Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg svaret på hcg-prøven og den var 438 på RD14. Så da kan jeg med sikkerhet rope ut at jeg er GRAVID!!!!!:) HURRA og tusen takk for all støtte her inne på forumet :) Håper virkelig det går veien for dere andre også, jeg skal følge med og heier på dere alle sammen :)

Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så snill du er så bryr deg :) Var å tok blodprøve i dag, men får ikke svaret før i morgen da de måtte sende den til sykehuset jeg hører til! Hehe, mått le litt da jeg fikk spørsmål på legekontoret om jeg var gravid eller ikke, for hvis jeg var det, så slapp jeg å betale. Måtte jo være ærlig å si at ja det tror jeg, er jo derfor jeg er hær! :)

 

Gratulerer så masse Baremeg1 💕💕💕

Takk😊 Håper du kommer etter med gladnyheter!👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svaret på hcg-prøven og den var 438 på RD14. Så da kan jeg med sikkerhet rope ut at jeg er GRAVID!!!!!:) HURRA og tusen takk for all støtte her inne på forumet :) Håper virkelig det går veien for dere andre også, jeg skal følge med og heier på dere alle sammen :)

Så ikke på neste side!🙈😂

Hurra!

Må april være måneden for oss alle👏🏻👏🏻😊

Deilig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til både ønskedrøm79 og baremeg1!! :D

Rant en gledeståre nedover kinnet mitt da jeg las dette! Er så gøy å høre det går bra for flere :))

Ønsker dere masse lykke til fremover! :)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til både ønskedrøm79 og baremeg1!! :D

Rant en gledeståre nedover kinnet mitt da jeg las dette! Er så gøy å høre det går bra for flere :))

Ønsker dere masse lykke til fremover! :):)

Taaaakk! Syns dette er så rart!😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svaret på hcg-prøven og den var 438 på RD14. Så da kan jeg med sikkerhet rope ut at jeg er GRAVID!!!!! :) HURRA og tusen takk for all støtte her inne på forumet :) Håper virkelig det går veien for dere andre også, jeg skal følge med og heier på dere alle sammen :)

Hurra hurra og gratulerer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal egentlig teste på fredag. Synes dog "symptomene" har gitt seg litt.. Har vært gravid to ganger før (og fått 1 barn), så vet jo at bare de to gangene var ulike og at jeg generelt føler liten forskjell. Jeg har vært rolig, men panikken kommer litt.. Kjøpte en test på butikken som jeg vurderer å ta før. Uæh! Terrordager!

Ja, det kan være vanskelige dager!!

Er glad jeg har vært så rolig til det hele denne gangen. Men nå kjenner jeg nervøsiteteten stiger, så her ryker nok med en test i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være vanskelige dager!!

Er glad jeg har vært så rolig til det hele denne gangen. Men nå kjenner jeg nervøsiteteten stiger, så her ryker nok med en test i kveld ;)

Hmmmmm, så klarte jeg å holde meg I 10 minutter etter den meldinga 😃

 

Tok en test nettopp som viser svak, men tydelig positiv ☺ jubler dog ikke helt enda da jeg hadde kjemisk I forrige forsøk. Men blir spennende å se om dette varer ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, så klarte jeg å holde meg I 10 minutter etter den meldinga 😃

 

Tok en test nettopp som viser svak, men tydelig positiv ☺ jubler dog ikke helt enda da jeg hadde kjemisk I forrige forsøk. Men blir spennende å se om dette varer ☺

Krysser fingrene for at den forblir positiv og at du følger i rekken med positive tester her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, så klarte jeg å holde meg I 10 minutter etter den meldinga 😃

 

Tok en test nettopp som viser svak, men tydelig positiv ☺ jubler dog ikke helt enda da jeg hadde kjemisk I forrige forsøk. Men blir spennende å se om dette varer ☺

Så spennende!👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, så klarte jeg å holde meg I 10 minutter etter den meldinga 😃

 

Tok en test nettopp som viser svak, men tydelig positiv ☺ jubler dog ikke helt enda da jeg hadde kjemisk I forrige forsøk. Men blir spennende å se om dette varer ☺

