Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå, gratulerer så mye!!! Endelig ble det det din tur ❤ Jeg er så glad på deres vegne! 🤗🌞 Regner med du er ganske lykkelig nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått sterk el test på morgenen... prøv å teste iløpet av formiddagen istedet og se hvordan den er da :-)

Selv pleier jeg og ha både positiv på morgen og kveld når jeg først har eggløsning men vi får se senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer så mye!!! Endelig ble det det din tur ❤ Jeg er så glad på deres vegne! 🤗🌞 Regner med du er ganske lykkelig nå :-)

Åå, jeg er helt i himmelen! Men samtidig så er jeg redd for at det skal gå galt.. Håper spiren klamrer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg er helt i himmelen! Men samtidig så er jeg redd for at det skal gå galt.. Håper spiren klamrer seg fast!

Masse masse gratulerer! Endelig klaffet det for dere! :-D skjønner at du er redd for at noe akal gå galt, men prøv å nyt tiden nå, du har endelig fått positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse gratulerer! Endelig klaffet det for dere! :-D skjønner at du er redd for at noe akal gå galt, men prøv å nyt tiden nå, du har endelig fått positiv test!

Takk😀😀 hadde ikke trodd det skulle klaffe nå. Ikke hatt noe symptomer, bortsett fra kviseutbruddet. Må ut og kjøpe meg clearblue med ukeindikator idag. Haha. Gleder meg til tiden fremover❤️

 

Håper dere og får full klaff snart❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så glad, men samtidig så redd. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det.. Er så redd for å miste siden pcos ikke akkurat er vennlig til graviditet..

Hei, vil bare dele min erfaring rundt det å ha pcos og være gravid. Når eg gikk gravid med min første viste eg ikke om pcos og svangerskapet gikk fint (for uten om vanlige plager) frem til ca 6-7 uker før termin, da fikk eg litt problem med stoffskiftet, ble da fulgt nøye opp av sykehuset, jordmor og lege. Fødte kun 2 dager før oul. Denne gangen er eg med i et forskningsprosjekt hvor halvparten får metformin og andre halvparten en tom pille. Da blir eg fulgt ekstra opp av kk direkte. Hvor bor du? Er ikke alle steder i Norge de har det tilbudet, eventuelt snakk med gynekologen din om å fortsette med metformin i svangerskapet. Eg har aldri gått på det (med mindre eg ikke får det nå, men kan være tom pille og, begynte på pillene 9+0) Kun Pergotime siden eg ikke fikk igjen el/mens etter sa i september (ble gravid på p-piller da) Ble gravid på første enkle kur med Pergotime og er 12+0 i dag :-) Lykke til med graviditeten <3 Endret av Gutt2015Lille2017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil bare dele min erfaring rundt det å ha pcos og være gravid. Når eg gikk gravid med min første viste eg ikke om pcos og svangerskapet gikk fint (for uten om vanlige plager) frem til ca 6-7 uker før termin, da fikk eg litt problem med stoffskiftet, ble da fulgt nøye opp av sykehuset, jordmor og lege. Fødte kun 2 dager før oul. Denne gangen er eg med i et forskningsprosjekt hvor halvparten får metformin og andre halvparten en tom pille. Da blir eg fulgt ekstra opp av kk direkte. Hvor bor du? Er ikke alle steder i Norge de har det tilbudet, eventuelt snakk med gynekologen din om å fortsette med metformin i svangerskapet. Eg har aldri gått på det (med mindre eg ikke får det nå, men kan være tom pille og, begynte på pillene 9+0) Kun Pergotime siden eg ikke fikk igjen el/mens etter sa i september (ble gravid på p-piller da) Ble gravid på første enkle kur med Pergotime og er 12+0 i dag :-) Lykke til med graviditeten <3

Takk for at du delte din erfaring❤️ har bare gått opp metformin i litt over en mnd nå. Har lest om en del som har tatt det litt i i svangerskapet før de har sluttet med det. Jeg bor i Sandnes.

 

Regner med at det ikke er særlig mye jeg kan gjøre for å få spiren til å holde seg fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du delte din erfaring❤️ har bare gått opp metformin i litt over en mnd nå. Har lest om en del som har tatt det litt i i svangerskapet før de har sluttet med det. Jeg bor i Sandnes.

 

Regner med at det ikke er særlig mye jeg kan gjøre for å få spiren til å holde seg fast

Da blir det litt tungvint for deg å delta i studien ihvertfall, da blir nærmeste sted Bergen. Ring gynekolog og få flyttet timen 1-2 uker frem, da skal det nemlig være mulig å se hjertet. Var på ul 6+4 og så blinkende hjerte <3 Har du mistet tidligere? Eller var det slik at dette er første gang du er gravid? I de aller fleste tilfeller med pcos går svangerskapet knirkefritt og nesten ingen barn blir født til termin pcos eller ikke :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det litt tungvint for deg å delta i studien ihvertfall, da blir nærmeste sted Bergen. Ring gynekolog og få flyttet timen 1-2 uker frem, da skal det nemlig være mulig å se hjertet. Var på ul 6+4 og så blinkende hjerte <3 Har du mistet tidligere? Eller var det slik at dette er første gang du er gravid? I de aller fleste tilfeller med pcos går svangerskapet knirkefritt og nesten ingen barn blir født til termin pcos eller ikke :-) Lykke til :-)

Der er første gang jeg er gravid😊 så var veldig spesielt å se to streker. Ja blir litt langt til Bergen😜 venter noen dager til og ser hvordan det går siden jeg ikke er over ikm enda. Er redd jeg ikke får time før om lenge om jeg avbestiller den neste uke. Har ventet nesten 1mnd allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg er helt i himmelen! Men samtidig så er jeg redd for at det skal gå galt.. Håper spiren klamrer seg fast!

Gratulerer så mye igjen! Ta timen hos gynokologen din og fortell hvordan du føler det, kanskje gyn kan gi deg noen tips og råd. Håper spiren klamrer seg fast og at du får en fantastisk svangerskap ❤😃😃🍀😑 hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye igjen! Ta timen hos gynokologen din og fortell hvordan du føler det, kanskje gyn kan gi deg noen tips og råd. Håper spiren klamrer seg fast og at du får en fantastisk svangerskap ❤😃😃🍀😑 hurra!

Takk igjen😀 håper virkelig det er deres tur snart! Dere fortjener det så utrolig mye❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk igjen😀 håper virkelig det er deres tur snart! Dere fortjener det så utrolig mye❤️

Den siste smilefjeset i innlegget mitt skulle være glad 😆😄 haha, ble nok en liten feil!

 

Vil gjerne høre hva gynokologen sier når du har hvert der ;-) driver nå og holder meg for å teste el i kveld 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste smilefjeset i innlegget mitt skulle være glad 😆😄 haha, ble nok en liten feil!

 

Vil gjerne høre hva gynokologen sier når du har hvert der ;-) driver nå og holder meg for å teste el i kveld 😂😅

Skal holde deg oppdatert😀

 

Haha er så kjedelig å måtte holde seg. Jeg har holdt på i hele dag, testet litt for mye😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testene var svakere igjen nå? Fatter ingenting, men jeg får bare fortsette teste i dagene fremover:-)

 

Haha, det tror jeg på. Hadde sikkert gått bananas selv ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El testene var svakere igjen nå? Fatter ingenting, men jeg får bare fortsette teste i dagene fremover:-)

 

Haha, det tror jeg på. Hadde sikkert gått bananas selv ☺☺

Snodig.. Gått glipp av lh toppen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var jo veldig tidlig i forhold til når du egentlig pleier å ha eggløsning. Test noen dager til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene er nesten ikke blitt sterkere.. Fikk ikke gravid på monitoren idag, men fikk gravid 1-2 på clearblue digital. Kjemisk? Er livredd nå... Håper ikke det er kortvarig glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene er nesten ikke blitt sterkere.. Fikk ikke gravid på monitoren idag, men fikk gravid 1-2 på clearblue digital. Kjemisk? Er livredd nå... Håper ikke det er kortvarig glede

Er det temperatur monitor? I såfall kan kroppstemperatur være helt på bærtur når en er gravid :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det temperatur monitor? I såfall kan kroppstemperatur være helt på bærtur når en er gravid :-)

Vanlig clearblue advanced fertilitetsmonitor. Aner ikke om det er temperatur i den. Vet ikke hvordan jeg skal forhold meg nå.. Ble skikkelig stresset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stolt på CB digital ☺️💞

Selv om clearblue advanced fertilitetsmonitor viste ikke gravid? Skal sies at jeg har mensmurringer nå, tipser oftere og livmortappen har gjemt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok heller stolt på CB! 😊 hvis du er i tvil så kan du jo reise å ta blodprøver hos legen din? ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...