Gå til innhold

Samboer i fengsel, jeg er gravid, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er definitivt barnevernsmat!

Anonymous poster hash: 13154...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Popcorn, noen?

Anonymous poster hash: f9b51...983

Skrevet

Popcorn, noen?

Eh?

Barnevernet gjør ingenting. De hører bare på mor. Hvorfor barnevern skulle bli kontaktet fordi keg er gravid er mot bedre viten men..

Anonymous poster hash: 58cf6...22b

Skrevet

Eh?

Barnevernet gjør ingenting. De hører bare på mor. Hvorfor barnevern skulle bli kontaktet fordi keg er gravid er mot bedre viten men..

Fordi hverken du eller samboeren din virker være skikket til å ha omsorg for barn.

Du fremstår ærlig talt som like ustabil som eksen du kritiserer sånn.

Skrevet

Joda, men det er ikke helt tidspunktet for er gjeldsbrev nå, syns di vel?

Eh.... selvfølgelig er det NÅ du må få et gjeldsbrev. Du må få det før du skaffer deg mer gjeld for hans del. Du kan ikke komme i ettertid og kreve penger av ham. Da kan han bare si at dere ikke har noen avtale om at han skal betale noe tilbake, og så slipper han det - fordi DU ikke har sikret deg selv.

Vet du, hvis du ikke en gang ser det, da tror jeg du troller, for da ER du så naiv som flere har inntrykk av.

Du må ikke betale en eneste krone mer før du har fått et gjeldsbrev!

Anonymous poster hash: 6876f...8e4

Skrevet

Fordi hverken du eller samboeren din virker være skikket til å ha omsorg for barn.

Du fremstår ærlig talt som like ustabil som eksen du kritiserer sånn.

På hvilket grunnlag mener du at jeg er ustabil? Fordi jeg forsøker å hjelpe han å rydde i økonomien så vi kan få en fremtid sammen? Fordi jeg ikke dømmer

Han for fortiden hans? Har du belegg for å si dette?

Skrevet

Kommer du på festen neste fredag?

Skrevet

Kommer du på festen neste fredag?

Unnskyld meg?

Skrevet

Trolleri trollera.......

Anonymous poster hash: 800fc...c46
Skrevet

Unnskyld meg?

Du er unnskyldt 😊

Skrevet

Men hva lurer du på? At du velger å være stakkar og at du fortsetter livet med denne mannen, eller at du vil vite om det finnes måter teste om han er steril? Vanskelig å finne ut...

Men jeg kan svare på begge:

Du er stakkar, en dørmatte som er forelsket og du er rett og slett rundlurt!

Det går an å sjekke om han er steril ved sædprøve.

Så, nå kan du sette deg ned og puste fordi det går an å sjekke og så må du holde pusten, for når han kommer hjem, så må ham ikke oppføre seg som flink gutt lenger. Da denger han løs på både deg og barn og raserer huset! Håper du enten er en nikkedukke eller stikker så fort som du kan!

Anonymous poster hash: 0d027...f05

Skrevet

Men hva lurer du på? At du velger å være stakkar og at du fortsetter livet med denne mannen, eller at du vil vite om det finnes måter teste om han er steril? Vanskelig å finne ut...

Men jeg kan svare på begge:

Du er stakkar, en dørmatte som er forelsket og du er rett og slett rundlurt!

Det går an å sjekke om han er steril ved sædprøve.

Så, nå kan du sette deg ned og puste fordi det går an å sjekke og så må du holde pusten, for når han kommer hjem, så må ham ikke oppføre seg som flink gutt lenger. Da denger han løs på både deg og barn og raserer huset! Håper du enten er en nikkedukke eller stikker så fort som du kan!

Nok et intetsigende og nedlatende svar fra en anonym med selvinnsikt der nesa stopper...

Da skal jeg fortelle min samboer at jeg er gravid - så får han og jeg ta det derfra. Jeg er ikke redd han skal skade meg ,men at han skal få traumer og bli bekymret. Det er en påkjenning å sitte i fengsel, men det skjønner neppe dere her inne..

Det er en stor påkjenning å ha en kjæreste i fengsel også. 

Tenk litt før dere svarer folk i en slik situasjon dere. De fordommene dere utsetter meg for møter jeg hver dag. Hver eneste dag.

Man har ingen å snakke med, annet enn andre pårørende til folk i fengsel, og de er ofte helt hjernevasket av sine domfelte kjærester. Det er ikke jeg.. 

Derfor ville jeg spørre her.

Skrevet

Nok et intetsigende og nedlatende svar fra en anonym med selvinnsikt der nesa stopper...

Da skal jeg fortelle min samboer at jeg er gravid - så får han og jeg ta det derfra. Jeg er ikke redd han skal skade meg ,men at han skal få traumer og bli bekymret. Det er en påkjenning å sitte i fengsel, men det skjønner neppe dere her inne..

Det er en stor påkjenning å ha en kjæreste i fengsel også.

Tenk litt før dere svarer folk i en slik situasjon dere. De fordommene dere utsetter meg for møter jeg hver dag. Hver eneste dag.

Man har ingen å snakke med, annet enn andre pårørende til folk i fengsel, og de er ofte helt hjernevasket av sine domfelte kjærester. Det er ikke jeg..

Derfor ville jeg spørre her.

OK!

Vet du hva årsaken til at jeg ikke vet hvordan det er å sitte i fengsel er?

