Gå til innhold

April 2016


Ancear

Anbefalte innlegg

Om du får mens i morgen eller tirsdag, er torsdag tredje eller fjerde mensdag, så det burde vere innenfor om det er det du har fått beskjed om.

Fikk selv opplæring i sprøytene på oppstartsamtalen, så ringte jeg inn mens når denne kom. Har pcos, og syklusen er/var styrt med provera da den er ikke eksisterende (VELDIG ustabile sykluser) Startet på sprøyter på mensdag to (eller tre om dag to var en tirsdag) når vi holdt til på Haukeland. Nå på Hausken startet jeg også med sprøyter på dag to.

Tusen takk for svar :) ja det står: "hvis den ikke har starter innen 3 dager før kontroll før sprøytestart må du kontakte sykepleier" - fortsatt ikke startet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ancear: håper du får starte som planlagt!!

 

Og morsomt å lese om hobbier. Jeg løper etter 1-åringen vår, gjør husarbeid, jobber og surfer altfor mye😂 Oh my life.. Men ikke mye dødtid med en liten en, så det hjelper faktisk mye nå på runde to.

 

Men nå merker jeg nervene kommer.. Stikkedag 9 og snart ny UL for å bestemme veien videre. Gror det der inne??

 

Flere som nærmer seg uttak?? 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første UL unnagjort. 6 follikler på mellom 10 og 13 mm, og var visst veldig positivt at alle var lik str. I tillegg er det noen små som fremdeles kan vokse seg store:) Skal gå på hormoner til onsdag og øker dosen fra 112,5 til 150. Ny UL på onsdag. Uttak fredag eller mandag avhengig av hvordan det ser ut på onsdag. Dette er så spennende!

 

Fikk forklart hva Amh er og hva min "score" er i dag. Vet ikke helt om jeg skjønte det, men det er en anna sak😅 Den er 55,4. Hva er deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om sola så skinner den - midt i morgen møte måtte jeg ut fordi tante rød banka på døra.. eller rettere sagt hamra fordi fy fader det er smertefullt nå...  :frustrert:  leste at d var vanlig med mer smertefull mens når man tar synarella og det kan jeg skrive under på! 

Men er uansett fornøyd med at jeg ikke må utsette timen på torsdag :)

 

Jeg husker ikke helt trøndermamma men min "score" var unormal høy grunnet PCO'n.. men her og - tror ikke eg skal klage på det! Heller for høy en for lav etter det jeg har forstått  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om sola så skinner den - midt i morgen møte måtte jeg ut fordi tante rød banka på døra.. eller rettere sagt hamra fordi fy fader det er smertefullt nå... :frustrert: leste at d var vanlig med mer smertefull mens når man tar synarella og det kan jeg skrive under på!

Men er uansett fornøyd med at jeg ikke må utsette timen på torsdag :)

 

Jeg husker ikke helt trøndermamma men min "score" var unormal høy grunnet PCO'n.. men her og - tror ikke eg skal klage på det! Heller for høy en for lav etter det jeg har forstått :danse:

Perfekt! Da er du jo good to go😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMHen min er også høyere enn normalen pga pcos. Den var på 85 høsten 13, tok ny nå før vi startet hos Hausken, men de gikk ut fra den gamle - endret vist ikke så mye på seg på seg på to år.

 

Normal AMH for fruktbare kvinner mener jeg har lest er mellom 10-60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UL i går viste at der bare var to folikler igjen. De 4 andre hadde skrumpet inn. Har noen av dere opplevd det før? Kan ikke huske at det har skjedd meg tidligere, og fikk ikke noe skikkelig svar på hvorfor det hadde skjedd.

De to som var igjen såg derimot fine ut. 17-18 mm, uttak på fredag. Håper bare ikke de to som er igjen også bestemmer seg for å forsvinne innen den tid.

 

Min AMH er på 4, men så er jo jeg ganske voksen.

