Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Testdag 29 april på meg hvis noen oppdaterer. Jeg tester ikke før. Det blir så mye luring om test er negativ.. Så bedre å få et klart svar og heller leve litt i trua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer nok ikke til å teste før testdag. Vil følge "reglene" til punkt og prikke og orker ikke gruble noe hvis testen blir negativ noen dager før.

 

Ellers er jeg i god form, bortsett fra masse luft i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke til å teste før testdag. Vil følge "reglene" til punkt og prikke og orker ikke gruble noe hvis testen blir negativ noen dager før.

Ellers er jeg i god form, bortsett fra masse luft i magen.

Luft i magen glemte jeg å skrive.. Fiser som bare det, men svigermor sier at de som fiser mye får flat mage :) så om den ikke blir større, kan det jo være den blir flatere :)

 

Litt usikker om jeg kommer til å teste før testdato, kanskje jeg klarer å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mens og er endelig i gang!! 😁

Aner ikke tid for innsett enda, må høre fra riksen først☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående tidlig testing, tror hver enkelt bare må kjenne på hva som er best for dem selv. Jeg takler ukene etter innsett svært dårlig. Har ikke klart å tenke på noe annet, ved hvert minste symtom har jeg googlet eller lest på forumet og har vært livredd for hver gang jeg har vært på do. Så for å roe meg ned og evt bare få det negative resultatet slik at jeg slipper å gå flere dager med kroppen i høygir (tror ikke det er så bra i lengen) så har jeg hver gang testet før testdatoen.... Altså så begynte jeg å teste RD 8  (teller 1 RD dagen etter innsett, noen teller med innsettingsdagen). Eggløsningssprøyta ble tatt for 2 uker siden, så skal ikke kunne påvirke resultatet. Slik har resultatene vært til nå: 

RD 8: Negativ, men en veeedlig svak og liten antydning på billigtest. Tok det med knusende ro da jeg visste dette nok var for tidlig.

RD 9: Litt svak strek, men klart positiv på billigtest. Så rett til byen for å kjøpe Clearblue etter jobb!!!!

RD 10: Positiv test på Clearblue !!!!!!!! :) I morgen drar jeg til legen å sjekker hcg-nivået, vil bare ha det bekreftet eller ikke slik at jeg kan ha ei god helg. Sykehusets testdag er på mandag den 25. Alt for lenge til! :)

 

Så nå kan jeg iallefall roe meg litt ned :) :) :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg bestandig spotter (untatt når jeg har vært gravid) ca 3-4 dager før mens. Er en av grunnene til at do-besøkene er så nervepirrende. Får hjertet i halsen hver gang det kommer antydning til noen andre farger og går rundt å kjenner etter hele dagen! Det samme skjedde sist forsøk som var negativt. Da testet jeg negativ på morgenen og begynte å spotte på ettermiddagen. På den måten så var jeg litt mer forberedt på hva som ville skje. Krysser fingrene for at testene stemmer og at spottingen holder seg lang unna :) :) :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så gøy Ønskedrøm79!! Krysser fingrene for at hcg-nivået er riktig.

 

22.april baremeg1
23.april
24.april
25.april Ønskedrøm79
26.april
27.april 83jenta
28.april
29.april: lillespire2
30.april
1.mai
2.mai
3.mai
4.mai trøndermammasnart, mai87
5.mai fødti1991
6.mai
7.mai: Ladyinred
8.mai
9.mai
10.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående tidlig testing, tror hver enkelt bare må kjenne på hva som er best for dem selv. Jeg takler ukene etter innsett svært dårlig. Har ikke klart å tenke på noe annet, ved hvert minste symtom har jeg googlet eller lest på forumet og har vært livredd for hver gang jeg har vært på do. Så for å roe meg ned og evt bare få det negative resultatet slik at jeg slipper å gå flere dager med kroppen i høygir (tror ikke det er så bra i lengen) så har jeg hver gang testet før testdatoen.... Altså så begynte jeg å teste RD 8  (teller 1 RD dagen etter innsett, noen teller med innsettingsdagen). Eggløsningssprøyta ble tatt for 2 uker siden, så skal ikke kunne påvirke resultatet. Slik har resultatene vært til nå: 

RD 8: Negativ, men en veeedlig svak og liten antydning på billigtest. Tok det med knusende ro da jeg visste dette nok var for tidlig.

