Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #51 Skrevet 8. april 2016 10 000 i mnd her lukter det muffins. Anonymous poster hash: 9d6ba...152 Noe av det er bidragafjeld. Nå som han er i fe gsel og er uten inntekt pådrar han seg mer bidragsgjeld. Det blir gøy å betale når han kommer ut... Not. Føler denne kjerringa gjør alt for å øselegge for oss i sitt hevntokt Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #52 Skrevet 8. april 2016 Noe av det er bidragafjeld. Nå som han er i fe gsel og er uten inntekt pådrar han seg mer bidragsgjeld. Det blir gøy å betale når han kommer ut... Not. Føler denne kjerringa gjør alt for å øselegge for oss i sitt hevntokt Anonymous poster hash: 58cf6...22b Jeg håper du troller. Pliiiis si du troller! Hvis ikke, kom deg unna! Gir du penger og tar opp lån for en voldsmann?? Anonymous poster hash: 45929...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #53 Skrevet 8. april 2016 Noe av det er bidragafjeld. Nå som han er i fe gsel og er uten inntekt pådrar han seg mer bidragsgjeld. Det blir gøy å betale når han kommer ut... Not. Føler denne kjerringa gjør alt for å øselegge for oss i sitt hevntokt Anonymous poster hash: 58cf6...22b Ødelegge for dere greier dere fint selv, Hi. INGEN omsorgsfull og god mann ville latt sin samboer ta opp lån og betale ned på hans gjeld og det han er pålagt å betale eks/barn i erstatning! INGEN god mann ville latt deg gjøre det. I hvert fall ikke uten at han hadde fått ordnet en skriftlig og gyldig kontrakt med deg om hvordan han skal betale deg tilbake når han kommer i jobb igjen. Har dere skrevet en slik kontrakt, Hi? Hvis ikke - krev at dere gjør det. Og vil han ikke skrive en slik kontrakt, da får du jo en bekreftelse på at han utnytter deg. Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #54 Skrevet 8. april 2016 Noe av det er bidragafjeld. Nå som han er i fe gsel og er uten inntekt pådrar han seg mer bidragsgjeld. Det blir gøy å betale når han kommer ut... Not. Føler denne kjerringa gjør alt for å øselegge for oss i sitt hevntokt Anonymous poster hash: 58cf6...22b Så hun ødelegger for dere fordi han er pålagt å betale for barna sine og voldsoffererstatningen han er idømt? Ser du ikke hvor hjernevasket du er? Anonymous poster hash: be0f5...203
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #55 Skrevet 8. april 2016 Nei, jeg troller ikke. Det er skremmende at dere har så lite kunnskap og kjennskap til samfunnet og dets misfostre at dere tror dette er tull. Eksen hans er gal. Hun bruker barna, og hun tåler ikke at han har fått seg ny kjræeste- altså meg. Etter han flyttet hit - han hadde ikke råd til å bo for seg selv pga bidrag osv - så gikk hun faen meg rettens vei for å ta barna. Men der kom hun ikke like langt. Han fikk samvær. Advokaten til kjæresten min sier at vi må regne med at hun blir hørt og jattet med ford hun er "liksom" voldsdømt. Hun er dømt fordi hun er funnet troverdig, og han ikke er funne troverdig, fordi han ikke er eå syk i hodet sitt at han husker alle mulige datoer. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #56 Skrevet 8. april 2016 Så hun ødelegger for dere fordi han er pålagt å betale for barna sine og voldsoffererstatningen han er idømt? Ser du ikke hvor hjernevasket du er? Anonymous poster hash: be0f5...203 Er jeg hjernevasket fordi jeg vil dele livet mitt med en mann, og ønsker at han skal kunne ha muligheten til å bli kredittverdig? Slik at vi i sin tur også kan kjøpe oss f.eks hus hvor vi og barna kan bo? Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #57 Skrevet 8. april 2016 Nei, jeg troller ikke. Det er skremmende at dere har så lite kunnskap og kjennskap til samfunnet og dets misfostre at dere tror dette er tull. Eksen hans er gal. Hun bruker barna, og hun tåler ikke at han har fått seg ny kjræeste- altså meg. Etter han flyttet hit - han hadde ikke råd til å bo for seg selv pga bidrag osv - så gikk hun faen meg rettens vei for å ta barna. Men der kom hun ikke like langt. Han fikk samvær. Advokaten til kjæresten min sier at vi må regne med at hun blir hørt og jattet med ford hun er "liksom" voldsdømt. Hun er dømt fordi hun er funnet troverdig, og han ikke er funne troverdig, fordi han ikke er eå syk i hodet sitt at han husker alle mulige datoer. Anonymous poster hash: 58cf6...22b Hva var inntekten hans da? Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #58 Skrevet 8. april 2016 Hva var inntekten hans da? Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Hva har inntekten hans med at jeg er gravid og at han er voldsdømt å gjøre? Han hadde før han mistet jobbeno g havnet i fengsel 700 i året. Men med diverse trekk fra nav og KVE så ble det litt mindre. I tillegg har han vært svært deprimert pga eksen og ikke hatt anledning til å betale de største regningen sine så det er en del gjeld. Dette er selvsagt ikke bra, men jeg kan forstå det. Det er en påkjening å bli utsatt for en slik falsk anklage, og i tillegg bli dømt for det!!! Da blir man faktisk depreimrt. Samboeren min er i tillegg en litt naiv fyr som tror han skal bli trodd i kraft av åvære seg selv, men problemet er at eksen hans er høylytt og svært god til å snakke for seg. Huin er en sånn dame som påtalemyndigheten elsker. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #59 Skrevet 8. april 2016 Jeg spør igjen - har du og han skrevet en gyldig kontrakt hvor han går med på å betale tilbake til deg det du nå betaler ned på hans gjeld? Enkelt spørsmål - ja eller nei? Anonymous poster hash: 6876f...8e4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #60 Skrevet 8. april 2016 Jeg spør igjen - har du og han skrevet en gyldig kontrakt hvor han går med på å betale tilbake til deg det du nå betaler ned på hans gjeld? Enkelt spørsmål - ja eller nei? Anonymous poster hash: 6876f...8e4 Nei, men jeg har hjulpet han å få avtaler med diverse kreditorer. Dersom han lurer meg står uansett alt i mitt navn og jeg har råd til å betale det. Dersom det skulle bli slitt - sånt kan jo skje - så overlever jeg. Men det er ikke fare for brudd. Når han får inntekt igjen hvis han får jobb når han kommer ut(utdannet toller)? Betaler han jo sammen med meg Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #61 Skrevet 8. april 2016 Hva har inntekten hans med at jeg er gravid og at han er voldsdømt å gjøre? Han hadde før han mistet jobbeno g havnet i fengsel 700 i året. Men med diverse trekk fra nav og KVE så ble det litt mindre. I tillegg har han vært svært deprimert pga eksen og ikke hatt anledning til å betale de største regningen sine så det er en del gjeld. Dette er selvsagt ikke bra, men jeg kan forstå det. Det er en påkjening å bli utsatt for en slik falsk anklage, og i tillegg bli dømt for det!!! Da blir man faktisk depreimrt. Samboeren min er i tillegg en litt naiv fyr som tror han skal bli trodd i kraft av åvære seg selv, men problemet er at eksen hans er høylytt og svært god til å snakke for seg. Huin er en sånn dame som påtalemyndigheten elsker. Anonymous poster hash: 58cf6...22b "Hva har inntekten hans med at jeg er gravid og at han er voldsdømt å gjøre?" Det er jo du som skriver at han betaler sinnsykt mye i bidrag. Han hadde 700 000 i året, så syter du for at han må betale 10 000 i mnd i bidrag. Han har hatt utrolig bra inntekt, men har alikevel klart å sette seg i bidragsgjeld, og nå har han deg som betaler ned hjelden for han, så praktisk. Du virker fullstendig hjernevasket Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #62 Skrevet 8. april 2016 Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette, men jeg vet godt hvordan en psykopatisk dame kan fungere for jeg har vært borti et par stykker. Vil ikke komme med historier men eksen hans kan faktisk være det uten at vi vet for mye. Det er viktig å huske at det er ikke greit å slå/utøve vold uansett kjønn og det er umulig for oss å vite om eksen hans var voldelig. At han slo henne setter han i et meget negativ lys uansett og det fins faktisk ingen unnskyldning for det han gjorde. Men kjære HI, her er det viktig at du skriver en kontrakt/gjeldbrev at du dekker gjelden hans mens han sitter inne og at han vil betale deg tilbake når han er ute igjen. Det betyr ikke at du setter spørsmålstegn til forholdet men at du sikrer deg og barnet slik at du ikke bærer belastningen alene om det skulle bli slik at du en dag satt igjen alene med barn og gjeld som ikke er din. Anonymous poster hash: 31aef...4ae
