Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #201 Skrevet 17. april 2016 Hvis du er så blind som du her gir uttrykk for, da tenker jeg vi har deg tilbake på forumet her som en av de mishandlede damene etter at mannen først har fått deg til å betale ned hans bidragsgjeld og det han er dømt for å betale eksen og barna i voldserstatning. "Særlig" i denne sammenhengen gjør egentlig at jeg bare har lyst å tro at du er et troll. Mannen har slått ene barnet - de har trolig sett far mishandle mor. Er det noe rart om de ikke vil besøke ham lenger? Anonymous poster hash: 6876f...8e4 Nå er det slik at det er lenge siden disse to hadde et forhol.d Det er jo selve konflikten dem i mellom som er vanskelig for barna. Volden har faktisk opphørt for lenge siden. Fengselet mente at far bedrev psykisk vold, men hvem var det som startet diskusjonen`? Det var det ingen som tenkte på nei.. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #202 Skrevet 17. april 2016 Å, er du eksen kanskje? Hadde jo en liten disputt med henne hvor hun presterte å tisllutt si at jeg var "for dum til mitt eget beste" Anonymous poster hash: 58cf6...22b Og det tror jeg dessverre kanskje hun har veldig rett i. Du er blind og naiv og lar deg utnytte av en mann som mest trolig også kommer til å mishandle deg en gang i fremtiden. Men om det er slik du ønsker livet ditt skal være... Jeg tror imidlertid ikke lenger på deg, tror du bare har trollet med det hele. Ønsker deg lykke til videre - du trenger det. Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #203 Skrevet 17. april 2016 Å, er du eksen kanskje? Hadde jo en liten disputt med henne hvor hun presterte å tisllutt si at jeg var "for dum til mitt eget beste" Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hun har jo helt rett. Her har du 11 sider som forteller deg det, alikevel er du stokk dum. Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Superdolly Skrevet 17. april 2016 #204 Skrevet 17. april 2016 Hvis du ikke er et troll: Abort er det eneste rette her. Med tanke på at det blir ett barn mindre i dette kaoset. Til deg, hi, vil jeg bare si lykke til videre. Dessverre tror jeg du vil trenge det.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #205 Skrevet 17. april 2016 Beklager men alle varsellampene mine blinker og hadde de hatt lyd så hadde det uuuula. Faktum: Politiet har etterforsket saken og kommet frem til at han har vært voldelig mot kone og barn... Du mener oppriktig at absolutt alle etater har blitt lurt trill rundt av exen hans??? Usannsynlig.... Du mener at alle hans opplysninger stemmer, men ikke hans x? Du fremstår som en naiv tenåring som blir blendet av forelskelse.. Hva vet du egentlig om deres faktisk samliv?? Bare hans side av saken ? Javel så er hun provoserende og kanskje er ufyselig... Men vet du hva? Hadde noen utgytt vold mot meg, eller mine barn..... Ja hadde jeg hatt det grusomt hjemme hadde jeg kanskje søkt kjærlighet fra andre hold - henviser til utroskap. Da hadde jeg kjempet som en løve for at far ikke skal ha samvær... Og ja jeg hadde ikke vært mye snill jeg heller. Bare så det er sagt.. Rart du ikke drar disse slutningene selv.? Du sier familien din tror han... Ja da blir det enda vanskeligere for deg å gå den gangen han plutselig begynner å slå deg.. eller deres felles barn... For alle vil tro han og gi han den sympatien. Kom deg unna, før det er for sent Uansett----- Han kan søke endring av bidraget hvis han soner... Da blir det satt til 0 da han ikke har evne til å betale det. Anonymous poster hash: de419...f31
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #206 Skrevet 17. april 2016 Initialene hans er vel ikke tilfeldigvis R.F!? Anonymous poster hash: d299c...435