RD 9: Litt svak strek, men klart positiv på billigtest. Så rett til byen for å kjøpe Clearblue etter jobb!!!!

RD 10: Positiv test på Clearblue !!!!!!!! :) I morgen drar jeg til legen å sjekker hcg-nivået, vil bare ha det bekreftet eller ikke slik at jeg kan ha ei god helg. Sykehusets testdag er på mandag den 25. Alt for lenge til! :)

 

Så nå kan jeg iallefall roe meg litt ned :) :) :)

 

Så gøy med positiv test :) Håper vi andre kommer etter om ikke så lenge. Krysser fingrene for at alt går bra :)

 

Får du svar på hcg hos legen i morgen? Den gangen jeg har tatt hcgmåling hos fastlegen (ved sa) har jeg ikke fått svar før dagen etter (da hadde jeg allerede vært hos klinikken og fått sjkket). Mener de må sende blodprøven til sykehuset for å få svar. Blodprøver tatt på lab på sykehuset, som klinikken har rekvirert, har jeg fått svar fem-seks timer etter blodprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedagene går jammen sakte... Er kjempe nervøs. Testdag er neste lørdag. Men tror jeg kommer til å vente til mandag. Livredd for negativ test. Da er det bedre å få mensen...

 

Vi kan vel ikke lete etter symptomer heller, Pga lutinus

 

☀️

 

 

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med test i morgen Baremeg1

Takk!

Jeg har faktisk bedt om å få svar på mandag istede for i morgen.. Høres sikkert rart ut, men er besøkshjem for et barn og det er denne helga.

Hvis jeg skal klare å være tilstede for barnet så må jeg vente med svaret.

Tror ikke jeg takler enda et negativt svar så god..

Har dårlig magefølelse denne gangen også, så vet Jo egentlig at det har gått dritt, men det blir så veldig bekrefta med svaret..

Like greit å vente til mandag!✌🏻️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende mtp dere som skal teste neste uke!! Håper det blir mange smilefjes å se ;)

 

Her falt jeg på rumpa på baderomsflisene med 2-åringen i armene i ettermiddag. Lille gull ble litt forvirret men ellers uten en skramme, men mammaen har ekstremt vondt i rygg og har også fått menslignende smerter nå i kveld. Uttak i morgen... Får være glad det ikke skjedde etter innsett, men skulle klart meg uten dette nå når jentungen i tillegg er blitt syk med 41 i feber. 

Det var dagens oppgulp! Fra nå skal jeg være positiv og takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen legge meg inn på testoversikten for 29.04 ? spennende tider framover !☺

Endret av nordlys13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen - tester også tidlig og daglig for å "roe nervene".

Spennende med positiv test!! Lykke til I morgen og med blodprøve! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende mtp dere som skal teste neste uke!! Håper det blir mange smilefjes å se ;)

 

Her falt jeg på rumpa på baderomsflisene med 2-åringen i armene i ettermiddag. Lille gull ble litt forvirret men ellers uten en skramme, men mammaen har ekstremt vondt i rygg og har også fått menslignende smerter nå i kveld. Uttak i morgen... Får være glad det ikke skjedde etter innsett, men skulle klart meg uten dette nå når jentungen i tillegg er blitt syk med 41 i feber.

Det var dagens oppgulp! Fra nå skal jeg være positiv og takknemlig :)

Ouch! Klarer godt å forestille meg at d gjorde vondt! Satte meg ned litt for hardt på et hardt sete i går og hadde vondt lenge etterpå... Er på 9. dagen med Menopur.

