Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Negativ test her dessverre.. Krysser fingrene for dere andre!!! Så satser vi på at eskimoen vår er gullegget :)

Så dumt😕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt😕💕

Jeg vet.. Kjempedumt! Tusen takk for omtanke. Håper dere kommer i mål nå! Nå er det din tur❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Kjempedumt! Tusen takk for omtanke. Håper dere kommer i mål nå! Nå er det din tur❤️

Takk for det, det var snilt sagt❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist!

Tar du noe støtte i lutealfasen?

Grunnen til at jeg spør er fordi i alle mine tidligere forsøk ruget jeg i 8/9 dager og brukte lutinus 3 ganger om dagen.

Denne runden forlangte jeg mer støtte.

Har gått på litinus to ganger om dagen og ovitrelle(eggløsningssprøyten) to ganger i uken. For første gang har jeg blitt gravid. Dette var noe jeg tok opp med legen selv etter å ha lest folks erfaringer i en lignende situasjon Har også brukt babyklister(dråper)

Bare et lite tips

Veldig kjedelig ja :/

Har kun brukt lutinus 3 ganger daglig.. I fryseforsøket i desember brukte jeg også otrivelle to ganger i uken... Da satt egget, men mista i uke 6.. Men de ville ikke at jeg skulle det denne gangen med tanke på overstimulering :/ Så vet ikke helt hva jeg tenker om akkurat dette.... Neste forsøk skal jeg bruke babyklister, og forhåpentligvis otrivellen igjen! Skal i alle fall kjempe om å få det! :)) Blir veldig glad for alle tips man kan få :) Så tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig ja :/

Har kun brukt lutinus 3 ganger daglig.. I fryseforsøket i desember brukte jeg også otrivelle to ganger i uken... Da satt egget, men mista i uke 6.. Men de ville ikke at jeg skulle det denne gangen med tanke på overstimulering :/ Så vet ikke helt hva jeg tenker om akkurat dette.... Neste forsøk skal jeg bruke babyklister, og forhåpentligvis otrivellen igjen! Skal i alle fall kjempe om å få det! :)) Blir veldig glad for alle tips man kan få :) Så tusen takk for det :)

Så utrolig kjipt :(

Jeg har dessverre ingen råd å komme med, men er interessert i å vite hvor man får tak i babyklister.? Har søkt på nettet og finner det bare i danske nettbutikker. Har vært på Life helsekost her og de hadde ikke, har vært innom flere steder i Sverige og de har heller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre ikke å få tak i her i landet.

Da må du personlig smugle det over grensa.

Har prøvd å sende søknad også men den gikk heller ikke igjennom..✌🏻️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt :(

Jeg har dessverre ingen råd å komme med, men er interessert i å vite hvor man får tak i babyklister.? Har søkt på nettet og finner det bare i danske nettbutikker. Har vært på Life helsekost her og de hadde ikke, har vært innom flere steder i Sverige og de har heller ikke..

Mener jeg kjøpte det her engang.. Ikke samme "styrke", men homeopatmedisin er jo utvannet vann.. Test om du vil:

 

https://www.apotek1.no/vaare-apotek/oslo/nordstjernen-oslo-630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar frem denne igjen jeg:)

 

26.april

27.april 83jenta

28.april

29.april: lillespire2

30.april

1.mai

2.mai

3.mai

4.mai trøndermammasnart, mai87

5.mai fødti1991

6.mai

7.mai: Ladyinred

8.mai

9.mai

10.mai

Ser ut for at det er noen dager med pause nå før flere skal teste.

 

Veldig leit at Lillespire2 også fikk negativt :( masse medfølelse herifra!

 

Første rugedag her hvor alle jeg kjenner er opptatt og jeg ikke får lagt andre planer. Har i tillegg veldig vondt i ryggen etter et fall på badet før uttak, er trøtt (trolig pga lita loppe som våkner kl.5 hver morgen), og har pms humør! Disse dagene her, rugedag 6-12 er de verste. håper det går bra for dere andre som ruger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med Lutinus for denne gang:) For noe griseri😣 I dag var det nære på at jeg spydde da jeg sto opp for å gå på do: kvalm, svimmel, kraftløs og bleik. Måtte bare legge meg nedpå igjen. Kanskje er det noe som jobber inni meg😀? Tør egentlig ikke håpe, men likevel..

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på vei til riksen for innsett av to eskimoer❤️ Så får vi bare krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med Lutinus for denne gang:) For noe griseri😣 I dag var det nære på at jeg spydde da jeg sto opp for å gå på do: kvalm, svimmel, kraftløs og bleik. Måtte bare legge meg nedpå igjen. Kanskje er det noe som jobber inni meg😀? Tør egentlig ikke håpe, men likevel..

Hei, er det noen grunn til at du slutter med lutinus før testdagen? Jeg har fått tre esker,så skal ta tre ganger daglig fram til blodprøve som skal taes tre uker etter uttak :)

 

Anonymous poster hash: 3a5c1...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sa jeg skulle ta i 14 dager, altså to pakker. Vet ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg nervøs😯 Har ringt og lagt igjen beskjed, håper de ringer tilbake før de stenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg nervøs Har ringt og lagt igjen beskjed, håper de ringer tilbake før de stenger.

Hvorfor ble du nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble du nervøs?

Fordi anonym spurt om det var noe grunn til at jeg ikke skulle gå lenger på Lutinus. Men, de ringte tilbake og sa at det var helt riktig at jeg var ferdig med den i går:) Så, da er alt bra og jeg slipper å tenke mer på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg nervøs Har ringt og lagt igjen beskjed, håper de ringer tilbake før de stenger.

På ferskforsøk har jeg gått på lutinus i 14 dager- frem til testdato, både på Haukeland og på Hausken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det ikke gikk vår vei denne gangen. Er på rugedag 11 å har nå begynt å få lyserosa på papiret når jeg er på toalettet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det ikke gikk vår vei denne gangen. Er på rugedag 11 å har nå begynt å få lyserosa på papiret når jeg er på toalettet :/

Så trist :( håper du klarer å komme deg raskt opp igjen etter nok en skuffelse. Medfølelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det nok ikke veien for oss gangen her heller. Begynte å blø i kveld, testdag på onsdag. Kjenner det var mye tyngre den gangen her enn forrige 😢 Da håper jeg vi får gjennomført tredje og siste forsøk før de har sommerferie på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist nordinor og mal87😣😢 Men, det e jo ikke sikkert det er tr, til meg sa de at man kunne blø litt..

 

Når tar egentlig sykehusene sommerferie forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ferskforsøk har jeg gått på lutinus i 14 dager- frem til testdato, både på Haukeland og på Hausken.

Hun sa at det stemte at jeg var ferdig to dager før testing fordi jeg begynte på uthentingsdagen, altså for 14 dager siden på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør som en vanlig mens da.. Måtte ta en billigtest i dag, den var positiv, så dette er nok en kjemisk igjen som sist, da også testa jeg positivt fra det begynte å blø og i noen dager før det ble negativt. De har sommerstengt på st.olavs en måneds tid, i fjor var det i august tror jeg, vi måtte iallefall vente fra juni til september på oppfølging pga stengetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør som en vanlig mens da.. Måtte ta en billigtest i dag, den var positiv, så dette er nok en kjemisk igjen som sist, da også testa jeg positivt fra det begynte å blø og i noen dager før det ble negativt. De har sommerstengt på st.olavs en måneds tid, i fjor var det i august tror jeg, vi måtte iallefall vente fra juni til september på oppfølging pga stengetiden.

Åja😕 Så kjedelig😢 Håper dere rekker nytt før ferien👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...