Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Har du hørt noe trøndermamma?

 

 

Har vært på 2. kontroll i menopurstikk tiden i dag.. Så greit ut så da skal jeg fortsette til ny kontroll fredag..og i helgen.. Jaja flott de kontrollerer!

Andre med PCOS hvor de har kontrollert så mye?

Egenandelen på 1500kr man betaler ved egguthenting - går d på frikort-egenandelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det går greit akkurat nå, men etter innsett i morgen går nok tiden fryktelig sakte fremover. Da er det bare å vente på testdato og på å bli ferdig med lutinus, synes det er sånn griseri 🙈 Jeg tilhører St.olavs 😊👍

Da var vi det begge to på mandag og skal forhåpentligvis dit begge to i morgen:) Knskje vi til og med er/var der samtidig😊

 

Syns dagen i dag har vært fæl, er så redd for at de skal ringe. Men, de kan jo ringe i morgen også, så er ikke trygg før innsettet har skjedd

 

Og ja, Lutinus er griseri😑

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi det begge to på mandag og skal forhåpentligvis dit begge to i morgen:) Knskje vi til og med er/var der samtidig😊

 

Syns dagen i dag har vært fæl, er så redd for at de skal ringe. Men, de kan jo ringe i morgen også, så er ikke trygg før innsettet har skjedd

 

Og ja, Lutinus er griseri😑

Ja, det kan hende, er en liten verden ☺️ Jeg har også tenkt litt på at de skal ringe, men er på en merkelig måte roligere nå enn ved forrige forsøk. Befruktning har iallefall skjedd siden de ikke har ringt til nå, så da får man bare håpe eggene deler seg fint til i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt noe trøndermamma?

 

 

Har vært på 2. kontroll i menopurstikk tiden i dag.. Så greit ut så da skal jeg fortsette til ny kontroll fredag..og i helgen.. Jaja flott de kontrollerer!

Andre med PCOS hvor de har kontrollert så mye?

Egenandelen på 1500kr man betaler ved egguthenting - går d på frikort-egenandelen?

Nei, dessverre går ikke de 1500 inn i noe som helts regnskap.. Kun ut av lomma🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt noe trøndermamma?

Har vært på 2. kontroll i menopurstikk tiden i dag.. Så greit ut så da skal jeg fortsette til ny kontroll fredag..og i helgen.. Jaja flott de kontrollerer!

Andre med PCOS hvor de har kontrollert så mye?

Egenandelen på 1500kr man betaler ved egguthenting - går d på frikort-egenandelen?

Har PCOS, og første og tredje (avbrutte) forsøk var jeg inne på ganske mange kontroller. Hadde ganske lave doser med medisin pga Pcosen på første forsøk, og de prøvde nye medisiner på det avbrutte og ble gående på medisiner i en uke lengre enn det som er normalen på begge, noe som også gjorde at jeg hadde flere kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er flere her som vil ha testdato i mai.. Har dere ikke en oversikt jenter over alle som skal ha eller har hatt uttak og venter på testdato?? Det var alltid en sånn oversikt før på slike tråder som dette. Hadde vært kjekt å hatt en samlet oversikt over alle. Da vet man hvor folk ligger an i løypa uten å måtte lese seg igjennom alt og finne frem til riktige poster.

Jeg kan starte her, så kan folk fylle på hvis dere synes det er en god ide :) jeg skal ha uttak fredag og forhåpentlig innsett mandag. Har aldri satt inn et tre dager gammelt embryo før....

 

TESTDATO:

25.april

26.april

27.april

28.april

29.april

30.april

1.mai

2.mai

3.mai

4.mai

5.mai

6.mai

7.mai: Ladyinred

8.mai

9.mai

10.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ladyinred: Jeg fyller inn hvis vi får innsett i morgen:) Smart ide😊 Hvordan vet du testdatoen allerede nå? Ikke fått hørt noe om når den kan bli for vår del, får sikkert høre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har PCOS, og første og tredje (avbrutte) forsøk var jeg inne på ganske mange kontroller. Hadde ganske lave doser med medisin pga Pcosen på første forsøk, og de prøvde nye medisiner på det avbrutte og ble gående på medisiner i en uke lengre enn det som er normalen på begge, noe som også gjorde at jeg hadde flere kontroller.

:( jaja får fortsette å krysse fingrene for at de plutselig ikke finner ut at vi ikke får fortsette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide Ladyinred :) Selv er jeg på RD9 og nervene er i høyspenn!!!! Prøver å lese til eksamen men klarer ikke tenke på noe annet. Når dato for forsøket ble satt tenkte jeg at lesinga ble å holde meg så opptatt at dagene ville gå fortere, men den gang ei..... :)

 

TESTDATO:

 

25.april Ønskedrøm79

 

26.april

 

27.april

 

28.april

 

29.april

 

30.april

 

1.mai

 

2.mai

 

3.mai

 

4.mai

 

5.mai

 

6.mai

 

7.mai: Ladyinred

 

8.mai

 

9.mai

 

