vet at barnet er hans, men eksen hans var så mye utro, og de hadde masse problemer - derav dommen - og jeg er redd hans mistroiskhet skal gå utover meg. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Syntes du skal konsentrere deg mer om at han har løyet for deg enn hva han skal tro om deg. Anonymous poster hash: 7ea57...77c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #14 Skrevet 8. april 2016 Altså, eksen hans er veldig manipulerende og har lurt tingretten og lagmannsretten. Hun har beskyldt han for vold og hatt barna i dommeravhør. Jeg har selv sett hvordan hun terroriserer kjæresten min, og nekter han å se barna. Hun går rundt i vær og vind og påstår han er dømt for familievold. Jeg ser ingen tegn til at det skal være sant, men jeg vil være påpasselig, siden hun har vært utro mot han så mange ganger, og det kan være vondt ofr han når han først sitter i fengsel for urett. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Mener du at han er uskyldig dømt for vold? Er du sikker på at det stemmer? Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #15 Skrevet 8. april 2016 Man kommer ikke i fengsel fordi en ex juger i dette landet, det trengs bevis. Håper dette er trolling, for så naiv som du fremstår er det ikke lov å være Anonymous poster hash: ed75f...bf9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #16 Skrevet 8. april 2016 Man kommer ikke i fengsel fordi en ex juger i dette landet, det trengs bevis. Håper dette er trolling, for så naiv som du fremstår er det ikke lov å være Anonymous poster hash: ed75f...bf9 Du må gjerne tro på rettsvesenet i Norge, men dessverre sitter det nok mange menn bak murene fordi eksen lyver på seg vold... Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #17 Skrevet 8. april 2016 Syntes dette virker merkelig. Han blir ikke dømt for vold om han ikke har gjort noe galt. Uten bevis kan han ikke dømmes. Derfor ofte vanskelig å få dømt noen for vold. Og vet du med sikkerhet at du kan stole på han? Min eks går sikkert og å sier at jeg er klin gæren. Han var voldelig mot meg, men siden jeg har fortalt noen dette i ettertid er det jeg som er "gal". Og han er og veldig overbevisende. Kan jo og være at historien er sann. Men det må du nesten finne ut uten kun å høre på han. Anonymous poster hash: 7ea57...77c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #18 Skrevet 8. april 2016 Syntes dette virker merkelig. Han blir ikke dømt for vold om han ikke har gjort noe galt. Uten bevis kan han ikke dømmes. Derfor ofte vanskelig å få dømt noen for vold. Og vet du med sikkerhet at du kan stole på han? Min eks går sikkert og å sier at jeg er klin gæren. Han var voldelig mot meg, men siden jeg har fortalt noen dette i ettertid er det jeg som er "gal". Og han er og veldig overbevisende. Kan jo og være at historien er sann. Men det må du nesten finne ut uten kun å høre på han. Anonymous poster hash: 7ea57...77c Retten har funnet det "bevist over enhver rimelig tvil" at han har utøvd vold, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke tror det har bare gått den ene veien. Hun er svært provoserende. Den siste hendelsen er uansett bare tøys og tull, samboeren min lå og sov, og plutselig våknet han av at han ble fraktet på glattcelle. Han sier selv han ikke kan huske volden, og ikke var spesielt beruset. Vi har vært sammen i snart to år, og han har bare vært snill og grei mot meg. Vi har hatt våre diskusjoner, men han har aldri blitt sint på meg. Han er en del sur og irritabel når hun plager han, og det gjør hun ganske ofte Jeg tør ikke legge ved "dokumentasjon" i form av f.eks smser, fra henne, men hun er relativt spik spenna gæren. