Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Venter på el. Testen idag er på vei mot positiv, kanskje positiv om ikke så altfor mange dager😊😊 begynner med monitoren i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken dag er du på nå? Tror du el kommer før?

 

Jeg har i vente symptomer, kun hvit kremet lotion utflod. Det blir spennende og se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er du på nå? Tror du el kommer før?

 

Jeg har i vente symptomer, kun hvit kremet lotion utflod. Det blir spennende og se... :)

Er på dag 9😊 virker som den kommer før😀

 

Hvilken dag er du på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tok du en test til i dag? Hvordan gikk det?

 

Og hvordan går det med Smukka91?

Tok en, og ikke noe særlig mer strek. Litt forvirret med at butikktesten er sterkere enn de strimlene:p har eenda trua, fått skikkelig kviseuttbrudd og murringer som føles annerledes enn mens.

Og jeg som egentlig aldri får no mer enn ei tr kvise :P

Håper enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken dag er du på nå? Tror du el kommer før?

 

Jeg har i vente symptomer, kun hvit kremet lotion utflod. Det blir spennende og se... :)

Venter spent!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er strek og den er rosa så kan det være at du har sein hcg stigning?

 

Har fremdeles en blanding av hvit kremet og gul seig utflod. Litt øm i livmor men merker egentlig ikke mye. Eneste som er rart er at jeg er skikkelig slimete i halsen, føles ut som om jeg er forkjølet og det er jeg ikke! 😱

 

5 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er strek og den er rosa så kan det være at du har sein hcg stigning?

 

Har fremdeles en blanding av hvit kremet og gul seig utflod. Litt øm i livmor men merker egentlig ikke mye. Eneste som er rart er at jeg er skikkelig slimete i halsen, føles ut som om jeg er forkjølet og det er jeg ikke! 😱

 

5 dager igjen...

Håper på det! Tom for gv tester. Løper innom butikk før jobb.

 

Denne ventinga gjør en helt gal! Håper du får to blå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monitoren klarte ikke gjøre jobben sin på morgen urin, så må holde meg i 4 timer for å teste igjen... Kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid en hel haug med tester, kjøper masse på ebay og nett. Lykke til med testingen.

 

 

Jeg har gått på wild yam nå, 2x2 fra el og frem til 6 dpo også tok jeg 1x1 på 7 dpo. Skal jeg ta i dag også eller droppe det? Ikm på tirsdag :-)

 

Hadde lyst til å teste i dag, men droppet det. 8 dpo er jo alt for tidlig! Våknet av ømhet i livmor..Jeg får bare vente og se! ;)

 

Kjedelig å holde seg Smukka91! Håper monitoren fikser det etterpå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det 3 eller 5 dager til ikm eller har ikm vært? Ble litt forvirret :P

 

Her er det 4 dager til ikm og jeg har ikke testet, enda tidlig! :-)

 

MASSE MASSE blankt/gult slim i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 3 eller 5 dager til ikm eller har ikm vært? Ble litt forvirret :P

 

Her er det 4 dager til ikm og jeg har ikke testet, enda tidlig! :-)

 

MASSE MASSE blankt/gult slim i dag :-)

Til ikm :P så tidlig her og! Ble bare superivrig når test så svak po ut ;) enda håp. Føler og liker å tro at noe er på gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ikm :P så tidlig her og! Ble bare superivrig når test så svak po ut ;) enda håp. Føler og liker å tro at noe er på gang.

Jeg klarte ikke holde meg i natt, måtte så tisse klokken 4-5 i natt så nå har jeg akkurat stått opp igjen, skal ta en test når jeg må på do igjen :-)

 

La meg i går, og fikk ett skikkelig stikk under navlen.. jeg liker også og håpe, men blir så forferdelig skuffet og lei, ved negativ test!

 

Håper vi alle får positiv test!!! 👍❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du har litt symptomer😀😀

 

Idag har monitoren gått til høy! Er bare på dag 11. Sist var den høy dag 15 og 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vente og se. Hehe.

 

Ja, tydelig at du kan forvente at el kommer før ;) så spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLANDA HVIT! Jaja, jeg er bare 9 dpo i dag. Noen ganger fatter jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt gidder å teste før ikm 😱 Hvis ikke det går denne prøveperioden heller, så håper jeg virkelig pergotime gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLANDA HVIT! Jaja, jeg er bare 9 dpo i dag. Noen ganger fatter jeg ikke hvorfor jeg i det hele tatt gidder å teste før ikm 😱 Hvis ikke det går denne prøveperioden heller, så håper jeg virkelig pergotime gjør susen.

Hvorfor tester du så tidlig?, man blir jo bare skuffet? Hold ut, å prøv å vent til ikm, så vet du mer sikkert :)

Jeg håper dere begge to blir gravide snart, leser innimellom her, og får nesten litt vondt av all testingen og ventingen. Jeg krysser fingrene for dere :)

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: a2bd9...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tester du så tidlig?, man blir jo bare skuffet? Hold ut, å prøv å vent til ikm, så vet du mer sikkert :)

Jeg håper dere begge to blir gravide snart, leser innimellom her, og får nesten litt vondt av all testingen og ventingen. Jeg krysser fingrene for dere :)

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: a2bd9...0eb

Ja, du har helt rett. Det er bare dumt og teste tidlig, nå skal jeg vente til ikm..Man blir både gal og urolig når ting tar så tid og man blir desperat til slutt.

 

Tusen takk, er du prøver også? Det er virkelig ikke lett når ting tar så lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har helt rett. Det er bare dumt og teste tidlig, nå skal jeg vente til ikm..Man blir både gal og urolig når ting tar så tid og man blir desperat til slutt.

 

Tusen takk, er du prøver også? Det er virkelig ikke lett når ting tar så lang tid ;)

Ja, jeg er prøver men er bare 3. pp, så kan ikke klage enda :) 1. Mann satt på første forsøk, eller det bil si, prøvde ikke å bli gravid, så ble en liten overraskelse :)

Nå, derimot, tar det litt tid, men herremin, 3mnd er INGENTING! så jeg smører meg med tålmodighet. Alikevel er man jo veldig spent hver mnd, kjenner, føler, symptomer og jakten på de, så kan levende forestille meg hvor frustrerende det er å vente så lenge som dere har gjort.

:)

Ønsker dere alt godt, og en dag er det forhåpentligvis en pitteliten spire i magen :)

 

Anonymous poster hash: a2bd9...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...