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #207 Skrevet 17. april 2016 Initialene hans er vel ikke tilfeldigvis R.F!? Anonymous poster hash: d299c...435 Nei. De er ikke det Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #208 Skrevet 17. april 2016 Beklager men alle varsellampene mine blinker og hadde de hatt lyd så hadde det uuuula. Faktum: Politiet har etterforsket saken og kommet frem til at han har vært voldelig mot kone og barn... Du mener oppriktig at absolutt alle etater har blitt lurt trill rundt av exen hans??? Usannsynlig.... Du mener at alle hans opplysninger stemmer, men ikke hans x? Du fremstår som en naiv tenåring som blir blendet av forelskelse.. Hva vet du egentlig om deres faktisk samliv?? Bare hans side av saken ? Javel så er hun provoserende og kanskje er ufyselig... Men vet du hva? Hadde noen utgytt vold mot meg, eller mine barn..... Ja hadde jeg hatt det grusomt hjemme hadde jeg kanskje søkt kjærlighet fra andre hold - henviser til utroskap. Da hadde jeg kjempet som en løve for at far ikke skal ha samvær... Og ja jeg hadde ikke vært mye snill jeg heller. Bare så det er sagt.. Rart du ikke drar disse slutningene selv.? Du sier familien din tror han... Ja da blir det enda vanskeligere for deg å gå den gangen han plutselig begynner å slå deg.. eller deres felles barn... For alle vil tro han og gi han den sympatien. Kom deg unna, før det er for sent Uansett----- Han kan søke endring av bidraget hvis han soner... Da blir det satt til 0 da han ikke har evne til å betale det. Anonymous poster hash: de419...f31 Jeg kan ikke forstå hvorfor han skal slå meg. Det har aldri vært tilløp ti noe slikt i vårt forhold. Er det helt utenkelig at forholdet deres var svært giftig, og at vårt IKKE er det`? Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #209 Skrevet 17. april 2016 Jeg kan ikke forstå hvorfor han skal slå meg. Det har aldri vært tilløp ti noe slikt i vårt forhold. Er det helt utenkelig at forholdet deres var svært giftig, og at vårt IKKE er det`? Anonymous poster hash: 58cf6...22b Nei Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #210 Skrevet 17. april 2016 Nei Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Nettopp, og det er dette jeg savner fra eksen hans. Hun klarer ikke å forstå at det faktisk er slik at vi har et godt forhold. Det er greit at de ikke hadde det, men at hun er så sjalu fordi vi har det bra det ka jeg ikke fatte. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #211 Skrevet 17. april 2016 Jeg kan ikke forstå hvorfor han skal slå meg. Det har aldri vært tilløp ti noe slikt i vårt forhold. Er det helt utenkelig at forholdet deres var svært giftig, og at vårt IKKE er det`? Anonymous poster hash: 58cf6...22b Er du så naiv at du ikke forstår at det forholdet de hadde en gang var fint også? Før han ble voldelig mot henne... Du er bare i før-fasen fordi han sitter i fengsel... Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #212 Skrevet 17. april 2016 Er du så naiv at du ikke forstår at det forholdet de hadde en gang var fint også? Før han ble voldelig mot henne... Du er bare i før-fasen fordi han sitter i fengsel... Anonymous poster hash: 6876f...8e4 Hva om vi faktisk ikke eskalerer til denne voldelige fasen? Tror du at man ikke kan forandre seg noengang, og at han liksom skal være voldelig mot ALLE damerh an får, når hankun har vært voldelig mot denne? Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #213 Skrevet 17. april 2016 Nettopp, og det er dette jeg savner fra eksen hans. Hun klarer ikke å forstå at det faktisk er slik at vi har et godt forhold. Det er greit at de ikke hadde det, men at hun er så sjalu fordi vi har det bra det ka jeg ikke fatte. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Skulle jo selvfølgelig skrive JA, ikke nei. Det er helt utenkelig ja. Og du er rimelig naiv og selvopptatt hvis du tror hun er sjalu. Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #214 Skrevet 17. april 2016 Nettopp, og det er dette jeg savner fra eksen hans. Hun klarer ikke å forstå at det faktisk er slik at vi har et godt forhold. Det er greit at de ikke hadde det, men at hun er så sjalu fordi vi har det bra det ka jeg ikke fatte. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hadde dere hatt et så godt forhold som du prøver å overbevise seg selv at du har så.... - hadde han aldri tillatt deg å betale erstatninen han er dømt å betale eks/barn for volden han har utsatt dem for - hadde han aldri tillatt deg å betale bidrag til hans barn for ham - hadde du ikke vært redd for å fortelle ham at du er gravid - hadde du ikke tatt abort uten å fortelle ham noe Uansett hva du innbilder deg så har du og han ikke et sunt forhold! Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #215 Skrevet 17. april 2016 Skulle jo selvfølgelig skrive JA, ikke nei. Det er helt utenkelig ja. Og du er rimelig naiv og selvopptatt hvis du tror hun er sjalu. Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Klart hun er sjalu. Hun er sjalu fordi vi er to. Vi klarer å dra på tusenfryd osv. Vi kan gi barna mange ting fordi vi er to, vi har et godt nettverk i min familie. Barna har blitt godt mottatt av min familie. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #216 Skrevet 17. april 2016 Hadde dere hatt et så godt forhold som du prøver å overbevise seg selv at du har så.... - hadde han aldri tillatt deg å betale erstatninen han er dømt å betale eks/barn for volden han har utsatt dem for - hadde han aldri tillatt deg å betale bidrag til hans barn for ham - hadde du ikke vært redd for å fortelle ham at du er gravid - hadde du ikke tatt abort uten å fortelle ham noe Uansett hva du innbilder deg så har du og han ikke et sunt forhold! Anonymous poster hash: 6876f...8e4 - Det varj eg som tilbød meg å betale dette. Jeg tvang dette på han. Jeg hadde betalt den uansett om han sa ja eller nei. Han skal betale meg tilbake. - Jeg vil ikke plage ham med graviditet. Han sitter i fengsel, er sterilisert og vi har snakket om at det ikke blir flere banr. Legge sten til byrden kan eksen gjøre. - Å fortelle han om abort når han ikke vet om graviditet er tullete. Jeg velger å ta abort fordi det er feil tidspunkt, feil stiuasjon og han er i fengsel. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #217 Skrevet 17. april 2016 Om det er ønskelig kan jeg legge ut en melding hun har sendt meg, så kan dere selv se hvor trivelig dama er. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #218 Skrevet 17. april 2016 Om det er ønskelig kan jeg legge ut en melding hun har sendt meg, så kan dere selv se hvor trivelig dama er. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Gjør det Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #219 Skrevet 17. april 2016 Gjør det Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Men da må du legge ut hva du skriver til henne og da Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #220 Skrevet 17. april 2016 Hva om vi faktisk ikke eskalerer til denne voldelige fasen? Tror du at man ikke kan forandre seg noengang, og at han liksom skal være voldelig mot ALLE damerh an får, når hankun har vært voldelig mot denne? Anonymous poster hash: 58cf6...22b Joda, jeg tror mange kan endre seg. Tror jeg at fengselsfuglen din kan endre seg? Nei, det tror jeg på ingen måte! Hvorfor? Fordi han bortforklarer den grove volden han har utsatt sin eks og barn for som deres skyld. Fordi han bortforklarer det at han drikker seg dritings og slår barnet sitt i fylla og ikke tar ansvar for det. Fordi han skylder på alle andre, men tar ikke noe ansvar for egne handlinger. Fordi han utnytter deg til å betale erstatning/bidrag til eks og barna - dvs. han tar heller ikke ansvar for den straffen han er idømt. Fordi han ikke tar