Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lever fremdeles i håpet selv, så kanskje dette er vår lykke mnd!

 

Ikke ålreit for verken store eller små med slike skrikeanfall på natt, enda godt det har roet seg. Har deler vi seng med lillemor når hun er syk. 

 

Håper for oss alle. Krysser fingrene for oss <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såkalt symptomer hos meg har vært supertrøtt fra 4dpo, og i dag helt ekstremt. Sovet masse, men enda trøtt.

6 dpo, er sikker på at jeg ser en svak rosa strek. Supersvak, som kun kan sees i dagslys. Hehe

 

I dag er jeg7dpo. Uff. Kjipt å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 8 her i dag! Tok en test og trodde jeg så en strek men er ikke sikker så jeg bare kastet den. Venter noen dager også ser jeg 🙈

 

Fremdeles vonde pupper! 😑

 

Hater å vente selv...blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fælt...

Enda tidlig :-)

Mannen så strek i sted. Spent! Innbiller meg sterkere enn i går.

Skal klare holde meg til mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bortreist og kommer ikke hjem før i morgen, så jeg må bare holde meg! Hehe.

Har fremdeles super vonde pupper og litt støl på begge sider av eggstokkene.

 

Super spennende med strek! Håååpee den blir sterkere 😊

 

 

Jeg har så lyst til å overraske mannen min med en positiv test og pakke den ikke 😂 Kanskje litt teit men vet han vil bli glad! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo kjempe lovende ut for begge to😀😀 håper begge kommer over i mars gruppen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å skrive at jeg fikk lyserosa utflod etter sengekos i dag tidlig? Det er jo nesten en hel uke til jeg skal ha IKM..? Murringer i korsryggen kom også rett etterp😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enn kan jo håpe! Kjenner nå at jeg blir veldig veldig skuffet om det ikke klaffet nå heller. Da tror jeg vi må ta en pause fra alt! 😑😏😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! :-) lover bra!! Jeg kommer til å teste i morra om jeg kjøper test ! Hihi.

Klarer ikke vente ikm torsdag/fredag. Jeg som trodde jeg klarte la være denne mnd :P

I god tro har jeg lasta ned gv app B-) så håper spiren sitter, da er det termin 19 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv ikm på fredag! Spennende tider 😊🎈

 

Jeg har en kalender app som holder styr på alt for meg, og hvor jeg skriver inn symptomer osv :) helt genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt opptatt i det siste, men er innom og leser og krysser virkelig fingrene for dere begge her jeg sitter! Virker jo veldig lovende for dere begge nå! :-)

(Venter i spenning :-) )

 

Hos meg har kvalmen slått inn for fullt, var og tok blodprøver i dag, og var hos legen på fredag. Fikk helsekort osv... har hatt noen dager fri, men kjenner jeg gruer meg litt til jobb i morgen, ingenting av mat frister og blir kvalm bare tanken på jobb.

Er tannpleier og det er jo ikke alle som kommer med nypussa tenner akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Stakkars som er kvalm.

Vi må snart ned å handle og vurderer kjøpe test. Vet med garanti at jeg da ikke klarer å holde meg fra å teste..hm. tissa 1030 og må veldig på to. Vurderer ta med i glass for å teste :P uff. Ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvalmen gir seg og at du snart føler deg bedre. Klem.

 

Jeg tok en test i dag, selvsagt negativ. Fremdeles syyykt ømme pupper og merkbare stikkinger i går etter blødning. Spennende tid fremover! 😊

 

Lykke til med testingen!👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok på utvannet, en time etter forrige dobesøk nettopp.

 

Så strek innen 5 min. Test sier leses av etter 5 og innen 30 :-)

 

Bildet tatt etter 10 min

[imghttp://i68.tinypic.com/2v0yb6c.jpg[/img

 

Har og redigert kontrast på det ene for vise

155jvxt.jpg

Endret av Utålmidig.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek!! 😀😀 sniker inn et lite gratulerer❤️

Takk! :-) håper den klamrer seg fast :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test dpo 11. Gitt opp! Nå er jeg bare skikkelig frustrert og jeg som hadde lovet meg selv å ikke ha forventninger men det hjalp vist ikke. Ser ut som det blir prøverør på oss gitt! Tror faktisk jeg og mannen skal ta en pause fra alle denne prøvingen nå frem til høsten, blir så ufattelig lei meg og hormoner i sving hele tiden. Ønsker dere alle lykke til 😊🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å si at man ikke skal ha forventninger, men likevell så er de der :-\ føler virkelig med deg Bamsemoms.

 

Kan være greit å ta en pause fra alt av tester og prøving, la kroppen slappe litt av og ikke minst psyken. Fortsetter å krysse fingrene for deg! :-)

Endret av kami89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler skuffelsen med deg! Ikke gøy! Håper på det beste.

Sender babystøv!

Krysser fingrene. :-*

Håper du er de som får positiv kun på ikm eller senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...