Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #26 Skrevet 8. april 2016 Jeg tror på han fordi han er en hengiven og snill mann. Han er ikke spesielt kranglete, og glir fort unna konflikter. Han er veldig glad i barna sine, som mor nekter han å se, og har pepret de fulle av løgner om at han har slått. Han fortalte meg at han skulle i tingretten da vi hadde vært sammen i 3mnd. Jeg valgte å bli. Saken trakk ut, og det hele endte med en langvarig voldsdom som han anket. Lagmannrestten ga han ankenekt, og mente det ikke var nye bevis. Han har innrømmet for meg at han har slått henne ved to anledninger. Han var tiltalt for 14 punkter, og ble domfelt for alle. Jeg kan rett og slett ikke fatte at det skal være min kjærste som har gjort dette. Sannsynligvis var de nok ikke gode for hverandre. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #27 Skrevet 8. april 2016 Ja, det er jo selvsagt ingen psyko kjerringer der ute? Det er over enhver fatteevne at dette skal være trolling, når dere selv klager på gale stemødre hele tiden. Men det er vel der det ligger. Jeg er en gal stemor og dum ny kjæreste. Sukk. Min samboer har tilogmed blitt svertet i AVISEN pga henne!!! Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hjernevasket er vel ordet jeg ville brukt om deg Anonymous poster hash: ed75f...bf9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #28 Skrevet 8. april 2016 Hun skaper i tillegg trøbbel for ham nå som han er ifengsel. Ringer fengselet og sier han har mobiltelefon osv. Er så drittlei den syke kjerringa. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Marriet Skrevet 8. april 2016 #29 Skrevet 8. april 2016 Jeg tror du tviler mer på han enn du har lyst til å innrømme jeg, hi. I utgangspunktet lurer du jo på hvordan det går an at han som sterilisert har gjort deg gravid (?) Og hvordan du skal snakke han om det. Samtidig tar du med i historien at han er voldsdømt, sitter i fengsel, er svertet i avisen og alt pga en eks. Du uttrykker også at du er bekymret hva angår hans reaksjon på din graviditet, at han kan bli storsjalu og sint. Jeg tror at du har en dårlig magefølelse rundt hele mannen. Og den magefølelsen synes jeg du skal følge. Dette er ikke en mann du vil dele livet ditt med.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #30 Skrevet 8. april 2016 Jeg tror på han fordi han er en hengiven og snill mann. Han er ikke spesielt kranglete, og glir fort unna konflikter. Han er veldig glad i barna sine, som mor nekter han å se, og har pepret de fulle av løgner om at han har slått. Han fortalte meg at han skulle i tingretten da vi hadde vært sammen i 3mnd. Jeg valgte å bli. Saken trakk ut, og det hele endte med en langvarig voldsdom som han anket. Lagmannrestten ga han ankenekt, og mente det ikke var nye bevis. Han har innrømmet for meg at han har slått henne ved to anledninger. Han var tiltalt for 14 punkter, og ble domfelt for alle. Jeg kan rett og slett ikke fatte at det skal være min kjærste som har gjort dette. Sannsynligvis var de nok ikke gode for hverandre. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Han har jo faktisk innrømmet å ha slått henne. Uff, jeg synes synd på deg som er så blind. Om et par år er du nok her inne igjen og skriver innlegg, og lurer på hvordan du skal komme deg unna din voldelige samboer Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #31 Skrevet 8. april 2016 herregud jente, ta med deg magen og snippveska di før han kommer ut og kom deg VEKK fra han! Anonymous poster hash: 3d2e4...af4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #32 Skrevet 8. april 2016 Min samboer er ikke voldelig. Om fem år sitter jeg her inne og forteller dere at eksen hans løy igjen. Og da er han kanskje renvasket. Vi skal kjempe for rettferdighet. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #33 Skrevet 8. april 2016 Ja, det er jo selvsagt ingen psyko kjerringer der ute? Det er over enhver fatteevne at dette skal være trolling, når dere selv klager på gale stemødre hele tiden. Men det er vel der det ligger. Jeg er en gal stemor og dum ny kjæreste. Sukk. Min samboer har tilogmed blitt svertet i AVISEN pga henne!!! Anonymous poster hash: 58cf6...22b Vet absolutt det er gærne mennesker der ute. Både blant menn og kvinner. Det er bare det at de fleste her fester mer lit til politiets etterforskning, advokatenes arbeid og dommeren erfaring. Enn til en hva en dømt mann forteller kjæresten sin av historier om exen sin. Og det til tross for SMSer. Kjenner varsellampene lyser når jeg hører slikt som du HI forteller. Hans historie er at eksen har klart og manipulere alt og alle. Inklusiv norsk rettsvesenet og barnevern. Han er helt uskyldig. Han er bare snill og god selv om han slår litt når eksen provoserer. Kjenner hårene på ryggen min reiser seg. Anonymous poster hash: be0f5...203