selvkritikk når barna hans ikke lenger vil se ham. Fordi han ikke tar ansvar og gjennomfører sinnemestringskurs. Fordi han ikke lover å aldri drikke alkohol mer når han vet at han er tilbøyelig å slå barn og andre i fylla. Hadde typen sagt at ja, han har oppført seg helt uansvarlig, han har mishandlet og han viser at han tar på seg ansvaret, ber om unnskyldning og søker og gjennomfører sinnemestringskurs og psykologbehandling - DA kunne jeg vurdert det anderledes, at det kanskje var en sjanse for at han har endret seg (men kanskje betyr ikke sikkert). Å ikke ville se at denne fyren fraskriver seg ethvert ansvar for alt han gjør galt, det er i beste fall naivitet... Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #221 Skrevet 17. april 2016 Kjære deg 'Tina' Jeg finner det vondt å tro på deg når du sier du ønsker å hjelpe mest mulig- spørsmålet som melder seg er; er det Xx eller barna du vil hjelpe? Dersom du oppriktig hadde vært interessert i å hjelpe barna - så hadde du gitt et forsøk på å bli kjent med meg, ikke baksnakket meg og spredd løgner om meg. Du hadde anerkjent barna sine tanker og følelser. Dette er ting Xx ikke tar ansvar for - og som du velger å feie under teppet. Det er utrolig hvilke ting du finner det for godt å si om meg til barnevernet - tror du kjæresten din er voldsdømt på manipulering og løgner? Det er trist. Hadde du fremstått som en ressurs for barna, og en de faktisk ØNSKET å ha kontakt med - for imotsetning til hva du og Xx går rundt og tror så er ikke jeg sjalu. 'tina'. Hva skal jeg være sjalu på deg for? du er sammen med en mann som slo meg og kalte meg feit og hore hver dag, og som til slutt slo datteren vår. At han er din drømmemann får du stå for selv, men helst ikke bland sjalusi inn i dette. At du også velger å stå som en slags stille skygge i dette og skaper merkonflikt - det får du tenke over selv. Jeg har ikke gjort deg noe. Ikke barna heller. Men siden du antar alt er løgn og rett og slett diskrediterer barnas og min virkelighet - en virkelighet din kjære er dømt for - så ser jeg ikke at du er i stand til å ivareta barna verken i eller utenfor fengsel eller ellers. Tross alt, det er jo ikke sant. Dersom du ønsker å hjelpe barna - ikke Xx så får du finne noe annet å hjelpe til med. Du skjønner, sist samvær de hadde med Xx endte i bekymringsmelding - og den meldingen går ikke på meg - den heller. Jeg regne forøvrig med at denne meldingen kvalifiserer til det du og Xx kaller psykisk terror, men det er faktisk ikke vondt ment. Dette er sånn virkeligheten er, uansett hvor vanskelig det må være for deg å forstå dette, og også tro på det. Ha en strålende uke! Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #222 Skrevet 17. april 2016 Sånne lange slitsomme meldinger kommer UANSETT hva CI sier eller gjør!!! Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #223 Skrevet 17. april 2016 Godt de stakkars barna har en så oppegående og rolig mor som de har! Selvfølgelig er det slitsomt å få disse meldingene. Det minner deg på at du velger å være helt blind for at din såkalt perfekte mann er dømt til lang fengselsstraff for grov vold. Det må være slitsomt å alltid måtte trenge unna realiteten slik du gjør. Takk og pris for at barna har en så fornuftig mor! Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2016 #224 Skrevet 17. april 2016 Kjære deg 'Tina' Jeg finner det vondt å tro på deg når du sier du ønsker å hjelpe mest mulig- spørsmålet som melder seg er; er det Xx eller barna du vil hjelpe? Dersom du oppriktig hadde vært interessert i å hjelpe barna - så hadde du gitt et forsøk på å bli kjent med meg, ikke baksnakket meg og spredd løgner om meg. Du hadde anerkjent barna sine tanker og følelser. Dette er ting Xx ikke tar ansvar for - og som du velger å feie under teppet. Det er utrolig hvilke ting du finner det for godt å si om meg til barnevernet - tror du kjæresten din er voldsdømt på manipulering og løgner? Det er trist. Hadde du fremstått som en ressurs for barna, og en de faktisk ØNSKET å ha kontakt med - for imotsetning til hva du og Xx går rundt og tror så er ikke jeg sjalu. 