10.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide Ladyinred :) Selv er jeg på RD9 og nervene er i høyspenn!!!! Prøver å lese til eksamen men klarer ikke tenke på noe annet. Når dato for forsøket ble satt tenkte jeg at lesinga ble å holde meg så opptatt at dagene ville gå fortere, men den gang ei..... :)

 

TESTDATO:

 

22. april Baremeg1

 

23. april

 

24. april

 

25.april Ønskedrøm79

 

26.april

 

27.april

 

28.april

 

29.april

 

30.april

 

1.mai

 

2.mai

 

3.mai

 

4.mai

 

5.mai

 

6.mai

 

7.mai: Ladyinred

 

8.mai

 

9.mai

 

10.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg skulle hvertfall ønske at de ringte uansett. Jeg vet jo at hvis de ringer nå så har det gått skeis, så er jo nærmest redd for at telefonen skal ringe Så spennende at vi er likt Håper vi begge får positivt utfall av dette Det er andre forsøk, første ble avbrutt fordi ingen egg ble befrukta. Enn dere?

Av de 14 vi fikk ut, var 6 perfekt delt, og 4 lå litt etter... Og altså da 4 det ikke ble noe av..... Har ikke hørt noe i dag, så får vite på mer i morgen på innsettet :) Det er vårt andre forsøk også :) Første ganga fikk jeg ut 6 egg, der 2 ble befrukta.(Ivf) Har satt inn begge, et på fersk og et frys.. Men ble ingen baby ut av det gitt :/ Men er positiv og krysser alt for at det går bedre denne gang :) Du har kanskje vært på innsett i dag du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flere her som vil ha testdato i mai.. Har dere ikke en oversikt jenter over alle som skal ha eller har hatt uttak og venter på testdato?? Det var alltid en sånn oversikt før på slike tråder som dette. Hadde vært kjekt å hatt en samlet oversikt over alle. Da vet man hvor folk ligger an i løypa uten å måtte lese seg igjennom alt og finne frem til riktige poster.

Jeg kan starte her, så kan folk fylle på hvis dere synes det er en god ide :) jeg skal ha uttak fredag og forhåpentlig innsett mandag. Har aldri satt inn et tre dager gammelt embryo før....

 

TESTDATO:

25.april

26.april

27.april

28.april

29.april

30.april

1.mai

2.mai

3.mai

4.mai

5.mai

6.mai

7.mai: Ladyinred

8.mai

9.mai

10.mai

Har testdato 5. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt inn ett egg. Av 11 ved uttak var 7 modne og 2 befruktet. Litt skuffet over så få befruktet, men lite man får gjort med det. Så da håper jeg det var et gullegg de satte inn ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt inn ett egg. Av 11 ved uttak var 7 modne og 2 befruktet. Litt skuffet over så få befruktet, men lite man får gjort med det. Så da håper jeg det var et gullegg de satte inn ☺️

To er myye bedre enn ingen, og husk: det er bare 1 som skal til :) Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stk perfekt gullegg satt tilbake i dag :) Spennende at vi er så mange!!! Da starter terrorukene.. Men først skal jeg faktisk nyte litt - enda et skritt videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et perfekt egg er satt inn😀 Ett annet får fremdeles prøve seg til over helga, så kanskje vi får et på frys. Bare å telle ned til 4.mai da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med så mange egg rundt om! Krysser fingrene for at de utvikler seg tiø perfekte små beibsser :)

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har fått inn testdatoene til de som har skrevet det.

 

TESTDATO:

 

22.april baremeg1

 

23.april

 

24.april

 

25.april Ønskedrøm79

 

26.april

 

27.april 83jenta

 

28.april

 

29.april

 

30.april

 

1.mai

 

2.mai

 

3.mai

 

4.mai trøndermammasnart

 

5.mai fødti1991

 

6.mai

 

7.mai: Ladyinred

 

8.mai

 

9.mai

 

10.mai

Endret av 83jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom kvalmen snikende også, kjempe gøy med bivirkninger av lutinusen. Er itillegg trøtt så det holder og har en mage som er blå etter klexane sprøytene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har fått inn testdatoene til de som har skrevet det.

 

TESTDATO:

 

22.april baremeg1

 

23.april

 

24.april

 

25.april Ønskedrøm79

 

26.april

 

27.april 83jenta

 

28.april

 

29.april

 

30.april

 

1.mai

 

2.mai

 

3.mai

 

4.mai trøndermammasnart

 

5.mai fødti1991

 

6.mai

 

7.mai: Ladyinred

 

8.mai

 

9.mai

 

10.mai

4 mai på meg også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 april på anonym. Kan skrive anonym (sol) Hvis noen vil være så snille å oppdatere med meg?

 

Hvordan går det ellers med dere? Jeg er overstimulert og har veldig vondt om dagen. Håper ikke det bedrer seg med det første. For da gikk forsøket i vasken Det er vel ikke så lurt å kjenne på livmortappen?

 

Venter dere til testdag med å teste?

 

Anonymous poster hash: 8b204...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...