Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Her satt også første frøkna på første forsøk eller det var veldig uplanlagt, derimot nå skal ting virkelig ta tid men det er jo en grunn for det så.

 

Ønsker dere alle lykke til!

 

Woho, så bra! Hvilken bil da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her satt også første frøkna på første forsøk eller det var veldig uplanlagt, derimot nå skal ting virkelig ta tid men det er jo en grunn for det så.

 

Ønsker dere alle lykke til!

 

Woho, så bra! Hvilken bil da? :-)

Alfa Romeo mito 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Gratulerer 👍

 

Mannen sa akkurat at jeg er skremt sint og kvækser til veldig fort, han sa jeg var ille nå🙈 Har en del utflod, strekk og murringer og tappen er merkelig- den har liksom lagt seg sidelengs. Vanskelig å forklare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke holde meg i natt, måtte så tisse klokken 4-5 i natt så nå har jeg akkurat stått opp igjen, skal ta en test når jeg må på do igjen :-)

 

La meg i går, og fikk ett skikkelig stikk under navlen.. jeg liker også og håpe, men blir så forferdelig skuffet og lei, ved negativ test!

 

Håper vi alle får positiv test!!! 👍❤

Kjipt! Så vanskelig å vente! Ikm for meg blir nok man/tir.

Sist mnd spottajeg fra ca 3 dager før.

Ingenting så lang. Rare drømmer i natt!

Har en ro i kroppen. Får se. Mannen har fått blodprøve som og viser tegn tillnedsatt kvalitet.

Blir det ikke spire må vil vi nok ta flere tester... :/

 

Lykke til! Enda tidlig!

Jeg har sett på testene igjen, ingen strek. Ble nok litt av at de lå imellom dem med strek.. hehe

 

Min gv ble først svak positiv dagen før ikm sist. Så er jo enda sjans;)

 

Håper og vi får to blå ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tester du så tidlig?, man blir jo bare skuffet? Hold ut, å prøv å vent til ikm, så vet du mer sikkert :)

Jeg håper dere begge to blir gravide snart, leser innimellom her, og får nesten litt vondt av all testingen og ventingen. Jeg krysser fingrene for dere :)

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: a2bd9...0eb

Hehe. Ja, vi vet :P vet jo at man mest sannsynlig får negativ, men likevel er det den lille sjansen som kanskje kan viser en svak positiv som gjør at man tester som en gal.

Så får man flere ganger bekrefta at det man kjenner er nok vanlig før tr. Så blir ikke tr skuffelsen så stor enn om jeg lar være å teste. For meg blir det litt sånn når man har få dager igjen. En måte å forberede seg på.

Litt kontrollfreak i meg :P så er en måte å ha kontroll på noe vi ikke kan kontrollere.

Hvis det gir mening? Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg ingen test, dpo 10 i dag og ikm på tirsdag. I går kveld når jeg skulle legge meg hadde så sykt vonde bryster men det kan jo være tilfeldig i forhold til at jeg snart skal ha tr. Har fremdeles sånn blank, hvit lotion kremet seig utflod! Og har litt murringer og strekk når jeg reiser meg fort! 🙂

 

Ventetiden er gørr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok jeg ingen test, dpo 10 i dag og ikm på tirsdag. I går kveld når jeg skulle legge meg hadde så sykt vonde bryster men det kan jo være tilfeldig i forhold til at jeg snart skal ha tr. Har fremdeles sånn blank, hvit lotion kremet seig utflod! Og har litt murringer og strekk når jeg reiser meg fort! 🙂

 

Ventetiden er gørr!!

Kommer ein positiv test der gitt

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ein positiv test der gitt

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Hehe, det er godt noen har trua. Etter så mange negativ er det vanskelig å tro at det blir noe annet gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er godt noen har trua. Etter så mange negativ er det vanskelig å tro at det blir noe annet gitt.

Ser den! Man blir irritert og lei. Selv om en ikke tester au. Jeg er skikkelig sur når det nærmer seg ikm.. så lei at det skal gå ut over humøret..

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen min blir jo gjerne et mål også. Jeg blir sint, lei meg og frustrert...! Fatter det bare ikke, hvorfor det skal være så jævlig vanskelig! 😱😱😱 Krysser fingrene for deg også. Har TR ankommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mannen min blir jo gjerne et mål også. Jeg blir sint, lei meg og frustrert...! Fatter det bare ikke, hvorfor det skal være så jævlig vanskelig! 😱😱😱 Krysser fingrene for deg også. Har TR ankommet?

Stakkars dem, og oss :P

Nei, så siden el kom 2 dager senere blir det nervepirrende de neste dagene.

Vi har ikm samme dag :-)

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende dager fremover nå. Jeg skal ta en test i morgen tidlig. Ikke merket noe særlig symptomer i kveld, kun at tappen er høy og bakovervendt... woho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende dager fremover nå. Jeg skal ta en test i morgen tidlig. Ikke merket noe særlig symptomer i kveld, kun at tappen er høy og bakovervendt... woho

Håper den forblir slik da :)

Min er rar! Normalt som din frem til det kommer blod, og så sentrerer den seg og synker.

