Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok heller stolt på CB! 😊 hvis du er i tvil så kan du jo reise å ta blodprøver hos legen din? ❤❤

Jeg har fått time hos legen idag halv 3, så får håpe hun klarer å roe meg litt ned😊😊 har mye mensmurringer og vond rygg idag.. Føles som at tr kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått time hos legen idag halv 3, så får håpe hun klarer å roe meg litt ned har mye mensmurringer og vond rygg idag.. Føles som at tr kommer

 

Det hadde jeg da jeg var gravid murringer , vondt i ryggen + spotting.

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det hadde jeg da jeg var gravid murringer , vondt i ryggen + spotting.

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Er det vanlig å ha samme type vondt i ryggen som man pleier å ha når tr kommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ha samme type vondt i ryggen som man pleier å ha når tr kommer da?

 

Jeg bruker ikkje å få vondt i ryggen under mens.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bruker ikkje å få vondt i ryggen under mens.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Okei😊 jeg får bare vente og se! Føler meg gravid hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg får bare vente og se! Føler meg gravid hvertfall

 

Det beste er at du føler deg GRAVID.  KLEMZ 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ingen fare her, Smukka91! Du er nok gravid og at det bare er tidlig enda. 

Lykke til hos Legen.

 

 

her var min eggløsningstester svakere igjen i dag og.. HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime gikk fint. Ble enig om å kun ta graviditetstest, og ikke Hcg. Vil ikke drive å tolke tall og bli enda mer bekymret. Fikk allerede sånt helsekort for gravide. Litt tidlig da men. Hun anbefalte meg å beholde timen hos gyn siden jeg gikk på metformin. Hun sa det trolig ikke ville bli sett noe hvis gyn tar ul, men det regner jeg egentlig med siden jeg bare er 5+0 når jeg har den timen.

 

Så nå får jeg bare håpe at dette svangerskapet går bra❤️ hjalp veldig å snakke med legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ingen fare, og du får slappe av å nyte tiden fremover. Prøv og ikke stresse. Lykke til i svangerskapet ❤❤😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ingen fare, og du får slappe av å nyte tiden fremover. Prøv og ikke stresse. Lykke til i svangerskapet ❤❤😃

Skal prøve så godt jeg kan😊kjenner på hele kroppen at det er noe som skjer hvertfall. Håper det blir din tur snart❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper virkelig det! Hihi. Men dette fortjente du like så mye! ❤❤🌞😄

 

Jeg har hatt ubehag nede ved livmor siden lørdag, men negativ el tester så jeg vet faktisk ikke 😂 Kan være pergotime som gjør susen og jobber knallhardt for å modne egg kanskje. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke testet enda. Skal testet i kveld. Hatt skikkelig menssmerter i dag, det var noe nytt og det har jeg aldri opplevd! 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet enda. Skal testet i kveld. Hatt skikkelig menssmerter i dag, det var noe nytt og det har jeg aldri opplevd! 😏

Uuh da blir det spennende å se😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!!!! Knall positiv el test nå! På dag 13!!!!!!!!! 😄😄😄😄😄😄😄🎉🎈❤😱 overlykkelig. Da blir det aksjer...men nå er jeg redd det blir for lite siden vi ikke la inn aksjer i går? 😱😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa så bra!!! Legg inn masse aksjer😀😀😀 nei, det går nok fint at dere ikke la inn aksjer i går! Nå når jeg ble gravid hadde jeg el på dag 15! Så krysser fingrene for at du er like heldig som meg❤️ sender deg masse masse babystøv❤️😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da får vi håpe det holder! 😄🌞🎉 Nå ble jeg så glad! Tenk å ha eggløsning på dag 14 a, det er jo helt uvirkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg sikkert kortere syklus også vil jeg tror, ellers blir lutealfasen nærmere 16-17 dager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...