Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig med tr idag. Så venter egentlig bare på el nå.. Lang ventetid. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være ferdig med tr. Da er bare å vente..som er slitsomt 😱 Håper du får el litt før? Du har vel ca på dag 17?

 

Jeg er dpo 3 i dag, merker ikke noe egentlig. Veldig spent på denne PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være ferdig med tr. Da er bare å vente..som er slitsomt 😱 Håper du får el litt før? Du har vel ca på dag 17?

 

Jeg er dpo 3 i dag, merker ikke noe egentlig. Veldig spent på denne PP!

Håper det😊 ja var på dag 17 sist.

 

Er jo enda veldig tidlig å kjenne symptomer. Spennende og se😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe å forklare meg litt her:


 


El testing. 


 


Jeg vet når den er positiv. Det ser man klart på bildet! SOm dere ser, har mine tester veldig svak strek ellers eller el. MEN så er jeg litt forvirra! 


sterkeste er tatt 26.april kl 1830 dette er el dagen (2 dager forsinket ut ifra antall dager)


Den svakere etterpå er tatt kl 08 27 april.


Så har vi vært bortreist og tok ny i dag kl 16. 


 


Syntes den har holdt seg veldig sterk. Pleier å være veldig svak nå. Erfaringer?


 


Kan umulig være gravid allerede nå. trodde el skulle være her tirsdag, men testen ble aldri pos før på torsdagen. Så er jo bare 3 dpo...


 


http://i64.tinypic.c...oz6vt.jpg[/img]


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en gravid test? Ble selv litt usikker, mine el tester enten å være helt negative eller at det antydning til strek men er enig med deg at de testene ser ut til å holde seg nesten positiv over lengre tid. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 April? Du mener vel mai?

 

Har egentlig ingen god forklaring. Kanskje du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 April? Du mener vel mai?

 

Har egentlig ingen god forklaring. Kanskje du er gravid?

Hehe. Ja, mener mai :P

 

Nei, siden det bare er 3 dpo.

Hm. Får ta ny el i morra tidlig. Har mange av dem, men kun 2 gv tester igjen.

Merkelig. Alltid vært svake etter el og frem til ikm..

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får ta en el-test igjen i morgen og hvis den også er positiv ville jeg brent av en g-test også. Hvis den ikke er positiv ville jeg kontaktet legen tror jeg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får ta en el-test igjen i morgen og hvis den også er positiv ville jeg brent av en g-test også. Hvis den ikke er positiv ville jeg kontaktet legen tror jeg. Lykke til :)

Tok gv test. Blendahvit. Får bare smøre meg med tålmodighet. Ikke lett :P heldigvis ekstremt mye å gjøre på jobb :pv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig. Spørs om du har litt LH stoff i deg og at du vanligvis får slike tester da? Jeg har ingen god forklaring! Hehe

 

Dpo 4 her i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig. Spørs om du har litt LH stoff i deg og at du vanligvis får slike tester da? Jeg har ingen god forklaring! Hehe

 

Dpo 4 her i dag :)

Ikke jeg heller. Som sagt pleier den kun være supersterk på el, og supersvak dagen etter.

 

Spennende! Krysser fingrene for at det blir to blå på oss og mange fler her på gruppa! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29mx8o6.jpg

 

Positiv 26.mai 1930

Neste tatt kl 2230

Neste 27 mai 07

Neste 29 mai kl 08

gv 30 mai litt over 08

Neste i dag 31 kl 07

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes jeg kan skimte en strek men det er ikke normalt å få så mange positive tester, kanskje en tur til legen eller gynokologen ville hverta greit? Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her inne? 😊😊

 

Dpo 6 i dag, har ikke merket så mye egentlig bare hatt litt ømme bryster men det kom rett etter eggløsning så spørs om det er normalt for meg 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ferdig med femar kuren i går. Tok en el test idag og den er allerede begynt å bli positiv.. Er bare på dag 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi..kanskje syklusen din endelig begynner å nærme seg mer regelmessig. Kanskje du får en positiv test om noen dager! Brukte du monitoren eller vanlig strimler? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi..kanskje syklusen din endelig begynner å nærme seg mer regelmessig. Kanskje du får en positiv test om noen dager! Brukte du monitoren eller vanlig strimler? ;)

Nå bruker jeg bare strimler. Monitoren ber ikke om test før på fredag. Kan hende metformin gjorde susen og. Tviler jeg klarer å øke til 3 om dagen. Tar 2 nå og er stadig vekk kvalm og dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje methformin ordnet opp! Har hørt mange blir kvalme av methformin 😑

 

Krysser fingrene for at du får el før og at det hjelper deg denne runden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2dvrgo3.jpg

 

Tok denne i dag. Impulskjøp på butikk. Den andre gv testen var følsom på 10.

Og el test sterkere i dag.

Håpe håpe!

 

Krysser fingrene for positive tester folkens! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken. Tipper du er gravid jeg! Woho. Test igjen i morgen tidlig, så oppdater oss.

 

Dpo6: Masse hvit seigt utflod, tykt og ligner ikke på El slim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken. Tipper du er gravid jeg! Woho. Test igjen i morgen tidlig, så oppdater oss.

 

Dpo6: Masse hvit seigt utflod, tykt og ligner ikke på El slim...

Tror det blir positiv på deg og.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir positiv på deg og.

 

 

 

Anonymous poster hash: 4613d...6d9

Ja, det er lov og håpe! Men livmortappen er veldig lav, lukket og kremete hvit utflod. Kan kjennes ut som lotion.

 

Håper håper håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov og håpe! Men livmortappen er veldig lav, lukket og kremete hvit utflod. Kan kjennes ut som lotion.

 

Håper håper håper :)

Høres lovende ut! :-) spent!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...