Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Jeg er ingen tapp-ekspert så jeg har vet ikke hvordan den skal være. Minner hvertfall høy og rar, virker lukket. Merkelig om mensen plutselig skulle bli forsinket, og det her er faktisk første mnd jeg har hatt ordentlig stiklinger, murringer, kramper og vondt. Kanskje egget festet seg i dag? Så lenge jeg har hatt strekk og vondt i dag.

 

Hihi...Håper det virkelig funker for oss nå ;)

Håper! Virker som et godt tegn med strekk og symptomene du har! Jeg setter på en tv serie for å prøve å tenke på noe annet. Krysser fingre og tær! Hører fra meg i morra. Iiik! Nå må det være en spire der inne. Vi blir jo helt tullerusk av denne ventinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi snakkes i morgen! Lykke til i morgen med testing. Jeg skal nok legge meg tidlig så natten går fort 🙈🙈 Woho. Måtte det bli en spire hos oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 15 med positiv el strimmel og maksimal på monitoren😀😀😀

Så bra! Håper på negativ igjen så fort som mulig da! 😊

 

Dpo 13: Ingen tr, en dag på overtid og negativ billigstrimmel.Har absolutt ingen anelse om hva kroppen min driver med! Vurderte å ta en CB men den vil sikkert ikke hvis noe annet enn billigstrimmel? Jeg får bare vente og se. Leste i går at Wildyam kan gjøre lutealfasen lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg virkelig et håp også, men det ser ikke veldig bra ut! Tipper TR bare er en dag eller to forsinket. En test burde jo vist svaret nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aksjer lagt inn med sånn sædvennlig glidemiddel😀😀😀

Håper det går veien for dere nå! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går veien for dere nå! 🤗

Håper jeg og😀 mannen er skikkelig positiv og! Tenk om vi alle 3 får to streker😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe! Håper dette blir vår magiske sommer 🌱🌸🌼🌹

 

Selv om jeg tror at wild yam'n har klusset med syklusen min! Blæææ! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe! Håper dette blir vår magiske sommer 🌱🌸🌼🌹

 

Selv om jeg tror at wild yam'n har klusset med syklusen min! Blæææ! :(

Huff ja tror den kan rote litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden vil vise, om wild yam har gjort lutealfasen min lengre er jeg 14 dpo i morgen! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tr i dag :(

Å, det var leit! Sender en stor klem og håper det klaffer for dere neste PP! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du har hatt eggløsning! 😊❤

 

Selv er jeg ganske lei.. 🤐 Tydelig at jeg ikke er gravid, negative tester og ikke et eneste tegn på TR! 😐😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååÅÅ,nå er jeg skikkelig furt og sur! Negativ test og jeg har egentlig forstått at jeg ikke er gravid men hvorfor skal TR la seg vente så lenge? Dag 32 i dag! 😞 :( Dpo 14 i dag og håper tr kommer iløpet av dagen hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet idag med smerter på høyre side. Ganske vonde og. Masse el slim og positiv el strimmel. Når tror dere el er? Jeg tipper idag eller imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra mine erfaringer så har du eggløsning nå, at vi får vondt fordi det modnes ett egg eller fordi ett egg presser seg vei gjennom egglederen? Det er ut i fra hva jeg har lest. Så jeg vil tippe testen blir negativ igjen i morgen! Legg inn aksjer både i dag og i morgen så er du sikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var aksjer lagt inn. Brukte conceive plus idag og😀 gjorde vondt når han kom for dypt.. Aldri hatt vondt sånn før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ha vondt under akten når jeg har eggløsning. Ømhet og vondt! Håper du har skikkelig med eggløsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...