Så gøy!!!! Jeg tør ikke🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenkte jeg kunne slenge meg med her. Litt seint da men. Har nettopp vært gjennom vår første ivf, hadde innsett på torsdag og det hele føles litt surrealistisk. Har aldri fått en positiv test før under våre fire år som prøvere, så forventningene er ikke store selv om vi håper på full klaff på vårt første forsøk :)

Hei! :) Så spennende.. Vi er i gang med 2. ferskforsøk, etter 1.neg og 1 fryseforsøk som endte i SA uke 6.. Satte også inn på torsdag :) Hvor hører du til? Jeg er i Porsgrunn... Blir gøy å følge deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, jeg lurer på noe: Jeg har testdag onsdag 4. mai. Denne dagen skal både jeg og mannen på jobb. Så, jeg vurderer å vente med testing til torsdag 5. mai da vi begge har fri. Ser for meg at det kan bli vanskelig å holde maska på jobb, i alle fall om testen blir negativ.. En dag fra eller til har vel ingenting å si, er like gravid/ikke gravid dagen etter.

 

Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, jeg lurer på noe: Jeg har testdag onsdag 4. mai. Denne dagen skal både jeg og mannen på jobb. Så, jeg vurderer å vente med testing til torsdag 5. mai da vi begge har fri. Ser for meg at det kan bli vanskelig å holde maska på jobb, i alle fall om testen blir negativ.. En dag fra eller til har vel ingenting å si, er like gravid/ikke gravid dagen etter.

 

Hva hadde du gjort?

Vi tok vell ut egg samme dag, men jeg satte inn på torsdag i stedefor onsdag.. Dvs. at jeg også eegentlig kan teste onsdag 4. :) Men jeg venter uansett til torsdag akkurat av samme grunn som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testdag i morgen på RD12, tidligere har jeg ikke hatt testdato før RD14, så litt spent siden det er "tidlig", fikk jo også satt inn egget fredag en dag etter uttak, istedenfor mandag/tirsdag som var planlagt. Har egentlig en følelse på at det blir negativ test. Har vært på apoteket i dag og kjøpt digital test, så slipper jeg å tolke streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, jeg lurer på noe: Jeg har testdag onsdag 4. mai. Denne dagen skal både jeg og mannen på jobb. Så, jeg vurderer å vente med testing til torsdag 5. mai da vi begge har fri. Ser for meg at det kan bli vanskelig å holde maska på jobb, i alle fall om testen blir negativ.. En dag fra eller til har vel ingenting å si, er like gravid/ikke gravid dagen etter.

 

Hva hadde du gjort?

Jeg hadde nok venta, jeg jobber både onsdag og torsdag så vurderer å vente til torsdag ettermiddag. Men ved forrige forsøk fikk jeg blødning 2 dager før testdag og positivt testdag som ble helt negativt et par dager senere. Så begynner jeg å blø igjen vil jeg nok uansett vente et par dager så jeg er sikker på at svaret er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål, skal dere ta blodprøve? hvis ja, jobber lab den dagen? 5 Mai

Nei, jeg skal bare ta vanlig graviditetstest hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble forsøket avbrutt.. Var til egguthenting i dag, de fant bare tomme cyster/follikler eller hva d nå er. Skal tilbake i morgen og diskutere det.. Hadde forrutsett at mye kunne gå galt - men i grunn ikke det!

Lykke til videre dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble forsøket avbrutt.. Var til egguthenting i dag, de fant bare tomme cyster/follikler eller hva d nå er. Skal tilbake i morgen og diskutere det.. Hadde forrutsett at mye kunne gå galt - men i grunn ikke det!

Lykke til videre dere andre!

Nei og nei og nei.. 😥 Så trist! Du må kose litt ekstra på mannen i dag og ta noen dager "off"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag tidlig :(

Så utrolig kjedelig.. Det er lov å sørge noen dager nå. Håper dere finner gnisten til å starte snart igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...