Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Her ble forsøket avbrutt.. Var til egguthenting i dag, de fant bare tomme cyster/follikler eller hva d nå er. Skal tilbake i morgen og diskutere det.. Hadde forrutsett at mye kunne gå galt - men i grunn ikke det!

Lykke til videre dere andre!

Ånei! Så kjedelig!

Sender en stor varm klem til deg og håper på sted finner ut av årsaken💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Så spennende.. Vi er i gang med 2. ferskforsøk, etter 1.neg og 1 fryseforsøk som endte i SA uke 6.. Satte også inn på torsdag :) Hvor hører du til? Jeg er i Porsgrunn... Blir gøy å følge deg! :)

Håper det går bedre for deg denne gangen og at vi går sommeren i møte med en liten kul på magen! Jeg hører til unn, fikk ut 7 egg der hvor to ble befruktet og ett satt inn. Så krysser fingerne for at det fortsatt sitter og har festet seg. Legene er veldig positive i og med at jeg fortsatt er ung som de sier, så får bare vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit 83jenta og Ancear!!

 

Jeg fikk positiv test i dag. 12 dager siden uttak. Men er redd ovitrellen fortsatt sitter i. Får teste igjen på fredag.

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbrutt her også.

 

Egguthenting fredag som var, fikk ut 2. Ultralyden etpar dager tidligere viste 1. Fikk faktisk tilbud om å avbryte. Men vi valgte å fortsette.

I helga kom telefonene, ingen befrukning.

 

Nå er jeg bare veldig lei meg, og lurer på om det ble valgt feil opplegg på meg denne gangen. Ble kort protokoll med menopur og puregon. De siste dagene brukte jeg også oralgutran. Bare ei veke på alt dette før eggløsningsprøyta dag 8. 

 

Under første forsøket i februar hadde jeg lang protokoll med suprecur spray og puregon. Fra spraystart til innsett tok det 31 dager. Og fikk ut 11 egg. 

 

Pratet med legen over tlf igår, anbefalte å gå videre i livet med min mann. Om det ikke var viktig for meg med flere forsøk. Jo sa jeg, trenger et 3 og siste. Dette er privat, og jeg er snart 41. Måtte ikke ha store forhåpninger osv osv. Men ho støttet meg på ønsket om et forsøk til. Viktig for meg pga alderen. Vi har satt tallet 3. For å så gi oss etter det, dyrt er det også. Og det har noe med følelsene, ikke angre på at vi iallefall har prøvd.

 

Men, vi ble tilslutt enige om å starte opp etter ferien med det aller siste forsøket. Og da tilbake til lang protokoll med spray og puregon.

 

Så tenker vi begynner fra syklusen min i slutten av juli. Feriestengt juli IVF Oslo.

 

Fikk en sykemelding derfra t.o.m igår, jobb idag. Altfor tidlig kjenner jeg. Tårene svir bak øynene hele tiden. Er så skuffet og lei meg. Psykisk helt utslitt.

 

Håper bare på fine og varme dager, slik at en kan kose seg ute. Og lade batteriene til 3 forsøket. Men først skal denne kroppen ha sommerferie, kanskje vi kan slå til med en hjemmelaget i sommer? Ønsker dere alle her inne lykke til videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble forsøket avbrutt.. Var til egguthenting i dag, de fant bare tomme cyster/follikler eller hva d nå er. Skal tilbake i morgen og diskutere det.. Hadde forrutsett at mye kunne gå galt - men i grunn ikke det!

Lykke til videre dere andre!

Så utrolig kjedelig, og urettferdig! :/  sender deg en klem, jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så triste nyheter meMaya!! Gode tanker til deg <3

Beundrer pågangsmotet ditt dog, og at du oppi det triste ser framover. 

Men tillat deg selv å sørge litt likevel. Og nyt en god sommer fri fra IVF mas. 

Ønsker deg masse lykke til neste gang og håper lykketallet blir 3 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, synes nesten det er ekkelt å skrive dette, siden det er flere nå hvor det ikke har gått så bra!! Mange gode tanker til dere alle<3 

 

Men tok ny test i dag, og den er ganske sterkt positiv :) 12 dpo i dag, håpet stiger ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre at det ikke gikk for noen av dere😕 Håper dere klarer å se fremover, tenker på dere❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig for de det ikke gikk for.. Nordlys, det er jo så bra at flere får det til også fordi det gir jo håp til oss alle!

 

Testdag i morgen her.... Føler fortsatt ikke så mye forskjell. Bortsett fra trøtt og energiløs, men det kan også være lutinus, prosessen i seg selv og null trening.. Vært litt lat disse aprilukene ;) Så skulle det ikke gå har jeg et mål i mai: komme i kjempeform!!! Satser på at varmen kommer og mange fine løpeturer ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om dere som det ikke gikk for denne gangen.

Rart at det er sånn, men når man har opplevd både avbrutt forsøk og flere negative forsøk så klarer man å kjenne på den skuffelsen dere fikk nå, og det er så vondt!💜

Ta tiden til hjelp selv om tid er noe vi ikke liker i denne prosessen🌸

Tenker masse på dere og ønsker dere masse lykke til med videre forsøk!

Stor klem🌸🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord!! <3

 

Vært til samtale i dag på riksen, og fått beskjed om at jeg fikk eggløsning for tidlig til tross for Synarela ut løpet.. Det var veldig sjeldent men de hadde sett det før! Skikkelig verpehøne med andre ord ;) spent på telefonen jeg skal ta når mensen er tilbake så vi får vite når vi kan begynte på'n igjen med ny protokoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vondt å lese om dere det ikke klaffet for. Det er så vondt en stund! ❤️

 

Jeg er pp vei til riksen for undersøkelse, håper det blir innsett av eskimoer til uka☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på rugedag 8 hvis jeg teller fra dagen etter innsett, har begynt å få en del mensmurringer å de ømme puppene er nesten helt borte. Kjenner jeg mister mye av motet å får følelsen av at tr er rett rundt hjørnet. Har dere også murringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nok en gang fått mensen 8 dager etter innsett.........

Lykke til alle dere andre :) Heier på hver og en av dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på rugedag 8 hvis jeg teller fra dagen etter innsett, har begynt å få en del mensmurringer å de ømme puppene er nesten helt borte. Kjenner jeg mister mye av motet å får følelsen av at tr er rett rundt hjørnet. Har dere også murringer?

Masse murringer her også og brun/rosafarget lutinus som kommer ut.. Akkurat som sist, litt spotting så kom mensen på dag 12 (er på dag 9 nå) Har fortsatt et håp om at d bare er irriterte slimhinner av lutinusen og det skal gi seg da 😇 Endret av Mal87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nok en gang fått mensen 8 dager etter innsett.........

Lykke til alle dere andre :) Heier på hver og en av dere :)

Det var trist å høre 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse murringer her også og brun/rosafarget lutinus som kommer ut.. Akkurat som sist, litt spotting så kom mensen på dag 12 (er på dag 9 nå) Har fortsatt et håp om at d bare er irriterte slimhinner av lutinusen og det skal gi seg da

Ingen spotting her enda, men magefølelsen er ikke god. Krysser fingrene for deg at det kun er spotting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nok en gang fått mensen 8 dager etter innsett.........

Lykke til alle dere andre :) Heier på hver og en av dere :)

Så trist!😔

Tar du noe støtte i lutealfasen?

Grunnen til at jeg spør er fordi i alle mine tidligere forsøk ruget jeg i 8/9 dager og brukte lutinus 3 ganger om dagen.

Denne runden forlangte jeg mer støtte.

Har gått på litinus to ganger om dagen og ovitrelle(eggløsningssprøyten) to ganger i uken. For første gang har jeg blitt gravid. Dette var noe jeg tok opp med legen selv etter å ha lest folks erfaringer i en lignende situasjon😊 Har også brukt babyklister(dråper)😊

Bare et lite tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 9 (regner fra første dag etter innsett), ingen spotting og ingen murring (har ikke det til vanlig heller). Trøtt og slapp og ømme pupper. Går på Lutinus så tipper det er den som slår inn. Ingen følelse av hverken å være gravid eller ikke, så får vel bare vente å se:) Vi har bestemt oss for å teste dagen etter testdag siden vi begge da har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her dessverre.. Krysser fingrene for dere andre!!! Så satser vi på at eskimoen vår er gullegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...