Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Det var nok en falsk positiv eller noe galt med den testen fordi de jeg tok nå ble ikke positive, kunne kanskje se en svak strek men tar ikke den som positiv. Kun EL testene mine som ble sterk positive :-) så da er nok alt normalt og at jeg har eggløsning nå. Jaja.

Da vet du hvertfall at du er veldig fruktbar! Har du ringt legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke ringt legen? Burde jeg det? 🙄 Hva tenkte du på?

Ja, får virkelig håpe jeg er skikkelig fruktbar 😂😁🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke ringt legen? Burde jeg det? 🙄 Hva tenkte du på?

Ja, får virkelig håpe jeg er skikkelig fruktbar 😂😁🤗

Tenkte på svømmerne til mannen din☺️ eller har dere fått svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke ringt og legen har heller ikke ringt. Håper han ringer i dag eller i morgen så vi får svar før helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke ringt og legen har heller ikke ringt. Håper han ringer i dag eller i morgen så vi får svar før helgen:)

Håper det for deres del☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer sånn hva som skjer etter jeg har gått på letrozol i 3pp.. Fikk ikke noe inntrykk av det når jeg var hos gyn når han sa det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvor lenoe har dere prøvd igjen? Kanskje en annen type hormon eller teste mannen din om dere ikke alt har gjort det?

 

 

Glad nyhet! ALT ER BRA MED MANNEN MIN. Dyktige svømmere 😃😃😃😃👍👍🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvor lenoe har dere prøvd igjen? Kanskje en annen type hormon eller teste mannen din om dere ikke alt har gjort det?

 

 

Glad nyhet! ALT ER BRA MED MANNEN MIN. Dyktige svømmere 😃😃😃😃👍👍🎉🎉🎉

Prøvd siden september. Fikk tidlig hjelp pga pcos. Å så bra😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide at det klaffer for dere snart. Vi hadde noen pause-mnd fra mai til august pga bryllup osv osv..

 

I dag har jeg hatt så vondt i korsryggen og nå i kveld har jeg fått kraftige MENS lignende smerter, nesten verre. Sikkert el-smerter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide at det klaffer for dere snart. Vi hadde noen pause-mnd fra mai til august pga bryllup osv osv..

 

I dag har jeg hatt så vondt i korsryggen og nå i kveld har jeg fått kraftige MENS lignende smerter, nesten verre. Sikkert el-smerter ?

Det er nok el smerter! Kan være skikkelig smertefullt. Virker som du har en kraftig el😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig smertefull og ubehagelig. Håper virkelig det funker nå 🙈🙈 Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig smertefull og ubehagelig. Håper virkelig det funker nå 🙈🙈 Hihi

Kanskje egget er på vei til å slippe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL testen er litt svakere nå i kveld så jeg tipper den er negativ igjen i morgen og da vil det bli dpo 1, ikke sant? 😊 Og den gravid testen før i dag var nok ugyldig, holdt meg i over 4 timer nå og den ble ikke positiv. Men det gjør ingenting, nå har jeg hvertfall skikkelig eggløsning. Woho! 💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL testen er litt svakere nå i kveld så jeg tipper den er negativ igjen i morgen og da vil det bli dpo 1, ikke sant? 😊 Og den gravid testen før i dag var nok ugyldig, holdt meg i over 4 timer nå og den ble ikke positiv. Men det gjør ingenting, nå har jeg hvertfall skikkelig eggløsning. Woho! 💃

Blir alltid så usikker på når dpo land starter. De fleste sier at el finner sted etter testen blir negativ, men så er det jo det at det tar 8timrr eller noe før lh toppen kan påvises i urinen, så jeg er egentlig ganske usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at dpo 1 er i morgen, en dag til eller fra spiller ingen rolle uansett :P

 

Noen sier at egget slipper 12-48 etter positiv test og andre sier 12-48 timer etter negativ test igjen men tydelig at det skjer noe i kveld 😝😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør du mye nå og?

Her har smerten avtatt, så spørs om eggstokkene mine jobbet på spreng fordi jeg hadde vondt på begge sider så kanskje en av dem slapp ett egg eller to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør du mye nå og?

Her har smerten avtatt, så spørs om eggstokkene mine jobbet på spreng fordi jeg hadde vondt på begge sider så kanskje en av dem slapp ett egg eller to! :)

Nei blør mindre nå heldigvis😀 alle gode ting er 3! Må jo bare klaffe for oss begge nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde det jaggu gjøre! Slike smerter har jeg ikke hatt siden i høst etter det jeg kan huske ;) HÅPER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Lest masse på nettet om kraftig eggløsning og håper jeg slipper flere egg! :-) tvillinger er drømmen min!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Lest masse på nettet om kraftig eggløsning og håper jeg slipper flere egg! :-) tvillinger er drømmen min!! ;)

Hva spennende står det på nettet? Har dere tvillinger i familien? Vi har ikke. Kunne godt tenkt meg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke tvillinger i familien men det jeg ble jo gravid med tvillinger sist mest sannsynlig så lenge det var et foster inne i livmoren og et i egglederen.

 

Så kan hende jeg slipper flere egg 😂🙈 Aner ikke..kan jo drømme! El testen er fremdeles sterk men svakere enn i går, skal jeg tolke den som negativ da? Den var jo kjempe positiv i går... ;)

 

ØNSKER DEG EN FIN DAG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg leste at hvis man har vondt på begge sider og sterke smerter kan dette tyde på at eggløsningen er kraftig og det kan forekomme at det slippes egg fra begge sider eller flere fra en side. Men nå er det nok gjort for denne gang, er vel ikke noe vits med mer humping med tanke på eggløsning i hvertfall? ;)

 

Og så leste jeg at kroppen jobbet hardt for eggløsning og at det var skikkelig modne store egg når man har så vondt?

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...