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #34 Skrevet 8. april 2016 Har du HI lest den tiltaltes brev vedr fengslingen ? Anonymous poster hash: 9d6ba...152
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #35 Skrevet 8. april 2016 Har du HI lest den tiltaltes brev vedr fengslingen ? Anonymous poster hash: 9d6ba...152 eg kjørte ham til fengselet. Jeg var der ved domsavsigelse. Eksen hans var så snill at hun sendte meg ankenekten per sms med bilde av den. Jeg vet da hva han er dømt for. Han er dømt for 219, første ledd, og hun og alle banra er fornærmet. Men jeg vet at det ikke er sant. Vær så snill, dere må tro meg. Han er uskyldig. Familien min og jeg tror på han. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #36 Skrevet 8. april 2016 Nå skriver dere akkurat som eksen til kjæresten min. Hun har kontaktet meg flere ganger og sagt til meg at han slår, er psykopat o.l. For å si det sånn; det er ikke jeg som har noe å skjule, det er det hun som har. Skulle ønske folk forsto hvor gal hun er!!! Selv barnevernet har hun på sin side. Trist rett og slett, at i Norge i dag kan man ødelegge både barn og menn for å få en heftig erstatning.. Mens her sitter vi... han uten inntekt og jeg med masse gjeld på grunn av eksen hans... Anonymous poster hash: 58cf6...22b DU pådrar deg ikke gjeld pga kjærestens gale ex. Er han dømt til erstatning er det kun han som er erstatningspliktig. Anonymous poster hash: 079c9...8b4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #37 Skrevet 8. april 2016 DU pådrar deg ikke gjeld pga kjærestens gale ex. Er han dømt til erstatning er det kun han som er erstatningspliktig. Anonymous poster hash: 079c9...8b4 vi bor sammen. Hun har satt han i gjeld, og siden han betaler sinnssykt mye i bidrag, som nå blir gjeld siden han er inne+ erstatningen så blir det til at jeg som har fast inntekt og ikke har blitt ruinet av eksen velger å hjelpe ham med penger. Det er bedre at jeg tar opp lån, enn at han har evig lønnstrekk. Vi ønsker å skape en fremtid sammen når han kommer ut i Desember neste år. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #38 Skrevet 8. april 2016 Min samboer er ikke voldelig. Om fem år sitter jeg her inne og forteller dere at eksen hans løy igjen. Og da er han kanskje renvasket. Vi skal kjempe for rettferdighet. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Men han er jo ikke uskyldig, han har jo slått henne Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #39 Skrevet 8. april 2016 Jeg tror på han fordi han er en hengiven og snill mann. Han er ikke spesielt kranglete, og glir fort unna konflikter. Han er veldig glad i barna sine, som mor nekter han å se, og har pepret de fulle av løgner om at han har slått. Han fortalte meg at han skulle i tingretten da vi hadde vært sammen i 3mnd. Jeg valgte å bli. Saken trakk ut, og det hele endte med en langvarig voldsdom som han anket. Lagmannrestten ga han ankenekt, og mente det ikke var nye bevis. Han har innrømmet for meg at han har slått henne ved to anledninger. Han var tiltalt for 14 punkter, og ble domfelt for alle. Jeg kan rett og slett ikke fatte at det skal være min kjærste som har gjort dette. Sannsynligvis var de nok ikke gode for hverandre. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Om han har slått eksen ved 14 anledninger eller ved to anledninger, det spiller ingen rolle, Hi. Dvs. det spiller selvfølgelig en del for lengden på straffen han har fått. Det viktigste her er at han har innrømmet å ha slått sin eks to ganger. Han har fortalt deg at han har valgt å være voldelig mot eksen to ganger! Du skriver: "Jeg kan rett og slett ikke fatte at det skal være min kjærste som har gjort dette." Vel, han har innrømmet at han HAR slått eksen to ganger. En gang kan kanskje skje i affekt om eksen var veldig ekstrem. Men to ganger....? Beklager, Hi, den kjøper jeg ikke. To ganger begynner å bli et mønster. Samboeren din hadde et valg etter at han slo sin eks første gang - om han følte at hun var så vanskelig at han ikke lenger greide å kontrollere sinnet sitt rundt henne, da kunne han valgt å gå fra henne. Men han valgte å heller slå henne igjen. Det spiller da liten rolle om han "ble provosert" til det, for provokasjonene kan uansett ikke unnskylde det han gjorde. Det spiller ingen rolle at eksen ev. er "gal". Han slo. Han kunne valgt å ikke slå, han kunne valgt å fjerne seg fra situasjonen. Han valgte å slå. Ikke bare én gang. Minst to ganger. Foreløpig har det vært i din samboers interesse å være snill med deg, dere har vært forelsket, det ville vært lite smart av ham å gjøre deg noe, for det ville bli brukt mot ham i rettssakene hans. Men dere har heller ikke hatt masse påkjenninger sammen i form av småbarn. Nå er du gravid, du er redd hvordan mannen vil reagere på at du sier at han er faren til barnet. Det er et forferdelig dårlig tegn, Hi, og jeg tror som Marriet over her at du ikke er så sikker på denne mannen som du prøver å gi inntrykk av. Jeg håper du har alle sanser vidåpne på tegn på at du kan ha tatt feil av ham, Hi. For har du tatt feil av ham så er det ikke bare ditt liv som blir ødelagt, det er også det barnet du bærer på hvis liv blir ødelagt av en ev. voldelig far. Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #40 Skrevet 8. april 2016 Men han er jo ikke uskyldig, han har jo slått henne Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Ja, EN eller TO ganger, men det er jo INGENTING i forhold til hva HUN har gjort. Hun har provosert og provosert så det synger etter. I tillegg har hun slått ham, og KLAPPET til ham. Men det er vel ikke så viktig, det er jo han som er dømt og ikke henne. Skulle ønske samboeren min anmeldte henne tilbake. Det hadde hun fortjewnt. Men for barna sin del, så lar han være å svert henne mer enn nødvendig. Svertingen vil slå tilbake på henne tisllutt. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #41 Skrevet 8. april 2016 Ja, EN eller TO ganger, men det er jo INGENTING i forhold til hva HUN har gjort. Hun har provosert og provosert så det synger etter. I tillegg har hun slått ham, og KLAPPET til ham. Men det er vel ikke så viktig, det er jo han som er dømt og ikke henne. Skulle ønske samboeren min anmeldte henne tilbake. Det hadde hun fortjewnt. Men for barna sin del, så lar han være å svert henne mer enn nødvendig. Svertingen vil slå tilbake på henne tisllutt. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Jeg er målløs........... Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #42 Skrevet 8. april 2016 eg kjørte ham til fengselet. Jeg var der ved domsavsigelse. Eksen hans var så snill at hun sendte meg ankenekten per sms med bilde av den. Jeg vet da hva han er dømt for. Han er dømt for 219, første ledd, og hun og alle banra er fornærmet. Men jeg vet at det ikke er sant. Vær så snill, dere må tro meg. Han er uskyldig. Familien min og jeg tror på han. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Blir ikkje dømt på moro. Der er nok bevis som du ikkje veit som han skjuler for deg. Tror deg ikkje, dei dømmer ikkje uten BEVIS Anonymous poster hash: 9d6ba...152
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #43 Skrevet 8. april 2016 vi bor sammen. Hun har satt han i gjeld, og siden han betaler sinnssykt mye i bidrag, som nå blir gjeld siden han er inne+ erstatningen så blir det til at jeg som har fast inntekt og ikke har blitt ruinet av eksen velger å hjelpe ham med penger. Det er bedre at jeg tar opp lån, enn at han har evig lønnstrekk. Vi ønsker å skape en fremtid sammen når han kommer ut i Desember neste år. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Så fint for han at han har en dame på utsiden som betaler hans gjeld, da. Han kan jo gå ut av fengselet uten å ha gjeld, mens du som ikke har gjort noe har betalt for hans barn. Jeg håper inderlig at du og han har skrevet en gyldig avtale om at han betaler deg tilbake gjelden til deg når han kommer ut og begynner å jobb igjen? Hvis du ikke har ordnet deg med en slik gyldig avtale så er jeg redd du risikerer å gå på en forferdelig smell etter å ha tatt opp lån for HANS gjeld. Beklager, Hi, men du virker forferdelig naiv. Selv om han har innrømmet å ha slått eksen ved minst to anledninger så nekter du å tro at han kan ha gjort noe slikt. Og nå tar du frivillig opp lån for å betale slik at han ikke får noe gjeld mens han sitter inne. Wow... denne mannen har virkelig ordnet seg... Hadde du innrømmet at du innimellom tviler, så kunne jeg kanskje ha trodd deg mer. Men slik du fremstår nå så fremstår du dessverre bare forferdelig naiv. Jeg håper mannen fortjener din tillit, men dessverre så tror jeg ikke han gjør det. Hadde denne mannen virkelig elsket deg så hadde han ikke villet at DU skulle sette deg i gjeld for ham slik du gjør nå. Han hadde i hvert fall ønsket å sikre deg ved at dere skriver en kontrakt hvor alt du betale ned for ham nå er lån han skal betale deg tilbake når han er ute av fengselet. Noe sier meg at dere ikke har en slik skriftlig avtale? Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #44 Skrevet 8. april 2016 vi bor sammen. Hun har satt han i gjeld, og siden han betaler sinnssykt mye i bidrag, som nå blir gjeld siden han er inne+ erstatningen så blir det til at jeg som har fast inntekt og ikke har blitt ruinet av eksen velger å hjelpe ham med penger. Det er bedre at jeg tar opp lån, enn at han har evig lønnstrekk. Vi ønsker å skape en fremtid sammen når han kommer ut i Desember neste år. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Om han har betalt sinnsykt mye i bidrag, så har de vel hatt en privat avtale. Hvorfor har han ikke fått nav til beregne bidraget? Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #45 Skrevet 8. april 2016 vi bor sammen. Hun har satt han i gjeld, og siden han betaler sinnssykt mye i bidrag, som nå blir gjeld siden han er inne+ erstatningen så blir det til at jeg som har fast inntekt og ikke har blitt ruinet av eksen velger å hjelpe ham med penger. Det er bedre at jeg tar opp lån, enn at han har evig lønnstrekk. Vi ønsker å skape en fremtid sammen når han kommer ut i Desember neste år. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Desember neste år? Altså 2017? Anonymous poster hash: 2d794...4b9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #46 Skrevet 8. april 2016 Om han har betalt sinnsykt mye i bidrag, så har de vel hatt en privat avtale. Hvorfor har han ikke fått nav til beregne bidraget? Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Eh? Nav trekker 10000 i mnd av lønne hans. Voldsoffererstatning kommer etter Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #47 Skrevet 8. april 2016 Eh? Nav trekker 10000 i mnd av lønne hans. Voldsoffererstatning kommer etter Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hvis de trekker 10000 av lønna, så har han en god inntekt. Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #48 Skrevet 8. april 2016 Eh? Nav trekker 10000 i mnd av lønne hans. Voldsoffererstatning kommer etter Anonymous poster hash: 58cf6...22b Du er i di eiga BOBLE. Anonymous poster hash: 9d6ba...152
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #49 Skrevet 8. april 2016 Ja, EN eller TO ganger, men det er jo INGENTING i forhold til hva HUN har gjort. Hun har provosert og provosert så det synger etter. I tillegg har hun slått ham, og KLAPPET til ham. Men det er vel ikke så viktig, det er jo han som er dømt og ikke henne. Skulle ønske samboeren min anmeldte henne tilbake. Det hadde hun fortjewnt. Men for barna sin del, så lar han være å svert henne mer enn nødvendig. Svertingen vil slå tilbake på henne tisllutt. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Det er da virkelig helt irrelevant hva eksen hans har gjort. Du bor ikke sammen med eksen! Du er sammen med en mann som er dømt for partnervold. Han er ikke uskyldig dømt - han har innrømmet forholdet. Selvfølgelig er han snill og hyggelig mot deg nå. Dere er nyforelskede, ser bare hverandre i kort tid av gangen og du betaler gjelden hans. Han har all mulig grunn til å holde seg på matta må. Kom deg vekk så fort som fy. Før du og det ufødte barnet deres blir en del av partnervoldsstatistikken. Anonymous poster hash: be0f5...203
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #50 Skrevet 8. april 2016 10 000 i mnd her lukter det muffins. Anonymous poster hash: 9d6ba...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå