Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ta en i morgen tidlig og😀 men jeg tipper det er en skyggestrek! Altfor tidlig til å være en babystrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig dårlig i dag! Svimmel så jeg nesten ikke klarer å stå på beina, kvalm og brekninger og det stikker/strekker til å korsryggen med jevne mellomrom. Er dette normalt for pergotime? Føler meg helt utenfor. Skulle liksom på trening, men den må jeg nok stå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig dårlig i dag! Svimmel så jeg nesten ikke klarer å stå på beina, kvalm og brekninger og det stikker/strekker til å korsryggen med jevne mellomrom. Er dette normalt for pergotime? Føler meg helt utenfor. Skulle liksom på trening, men den må jeg nok stå over!

Huff, det høres ikke noe kjekt ut! Vet en del blir dårlig, men vet ikke om det er vanlig å bli så dårlig😳

 

Blendahvit test idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har roet seg litt nå, heldigvis! Så får håpe det ikke fortsetter slik.

 

 

Å, så trist. Da var det nok bare en skyggestrek..håper fremdeles at det er en spire der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det roet seg! Kjedelig å være dårlig. Spennende å se om pergotime gjør susen for deg😀

 

Ja, er enda veldig tidlig, så regnet med at det bare var en skyggestrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sittet og lest hele tråden deres, fra begynnelse til i dag. Har krysset fingrene hver gang en av dere har nærmet dere ikm, og blitt lei meg på deres vegne når tr har dukket opp.

Er selv i 6pp nå, hadde el på søndag med helt tydelig el smerter og positiv test tidligere på dagen, negativ test mandag formiddag. Har endometriose som kan gjøre ting vanskelig, og er derfor henvist til laparoskopi allerede, både pga at vi prøver og fordi jeg sliter med mye smerter.

 

Har jo ikke prøvd like lenge som dere har, men likevell kjenner jeg skuffelsen hver gang tr har dukket opp. Noen ganger har jeg grått mens samboeren bare har sett rart på meg, andre ganger er det han som har vært nedfor eller fått prestasjonsangst.

 

Har hatt stikkinger på venstre side nå i to dager, el smertene var også på venstre side, så krysser jo fingrene, men skal prøve å vente til værtfall 10 dpo. Har en veldig stabil syklus på 26 dager, og iløpet av prøvetiden har jeg hatt en kjemisk graviditet (legen var ganske sikkert på at det hadde vært noe der værtfall). Har veldig god oppfølging av legen siden jeg er på kraftige smertestillende hver blødning (oxynorm), og han blir like skuffet som meg hver gang jeg ringer for å få medisinene pga tr dukket opp. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sittet og lest hele tråden deres, fra begynnelse til i dag. Har krysset fingrene hver gang en av dere har nærmet dere ikm, og blitt lei meg på deres vegne når tr har dukket opp.

Er selv i 6pp nå, hadde el på søndag med helt tydelig el smerter og positiv test tidligere på dagen, negativ test mandag formiddag. Har endometriose som kan gjøre ting vanskelig, og er derfor henvist til laparoskopi allerede, både pga at vi prøver og fordi jeg sliter med mye smerter.

 

Har jo ikke prøvd like lenge som dere har, men likevell kjenner jeg skuffelsen hver gang tr har dukket opp. Noen ganger har jeg grått mens samboeren bare har sett rart på meg, andre ganger er det han som har vært nedfor eller fått prestasjonsangst.

 

Har hatt stikkinger på venstre side nå i to dager, el smertene var også på venstre side, så krysser jo fingrene, men skal prøve å vente til værtfall 10 dpo. Har en veldig stabil syklus på 26 dager, og iløpet av prøvetiden har jeg hatt en kjemisk graviditet (legen var ganske sikkert på at det hadde vært noe der værtfall). Har veldig god oppfølging av legen siden jeg er på kraftige smertestillende hver blødning (oxynorm), og han blir like skuffet som meg hver gang jeg ringer for å få medisinene pga tr dukket opp. :-P

Hei og velkommen inn her til oss😊 selvom dere bare har prøvd i 6pp, så er det tungt psykisk å få blendahvite tester hver gang. Det tar veldig på. Bra du har fått henvisning til laparaskopi!

 

Stort sett etter mye prøving så sitter man igjen med et lite mirakel. Er bare det at veien til det kan være lang og humpete. Gjelder å finne det positive oppi alt strevet. Det vil tilslutt være verdt det😀 selv er jeg super deppa hver gang tr dukker opp, men klarer alltid å finne litt håp til neste pp. Denne mnd er jeg ganske positiv, vi la inn aksjer på de rette dagene og gjorde alt vi kunne gjøre! Så nå må vi bare vente og se om det blir en eller to blå streker😀

 

Heier på dere! Blir deres tur en gang og❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satsa på annenhver dag til el var over denne perioden, så krysser jo fingrene :-) humøret går stort sett greit, er som regel akkurat når tr dukker opp at jeg blir skikkelig nedfor, 6 måneder er jo ikke egentlig lenge, men det føles jo som en evighet allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sittet og lest hele tråden deres, fra begynnelse til i dag. Har krysset fingrene hver gang en av dere har nærmet dere ikm, og blitt lei meg på deres vegne når tr har dukket opp.

Er selv i 6pp nå, hadde el på søndag med helt tydelig el smerter og positiv test tidligere på dagen, negativ test mandag formiddag. Har endometriose som kan gjøre ting vanskelig, og er derfor henvist til laparoskopi allerede, både pga at vi prøver og fordi jeg sliter med mye smerter.

 

Har jo ikke prøvd like lenge som dere har, men likevell kjenner jeg skuffelsen hver gang tr har dukket opp. Noen ganger har jeg grått mens samboeren bare har sett rart på meg, andre ganger er det han som har vært nedfor eller fått prestasjonsangst.

 

Har hatt stikkinger på venstre side nå i to dager, el smertene var også på venstre side, så krysser jo fingrene, men skal prøve å vente til værtfall 10 dpo. Har en veldig stabil syklus på 26 dager, og iløpet av prøvetiden har jeg hatt en kjemisk graviditet (legen var ganske sikkert på at det hadde vært noe der værtfall). Har veldig god oppfølging av legen siden jeg er på kraftige smertestillende hver blødning (oxynorm), og han blir like skuffet som meg hver gang jeg ringer for å få medisinene pga tr dukket opp. :-P

Hei Kami89 :-) hyggelig at du vil dele reisen med oss, seks måneder eller 100 - samme hva! Det er like trist og vondt! Forstår deg veldig godt. Håper selvsagt at dere snart får til en spire. Sender deg litt lykkestøv 🍃🍀

 

Krysser fingrene for både deg Kami89 og Smukka91! Håper dette er mnd for dere nå.

 

 

Jeg prøvde å ringe tilbake til gynokologen i dag fordi jeg mener jeg ikke får den oppfølgingen jeg skal ha. Har lest masse om pergotime og normalt får man både UL og blodprøver ved en EL slik at vi kan se om jeg faktisk har hatt eggløsning eller ei. Han tok ikke telefonen så jeg får ringe opp igjen i morgen.

 

 

Når skal dere teste igjen? ☺👍🎀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kami89 :-) hyggelig at du vil dele reisen med oss, seks måneder eller 100 - samme hva! Det er like trist og vondt! Forstår deg veldig godt. Håper selvsagt at dere snart får til en spire. Sender deg litt lykkestøv 🍃🍀

 

Krysser fingrene for både deg Kami89 og Smukka91! Håper dette er mnd for dere nå.

 

 

Jeg prøvde å ringe tilbake til gynokologen i dag fordi jeg mener jeg ikke får den oppfølgingen jeg skal ha. Har lest masse om pergotime og normalt får man både UL og blodprøver ved en EL slik at vi kan se om jeg faktisk har hatt eggløsning eller ei. Han tok ikke telefonen så jeg får ringe opp igjen i morgen.

 

 

Når skal dere teste igjen? ☺👍🎀

Eg fikk heller ikke ul ved Pergotime, men tok blodprøve på dag 4 og 21 i syklus. Nå var eg så heldig at eg ble gravid med en gang :-) Hadde ikke fått mens tilbake etter sa, og fikk Primolut og Pergotime for å sette i gang syklus igjen. (Har pcos, men greid å bli planlagt gravid en gang(gutt januar 2015) og uplanlagt på minipille en gang(sa september 2015)) Fikk påvist pcos i mars 2016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kami89 :-) hyggelig at du vil dele reisen med oss, seks måneder eller 100 - samme hva! Det er like trist og vondt! Forstår deg veldig godt. Håper selvsagt at dere snart får til en spire. Sender deg litt lykkestøv 🍃🍀

 

Krysser fingrene for både deg Kami89 og Smukka91! Håper dette er mnd for dere nå.

 

 

Jeg prøvde å ringe tilbake til gynokologen i dag fordi jeg mener jeg ikke får den oppfølgingen jeg skal ha. Har lest masse om pergotime og normalt får man både UL og blodprøver ved en EL slik at vi kan se om jeg faktisk har hatt eggløsning eller ei. Han tok ikke telefonen så jeg får ringe opp igjen i morgen.

 

 

Når skal dere teste igjen? ☺👍🎀

Skal ikke teste før i slutten av neste uke tenker jeg,el har jo vært for bare 3 dager siden, og det skal godt gjøres å få noe pålitelig svar før det er gått 10-12dager værtfall. Selvfølgelig er man jo spente på resultatet, men blir så dyrt i lengden med alle testene, selv om man kjøper store pakninger i gangen.

 

Har lyst til å ikke stresse fremover, kan hende det er det man gjør feil :-P men likevell så er jo håpet hver måned så inderlig stort at man tripper mens man venter på ikm. Første måneden tror jeg at jeg begynte å teste allerede 4 dpo, selv om man har lest at det kan ta opp i 10 dager for egget skal feste seg såpass at man begynner å produsere hcg...

 

Rart du ikke får den oppfølgingen du bør få da :-\ ringe dem i morgen og sjekke opp hva de har til svar på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke teste før i slutten av neste uke tenker jeg,el har jo vært for bare 3 dager siden, og det skal godt gjøres å få noe pålitelig svar før det er gått 10-12dager værtfall. Selvfølgelig er man jo spente på resultatet, men blir så dyrt i lengden med alle testene, selv om man kjøper store pakninger i gangen.

 

Har lyst til å ikke stresse fremover, kan hende det er det man gjør feil :-P men likevell så er jo håpet hver måned så inderlig stort at man tripper mens man venter på ikm. Første måneden tror jeg at jeg begynte å teste allerede 4 dpo, selv om man har lest at det kan ta opp i 10 dager for egget skal feste seg såpass at man begynner å produsere hcg...

 

Rart du ikke får den oppfølgingen du bør få da :-\ ringe dem i morgen og sjekke opp hva de har til svar på det :-)

Ja, da forstår jeg at det er greit å vente med å teste! Jeg pleier å bestille en hel haug med tester i fra ebay (uk og kina) da får jeg gjerne 100 tester for 50.kr.

 

Lykke til med ventetiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke stikkinger lengre, så krysser fingrene for at dette er måneden for meg, men tida vil vise eller... testene vil vise :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenende! Mange dpo er du nå?

 

 

Hvordan går det Smukka91?

 

Siste dag med pergotime i dag! 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenende! Mange dpo er du nå?

 

 

Hvordan går det Smukka91?

 

Siste dag med pergotime i dag! 👍😊

Negative tester, men er tidlig enda. Murringer, oppblåst og kvalm. Det er nok pga metformin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenende! Mange dpo er du nå?

 

 

Hvordan går det Smukka91?

 

Siste dag med pergotime i dag! 👍😊

Er vel 5-6 dpo i dag, så prøver å være tålmodig og ikke tenke så mye på at jeg har veldig lyst å teste :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative tester, men er tidlig enda. Murringer, oppblåst og kvalm. Det er nok pga metformin

 

Håper det er gode tegn på  :gravid:

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det er gode tegn på :gravid:

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Håper selvsagt det, men har mine tvil. Har ikke klaffet en eneste gang siden september, så hvorfor skal det klaffe nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra svak strek 9dpo. Måtte legge godviljen til håper og håper på en

Bilde Krysser

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bilde Krysser

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Får ikke streken med på bildet.. Men nå var den tørket og det var ingen strek. Så var nok øynene som så det de ville se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...