Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #301 Skrevet 18. april 2016 Forstår ikke hvorfor alle går sånn i mot deg HI! DE er idiotene her!!! Forstår de ikke at denne mannen er verdens snilleste med deg og har aldri gjort deg noe vondt? Selvfølgelig lyver den heksa av en eks. Jeg er helt sikker på at hun har pult en politimann til å lyve om volden. Det er jo genialt å få fengsla eksen sin sånn at man bare kan sitte å få masse sympati og selvfølgelig bidrag. Kan jo hende hun slo hodet sitt og barnets i veggen noen ganger så de kunne ha bevis så hun fikk dømt han. Hun er sikkert kjempefornøyd med å ha lurt jurister, dommere, advokater, barnevern osv til å tro at han er stein gal. Er sikker på at hun sitter å skriver om dette på Facebook hele dagen. Bombesikker! Vet du hva? Du trenger en bitchslap som sender deg til den stjerna lengst ut i verdensrommet. Anonymous poster hash: 985c7...f2e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #302 Skrevet 18. april 2016 Jeg var 19 og såååå forelska. Alle rundt var negative, men jeg skulle vise at de tok feil. Moren min ville muliggjøre meg. En politimann sto nærmest og skrek at jeg måtte komme meg bort. Havnet på krisesenter flere ganger. Men, han var mannen i mitt liv. 25 år, 25 dyrbare år kastet jeg bort! Anonymous poster hash: 423bf...7bd Uff, så forferdelig! Hvordan kom du deg bort? Er han død? Har du barn? Stor klem til deg! Anonymous poster hash: 2a5da...6ed
Anonym bruker Skrevet 19. april 2016 #303 Skrevet 19. april 2016 Uff, så forferdelig! Hvordan kom du deg bort? Er han død? Har du barn? Stor klem til deg! Anonymous poster hash: 2a5da...6ed Takk. Lever han. Jeg kom meg bort etter 25 år utrolig nok uten hjelp. Har tre barn med denne mannen og samarbeider nogenlunde greit. Har vært singel siden og trives med det. Klarer ikke å stole på menn. Anonymous poster hash: 423bf...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå