Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Tusen takk :)

 

Men kroppen har oppført seg så merkelig denne PP og håper selvsagt at det ikke skyldes pergo kuren men jeg har jo ingen erfaring med pergotime heller så alt blir nytt for meg. I kveld har jeg spottet lysebrunt slim artig utflod men før i dag var det kremet hvitt lotion aktig. Jeg pleier ikke å spotte en hel uke før mens,bare så vidt en dråpe blod dagen før ikm....kan pergo gi blødning tro? Eller merkelig utflod?

 

 

Har et lite snev av håp men jeg tror ikke det gikk nå heller! 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ingenting på Internett om slik spotting i forhold til pergo kur. Har noen av dere som testet positivt hatt annerledes utflod nå? Som sagt har jeg spottet litt lys rosa siden søndag med blod tråder i, og i dag var det brunt. Helt sikkert gammelt blod fra de andre dagene. Men hva betyr det? Blir skikkelig forvirret for får ikke ro på meg før jeg vet hvorfor. Vurderer å ringe gynokologen i morgen, bare for en sjekk før ferie! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingenting på Internett om slik spotting i forhold til pergo kur. Har noen av dere som testet positivt hatt annerledes utflod nå? Som sagt har jeg spottet litt lys rosa siden søndag med blod tråder i, og i dag var det brunt. Helt sikkert gammelt blod fra de andre dagene. Men hva betyr det? Blir skikkelig forvirret for får ikke ro på meg før jeg vet hvorfor. Vurderer å ringe gynokologen i morgen, bare for en sjekk før ferie! :( :(

Jeg ville tatt en sjekk da. For ens egen del. Jeg forstår den uroen om å ikke vite hva kroppen holder på med. Sliter på psyken....

Håper det er festebln. Det er aldri lett å si hva den holder på med noen ganger.

Krysser fingrene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke time før etter ferien men det gjør ikke noe, da er jeg hvertfall ferdig med mine to pergo kurer og må jo uansett ha veiledning om hva vi skal gjøre videre! Har så lyst til å bli gravid på egenhånd og jeg vil prøve alt før vi melder oss opp til prøverør. Negativ test i dag også, så helt ærlig tror jeg løpet er kjørt. Leser så mye på nettet og blir gal! Håper ikke dere syntes jeg maser. Samtidig som jeg er livredd for slike små blødninger siden jeg sist ble gravid utenfor livmoren og det ble bare tull for oss, men det ser ikke ut til at det er vår tur med det første. Jaja!

 

Ønsker dere en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt endret utflod, eller mer utflod enn vanlig. Ikke hatt noe spotting siden jeg ble gravid da. Men utfloden er gjerne blank og slimete en dag og litt kremete neste dag. Har ikke så mye at jeg må bruke truseinlegg, men merker at det er mer enn normalt.

 

Jeg har aldri hatt spotting tidligere heller, annet enn kanskje kvelden før ordentlig mens starter, så det vet jeg lite om. Men jeg vet mamma hadde mye blødninger under 3 av 4 svangerskap, første svangerskap visste hun ikke noe før pappa bemerket at hun begynte å få mage. Da hadde hun hatt normal mens i hele første trimester og var 3,5 måned på vei...

Endret av kami89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen i dag, så den spotting en var nok et tegn på at tr kom hvert øyeblikk! Litt skuffet men slik er det bare 😊👍🌞 ønsker dere andre lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist å høre🙁 hadde virkelig troen denne mnd! Sender deg en stor klem❤️❤️❤️ håper virkelig dere får spiren til å sitte om ikke så lenge❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen i dag, så den spotting en var nok et tegn på at tr kom hvert øyeblikk! Litt skuffet men slik er det bare 😊👍🌞 ønsker dere andre lykke til :)

Trist å høre Bamsemoms. Hadde håpet at du også skulle være heldig denne mnd, blir litt lei meg jeg, i denne tråden, hvor jeg av og til har fulgt dere.Er det ikke rart? aner ikke hvem dere er, men er prøver selv, og jeg blir så veldig engasjert når jeg leser om de som har prøvd så lenge, leser om venting, blanke tester, tristhet og frustrasjon. Hadde veldig håpet du skulle bli gravid nå.

Jeg håper enda Bamsemoms, og en dag, forhåpentligvis veldig snart, er det du som har en liten baby til i magen :)

Jeg er bare i 4.pp nå, og kjenner hvor utålmodig jeg er, så kan fullt forstå hvor trist du blir hver gang mensen kommer :(

Krysser alt jeg har for deg, og ønsker deg masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke time før etter ferien men det gjør ikke noe, da er jeg hvertfall ferdig med mine to pergo kurer og må jo uansett ha veiledning om hva vi skal gjøre videre! Har så lyst til å bli gravid på egenhånd og jeg vil prøve alt før vi melder oss opp til prøverør. Negativ test i dag også, så helt ærlig tror jeg løpet er kjørt. Leser så mye på nettet og blir gal! Håper ikke dere syntes jeg maser. Samtidig som jeg er livredd for slike små blødninger siden jeg sist ble gravid utenfor livmoren og det ble bare tull for oss, men det ser ikke ut til at det er vår tur med det første. Jaja!

 

Ønsker dere en fin dag!

Uff.... er så urettferdig at det skal være sånn.

Håper snart det blir deres tur <3 baby får dere til slutt :-)

 

Ikke føl at du maser på oss! :-)-vi er her for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen i dag, så den spotting en var nok et tegn på at tr kom hvert øyeblikk! Litt skuffet men slik er det bare 😊👍🌞 ønsker dere andre lykke til :)

Så kjipt. Ja, lykke til du også. Baby blir det på dere og<3 håper det klaffer snart! :-)-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken alle sammen. Hadde selv håpet det snart klaffet men en dag blir det vel vår tur også! 😊

 

Nå skal jeg nyte sommeren også får vi se hva som hender videre. Lykke til på ferden alle sammen! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tok dobbelkur

Ah, håper det fungerer neste runde nå. Ikke gi opp håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går denne mnd ellers er jeg villig til å prøve trippel også 😊🤘🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...