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #63 Skrevet 8. april 2016 "Hva har inntekten hans med at jeg er gravid og at han er voldsdømt å gjøre?" Det er jo du som skriver at han betaler sinnsykt mye i bidrag. Han hadde 700 000 i året, så syter du for at han må betale 10 000 i mnd i bidrag. Han har hatt utrolig bra inntekt, men har alikevel klart å sette seg i bidragsgjeld, og nå har han deg som betaler ned hjelden for han, så praktisk. Du virker fullstendig hjernevasket Anonymous poster hash: 1c3ac...403 HAN HADDE INNTEKT PÅ DET!! HAN HAR 0 NÅ!! 0!!! HAN EIER INGENTING OG HAR INGENTING!! HAN SITTER I FENGSEL FOR NOE HUN BURDE SITTE INNE FOR!! HUN SITTER PÅ RÆVA OG KOSER SEG MED Å SVERTE SAMBOEREN MIN!! ER DET SERIØST BARE JEG , SAMBOEREN MIN OG FAMILIEN MIN SOM FORSTÅR DETTE???????????? Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Surogvanskelig Skrevet 8. april 2016 #64 Skrevet 8. april 2016 HAN HADDE INNTEKT PÅ DET!! HAN HAR 0 NÅ!! 0!!! HAN EIER INGENTING OG HAR INGENTING!! HAN SITTER I FENGSEL FOR NOE HUN BURDE SITTE INNE FOR!! HUN SITTER PÅ RÆVA OG KOSER SEG MED Å SVERTE SAMBOEREN MIN!! ER DET SERIØST BARE JEG , SAMBOEREN MIN OG FAMILIEN MIN SOM FORSTÅR DETTE???????????? Anonymous poster hash: 58cf6...22b Ja, faktisk er det bare dere som skjønner det.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #65 Skrevet 8. april 2016 Tydeligvis! Anonymous poster hash: 45929...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #66 Skrevet 8. april 2016 Er faen meg helt utrolig. Dere skulle visst - eller dere skjønner vel det- hvor mye motvijle og uvilje vi møter pga denne dumme dommen. Før han ble dømt var han jo uslyldig, men nå som han er dømt kan man visst si hva faen man vil om han. Fy faen heller, så jævlig skadeskutt verden er blitt. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #67 Skrevet 8. april 2016 Han har jo mest sannsynlig løyet for deg at han har sterilisert seg og. Da burdte varsellampene blinke. Vet hvordan det er å bo sammen med en mann som manipulerer. Jeg trodde på han jeg og. Og trodde og at alle eksene hans var gale. Forsvarte han gjorde jeg og. Nå er det jeg som er den gale i følge han. Er aldri han sin skyld. Anonymous poster hash: 7ea57...77c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #68 Skrevet 8. april 2016 HAN HADDE INNTEKT PÅ DET!! HAN HAR 0 NÅ!! 0!!! HAN EIER INGENTING OG HAR INGENTING!! HAN SITTER I FENGSEL FOR NOE HUN BURDE SITTE INNE FOR!! HUN SITTER PÅ RÆVA OG KOSER SEG MED Å SVERTE SAMBOEREN MIN!! ER DET SERIØST BARE JEG , SAMBOEREN MIN OG FAMILIEN MIN SOM FORSTÅR DETTE???????????? Anonymous poster hash: 58cf6...22b MEN HERREGUD DA MENNESKE. NÅR HAN IKKE HAR INNTEKT LENGER, SÅ BETALER HAN JO HELLER IKKE 10000 I BIDRAG. DET KLARER TIL Å MED IKKE EN GAL EKS Å FÅ ORDNET Anonymous poster hash: 1c3ac...403
gale damen Skrevet 8. april 2016 #69 Skrevet 8. april 2016 HAN HADDE INNTEKT PÅ DET!! HAN HAR 0 NÅ!! 0!!! HAN EIER INGENTING OG HAR INGENTING!! HAN SITTER I FENGSEL FOR NOE HUN BURDE SITTE INNE FOR!! HUN SITTER PÅ RÆVA OG KOSER SEG MED Å SVERTE SAMBOEREN MIN!! ER DET SERIØST BARE JEG , SAMBOEREN MIN OG FAMILIEN MIN SOM FORSTÅR DETTE???????????? Anonymous poster hash: 58cf6...22b Å, kjære, vene.. Neida- vi forstår alle sammen hva du sier. Det er bare det at det er store biter av dette puslespillet som du later til å feie under teppet. Kampesteinformede biter. Vi skjønner at han hadde høy inntekt tidligere, at han ikke har det nå, og at eksen muligens ikke er helt god. Det vi OGSÅ ser er en kvinne som er redd for mannen, gravid, i ferd med å påta seg gjeld som ikke rettelig tilhører henne, og i tillegg avfeier at partneren er voldelig.