Nå er min sentrert, nesten helt, middels høy og lukket. Midt immellom myk og hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen erfaren tapp-tafser, men klarer å kjenne etter om den er hard eller myk, kjenner hullet men jeg har født før så vet ikke hvordan det faktisk skal være 🙈

 

Tror kanskje ikke jeg er gravid denne gangen heller...😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen erfaren tapp-tafser, men klarer å kjenne etter om den er hard eller myk, kjenner hullet men jeg har født før så vet ikke hvordan det faktisk skal være 🙈

 

Tror kanskje ikke jeg er gravid denne gangen heller...😱

Tapp ekke lett! Har kun kjent ett par pp.

Født før. Så, uff. Altfor mye spenning...

 

 

Kjente du under el?

Noen ganger føles min rund og klart lukka

. Andre ganger som en smal sprekk. Fremdeles lukka.

 

Åpen føles den stor og oval.

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare kjente i selve åpningen for å sjekke slim. 

 

Men kjenner igjen at den noen ganger er rund og lukket, men noen ganger føles det ut som en liten sprekk. 

Klarer ikke helt og forstå hvordan jeg skal kjenne om den er myk eller hard, syntes den nesten alltid er hard jeg.

 

 

Har en del utflod i kveld, seig gjennomsiktg - men det er nok ganske normalt rett før IKM tror jeg. 

 

Skal du teste i morgen?

 

Tenker konstant på det at hvis jeg hadde hvert gravid ville jeg merket det, men sist så var det uplanlagt og jeg merket ikke noe før mensen uteble i 2 uker, trodde det var noe kluss med syklusen min. Kan ikke huske at jeg hadde stikkinger osv osv.. Og trøtt ble jeg i uke 6, og det varte hele svangerskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare kjente i selve åpningen for å sjekke slim.

 

Men kjenner igjen at den noen ganger er rund og lukket, men noen ganger føles det ut som en liten sprekk.

Klarer ikke helt og forstå hvordan jeg skal kjenne om den er myk eller hard, syntes den nesten alltid er hard jeg.

 

 

Har en del utflod i kveld, seig gjennomsiktg - men det er nok ganske normalt rett før IKM tror jeg.

 

Skal du teste i morgen?

 

Tenker konstant på det at hvis jeg hadde hvert gravid ville jeg merket det, men sist så var det uplanlagt og jeg merket ikke noe før mensen uteble i 2 uker, trodde det var noe kluss med syklusen min. Kan ikke huske at jeg hadde stikkinger osv osv.. Og trøtt ble jeg i uke 6, og det varte hele svangerskapet.

Er ingen fasitsvar. Irriterende tapp !:P

 

 

Bruk fingeren og trykk på nesetipp. Ca hvordan den er hard. Lag trutmunn, og kjenn både på og litt i kantene på leppa. Ca hvordan den er myk.

 

Ingen tr enda. Tar nok ikke test før i morra hvis ikke trtrommer. Masse jobb, så klarer å tenke på noe annet.da er jeg 12 dpo. Har pleid å ha det uansett når el er forsinka. Min har heist seg litt lengre opp, føles ett sted mellom myk og hard. Ganske flat, pleier å være har, langt nede dagene før tr...

Føler meg trøtt, og rar i magen.

Sikkert bare nervøs og spent!

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så aktiv her for tiden. Prøver å slappe av litt mer😊 el har ikke vært enda. CD13 idag, negativ el strimmel og fremdeles høy på monitoren. Håper på maksimal om ikke så altfor lenge😀 har veldig vannete utflod idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk verken teste eller sjekke tapp i dag tidlig. Forsov meg så her ble det full fart i dag. Tenker jeg holder meg litt og tester senere i dag. Har ømme og vonde pupper, men det er egentlig sånn som pleier å komme før ikm. Leste på nettet at wild yam kan hjelpe på kort lutealfase? Tenkte jeg skulle ringe gynokologen min i morgen om TR dukker opp og spørre om å få crione eller hva det nå heter samtidig som pergotime. Det skal vist hjelpe på lutealfasen. Dpo 11 i dag!

 

Spennende og se om det er en spire hos deg Utålmodig.no

 

 

Forstår deg veldig godt Smukka91. Det beste er å slappe av og prøve å vente, det kan bli mye stress :-) Håper du får el snart!!!

 

Heier på dere!!.👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket tappen, den er svært høyt oppe og fikk så vidt rørt den med fingertuppen men den er så høyt oppe at jeg ikke fikk dyttet på den. Mye gul/blankt utflod seigt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles høy tapp, nå nesten enda høyere! Nådde den så vidt, men ikke nok til at jeg får dyttet på den. Hadde en type murring/smerter før i dag, ingen tegn til spotting heller?

 

Håper håper håper! ✌🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Krysser fingrene for spire.

Pleier ikke spotte. Spent! Men tviler i dag, har tr verk i kroppen. Tapp likner seg selv. Så innstilt på ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ubehag, men klarer ikke å skille om det er tr på vei eller ikke. Har ikke spottet enda og jeg pleier å spotte dagen før! :) Har jeg ikke spottet før jeg skal legge meg er det et godt tegn! 😊😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ubehag, men klarer ikke å skille om det er tr på vei eller ikke. Har ikke spottet enda og jeg pleier å spotte dagen før! :) Har jeg ikke spottet før jeg skal legge meg er det et godt tegn! 😊😋

Oo. Dette lover bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...