Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så leit! Men det kan jo fremdeles være håp. Beklager at jeg har vært litt stille men har virkelig hatt en travel uke 🙈

 

Hvordan føler du deg og har du noen symptomer? 😃👍

 

I dag må jeg begynne å teste etter el! Kanskje den kommer før enn vanlig 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit! Men det kan jo fremdeles være håp. Beklager at jeg har vært litt stille men har virkelig hatt en travel uke 🙈

 

Hvordan føler du deg og har du noen symptomer? 😃👍

 

I dag må jeg begynne å teste etter el! Kanskje den kommer før enn vanlig 🤗

Lov å ha en travel uke😜

 

Har ikke noe symptomer egentlig. Har bare fått masse kviser i ansiktet og pleier sjeldent å ha det. Drømmer også mye om graviditet. I natt drømte jeg at min svigerinne var gravid... Mye mareritt også, men det har jeg i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit Smukka91, men husk at hos noen skjer implantasjonen så sent som 10-12 dpo, så det er fremdeles håp!

 

Er nå 7dpo her, og klarte ikke vente lengre før jeg testet, men den var blendahvit. Vet ikke om det kan kalles noe mer enn pms det jeg har da, men har hatt sinnsykt lyst på krydret grillribbe di siste 2 dagene, og helst etter klokka 10 på kvelden :-P begynner å miste håpet for denne måneden, men prøver fortsatt å være positiv og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://tinypic.com/r/15n6gsp/9

 

Om dere ser det samme som meg??

 

 

 

Jeg ser den. Håper virkelig for din skyld at den blir sterkere og rosa i morgen! Krysser alt som krysses kan :-)

HIHI <3

 

 

Selv tok jeg tok eggløsningstester som viste seg å være på god vei til å bli positive, mye sterkere enn vanlig og jeg er bare på dag 11. Kan pergotime gjøre så eggløsning kommer før? Selv om jeg hadde en syklus på 32 dager nå sist? 

For det er jo alt for tidlig for eggløsning nå i nærmeste fremtid..Den pleier ikke å nærme seg positiv før dag 15 til vanlig..

 

 

LINK: http://tinypic.com/view.php?pic=2ko95j&s=9#.V2bk1Olfn8A

Og PS: den ser sterkere ut i lyset her enn på bildet.. :) Har også hatt vondt i begge sidene under aksjon de to siste dagene.

 

 

 

 

:Nikke:  :Nikke:  :danse:  :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 11? Og har jo egentlig eggløsning på dag 18 ish. Hvis jeg har eggløsning nå, så må jeg jo ha en kortere syklus eller en syyykt lang lutealfase? 

Kan det bli påvirket av at jeg inntok litt alkohol i går? 

 

Håper håper for din skyld at det er en liten spire der inne :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke det skal påvirkes av alkohol. Jeg har alltid litt lang lutealfase på rundt 15 dager, men blir jo spennende å se når el hos deg kommer mtp at du ikke pleier å ha så lang. Kanskje pergo er med på det.

 

Håper virkelig jeg og! Streken kom etter bare få minutter, men nå som den er tørket er streken mye mindre synlig, men jeg ser den. Er første gang jeg har fått to streker, så ble veldig sjokkert. Håper bare at det faktisk stemmer og at spiren klamrer seg fast i 9mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ta en test til igjen i morgen så ser jeg. For nå ser den ut som om den kan bli positiv allerede i morgen.

 

Regner med du føler en haug av følelser nå? ☺ Jeg tipper det er noe på vei! 🙈🍀🍃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad, men samtidig så redd. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det.. Er så redd for å miste siden pcos ikke akkurat er vennlig til graviditet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får en positiv test i morgen, så kanskje du kan ta en telefon til legen din for å forhøre deg om hvordan du skal takle det evt? Er vel ikke så mye å gjøre enn å håpe ☺🍀🍃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får en positiv test i morgen, så kanskje du kan ta en telefon til legen din for å forhøre deg om hvordan du skal takle det evt? Er vel ikke så mye å gjøre enn å håpe ☺🍀🍃

Jeg skal til legen mandag om 1 uke, så kan vente til det😊 har jo egentlig time til gyn 29 juni, men er vel spørs om jeg trenger den da? Er vel for tidlig å se noe i uke 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen mandag om 1 uke, så kan vente til det😊 har jo egentlig time til gyn 29 juni, men er vel spørs om jeg trenger den da? Er vel for tidlig å se noe i uke 5?

Behold timen hos gyn uansett siden du har vært så plaget, gyn kan sikkert gi deg noen greie svar på det du lurer på også, så du kanskje forholder deg rolig mtp graviditet og pcos.

Krysser virkelig fingrene for deg her jeg sitter! Svigersøstra mi var på første ultralyd i uke 7, så da allerede kunne di se babyen, di fikk beskjed om at det ikke var levedyktig og ble anbefalt abort.

Babyen ble 5år i november ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får beholde timen, men bør vel ringt og gi beskjed om at det blir en annen type time

Jeg ville beholdt timen, og sagt ifra når jeg kom dit, hvis ikke kan det hende dem finner ut at du ikke trenger timen, ut fra deres synspunkt... men det er meg det da, kanskje litt kynisk syn på det, men jeg ble selv flyttet fra en gyn time siden nye smertestillende funket bedre enn de jeg hadde brukt... de var mye sterkere også, og kan ikke være på jobb når jeg går på dem, men ble likevell flyttet fordi «jeg ikke var like plaget lengre»...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville beholdt timen, og sagt ifra når jeg kom dit, hvis ikke kan det hende dem finner ut at du ikke trenger timen, ut fra deres synspunkt... men det er meg det da, kanskje litt kynisk syn på det, men jeg ble selv flyttet fra en gyn time siden nye smertestillende funket bedre enn de jeg hadde brukt... de var mye sterkere også, og kan ikke være på jobb når jeg går på dem, men ble likevell flyttet fordi «jeg ikke var like plaget lengre»...

Hmm, kanskje jeg skal la vær å gi beskjed.. Jeg har jo sånn clearblue advanced fertilitetsmonitor, og lurer på om jeg skal teste med den i morgen. For tidlig kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet igjen? Spennende!

 

Jeg tok 2 eggløsningstester til nå og begge er hakket svakere enn i går. Jeg kan vel ikke allerede hatt eggløsning? 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet igjen? Spennende!

 

Jeg tok 2 eggløsningstester til nå og begge er hakket svakere enn i går. Jeg kan vel ikke allerede hatt eggløsning? 😥

Jeg har aldri fått sterk el test på morgenen... prøv å teste iløpet av formiddagen istedet og se hvordan den er da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...