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #19 Skrevet 8. april 2016 Han er ikke sterilisert, han bare sa det for å være sikker på at du ikke skulle bruke prevansjon. Han ønsket du skulle bli gravid... Nå sitter du i saksa og han har tenkt å begynne et "nytt liv" sammen med deg, lage seg en ny familie. Dessverre viser det seg at det ikke er mulig å rømme fra seg selv, så neste gang er det deg han blir sint på og slår... Slike menn forandrer seg aldri, de er feilfri i egne øyne, alt er den gale dama sin skyld Anonymous poster hash: ed75f...bf9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #20 Skrevet 8. april 2016 Retten har funnet det "bevist over enhver rimelig tvil" at han har utøvd vold, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke tror det har bare gått den ene veien. Hun er svært provoserende. Den siste hendelsen er uansett bare tøys og tull, samboeren min lå og sov, og plutselig våknet han av at han ble fraktet på glattcelle. Han sier selv han ikke kan huske volden, og ikke var spesielt beruset. Vi har vært sammen i snart to år, og han har bare vært snill og grei mot meg. Vi har hatt våre diskusjoner, men han har aldri blitt sint på meg. Han er en del sur og irritabel når hun plager han, og det gjør hun ganske ofte Jeg tør ikke legge ved "dokumentasjon" i form av f.eks smser, fra henne, men hun er relativt spik spenna gæren. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Å være svært provoserende og spik spænna gæren gir en ikke rett til å utøve vold, hjelpes tid. Og har han havnet i fengsel, så har ham vært ganske voldelig. Og dette går du inn og får barn inn i, med åpne øyne. Skremmende Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #21 Skrevet 8. april 2016 Å være svært provoserende og spik spænna gæren gir en ikke rett til å utøve vold, hjelpes tid. Og har han havnet i fengsel, så har ham vært ganske voldelig. Og dette går du inn og får barn inn i, med åpne øyne. Skremmende Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Nå skriver dere akkurat som eksen til kjæresten min. Hun har kontaktet meg flere ganger og sagt til meg at han slår, er psykopat o.l. For å si det sånn; det er ikke jeg som har noe å skjule, det er det hun som har. Skulle ønske folk forsto hvor gal hun er!!! Selv barnevernet har hun på sin side. Trist rett og slett, at i Norge i dag kan man ødelegge både barn og menn for å få en heftig erstatning.. Mens her sitter vi... han uten inntekt og jeg med masse gjeld på grunn av eksen hans... Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #22 Skrevet 8. april 2016 Nå skriver dere akkurat som eksen til kjæresten min. Hun har kontaktet meg flere ganger og sagt til meg at han slår, er psykopat o.l. For å si det sånn; det er ikke jeg som har noe å skjule, det er det hun som har. Skulle ønske folk forsto hvor gal hun er!!! Selv barnevernet har hun på sin side. Trist rett og slett, at i Norge i dag kan man ødelegge både barn og menn for å få en heftig erstatning.. Mens her sitter vi... han uten inntekt og jeg med masse gjeld på grunn av eksen hans... Anonymous poster hash: 58cf6...22b Jeg er målløs, virkelig målløs. Dette må være trolling Anonymous poster hash: ed75f...bf9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #23 Skrevet 8. april 2016 Jeg er målløs, virkelig målløs. Dette må være trolling Anonymous poster hash: ed75f...bf9 Ja, det er jo selvsagt ingen psyko kjerringer der ute? Det er over enhver fatteevne at dette skal være trolling, når dere selv klager på gale stemødre hele tiden. Men det er vel der det ligger. Jeg er en gal stemor og dum ny kjæreste. Sukk. Min samboer har tilogmed blitt svertet i AVISEN pga henne!!! Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #24 Skrevet 8. april 2016 Ja, det er jo selvsagt ingen psyko kjerringer der ute? Det er over enhver fatteevne at dette skal være trolling, når dere selv klager på gale stemødre hele tiden. Men det er vel der det ligger. Jeg er en gal stemor og dum ny kjæreste. Sukk. Min samboer har tilogmed blitt svertet i AVISEN pga henne!!! Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hvorfor er du så sikker på at det ikke er sant? Hva er det som gjør at du tror fullt og fast på han? Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #25 Skrevet 8. april 2016 Hvor lenge bodde du sammen med denne mannen før han måtte i fengsel? Det er naturlig at mannen blir skeptisk når han sitter i fengsel, tror han er steril og du blir gravid. Men du skriver at du er bekymret for hvordan han vil ta det. Er du helt sikker på at du ikke er redd for at han kan reagere voldelig på nyheten? Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå