Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Da er jeg også i gang igjen, etter et opphold siden nyttår! Har begynt på nesespray, og begynner på menopuren i morgen :) 'Regner med uttak/innsett i uke 16 :) Spenende å lese historiene til dere andre! Ønsker alle lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første ultralyd i dag viste 7-8 eggposer. ny ultralyd om 3 dager. med nytt regime er jeg veldig spent på hvor mange egg vi ender opp med og kvaliteten på disse. kjenner mer press i mage ved dette forsøket sammenlignet med tidligere.

men jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med jobben neste uke... har flere møter og reiser, og mye som må gjøres. har ikke lyst å fortelle jobben om forsøket. men det er ikke lett å planlegge, og når jeg blir spurt om deltakelse på møter og mulighet for å reise, synes jeg det er vanskelig når jeg vet at det ikke er sikkert jeg kan. har egentlig lyst å sykemelde meg fra dagen jeg skal ha uttak til etter innsett, men vet ikke om "jobbpress" er grunn nok... :-S 

hvordan gjør dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første ultralyd i dag viste 7-8 eggposer. ny ultralyd om 3 dager. med nytt regime er jeg veldig spent på hvor mange egg vi ender opp med og kvaliteten på disse. kjenner mer press i mage ved dette forsøket sammenlignet med tidligere.

men jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med jobben neste uke... har flere møter og reiser, og mye som må gjøres. har ikke lyst å fortelle jobben om forsøket. men det er ikke lett å planlegge, og når jeg blir spurt om deltakelse på møter og mulighet for å reise, synes jeg det er vanskelig når jeg vet at det ikke er sikkert jeg kan. har egentlig lyst å sykemelde meg fra dagen jeg skal ha uttak til etter innsett, men vet ikke om "jobbpress" er grunn nok... :-S

hvordan gjør dere andre det?

Jeg har fått beskjed av riksen at jeg vil bli sykmeldt de dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med firlinger og sekslinger! Håper alle overlever natten og at dere får noen på frys <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, bare frisk og rødt her i gården😊

 

Men jeg har ikke egenmeldingsrett, bare vært ansatt siden 1.4. Må få prøvd å skifte vakter.

Det tenkte jeg ikke på. Sorry! Ja kanskje greit å prøve å bytte da. Men er lov å være syk, så eventuelt få hjelp av fastlegen din. Men kjedelig når du er så fersk i jobben.

 

Ønsker deg masse lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg ikke på. Sorry! Ja kanskje greit å prøve å bytte da. Men er lov å være syk, så eventuelt få hjelp av fastlegen din. Men kjedelig når du er så fersk i jobben.

 

Ønsker deg masse lykke til 😊

Tusen takk!

 

Vi er tre stykker som har opplæring samme periode men forskjellige dager, så skal be på mine knær om å få bytte med dem hvis det kræsjer. Første ultralyd klaffer med fridag, så kan jo være heldig å få flere slike klaff:)

 

Dessuten er jeg åpen om at jeg kanskje må sporadisk på sykehuset på kort varsel, men lar de tro at det er pga min kroniske sykdom (som jeg også er åpen om) De har sagt at det er helt greit. Får eventuelt forlenge prøvetida, det er jo en mulighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat telefon fra klinikken i dag om at de ville utsette innsett til i morgen. Noen av eggene hadde delt seg, men de ville se an en dag til om de fortsetter utviklingen. Fikk litt dårlig følelse av dette. Noen som har erfart dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat telefon fra klinikken i dag om at de ville utsette innsett til i morgen. Noen av eggene hadde delt seg, men de ville se an en dag til om de fortsetter utviklingen. Fikk litt dårlig følelse av dette. Noen som har erfart dette før?

Jeg fikk beskjed om at hvis det var bare et bra, var det like greit å sette inn på dag 2. Så jeg ville tolket som om det er FLERE bra og de vil se mer an for å plukke ut det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat telefon fra klinikken i dag om at de ville utsette innsett til i morgen. Noen av eggene hadde delt seg, men de ville se an en dag til om de fortsetter utviklingen. Fikk litt dårlig følelse av dette. Noen som har erfart dette før?

Det skjedde med meg på mitt 2. Fersktforsøk.