1. Jeg begår ikke lovbrudd

2. Jeg vil aldri bli straffedømt

3. Jeg vil aldri få den erfaringen

4. Jeg vil aldri bli "pårørende" til en mann jeg er i forhold med, fordi jeg ikke menger meg med kriminelle

GOD BEDRING!

Skrevet

OK!

Vet du hva årsaken til at jeg ikke vet hvordan det er å sitte i fengsel er?

1. Jeg begår ikke lovbrudd

2. Jeg vil aldri bli straffedømt

3. Jeg vil aldri få den erfaringen

4. Jeg vil aldri bli "pårørende" til en mann jeg er i forhold med, fordi jeg ikke menger meg med kriminelle

GOD BEDRING!

Må forresten legge til at det SKAL være "påkjenning" (jeg kaller det straff) å være i fengsel. Det er ikke ferie de skal på

Skrevet

Mer salt til popcornet?

Skrevet

Det ER dumt å ikke sikre seg selv slik du velger å ikke gjøre, Hi!

Det ER dumt å ikke sikre seg et gjeldsbrev for den gjelda du må skaffe deg for å betale ned på hans gjeld.

Det å sikre seg selv, det har ingenting med din og hans kjærlighet å gjøre, ingenting med forholdet deres å gjøre.

Derimot er det meget vanskelig å tro at en mann som elsker deg skal velge å sette deg i en situasjon hvor DU betaler ned HANS gjeld uten at han har villet opprette et gjeldsbrev som bekrefter at han skylder deg penger. Det er IKKE kjærlighet å sette sin kjære i gjeld slik han og du nå setter deg i gjeld. Det er blind tro på forholdet - noe dere sikkert trenger for å holde ut dette - men det å være blind på den måten du er nå, det er bare forferdelig dumt, Hi.

Jeg heller mer og mer mot at dette bare er trolling, for jeg har svært vanskelig for å tro at noen kan være så naiv som du gir inntrykk av å være når det kommer til det økonomiske i dette. Om det ikke er trolling.... du klager over at du får så mye negativt fra alle rundt. Men vet du, samboeren din kan skåne deg for mye av dette negative om han vil. For hvis han skriver under på et gjeldsbrev så viser han at han ikke har tenkt å lure deg. For slik det er i dag, hvor du betaler ned på hans gjeld og skal fortsette med det i et par år til, da virker det for alle andre at han har lurt deg trill rundt. Så det at han ikke gir deg et gjeldsbrev er med på å bekrefte for alle andre at dette er en mann du ikke kan stole på.

Tror du han er villig til å gi deg et gjeldsbrev hvor han skriver under på at han skylder deg de pengene du nå betaler ned på hans gjeld? Tror du han er villig til å gjøre det for å skåne deg mot enda mer drittkommentarer fra andre?

Skrevet

Dette kan ikke være en reell tråd!

Ingen, absolutt ingen, er så blinde for det som skjer rundt dem.

Ingen går frivillig inn i et kjærlighetsforhold der mannen ikke bare har innrømmet å ha utøvd vold mot en tidligere partner, men også er domfelt for dette, i tillegg til vold mot barna sine.

Ingen betaler denne mannens gjeld mens han sitter fengslet, slik at de selv setter seg i gjeld.

Ingen blir gravid med en "sterilisert" mann i fengsel, og er så livredd for hans reaksjon på dette at de vurderer å få sæden hans testet for å kunne bevise til ham at hun ikke har vært utro.

Ingen er så dumme. Ikke i hele verden.

Anonymous poster hash: da5d5...b7e

Skrevet

Jo, jeg er tydelgivis så dum. Morsomt at mine nærmeste ikke syns det - er de SÅ dumme også? Får dere noe ut av å slenge dritt til meg? Jeg tror mannen er frisk - hva dere tror er likegyldig for meg, men dere bør se lenger enn deres egen nesetipp

Skrevet

Kjenner du hun naboen fra Volda?

Skrevet

Kjenner du hun naboen fra Volda?

Vet du hva, kan dere kutte ut å pisse på tråden min? Jeg er seriøs. At du er så morsom og heldig at du ikke har disse problemene får du faen meg ha for deg selv. Skam deg. Og dere er mødre????

Fy faen

Skrevet

Jo, jeg er tydelgivis så dum. Morsomt at mine nærmeste ikke syns det - er de SÅ dumme også? Får dere noe ut av å slenge dritt til meg? Jeg tror mannen er frisk - hva dere tror er likegyldig for meg, men dere bør se lenger enn deres egen nesetipp

Men er mannen villig til å skrive under på et gjeldsbrev til deg for å sikre deg og for å gi deg et argument som viser at han ikke bare utnytter deg - det ville skåne deg for de verste kommentarene.

Er han villig til det, tror du?

Hvis ikke - hvorfor tror du han ev. ikke er villig til det?

Og om han ikke er villig til det - hvorfor er du da villig til å betale hans gjeld?

Skrevet

💩

Anonymous poster hash: 45929...8f8

Skrevet

Vet du hva, kan dere kutte ut å pisse på tråden min? Jeg er seriøs. At du er så morsom og heldig at du ikke har disse problemene får du faen meg ha for deg selv. Skam deg. Og dere er mødre????

Fy faen

Husk å vaske munnen med Zalo.

Skrevet

Husk å lære deg folkeskikk før du tråkker på folk a

Skrevet

Husk å lære deg folkeskikk før du tråkker på folk a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...