Sykehuset tok ikke AMH i forrige runde, så vet ikke om den har forandret seg siden vi hadde et vellykket forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak på meg også på fredag, Nordlys! Krysser fingrene for oss!!! Trengs bare et gullegg :) (er også nærmere 40 enn 35, hehe).

 

AMH på 9 her. Google AMH+Medicus så finner dere noen fine forklaringer på Medicus sin hjemmeside om både AMH og FSH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på rugedag 7... I alle de tidligere forsøkene har tanta kommet på rd9.

I dag begynte jeg å kjenne stikking/iling foran under navlen hver gang jeg strekker meg ut.. Akkurat sånn jeg får et par dager før tanta kommer😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på rugedag 7... I alle de tidligere forsøkene har tanta kommet på rd9.

I dag begynte jeg å kjenne stikking/iling foran under navlen hver gang jeg strekker meg ut.. Akkurat sånn jeg får et par dager før tanta kommer😖

Nei😕 Får håpe det ikke stemmer💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg på rugedag 7... I alle de tidligere forsøkene har tanta kommet på rd9.

I dag begynte jeg å kjenne stikking/iling foran under navlen hver gang jeg strekker meg ut.. Akkurat sånn jeg får et par dager før tanta kommer😖

Embryo var 2, 3 eller 5 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på rugedag 7... I alle de tidligere forsøkene har tanta kommet på rd9.

I dag begynte jeg å kjenne stikking/iling foran under navlen hver gang jeg strekker meg ut.. Akkurat sånn jeg får et par dager før tanta kommer😖

Krysser fingrene for at tanta holder seg hjemme denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak på torsdag for min del. Eggløsningssprøyta ligger klar for å settes i kveld. Om egg blir befruktet skal de ligge til over helgen før de blir satt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak på torsdag for min del. Eggløsningssprøyta ligger klar for å settes i kveld. Om egg blir befruktet skal de ligge til over helgen før de blir satt tilbake.

Så spennende!!

I påvente av å vente på min tur heier jeg på dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak på torsdag for min del. Eggløsningssprøyta ligger klar for å settes i kveld. Om egg blir befruktet skal de ligge til over helgen før de blir satt tilbake.

Da er vi ca likt i løypa!! Blir gøy (og skummelt) å følge hverandre de neste 2-3 ukene! TVI TVI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på rugedag 7... I alle de tidligere forsøkene har tanta kommet på rd9.

I dag begynte jeg å kjenne stikking/iling foran under navlen hver gang jeg strekker meg ut.. Akkurat sånn jeg får et par dager før tanta kommer😖

Den andre rugeuka er helt terror!!! Jeg merket ikke noe forskjell på gravid/ ikke gravid.. Krysser fingrene...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende lillespire2 og Baremeg1 :) Måtte bare tanta holde seg langt vekke!!!!! 

 

Selv er jeg på rugedag nr 2. Blir lange uker dette merker jeg.... Tør ikke en gang å ha pcèn i fanget i fall jeg ødelegger noe... Vet jo  at ikke har noe å si, men klarer nesten ikke å tenke på noe annet.... Fikk satt inn ett perfekt 8-delt egg på mandag og fikk t.o.m ett egg på frys denne gangen :) :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe erfaring med Litinus forresten? Fikk litt rosa utflod i dag på rugedag 2, men satser og håper på at det bare er systemet som er litt følsomt.....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe erfaring med Litinus forresten? Fikk litt rosa utflod i dag på rugedag 2, men satser og håper på at det bare er systemet som er litt følsomt.....

 

Lutinus er noe griseri, og litt rosa utflod på rd2 er nok bare systemet som er følsomt. Mener jeg har hatt dager med rosa utflod i alle forsøkene. Ene negative forsøket fikk jeg mensen på rd7 ( noe som gjorde lutinusen enda mer grisete)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen her fått halsbetennelse! Ikke vært syk i hele vinter .. To uker før forsøket: halsbetennelse! Ingen feber da! Non som vet om d har noen betydning? Svømmerene er vel på lager alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...