For det første klarer de å se hvilke som får best kvalitet og forhåpentligvis klarer å plukke ut gullegget.

For det andre, hvis de har en treg eggdeling(eller stopper opp) så har de mulighet til å avbryte forsøket slik at de ikke bruker opp et forsøk! Det var det som skjedde her.

Vondt å få den beskjeden der og da, men samtidig, godt å vite at man ikke brukte opp et forsøk på tull..

Noen deler seg tregt i førsten, men så skyter de fart i delingsprosessen! Ikke ta sorgene på forskudd💜💜 varme tanker💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt innsett i dag! Mitt første fryseforsøk som ikke har blitt avbrutt! Sist gang overlevde ikke embryoet i tiningsprosessen, men denne gangen klarte det seg.

Det hadde fått en skade, altså gått fra 8 til 7 delt, men hun sa at det ikke skulle ha noe å si..

Noen som har opplevd det samme ved fryseforsøk og hvordan var utfallet?🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med innsett baremeg1! Har ingen erfaring å dele men krysser fingrene for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi telefonen vi frykta, ingen av eggene hadde utviklet seg videre til i dag. Ikke noe innsett og avbrutt forsøk. Sliten i hele kroppen av denne prosessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra😄 Hvilken medisin tok du og hvilken dose?

 

Jeg har satt første sprøyte så nå har det begynt😀

Brukte gonal-f 150 pr dag i 7 dager så 100 i en dag😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi telefonen vi frykta, ingen av eggene hadde utviklet seg videre til i dag. Ikke noe innsett og avbrutt forsøk. Sliten i hele kroppen av denne prosessen..

Så leit å høre. Krysser fingrene for at det går neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi telefonen vi frykta, ingen av eggene hadde utviklet seg videre til i dag. Ikke noe innsett og avbrutt forsøk. Sliten i hele kroppen av denne prosessen..

 

Å nei :( føler så med deg !

  :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vet ikke hva vi gjør videre, dette var vårt 3 ferskforsøk på rad, og hadde mye bivirkninger med sprayen denne runden. Har 1 egg på frys fra siste forsøk,så mulig vi prøver det. Men har ikke så god erfaring med at det skal overleve opptininga. Frister ikke med spray og langt gime igjen. Vi har nå fulgt det samme opplegget alle rundene, noen som har erfaring med at de gjør endringer når det ikke fører frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vårt første forsøk og er på spray nå og skjønner godt hva du mener! Er tidlig på vei hjem fra jobb nå! Utrolig sliten og vondt i magen/premenstruell x 100.. Håper d blir litt bedre når jeg endelig får mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vet ikke hva vi gjør videre, dette var vårt 3 ferskforsøk på rad, og hadde mye bivirkninger med sprayen denne runden. Har 1 egg på frys fra siste forsøk,så mulig vi prøver det. Men har ikke så god erfaring med at det skal overleve opptininga. Frister ikke med spray og langt gime igjen. Vi har nå fulgt det samme opplegget alle rundene, noen som har erfaring med at de gjør endringer når det ikke fører frem?

Jeg fikk kort regime etter at jeg ble så dårlig av spray etter to lange regimer. Bare å klage, så vil de tilpasse regime etter hva som passer for kroppen din😊

Uansett ingen grunn til å midte håpet nå! Vi hadde 6 forsøk før det klaffet... Tar litt tid for enkelte.

Sikker på at det ordner seg snart😊

 

Anonymous poster hash: d64cb...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte gonal-f 150 pr dag i 7 dager så 100 i en dag😄

Jippi, bruker Gonal F jeg og😄 Men bare 112,5 per dag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi telefonen vi frykta, ingen av eggene hadde utviklet seg videre til i dag. Ikke noe innsett og avbrutt forsøk. Sliten i hele kroppen av denne prosessen..

Åh så trist😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi telefonen vi frykta, ingen av eggene hadde utviklet seg videre til i dag. Ikke noe innsett og avbrutt forsøk. Sliten i hele kroppen av denne prosessen..

Å huff! Det er så urettferdig! Det er så vondt å få den smellen💜 Mange varme klemmer💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig bella-81. Ikke noe kjekt å gå gjennom hele prosessen og ikke få noe igjen. Masse lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...