Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Da har jeg lært noe nytt idag og 😀 får håpe på en kraftig el her og! Er el testen positiv eller er den negativ? Tror jeg ville tatt en runde idag og bare for å være på den sikre siden. Du har jo tydeligvis hatt en kraftig el, så jeg ville ha utnyttet det en dag til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testen var positiv i dag også, men hakke mindre sterk enn i går. Ja, i helgen skal vi ha barnevakt også, siden vi skal bort i morgen så da blir ting litt enklere! :-)

 

Jeg er ikke 100% på om det jeg fant stemte fordi det er så mye forskjellige meninger ute og går, spesielt på de ulike forumene. Men eggløsning har jeg hvertfall, så vi bare håpe at den litt mindre ålreite egglederen min vil fungere 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var positiv i dag også, men hakke mindre sterk enn i går. Ja, i helgen skal vi ha barnevakt også, siden vi skal bort i morgen så da blir ting litt enklere! :-)

 

Jeg er ikke 100% på om det jeg fant stemte fordi det er så mye forskjellige meninger ute og går, spesielt på de ulike forumene. Men eggløsning har jeg hvertfall, så vi bare håpe at den litt mindre ålreite egglederen min vil fungere 😒

Da ville jeg lagt inn aksjer både idag og i morgen, da vet du hvertfall at dere har gjort alt. Er det ikke noe sånn at hvis man har positiv el test over flere dager, så kan det tyde på at 2 egg slipper? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, burde det da. Jeg vet faktisk ikke, men hvis den ikke blir negativ i morgen har jeg jo det litt travelt med tanke på at egget skal rekke å feste seg før mens. Dag 19 nå og jeg har 29 dagers sykluser...😱😩😰

 

Fått positiv på dag 17,18 og 19 men den var sterkest på dag 18! 😊😊🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid og hatt eggløsning mellom dag 16-18 og da har jeg vel hatt ca 11-12 dager før mens, men nå ble det enda kortere...så! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pleid og hatt eggløsning mellom dag 16-18 og da har jeg vel hatt ca 11-12 dager før mens, men nå ble det enda kortere...så! :(

Det er fremdeles håp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Testen er negativ i dag!!! 😊😊😊 Tok en nå i kveld og den ble negativ, så da er nok eggløsning over for nå..? Eller hva tror du? Skal jeg de bort ifra den positive i dag tidlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Testen er negativ i dag!!! 😊😊😊 Tok en nå i kveld og den ble negativ, så da er nok eggløsning over for nå..? Eller hva tror du? Skal jeg de bort ifra den positive i dag tidlig da?

Jeg tipper el har vært nå ja😊 har dere lagt inn aksjer idag og? Det ville jeg gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har vi ikke gjort. Mannen er ikke helt i form i dag så usikker på om vi får til! :(

 

Leste på nettet at man ikke skal teste LH på morgen fordi det ikke har LH skiller seg ikke ut før senere på dagen eller noe, så tipper den testen i dag tidlig var fra urinen i går så jeg har nok hatt el. Og vi hadde jo sex i går kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i går hadde jeg så vondt under akten at jeg nesten ikke holdt ut men måtte jo pent det 😱😱 Tydelig øm og sår livmor/livmortapp...🤘😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjeldent jeg får positiv el test på morgen urin, men får gjerne positiv noen timer senere😊 tatt test idag og? Skal du ta wild yam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok inoen test i dag, men vurderer og starte opp med wild yam? Kan jeg ta det nå og en uke frem i tid eller burde jeg vente en dag til så jeg er sikker på at eggløsningen er over? :)

 

Hvordan går det med deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok inoen test i dag, men vurderer og starte opp med wild yam? Kan jeg ta det nå og en uke frem i tid eller burde jeg vente en dag til så jeg er sikker på at eggløsningen er over? :)

 

Hvordan går det med deg? 😊

Vent en dag til for å være sikker😊 men kanskje ikke ta det i 1 uke siden du har så kort tid til ikm nå.

 

Er på dag 2 med letrozol, så håper ting går veien nå. Skal starte å bruke monitoren på dag 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok wild yam akkurat 😂 Tenkte det ikke gjorde noe siden det sto på nettet at det skulle tas rett etter eggløsning på freyaklinikken sine sider og på andre troverdige nettsider..😱😱 jaja, måtte det briste eller bære, forhåpentligvis har egget slipt når jeg hadde så store smerter. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om det har noe effekt på deg😀 jeg er usikker på om jeg skal ta det denne gangen.. Blødde ganske mye de 3 første dagene, nå er det nesten ingenting. Kan ikke huske å ha blødd så mye før

Endret av Smukka91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjenstår og se. Blir spennende.

