Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig det, og at jeg faktisk hadde eggløsning denne gangen med tanke på de smertene jeg hadde :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg kjempe gira, klarer ikke beholde roen her. Ingen spotting enda heller, går på do hele tiden! Jeg bruker å spotte på ettermiddagen/kvelden dagen før, men ikke merket noe som helst nå. 

:digge:  :digge:  :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjempe gira, klarer ikke beholde roen her. Ingen spotting enda heller, går på do hele tiden! Jeg bruker å spotte på ettermiddagen/kvelden dagen før, men ikke merket noe som helst nå.

 

:digge::digge::digge:

Å så spennende😀😀😀 antar at du skal teste i morgen? Håper på to streker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første håp på mange mnd!!! :-D Hatt litt stikking under navelen i ettermiddag også, ikke veldig betydelig men så vidt. 

 

Ja, må stå opp kjempe tidlig og teste.. Hadde vært så morsomt om den hadde blitt positiv :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første håp på mange mnd!!! :-D Hatt litt stikking under navelen i ettermiddag også, ikke veldig betydelig men så vidt.

 

Ja, må stå opp kjempe tidlig og teste.. Hadde vært så morsomt om den hadde blitt positiv :-D

Jeg har troa at det blir 2 streker.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troa at det blir 2 streker.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

 

 

 

 

Har du hatt noen av disse symptomene selv? Siden du har troa her. Håper selvsagt at det har gått bra denne gangen, men tiden vil vise :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livmortappen er lengre ned igjen nå, kjente ikke åpningen men har en følelse av at TR dukker opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmortappen er lengre ned igjen nå, kjente ikke åpningen men har en følelse av at TR dukker opp :(

Våken? Testa? Tappen flytter jo på seg støtt.

Håper inderlig på to blå!

 

Ikm i dag! Følelsen på tr i kroppen. Ingen tr enda.

Tapp holder seg høy, lukket og bakovervendt. Følte et glatt lag over åpning..gjevn overflate. Ingen tegn på .tr så langt. Blir laaange timer frem mot kl 12.. pleier alltid å dukke opp innen da..

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt noen av disse symptomene selv? Siden du har troa her. Håper selvsagt at det har gått bra denne gangen, men tiden vil vise :-)

Jeg hadde slim og kvitt da jeg vart gravid.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken? Testa? Tappen flytter jo på seg støtt.

Håper inderlig på to blå!

 

Ikm i dag! Følelsen på tr i kroppen. Ingen tr enda.

Tapp holder seg høy, lukket og bakovervendt. Følte et glatt lag over åpning..gjevn overflate. Ingen tegn på .tr så langt. Blir laaange timer frem mot kl 12.. pleier alltid å dukke opp innen da..

Hei og god morgen..nå er jeg våken! Livmortappen min er plutselig ikke lav lengre, bakovervendt og jeg kjenner ikke åpningen? Tok en g-test men den var negativ (dpo 12).. jeg har ikke spottet noe i natt, bare kvit utflod ved livmortapp og ingen tegn til TR! Ikm i dag 😐

 

 

Jeg leste faktisk at vi som har kort lutealfase ofte tester positivt senere enn de som har lang, at vi ikke tester positivt før dpo 14 :-) krysser fingrene for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tr pleier egentlig å komme på morgenene, men er den ikke her innen klokken 10 er noe galt ja 😂 jeg som har tr på klokka 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen..nå er jeg våken! Livmortappen min er plutselig ikke lav lengre, bakovervendt og jeg kjenner ikke åpningen? Tok en g-test men den var negativ (dpo 12).. jeg har ikke spottet noe i natt, bare kvit utflod ved livmortapp og ingen tegn til TR! Ikm i dag 😐

 

 

Jeg leste faktisk at vi som har kort lutealfase ofte tester positivt senere enn de som har lang, at vi ikke tester positivt før dpo 14 :-) krysser fingrene for oss.

Høres lovende ut! Ingen Tegn tr her heller enda! Håper sterkt!

