Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Positiv el test i dag også. Helt lik som den i går. Når tror dere egget slippes? I går når jeg hadde store smerter eller i dag? Blir så forvirret når jeg får positive tester flere dager på rad. Håper den er negativ i kveld eller i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok hende smertene var tidspunktet egget slapp, jeg hadde sterke smerter akkurat når egget slapp, varte vel kanskje bare en times tid eller noe slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv el test i dag også. Helt lik som den i går. Når tror dere egget slippes? I går når jeg hadde store smerter eller i dag? Blir så forvirret når jeg får positive tester flere dager på rad. Håper den er negativ i kveld eller i morgen!

 

Ville ha hatt sex anna kvar dag før testen blir bortimot 50 % svakare. For og være på sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bra, men fikk kun lagt inn aksjer på dag 14 og 15, og ikke dag 16 og 17. Så håper det er nok! 😏😫 Ellers er jeg dpo 3 nå og har skikkelig vonde pupper men tror det er bivirkning fra pergotime! For det er jo alt for tidlig å merke noe nå..

 

Hvordan går det med deg? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, men fikk kun lagt inn aksjer på dag 14 og 15, og ikke dag 16 og 17. Så håper det er nok! 😏😫 Ellers er jeg dpo 3 nå og har skikkelig vonde pupper men tror det er bivirkning fra pergotime! For det er jo alt for tidlig å merke noe nå..

 

Hvordan går det med deg? ❤

Litt aksjer er bedre enn ingen aksjer! 😘håper virkelig at det klaffer for dere nå.

 

Jo her går det bra. Er begynt å bli kvalm og har veldig vondt i ryggen. Jeg beholdt gyn timen som jeg skal ha nå på onsdag, men regner ikke med å se noe på ul så tidlig. Til tross for de kjedelige symptomene, er jeg ekstremt glad over å være gravid😊 fortalte det til foreldrene våres i helgen, og det ble mye tårer. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner du lever i lykkerus nå! Så glad på dine vegne 🌞😊❤ Dette fortjente dere virkelig. Håper du ikke for kvalm, men uansett er det jo egentlig det samme så lenge du er gravid 😘😊

 

Du kan hvertfall få en samtale med gyn og kanskje han ser noe :-) hihi

 

 

Ja, jeg håper virkelig det holdt:) tiden vil vise😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så lenge jeg er gravid😂 skal ta imot alt som kommer med åpne armer.

 

Spent på hvordan det går med deg nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Jeg vil nok føle det på akkurat samme måte 😊😊😊 når min tid kommer.

 

 

Jeg har hatt så vondt i puppene de to siste dagene, i går og i dag! Men jeg er bare dpo 4? Men pleier ikke å sånn vondt, klarer så vidt ha på BH! Kanskje bivirkning av pergotime? Det er for tidlig å merke noe nå vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være bivirkninger, men kan jo være noe på gang, siden du hadde flere positive el tester, kanskje du hadde el tidligere også? selv om testene ikke ble negative med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye siden sist jeg var her, ! Gratulerer med to blå til dete som har det, og lykke til dere som er i dpo.

 

Krysser fingrene for flere blå:)

Jeg har jobbet dørgnet rundt den siste tide, jeg har vært bortreist med jobb, og mannen har vært bortreist. Så dette blir spennende for å se om dette klaffa!

Eggløsning lørdag, la inn aksjer natt til torsdag når jeg kom hjem kl 02, så reiste mannen 08. Så fikk vi lagt inn aksjer søndag, natt til mandag. Så håper den sitter!

 

Har litt følelsen... Men igjen, det har jeg vel hatt de andre pp også. Innbiller meg at jeg kjennner noe foregår, og det er litt annerledes enn tr symptomer, håper jeg og tror da.

 

4 dpo i dag. Jeg hr ikke kjent på tapp eller tatt noen tester denne mnd. Men latt kroppen fortelle meg denne ganga, lei av å bruke penger på dette. Pluss tiden har ikke helt strekt til. Så rakk aldri bestille billig fra ebay.