Merkelig at du hadde så mye mer blødning, kanskje det var ett egg som ikke fikk festet så ordentlig? Det kan forekomme vet jeg. At man er på en måte gravid men ikke vet det selv. :( men det behøver ikke være derfor altså, kan jo også være femar for alt jeg vet.

 

Gynokologen skulle ringe meg angående pergotime, så venter på telefon over helgen ellers så ringer jeg selv hvis det ikke går denne gangen. Har lest mye og det står skrevet flere steder at man må ha pause mnd mellom hver kur? Da tar det plutselig flere mnd enn jeg hadde forventet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjenstår og se. Blir spennende.

Merkelig at du hadde så mye mer blødning, kanskje det var ett egg som ikke fikk festet så ordentlig? Det kan forekomme vet jeg. At man er på en måte gravid men ikke vet det selv. :( men det behøver ikke være derfor altså, kan jo også være femar for alt jeg vet.

 

Gynokologen skulle ringe meg angående pergotime, så venter på telefon over helgen ellers så ringer jeg selv hvis det ikke går denne gangen. Har lest mye og det står skrevet flere steder at man må ha pause mnd mellom hver kur? Da tar det plutselig flere mnd enn jeg hadde forventet! :(

Burde jeg ikke fått utslag på en test om et egg i det hele tatt hadde prøvd å feste seg? Kan godt hende det bare er femar som gjør det. Har troen denne mnd!

 

Ja, for på pergo så har den virkning mnd etter også.. Men må du ha 3pp med pergo før de vil søke om ivf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke sikker, har bare lest om tilfeller av det.

 

Jeg fikk bare beskjed om to mnd med pergotime og tolket det som at jeg måtte bruke det i to mnd men hvis det har virkning mnd etterpå så burde det jo telle som 2 mnd ;)

 

Jeg har et stort ønske om at det skal klaffe på egenhånd! :) og spesielt sårt er det når våre datter lurer på når hun skal bli storesøster fordi alle andre i barnehagen får søsken... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke sikker, har bare lest om tilfeller av det.

 

Jeg fikk bare beskjed om to mnd med pergotime og tolket det som at jeg måtte bruke det i to mnd men hvis det har virkning mnd etterpå så burde det jo telle som 2 mnd ;)

 

Jeg har et stort ønske om at det skal klaffe på egenhånd! :) og spesielt sårt er det når våre datter lurer på når hun skal bli storesøster fordi alle andre i barnehagen får søsken... :(

Huff forstår godt at det er sårt! Er nok ikke en lett situasjon for dere. Jeg har en tendens til å se på barnevogner for tiden.. Har så lyst å komme til den dagen der jeg faktisk kan kjøpe en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg også veldig godt. Det er alltid ekstra spesielt med den første med tanke på alt innkjøp som må ordnes! En dag skal du få se det blir deres tur og du kan handle masse!! :)

 

Her har vi allerede en hel haug med utstyr, men å kjøpe babyklær er helt spesielt!

 

❤❤ sender over en god klem og masse babystøv!

 

I kveld skal vi på grilling til et vennepar av oss, da skal jeg jaggu nyte et glass vin og kose meg! ☺😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg også veldig godt. Det er alltid ekstra spesielt med den første med tanke på alt innkjøp som må ordnes! En dag skal du få se det blir deres tur og du kan handle masse!! :)

 

Her har vi allerede en hel haug med utstyr, men å kjøpe babyklær er helt spesielt!

 

❤❤ sender over en god klem og masse babystøv!

 

I kveld skal vi på grilling til et vennepar av oss, da skal jeg jaggu nyte et glass vin og kose meg! ☺😎

Den dagen vi faktisk skal ha barn, så kommer jeg nok til å ta helt av med innkjøp😂 er så mye jeg har lyst på. Kommer sikkert til å kjøpe mye brukt, men kjekt blir det uansett.

 

Å så kjekt! Du har virkelig fortjent å kose deg med et glass vin. Viktig å kose seg litt og. Vi får besøk av mine svigerforeldre idag, skal ut og spise middag. Blir nok kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...