 

Min og er på klokka. Innen 12 :P

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ingen tegn. Kjenner tappen men den virker lukket! 😊 Håper virkelig det er en liten spire hos oss begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå maser jeg veldig her, men jeg klarer ikke konsentrere meg på noe annet enn uteblitt mens (forhåpentligvis) 

Veldig lite utflod, kun litt blank utflod på dopapiret.. Ingen menssmerter eller noe, kun litt ubehag på venstre side. 

 

Jeg blir helt sprø av det her. Enten så får jeg få en positiv test eller så får jeg jaggu få mensen!! Jeg som vanligvis pleier å ha klokkeklar TR - helt siden jul har den kommet på dag 28/29 og jeg er på dag 29 i dag… Beklager maset mitt, men må bare få ut frustrasjonen min her. 

 

 

Jeg hadde siste positive test på dag 19 og på kvelden ble den negativ - kanskje det er for tidlig å teste? Så jeg er vel sånn ca 11/12 dpo i dag :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt kjempe strekk i livmor i dag, merket det veldig godt når jeg var i aktivitet og bøyde meg. Ingen tr hittil i sikte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper to blå!

Bare å få ut frustrasjon! Er det noen som forstår er det oss! ;)

Enig, klarer liksom ikke tenke på noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper to blå!

Bare å få ut frustrasjon! Er det noen som forstår er det oss! ;)

Enig, klarer liksom ikke tenke på noe annet!

 

Hvordan går det med deg?

Jeg har masse stikking, vondt og ubehag. Føler tanterød er på vei hvert øyeblikk, men så går jeg på do og det er ikke en dråpe blod eller noe. Spennende tid!! Kommer til å bli mega skuffet og mensen kommer i morgen! 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Jeg har masse stikking, vondt og ubehag. Føler tanterød er på vei hvert øyeblikk, men så går jeg på do og det er ikke en dråpe blod eller noe. Spennende tid!! Kommer til å bli mega skuffet og mensen kommer i morgen! 🙈🙈

Samme her! Ingen tr enda. Grugleder meg til i morra! Har og støtt følelse av tr. Men så kommer den ikke. Så plutselig legger jeg ikke merke til noe.

Går med bind :P sånn i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også med truseinnlegg og løper på do hele tiden for å sjekke at den ikke har kommet likevel! 🙈 huff, det her er nervepirrende! Men det er merkelig om mensen plutselig skulle bli en dag forsinket når jeg vanligvis har klokkeklar mens hver mnd! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også med truseinnlegg og løper på do hele tiden for å sjekke at den ikke har kommet likevel! 🙈 huff, det her er nervepirrende! Men det er merkelig om mensen plutselig skulle bli en dag forsinket når jeg vanligvis har klokkeklar mens hver mnd! :o

Akkurat samme her! Helt fææælt dette...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Og jeg som hadde super kraftig el-smerter så jeg ikke klarte kjøre bil engang, håååper det gjorde susen! ✌ :) har du testet deg? Jeg har massevis av billigtester liggende her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Og jeg som hadde super kraftig el-smerter så jeg ikke klarte kjøre bil engang, håååper det gjorde susen! ✌ :) har du testet deg? Jeg har massevis av billigtester liggende her! ;)

Enda negativ. Så tr er nok her innen uka er omme

Hehe. Burde gjøre susen det ja!

 

Tapp føles mindre hard enn før tr.Håper det er et godt tegn! . Ikke kjent slik ut før, med tanke på hvordan den ellers er. Høy, helt bakovervendt, lukka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen tapp-ekspert så jeg har vet ikke hvordan den skal være. Minner hvertfall høy og rar, virker lukket. Merkelig om mensen plutselig skulle bli forsinket, og det her er faktisk første mnd jeg har hatt ordentlig stiklinger, murringer, kramper og vondt. Kanskje egget festet seg i dag? Så lenge jeg har hatt strekk og vondt i dag.

 

Hihi...Håper det virkelig funker for oss nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...