 

Skal på 3. kontroll i dag!! Spent på når uttak blir!! Håper på mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og svimmel, men SYV egg ut!! Aldri fått så mange før. Det betyr for så vidt ingenting... Det viktigste er at ETT blir godt som gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste kontroll før egguthenting gjennomført! Siste pakke med Menopur kjøpt, samt Ovitrelle sprøyten og Crinone. Noen andre som har tatt Crinone? Ser flere her bruker Lutinus - men er vel d samme?

 

Egguthenting blir i hvertfall onsdag, insett (hvis alt går bra) fredag så da er det vel testing to uker etterpå? Dvs fredag 13.! La d bli en lykke dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: Rakk rett og slett ikke legekontoret før jobb idag, så må nok leve i spenning i helga. Ringte forresten å hørte, de sa jeg bare kunne møte opp. Må egentlig ha henvisning fra lege, men siden sykehuset jeg tilhører et langt vekke skulle de ordne det likevell. Usikker på det med resulatet, mener de ringte meg opp noen timer senere sist, men så er det noen år siden nå... Noen som vet? :) Og god helg til alle sammen. Må bare tiden vise at vi alle får lønn for strevet og får verdens beste gave i belønning ❤❤❤💕 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: Rakk rett og slett ikke legekontoret før jobb idag, så må nok leve i spenning i helga. Ringte forresten å hørte, de sa jeg bare kunne møte opp. Må egentlig ha henvisning fra lege, men siden sykehuset jeg tilhører et langt vekke skulle de ordne det likevell. Usikker på det med resulatet, mener de ringte meg opp noen timer senere sist, men så er det noen år siden nå... Noen som vet? :) Og god helg til alle sammen. Må bare tiden vise at vi alle får lønn for strevet og får verdens beste gave i belønning ❤❤❤💕 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: Rakk rett og slett ikke legekontoret før jobb idag, så må nok leve i spenning i helga. Ringte forresten å hørte, de sa jeg bare kunne møte opp. Må egentlig ha henvisning fra lege, men siden sykehuset jeg tilhører et langt vekke skulle de ordne det likevell. Usikker på det med resulatet, mener de ringte meg opp noen timer senere sist, men så er det noen år siden nå... Noen som vet? :) Og god helg til alle sammen. Må bare tiden vise at vi alle får lønn for strevet og får verdens beste gave i belønning ❤❤❤💕 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: Rakk rett og slett ikke legekontoret før jobb idag, så må nok leve i spenning i helga. Ringte forresten å hørte, de sa jeg bare kunne møte opp. Må egentlig ha henvisning fra lege, men siden sykehuset jeg tilhører et langt vekke skulle de ordne det likevell. Usikker på det med resulatet, mener de ringte meg opp noen timer senere sist, men så er det noen år siden nå... Noen som vet? :) Og god helg til alle sammen. Må bare tiden vise at vi alle får lønn for strevet og får verdens beste gave i belønning ❤❤❤💕 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøve blir vel bare en formalitet ønskedrøm79!

 

Her er det akkurat 1 uke siden uttak i dag. Og jeg har litt svakt rosa på papiret.. Panikken kommer med ALT som har en nyanse av rødt altså. Vet at det mest sannsynlig er såre slimhinner pga Lutinus, så prøver å være rolig.. Det er uansett altfor tidlig å få TR. Eller?? (Og har lest om festenlødning, men bare på forum. Så tror ikke helt på det..).

 

Hvordan går det ellers?

 

Nyt helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

22.april baremeg1

23.april

24.april

25.april Ønskedrøm79

26.april

27.april 83jenta

28.april

29.april: lillespire2/nordlys13

30.april

1.mai

2.mai

3.mai

4.mai trøndermammasnart, mai87

5.mai fødti1991

6.mai

7.mai: Ladyinred

8.mai

9.mai

10.mai

11.mai Ancear

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...