Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Fantastisk baremeg!!!! Nå er det ikke baredu lenger ;) GRATULERER!!!

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh! Det stemmer! Nå blir det oss!💜💜

Jeg sitter bare her å griner😂😂 altså av glede.. Rare greier!

På en måte skjønner jeg det, på en annen måte ikke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye baremeg ❤️❤️ Fantastisk følelse!! Det var på det fjerde hos oss også 😉 Magisk tall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer🎉😄👏

 

Nå kan du skrifte nic til Baremeg+1😁

Endret av trøndermammasnart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som fikk det til på denne runden så langt.

Føler at håpet er ute for oss denne gangen...ennå ikke positiv test selv om testdag er på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenkte jeg kunne slenge meg med her. Litt seint da men. Har nettopp vært gjennom vår første ivf, hadde innsett på torsdag og det hele føles litt surrealistisk. Har aldri fått en positiv test før under våre fire år som prøvere, så forventningene er ikke store selv om vi håper på full klaff på vårt første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: Rakk rett og slett ikke legekontoret før jobb idag, så må nok leve i spenning i helga. Ringte forresten å hørte, de sa jeg bare kunne møte opp. Må egentlig ha henvisning fra lege, men siden sykehuset jeg tilhører et langt vekke skulle de ordne det likevell. Usikker på det med resulatet, mener de ringte meg opp noen timer senere sist, men så er det noen år siden nå... Noen som vet? :) Og god helg til alle sammen. Må bare tiden vise at vi alle får lønn for strevet og får verdens beste gave i belønning ❤❤❤💕 :)

Hvordan går det med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er så bryr deg :) Var å tok blodprøve i dag, men får ikke svaret før i morgen da de måtte sende den til sykehuset jeg hører til! Hehe, mått le litt da jeg fikk spørsmål på legekontoret om jeg var gravid eller ikke, for hvis jeg var det, så slapp jeg å betale. Måtte jo være ærlig å si at ja det tror jeg, er jo derfor jeg er hær! :)

 

Gratulerer så masse Baremeg1 💕💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er så bryr deg :) Var å tok blodprøve i dag, men får ikke svaret før i morgen da de måtte sende den til sykehuset jeg hører til! Hehe, mått le litt da jeg fikk spørsmål på legekontoret om jeg var gravid eller ikke, for hvis jeg var det, så slapp jeg å betale. Måtte jo være ærlig å si at ja det tror jeg, er jo derfor jeg er hær! :)

 

Gratulerer så masse Baremeg1 💕💕💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg ?

Og hvordan går det med deg, Nordlys? Vi hadde jo uttak på samme dag. Her var håpet ganske stort første uka, men nå daler det litt.. Klassisk. Vil så innmari...!!!

 

Krysser fingrene for alle her inne! Gøy om dere oppdaterer både på tanker, tegn og resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble Ovitrelle satt i går kveld. Var litt nervøs for jeg hadde vært kvalm fra ettermiddagen av, hatt lite urinproduksjon, og har hatt ganske vondt nederst i magen fra lørdag av.. Klarer liksom ikke å kvitte meg med frykten av å være overstimulert! Men jeg drakk masse vann og da gikk kvalmen over og hu og hei og jeg løp fram og tilbake på do :)

I morgen på denne tiden er eggene ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble Ovitrelle satt i går kveld. Var litt nervøs for jeg hadde vært kvalm fra ettermiddagen av, hatt lite urinproduksjon, og har hatt ganske vondt nederst i magen fra lørdag av.. Klarer liksom ikke å kvitte meg med frykten av å være overstimulert! Men jeg drakk masse vann og da gikk kvalmen over og hu og hei og jeg løp fram og tilbake på do :)

I morgen på denne tiden er eggene ute!

Jeg var nesten å være overstimulert men jeg drakk masse vann hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan går det med deg, Nordlys? Vi hadde jo uttak på samme dag. Her var håpet ganske stort første uka, men nå daler det litt.. Klassisk. Vil så innmari...!!!

 

Krysser fingrene for alle her inne! Gøy om dere oppdaterer både på tanker, tegn og resultat :)

Takk som spør ☺

Er egentlig merkelig distansert. Vanligvis klarer jeg jo ikke tenke på annet. Men nå har ikke en gang testet enda. Og det er uvanlig 😉 starter vanligvis testing tidlig og følger med fra eggløsningssprøyta begynner å gå ut av kroppen. Har heller ikke hatt noen symptomer, eller leita etter de. Men I dag kanskje har jeg litt mens liknende smerter. Så vi får se, testdato nærmere seg og spenninga vil vel stige 😉

 

Når skal du teste lillespire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svaret på hcg-prøven og den var 438 på RD14. Så da kan jeg med sikkerhet rope ut at jeg er GRAVID!!!!!:) HURRA og tusen takk for all støtte her inne på forumet :) Håper virkelig det går veien for dere andre også, jeg skal følge med og heier på dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svaret på hcg-prøven og den var 438 på RD14. Så da kan jeg med sikkerhet rope ut at jeg er GRAVID!!!!!:) HURRA og tusen takk for all støtte her inne på forumet :) Håper virkelig det går veien for dere andre også, jeg skal følge med og heier på dere alle sammen :)

Gratulerer!!!!!!! Hurra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det å drikke vann?

Nå vet jeg jo ikke om det er overstimmulering i det hele tatt. Men det skader ikke å drikke nok vann ihvertfall ;) og kvalmen er så og si borte :)

 

Sist ultralyd, på fredag, viste en stor pose på hver side vi skulle bare la få lov til å bli større en de andre, sånn at de andre kunne vokse. Så det kan hende det er de som gir meg plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar frem denne igjen jeg:)

 

26.april

27.april 83jenta

28.april

29.april: lillespire2

30.april

1.mai

2.mai

3.mai

4.mai trøndermammasnart, mai87

5.mai fødti1991

6.mai

7.mai: Ladyinred

8.mai

9.mai

10.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør ☺

Er egentlig merkelig distansert. Vanligvis klarer jeg jo ikke tenke på annet. Men nå har ikke en gang testet enda. Og det er uvanlig 😉 starter vanligvis testing tidlig og følger med fra eggløsningssprøyta begynner å gå ut av kroppen. Har heller ikke hatt noen symptomer, eller leita etter de. Men I dag kanskje har jeg litt mens liknende smerter. Så vi får se, testdato nærmere seg og spenninga vil vel stige 😉

 

Når skal du teste lillespire?

Jeg skal egentlig teste på fredag. Synes dog "symptomene" har gitt seg litt.. Har vært gravid to ganger før (og fått 1 barn), så vet jo at bare de to gangene var ulike og at jeg generelt føler liten forskjell. Jeg har vært rolig, men panikken kommer litt.. Kjøpte en test på butikken som jeg vurderer å ta før. Uæh! Terrordager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...