Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kom tr dpo 14! Jaja... inn ny PPP! :(

Å det var dumt🙁 hadde virkelig troen denne mnd!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, har ikke fått noe som helst informasjon om det så jeg ringte gynokologen nå. Han skulle ringe opp igjen! Greit å vite om når jeg skal starte opp osv og hvor lenge. Spennende å høre hva han sier, også håper jeg selvsagt på dobbelkur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, har ikke fått noe som helst informasjon om det så jeg ringte gynokologen nå. Han skulle ringe opp igjen! Greit å vite om når jeg skal starte opp osv og hvor lenge. Spennende å høre hva han sier, også håper jeg selvsagt på dobbelkur.

Håper du får begynne nå! Kanskje det gjør susen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig glemte gynokologen å ringe opp igjen, så jeg får ringe i morgen tidlig!! Skikkelig irriterende 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig glemte gynokologen å ringe opp igjen, så jeg får ringe i morgen tidlig!! Skikkelig irriterende 😥

Du får ringe med en gang de åpner! Dumt at han glemte det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvertfall når jeg ikke vet når jeg skal starte opp med kuren eller hvordan jeg skal bruke den. 

 

Jeg håper virkelig for all del at pergotime gjør susen for meg, hvis ikke vet jeg ikke lengre! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 💛 Så får vi jammen håpe det er deres tur nå! 😍

Mannen er kjempe positiv nå😂 han tror svømmerne sine er superhelter i disse dager. Må le av han av og til. Herlig med en som er så positiv når jeg ikke er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei å nei! Var så sikker på at det klaffa:( .. føler med dere som og fikk neg tester.

Undrer meg på hvorfor min tapp er så høy at jeg nesten ikke når den og skikkelig bakovervendt og tr?

Tror den var sånbsist også. Trodde nå den sku være langt nede og skikkelig åpen og ikke føles nesten lukka. Ikke gravid. Så. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig blitt ganske vant til å teste negativt men samtidig er så kjett likevel. Fått dobbelkur med pergotime nå, så det kan bli spennende og se hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne om 3 dager. Står at jeg må ta en kur også må jeg vente i to mnd før vi kan starte opp igjen på en kur til? (Behandling) men hvorfor skriver han det?

 

Det stod: Behandlingen kan gjentas etter 2 mnd om hvis graviditet ikke har oppstått. Altså hva mener han? *lurerfælt*

 

 

Håper det her fungerer for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne om 3 dager. Står at jeg må ta en kur også må jeg vente i to mnd før vi kan starte opp igjen på en kur til? (Behandling) men hvorfor skriver han det?

 

Det stod: Behandlingen kan gjentas etter 2 mnd om hvis graviditet ikke har oppstått. Altså hva mener han? *lurerfælt*

 

 

Håper det her fungerer for meg!

Du tar en kur, så pause i 1 pp, så ny lur. Du tar altså da kur hver tredje mnd😊 man skal visst alltid ha en pause mellom hver kur fordi virkningen sitter i så lenge mener jeg å ha lest. Tror også det er en del mer bivirkninger med pergo enn med femar. Krysser fingrene for at pergo er din mirakelkur❤️

 

I helgen skal vi til svigerforeldrene mine, og kjenner jeg ikke har lyst å drikke alkohol. Redd for at det skal ødelegge for noe siden jeg nettopp hadde eggløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært bortreist uten Internett så har ikke fått sjekket. Her går det bra, første dag med pergotime.

 

Dpo 4! Woho;-) håper spiren klamrer seg fast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært bortreist uten Internett så har ikke fått sjekket. Her går det bra, første dag med pergotime.

 

Dpo 4! Woho;-) håper spiren klamrer seg fast

Krysser fingrene for at pergo fungerer for deg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tusen takk! Merker du noe? 😎😊

Nei ikke noe særlig. Har bare litt murringer av og til, og litt humørsyk😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en gtest, og kom en strek der, men vanskelig å si om det er farge i eller ikke.. Tror den kom etter tidsfristen og. Er sikkert skyggestrek for hadde jo el onsdag/torsdag forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en gtest, og kom en strek der, men vanskelig å si om det er farge i eller ikke.. Tror den kom etter tidsfristen og. Er sikkert skyggestrek for hadde jo el onsdag/torsdag forrige uke.

 

Hmm. Kan du ta bilde å legge ved så jeg får se? Dpo 5 i dag, ikke sant? Var den godt synlig da? Kan jo hende at egget slapp før enn du trodde..:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...