 

Så var det denne følelsen da. I går starta det med mye luft i magen, og en slags murre følelse. Litt slik som da jeg var gravid sist. Samme med trøttheten har virkelig slått inn i går 3dpo

 

Håper for alle! Ikke fått lest alt, men fått med meg litt av hva som har skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte med trøtthet/slapphet og luft + små murringer for meg værtfall, har hatt små murringer helt siden 2 dager etter el, og det har jeg førtsatt, 4+2 nå. Skal til legen på fredag, siden jeg har hatt mye plager med underlivet tidligere og står på venteliste for laparoskopi (vil ikke si fra meg den før jeg er kommet lengre).

Testene blir sterkere og sterkere da, og bare for moro brukte jeg en el test i dag, og teststreken ble så sterk som jeg aldri har sett den før! Litt morsomt at di slår ut når man er gravid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Utlåmodig.no! Hyggelig å høre fra deg igjen. Spennende og se om det har klaffet for dere denne gangen. 

 

Selv er jeg litt usikker på om det klaffet for oss denne mnd. Sykt barn og eggløsning fungerer ikke helt optimalt! Fikk lagt inn aksjer på dag 14, og 15 men ikke 16 og 17.. hadde selvsagt da positiv test 14, 15 og 16.. Så redd det ble for lite, men har hvertfall fått påvist at mannen har supre svømmere så kanskje det går likevel? *Et lite håp*

 

Dpo 5 i dag, og har fremdeles vonde bryst men det har avtatt litt.. Ekstremt mye luft i magen, og har hatt det siden dpo 2-3. Jeg har lest litt rundt og det er tydelig at pergotime kan lure kroppen å gi den gravidsymptomer, så ikke vet jeg!! 

 

Håper virkelig dette er mnd for oss, Utålmodig.no

 

 

 

 

Moro når testen viser positivt.. Og blir sterkere.. Hadde sikkert selv også testet hele tiden! Håper du får god oppfølging i forhold til underlivet og at du blir kvitt problemen. Stor klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte med trøtthet/slapphet og luft + små murringer for meg værtfall, har hatt små murringer helt siden 2 dager etter el, og det har jeg førtsatt, 4+2 nå. Skal til legen på fredag, siden jeg har hatt mye plager med underlivet tidligere og står på venteliste for laparoskopi (vil ikke si fra meg den før jeg er kommet lengre).

Testene blir sterkere og sterkere da, og bare for moro brukte jeg en el test i dag, og teststreken ble så sterk som jeg aldri har sett den før! Litt morsomt at di slår ut når man er gravid også.

Dette høres jo veldig bra ut. Gratulerer!dette burde jo bare gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Utlåmodig.no! Hyggelig å høre fra deg igjen. Spennende og se om det har klaffet for dere denne gangen. 

 

Selv er jeg litt usikker på om det klaffet for oss denne mnd. Sykt barn og eggløsning fungerer ikke helt optimalt! Fikk lagt inn aksjer på dag 14, og 15 men ikke 16 og 17.. hadde selvsagt da positiv test 14, 15 og 16.. Så redd det ble for lite, men har hvertfall fått påvist at mannen har supre svømmere så kanskje det går likevel? *Et lite håp*

 

Dpo 5 i dag, og har fremdeles vonde bryst men det har avtatt litt.. Ekstremt mye luft i magen, og har hatt det siden dpo 2-3. Jeg har lest litt rundt og det er tydelig at pergotime kan lure kroppen å gi den gravidsymptomer, så ikke vet jeg!! 

 

Håper virkelig dette er mnd for oss, Utålmodig.no

 

 

 

 

Moro når testen viser positivt.. Og blir sterkere.. Hadde sikkert selv også testet hele tiden! Håper du får god oppfølging i forhold til underlivet og at du blir kvitt problemen. Stor klem :-)

Ja,nhåper jeg også! Lever i håpet og klarer vel ikke vente med testi ng når det roer seg på jobb ogjen. Hehe

Dagene har flydd, jobb, sove og spist. Ser den! Ikke lett med små. Vi har hatt en sånn skrikeanfall på nettene en periode, heldigvis over nå. Men slitsomt med alt annet som foregår pluss prøvinga.

 

Håpe håpe for alle som venter to blå! Og masse lykke til dere som har fått to blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...