'tina'. Hva skal jeg være sjalu på deg for? du er sammen med en mann som slo meg og kalte meg feit og hore hver dag, og som til slutt slo datteren vår. At han er din drømmemann får du stå for selv, men helst ikke bland sjalusi inn i dette. At du også velger å stå som en slags stille skygge i dette og skaper merkonflikt - det får du tenke over selv. Jeg har ikke gjort deg noe. Ikke barna heller. Men siden du antar alt er løgn og rett og slett diskrediterer barnas og min virkelighet - en virkelighet din kjære er dømt for - så ser jeg ikke at du er i stand til å ivareta barna verken i eller utenfor fengsel eller ellers. Tross alt, det er jo ikke sant. Dersom du ønsker å hjelpe barna - ikke Xx så får du finne noe annet å hjelpe til med. Du skjønner, sist samvær de hadde med Xx endte i bekymringsmelding - og den meldingen går ikke på meg - den heller. Jeg regne forøvrig med at denne meldingen kvalifiserer til det du og Xx kaller psykisk terror, men det er faktisk ikke vondt ment. Dette er sånn virkeligheten er, uansett hvor vanskelig det må være for deg å forstå dette, og også tro på det. Ha en strålende uke! Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hun prøver jo bare å få deg til å forstå. Hun sier ingenting slemt og hun er ikke utrivelig. Men bare det at faktisk velger å legge ut meldingen i sin helhet gjør meg litt skremt. Og jeg håper av hele mitt hjerte at du bare troller. Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Surogvanskelig Skrevet 17. april 2016 #225 Skrevet 17. april 2016 Kjære deg 'Tina' Jeg finner det vondt å tro på deg når du sier du ønsker å hjelpe mest mulig- spørsmålet som melder seg er; er det Xx eller barna du vil hjelpe? Dersom du oppriktig hadde vært interessert i å hjelpe barna - så hadde du gitt et forsøk på å bli kjent med meg, ikke baksnakket meg og spredd løgner om meg. Du hadde anerkjent barna sine tanker og følelser. Dette er ting Xx ikke tar ansvar for - og som du velger å feie under teppet. Det er utrolig hvilke ting du finner det for godt å si om meg til barnevernet - tror du kjæresten din er voldsdømt på manipulering og løgner? Det er trist. Hadde du fremstått som en ressurs for barna, og en de faktisk ØNSKET å ha kontakt med - for imotsetning til hva du og Xx går rundt og tror så er ikke jeg sjalu. 'tina'. Hva skal jeg være sjalu på deg for? du er sammen med en mann som slo meg og kalte meg feit og hore hver dag, og som til slutt slo datteren vår. At han er din drømmemann får du stå for selv, men helst ikke bland sjalusi inn i dette. At du også velger å stå som en slags stille skygge i dette og skaper merkonflikt - det får du tenke over selv. Jeg har ikke gjort deg noe. Ikke barna heller. Men siden du antar alt er løgn og rett og slett diskrediterer barnas og min virkelighet - en virkelighet din kjære er dømt for - så ser jeg ikke at du er i stand til å ivareta barna verken i eller utenfor fengsel eller ellers. Tross alt, det er jo ikke sant. Dersom du ønsker å hjelpe barna - ikke Xx så får du finne noe annet å hjelpe til med. Du skjønner, sist samvær de hadde med Xx endte i bekymringsmelding - og den meldingen går ikke på meg - den heller. Jeg regne forøvrig med at denne meldingen kvalifiserer til det du og Xx kaller psykisk terror, men det er faktisk ikke vondt ment. Dette er sånn virkeligheten er, uansett hvor vanskelig det må være for deg å forstå dette, og også tro på det. Ha en strålende uke! Anonymous poster hash: 58cf6...22b Ehhh? Hva var så galt med denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå