Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Ja kan bekrefta at magen buler hær også lillespire2, ser ut som jeg er 4 måneder på vei.... Er litt beskymra for at noen faktisk skal tro at jeg er gravid!!!! Den har vært sånn helt siden uttaket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baremeg1: hva er årsak til at Ovitrelle settes også etter innsett? Er det noe som er "for alle" og øker sjansen?

 

Her ser jeg gravid ut.. Magen buler! Flere som opplever det etter uttak? Ikke stas når man helst vil skjule dette og ikke gi "falsk alarm" til alle nysgjerrige kollegaer.. Holdin-singlet er lagt frem!

Det er for å prøve å forlenge DPO-land.

Har ikke klart å ruge mer enn 9 dager før, i morgen er det rugedag 12😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt uttak. 7 egg ble det, hvorav 1 så umodent ut. Håper resten er fine, gode egg og at vi får innsett på onsdag. Bare å krysse fingrene fir at de ikke ringer, for gjør de det har det gått skeis. Hvis ikke de ringer har det gått fint☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt uttak. 7 egg ble det, hvorav 1 så umodent ut. Håper resten er fine, gode egg og at vi får innsett på onsdag. Bare å krysse fingrene fir at de ikke ringer, for gjør de det har det gått skeis. Hvis ikke de ringer har det gått fint☺

Stas!! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for å prøve å forlenge DPO-land.

Har ikke klart å ruge mer enn 9 dager før, i morgen er det rugedag 12😊

Takk for at du hadde lyst til å svare. Jeg tar faktisk en del ting med meg tilbake fra dette forum og diskuterer med legen. Det er nyttig. Krysser fingrene for fin hcg-stigning denne uka :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom var det negativ prøve her😔 har blitt satt opp på fryseforsøk i uke 22, håper det går bedre da. Lykke til til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, slenger meg på her. Hadde innsett av to firedelte embryo mandag 11.4., så en uke siden i dag. Tida bare sleper seg av sted. De første dagene etter innsett kjente jeg stikking her og der, og var ubeskrivelig trøtt. Lutinus, I know. I går begynte jeg å kjenne litt til det ubehaget som alltid kommer fire dager før mensen, så ble litt pessimistisk, selv om jeg vet at "alt" er normalt, og at det like gjerne kan være tegn på graviditet som ikke. Lurer på om jeg klarer å vente til mandag 25.4. som er testdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let the madness begin 😛

- to egg satt inn, check

- akupunktur før og etter innsett, check

- en haug tester bestilt, check

 

Plan for resten av uka; beina høyt og symptomleiting 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med skikkelige menssmerter, yber ømme pupper og har vært trøtt i hele dag.. tusen takk lutinus...

 

Magen er også oppblåst, så kjenner igjen følelsen av å se gravid ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt uttak. 7 egg ble det, hvorav 1 så umodent ut. Håper resten er fine, gode egg og at vi får innsett på onsdag. Bare å krysse fingrene fir at de ikke ringer, for gjør de det har det gått skeis. Hvis ikke de ringer har det gått fint☺

Åååå så spennende! Krysser fingrene for at du ikke får noen telefon i morgen! På riksen ringer de uansett tror jeg!

 

I morgen er d blodprøve og ul etter 5 dager med sprøyter bare. Krysser fingrene for at de ser at alt utvikler seg greit og at jeg ikkereagerer alt for godt på medisinene!

 

Mannen kommer hjem i kveld og, og d skal bli godt! Han kunne gjort så mye til eller fra de siste 5 dagene men kjenner jeg har savnet han ekstra mye disse dagene! Begynner å bli litt for spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det skjedd masse!! :D Ser jeg ligger veeldig likt med flere av dere her... Hadde uttak i dag: 18/4, og resultatet var 14 egg :) Blir spennende å høre hva som har skjedd over natten... Innsett er planlagt torsdag 21/4, om ting går rette veien.. Vi skal ha ICSI, og hører til i Porsgrunn :) Er selv 25, og mannen 27 :) Krysser alt jeg har for alle der andre også her inne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom var det negativ prøve her😔 har blitt satt opp på fryseforsøk i uke 22, håper det går bedre da. Lykke til til dere andre!!

Huff da, det var dumt💜

Da får du se frem mot fryseforsøk og samle krefter og motivasjon til uke 22😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med dere som har tatt ut så mange egg!

Her prøver jeg å få tiden til å gå frem til fredag. Vet dere hvor lang tid det tar å få svar på om hcg har steget eller ikke?

Har aldri kommet så langt i prosessen før.. Tanta har lissom dukket opp alt for tidlig hver gang.

Jeg skal ta prøva klokka 14:00.. Får jeg brått ikke svar før til mandag da?😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt uttak. 7 egg ble det, hvorav 1 så umodent ut. Håper resten er fine, gode egg og at vi får innsett på onsdag. Bare å krysse fingrene fir at de ikke ringer, for gjør de det har det gått skeis. Hvis ikke de ringer har det gått fint☺

Hei! :) Er det ikke litt rart at de ikke ringer så dere får beskjed om hvor mange egg evt. det har gått bra med? I Porsgrunn ringer de uansett dagen etter uttak..... Ser vi ligger helt likt :) Er dette første forsøk for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Er det ikke litt rart at de ikke ringer så dere får beskjed om hvor mange egg evt. det har gått bra med? I Porsgrunn ringer de uansett dagen etter uttak..... Ser vi ligger helt likt :) Er dette første forsøk for dere?

Tja, jeg skulle hvertfall ønske at de ringte uansett. Jeg vet jo at hvis de ringer nå så har det gått skeis, så er jo nærmest redd for at telefonen skal ringe😕 Så spennende at vi er likt😀 Håper vi begge får positivt utfall av dette👏 Det er andre forsøk, første ble avbrutt fordi ingen egg ble befrukta. Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skulle hvertfall ønske at de ringte uansett. Jeg vet jo at hvis de ringer nå så har det gått skeis, så er jo nærmest redd for at telefonen skal ringe😕 Så spennende at vi er likt😀 Håper vi begge får positivt utfall av dette👏 Det er andre forsøk, første ble avbrutt fordi ingen egg ble befrukta. Enn dere?

Jeg er også i Porgrunn!

De ringer og forteller hvordan delingen går, men på dagen for innsett ringer de ikke med mindre det har gått dritt med enten deling eller tining😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei☺️ Jeg har fulgt meg litt på tråden her og synes det er veldig spennende da mange av dere ligger likt i løpet som meg. Jeg er i gang med forsøk nr 2, langt regime. Tok ut 11 egg på mandag og skal forhåpentligvis sette inn på onsdag. Forrige runde ble kjemisk og ingen på frys. Håper på bedre resultat runden her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på mens jeg da. Faen altså!

Er snart en uke for sen.. Typisk at når man ventet på den så kommer den ikke. Har bare så lyst til P komme i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skulle hvertfall ønske at de ringte uansett. Jeg vet jo at hvis de ringer nå så har det gått skeis, så er jo nærmest redd for at telefonen skal ringe😕 Så spennende at vi er likt😀 Håper vi begge får positivt utfall av dette👏 Det er andre forsøk, første ble avbrutt fordi ingen egg ble befrukta. Enn dere?

Jeg hører til st Olav, og de har ringt meg hver gang. Jeg trodde bare de ringte om noe var feil, så svettet veldig første gang de ringte, men de neste gangene visste jeg at det like så godt kunne være positivt.

 

Lykke til med innsett og ruging 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei☺️ Jeg har fulgt meg litt på tråden her og synes det er veldig spennende da mange av dere ligger likt i løpet som meg. Jeg er i gang med forsøk nr 2, langt regime. Tok ut 11 egg på mandag og skal forhåpentligvis sette inn på onsdag. Forrige runde ble kjemisk og ingen på frys. Håper på bedre resultat runden her 😊

Spennede! Syns du ikke i dag går utrolig seint?!? Det gjør jeg. Hvor hører du til:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til st Olav, og de har ringt meg hver gang. Jeg trodde bare de ringte om noe var feil, så svettet veldig første gang de ringte, men de neste gangene visste jeg at det like så godt kunne være positivt.

 

Lykke til med innsett og ruging 😊😊

Takk😊 Til meg sa de at hvis det ringte så hadde det gått skeis. De har ikke ringt i dag, og de er vel ikke på jobb på kvelden? 20,5 time igjen, jeg teller timer7😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede! Syns du ikke i dag går utrolig seint?!? Det gjør jeg. Hvor hører du til:)?

Jeg synes det går greit akkurat nå, men etter innsett i morgen går nok tiden fryktelig sakte fremover. Da er det bare å vente på testdato og på å bli ferdig med lutinus, synes det er sånn griseri 🙈 Jeg tilhører St.olavs 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...