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #70 Skrevet 8. april 2016 Han har jo mest sannsynlig løyet for deg at han har sterilisert seg og. Da burdte varsellampene blinke. Vet hvordan det er å bo sammen med en mann som manipulerer. Jeg trodde på han jeg og. Og trodde og at alle eksene hans var gale. Forsvarte han gjorde jeg og. Nå er det jeg som er den gale i følge han. Er aldri han sin skyld. Anonymous poster hash: 7ea57...77c Oh my god, jeg driter da i hva eksen din har gjort mot deg. Samboeren min sier ikke til folk at jeg er gal, han er ikke slem mot meg. Han har en gal eks, eksen før henne var også litt rar, men hun var ikke på langt nær så psycho som biomor. Jeg tror ikke ALLE er gale, jeg VET at hun er gal. Jeg er ikke så naiv som dere skal ha det til, jeg er en voksen dame på 35år, som forsøker å hjelpe samboeren min, som jeg nå tror jeg er gravid med. Det eneste dere - og alle tenker på - er den jævla drittkjerringa som har satt ossi gjeld og vanry, men dere driter i det ufødte barnet. Jeg spør igjen: Finnes det en måte å sjekke om han er steril på? Jeg tror ikke han lyber, men jeg lurer på om det kan ha gått galt i så fall. Jeg var veldig trist for at vi ikke kunne få barn, men nå er jeg jo gravid. Jeg er bare så redd han er traumatisert og vil gå fra meg når han finner ut at jeg er gravid, evt vil kreve abort, han har jo tre barn fra før. Jeg vil vise han at alle damer ikke er som den syke kjerringa der. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #71 Skrevet 8. april 2016 MEN HERREGUD DA MENNESKE. NÅR HAN IKKE HAR INNTEKT LENGER, SÅ BETALER HAN JO HELLER IKKE 10000 I BIDRAG. DET KLARER TIL Å MED IKKE EN GAL EKS Å FÅ ORDNET Anonymous poster hash: 1c3ac...403 SKJØNNER DU IKKE AT DET BLIR GJELD SOM BLIR OPPARBEIDET MENS HAN ER I FENGSEL??? ER DU HELT TJUKK I HUE ELLER? hAN BETALER INGENTING NÅ MEN HAN MÅ JO DET NÅR HAN KOMMER UT DIN DUST Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #72 Skrevet 8. april 2016 Bare for å si det, tollere tjener i snitt 450000 i året. Ikke 700000 Anonymous poster hash: 45929...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #73 Skrevet 8. april 2016 Ja, og jeg er regnskapsfører og tjener i snitt 500 000 i året, men så har jeg eget firma så jeg tjener kanskje mer, eller? Hva vet du om hvor mye han tjener, og hva har snittet for alle andre å si? Du vet at det finnes flere stillinger i tollvesenet? Eller? Jeg er så lei av alle fordommene jeg må møte pga denne mannen. Det sårer langt inn i sjelen min og alltid måtte bli forhåndsdømt. Jeg skjønner jeg sikkert virker både dum og teit og sint, men jeg er så sliten av alt dettet hatet. Hadde dere møtt han så hadde dere skjønt at alt er feil. Vi prøver bare å leve et normalt liv. Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #74 Skrevet 8. april 2016 Oh my god, jeg driter da i hva eksen din har gjort mot deg. Samboeren min sier ikke til folk at jeg er gal, han er ikke slem mot meg. Han har en gal eks, eksen før henne var også litt rar, men hun var ikke på langt nær så psycho som biomor. Jeg tror ikke ALLE er gale, jeg VET at hun er gal. Jeg er ikke så naiv som dere skal ha det til, jeg er en voksen dame på 35år, som forsøker å hjelpe samboeren min, som jeg nå tror jeg er gravid med. Det eneste dere - og alle tenker på - er den jævla drittkjerringa som har satt ossi gjeld og vanry, men dere driter i det ufødte barnet. Jeg spør igjen: Finnes det en måte å sjekke om han er steril på? Jeg tror ikke han lyber, men jeg lurer på om det kan ha gått galt i så fall. Jeg var veldig trist for at vi ikke kunne få barn, men nå er jeg jo gravid. Jeg er bare så redd han er traumatisert og vil gå fra meg når han finner ut at jeg er gravid, evt vil kreve abort, han har jo tre barn fra før. Jeg vil vise han at alle damer ikke er som den syke kjerringa der. Anonymous poster hash: 58cf6...22b "Oh my god, jeg driter da i hva eksen din har gjort mot deg" Sjarmerende Anonymous poster hash: 1c3ac...403
Anonym bruker Skrevet 8. april 2016 #75 Skrevet 8. april 2016 "Oh my god, jeg driter da i hva eksen din har gjort mot deg" Sjarmerende Anonymous poster hash: 1c3ac...403 Nei, generelt driter jeg jo ikke i sånt!! M en jeg er så lei av å få høre det der!! "min eks gjorde sånn og sånn" . JA DET ER TRIST OG LEIT, MEN DET VAR IKKE MIN SAMBOER SOM GJORDE DET SÅ DET ER IKKE RELEVANT FOR MEG AT DERE HAR BLITT MISHANDLET!! JEG SYNS ORDENTLIG SYND PÅ DAMER SOM BLIR MISHANDLET, OG DET ER VONDT, MEN DET ER IKKE MIN SAMBOER SOM HAR TGJORT MOT DERE!! Anonymous poster hash: 58cf6...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå