Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Woho!!!! Knall positiv el test nå! På dag 13!!!!!!!!! ❤ overlykkelig. Da blir det aksjer...men nå er jeg redd det blir for lite siden vi ikke la inn aksjer i går?

 

Trenger ikke babydanse hver dag for at det skal funke =)

 

Tok en test i dag, og jeg er usikker på om det var en svak strek på den, kanskje, kanskje ikke.

Skal ta en ny i morgen tidlig, for den jeg tok i dag var nå på ettermiddagen, og kan hende jeg bare virkelig vil se den streken nå. Men har aldri sett noe antydning til strek på noen av testene jeg har tatt på de 6 månedene vi har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke babydanse hver dag for at det skal funke =)

 

Tok en test i dag, og jeg er usikker på om det var en svak strek på den, kanskje, kanskje ikke.

Skal ta en ny i morgen tidlig, for den jeg tok i dag var nå på ettermiddagen, og kan hende jeg bare virkelig vil se den streken nå. Men har aldri sett noe antydning til strek på noen av testene jeg har tatt på de 6 månedene vi har prøvd.

Så spennende. Håper det er en strek der for det! Hihi 😊😊🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. Håper det er en strek der for det! Hihi 😊😊🌞

 

Dere kan jo se om dere ser noe? har jo invertert og lekt litt med fargene her da, men denne tok jeg i sted og jeg mener fortsatt det er en strek der :P

post-867304-0-97182900-1466622294_thumb.png

post-867304-0-58623200-1466622309_thumb.png

post-867304-0-14638100-1466622344_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser den! Sier et forsiktig gratulerer og håper den er sterkere i morgen 😊😊👍❤🎀🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet ble tatt bare noen minutter etter den var dyppa i tiss :P

er bare så redd for at det ikke skal stemme, så våger ikke fortelle til samboeren enda, vil helst ha en digital jeg kan vise han, hvor det virkelig står "gravid"

Men så bra at det er flere som ser noe da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo se om dere ser noe? har jo invertert og lekt litt med fargene her da, men denne tok jeg i sted og jeg mener fortsatt det er en strek der :P

 

Går ikke an å se noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er litt sterkere i dag,men bare så vidt... skal legge ut bilde når jeg kommer fra jobb. Veldig frustrerende at det ikke kan være enten eller på disse testene :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11 dpo i dag, ikm på søndag mener jeg, lørdag eller søndag :P

håper,håper det er noe som skjer, er ikke i god form eller noe, måtte gå tidlig fra jobb i dag, men det kan være stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper spiren holder seg fast og at du får sterkere tester fremover. Klem.

 

 

Tok en el test til i kveld, og den er litt svakere enn i går. Nå er den nærmere lik kontroll streken men også går var den kjempe sterk. Betyr det at jeg har eggløsning i dag og tro? Hm. Jaja ;) håper den snart blir negativ så jeg kan starte på dpo land.

 

 

Kjempe vonde smerter..blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper spiren holder seg fast og at du får sterkere tester fremover. Klem.

 

 

Tok en el test til i kveld, og den er litt svakere enn i går. Nå er den nærmere lik kontroll streken men også går var den kjempe sterk. Betyr det at jeg har eggløsning i dag og tro? Hm. Jaja ;) håper den snart blir negativ så jeg kan starte på dpo land.

 

 

Kjempe vonde smerter..blæ

Ikke noe kjekt med EL smerter, værtfall ikke hvis di varer i flere dager!!

 

Tok enda en, klarte ikke dy meg :P og den blir sterkere for hver test. 

Nå har jeg ikke flere hjemme, så må ta pause fra testing noen dager  :grine:  hehe

Håper streken er der fortsatt når de neste testene kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig vondt, hatt vondt siden lørdag forrige uke men de to siste dagene har virkelig vært ille! Kan jeg ta paracet uten at dette skaper noe bivirkning for eggløsning?

 

Håper virkelig dette er vår mnd! 😊😊✋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg er plaget med mye smerter gjennom syklusen fikk jeg beskjed av legen om å holde meg langt unna ibuprofen medikamenter utenom akkurat ved blødning, men at jeg kunne bruke paracetamol preparater (paracet, paralgin forte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...